ZOlang de gasten maar niet verward zijnquote:
Naar Robquote:
Ook ja, maar daar doelde ik niet opquote:
Een 0.0%?quote:Op vrijdag 16 september 2022 14:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ook ja, maar daar doelde ik niet op
Nope. Dat zuip ik alle dagen.quote:
Dan weet ik het niet, koffie drink je ook alle dagenquote:
Een biefstuk mokum inderdaadquote:Op vrijdag 16 september 2022 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan weet ik het niet, koffie drink je ook alle dagen
O wacht een lekker broodje ging je altijd halen voor je naar Rob ging?
Eet smakelijk voor zo/straksquote:
Ik had die flapdrol daarvoor allang afgeschreven toen hij bekend was geworden door een supermarkt jochie de helft van zijn omvang te bedreigen alsof hij het mondkapjebeleid heeft bedachtquote:Op vrijdag 16 september 2022 15:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Een crimineel die juicht om een moord en op het graf van hem wil dansen een fantopic geven en dat getrol ook nog meenemen in de SC hier. ...... ????
En dat noemt zich mod.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bah.
Ik had nog nooit van hem gehoord en dat had ik graag zo gehouden.quote:Op vrijdag 16 september 2022 15:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik had die flapdrol daarvoor allang afgeschreven toen hij bekend was geworden door een supermarkt jochie de helft van zijn omvang te bedreigen alsof hij het mondkapjebeleid heeft bedacht
Allang en breed opquote:
Alex is onze Godquote:Op vrijdag 16 september 2022 15:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Een crimineel die juicht om een moord en op het graf van hem wil dansen een fantopic geven en dat getrol ook nog meenemen in de SC hier. ...... ????
En dat noemt zich mod.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bah.
Alex is mijn favo youtubehero elke dag genietenquote:Op vrijdag 16 september 2022 17:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jij bent echt niet wijs.
Zelfs voor een trol actie is dit niet oke.
Ga jij maar lekker in zijn hol kruipen.quote:Op vrijdag 16 september 2022 17:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Alex is mijn favo youtubehero elke dag genieten
Wow, vet boos.quote:Op vrijdag 16 september 2022 17:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker in zijn hol kruipen.
Mafkees.
Ik zeg doenquote:Op vrijdag 16 september 2022 16:55 schreef Maanvis het volgende:
als dit mag dan mag DTS ook wel weer open toch.
Leeuwardenquote:Op vrijdag 16 september 2022 17:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Sommige dingen snap ik gewoon niet.
Ja ik hoop dat er een x een fandag komt ofzo of meetandgreetquote:Op vrijdag 16 september 2022 17:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker in zijn hol kruipen.
Mafkees.
Jij gaat bij mij op negeer.quote:Op vrijdag 16 september 2022 18:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat er een x een fandag komt ofzo of meetandgreet
Valt hier mee, wat regen maar verder niks.quote:Op vrijdag 16 september 2022 18:27 schreef aloa het volgende:
Man man man, die bomen die hier staan![]()
Maar ze staan nog.
Ging hier zonet flink tekeer...quote:Op vrijdag 16 september 2022 18:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Valt hier mee, wat regen maar verder niks.
Helaas niet, maar negeren kan wel.quote:Op vrijdag 16 september 2022 18:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Een mod kan je helaas niet blokkeren
Vind je dit nu echt grappig?quote:Op vrijdag 16 september 2022 19:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
We kunnen het ook het Dode Peter R de Vries spel noemen, created by Alex Soze.
Dan komt het vast door de keuring
Eigenlijk niet, ben een beetje in een kuthumeur dus tegen alles aan het schoppenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |