abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 september 2022 @ 16:16:24 #201
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_205998121
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 15:49 schreef ThePlaneteer het volgende:
Het is persoonlijk jammer voor em dat ie zo'n toernooitje niet mee zou doen, maar 1e keeper werd ie sowieso niet.
Hopelijk gaat ie nu beetje getergd keepen en weer ff wat punten pakken.
Tot eind vorig seizoen dacht ik dat wel eigenlijk. Die blessure en afmelding heeft hem echt genekt
pi_205998208
twitter
Dat zou toch wel jammer zijn
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_205998326
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2022 16:27 schreef Bombvis het volgende:
[ twitter ]Dat zou toch wel jammer zijn
Lekker boeiend wat ze daar in Eindhoven doen.

Getuigd wel van fantastisch langetermijndenken daar om je TD eruit te gooien en een bijna 66-jarige oudgediende die nog niet 100% fit is terug te halen.

Makkelijke 2e de aankomende jaren dus.
  vrijdag 16 september 2022 @ 16:52:49 #204
262211 hhh38
pi_205998487
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2022 16:27 schreef Bombvis het volgende:
[ twitter ]Dat zou toch wel jammer zijn
Hele goede TD maar dit getuigt toch ook niet van heel veel visie bij PSV hè

Halve pensionado die terugkomt van een zware ziekte en dat is de man die ze willen? Of is ie een pleister en gaan ze de komende tijd op zoek naar een andere TD?
pi_205998568
Moet ie gozert niet ff aan z'n gezondheid werken?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_205998610
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 september 2022 16:52 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Hele goede TD maar dit getuigt toch ook niet van heel veel visie bij PSV hè

Halve pensionado die terugkomt van een zware ziekte en dat is de man die ze willen? Of is ie een pleister en gaan ze de komende tijd op zoek naar een andere TD?
Mwah, hij heeft bij Feyenoord anders snel de boel naar zijn hand gezet.
Ik vind het wel een opvallende stap dat hij zo snel weer bij een andere club aan de slag gaat, omdat juist zijn gezondheid werd opgevoerd als de reden om te stoppen met elkaar.
#12 is not for sale!
  vrijdag 16 september 2022 @ 17:07:46 #207
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_205998673
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 september 2022 16:36 schreef Pistolero het volgende:
Makkelijke 2e de aankomende jaren dus.
Nooit verwacht een positieve Pistolero hier te zien.

Het matige beleid van PSV de afgelopen jaren dreigt ze (eindelijk) wel te achterhalen. Zondag wordt een leuk potje. Benieuwd of we het gevoelsmatige verschil op het veld kunnen uitdrukken.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  vrijdag 16 september 2022 @ 17:10:08 #208
262211 hhh38
pi_205998699
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 17:02 schreef Haringkop het volgende:

[..]
Mwah, hij heeft bij Feyenoord anders snel de boel naar zijn hand gezet.
Ik vind het wel een opvallende stap dat hij zo snel weer bij een andere club aan de slag gaat, omdat juist zijn gezondheid werd opgevoerd als de reden om te stoppen met elkaar.
Het leek me wel duidelijk dat hij het zelf prima had gevonden om wél door te gaan. Ben er nog steeds van overtuigd dat zijn vertrek niet puur door gezondheid kwam maar ook door een kleine koerswijziging die Feyenoord wil en hij waarschijnlijk niet.
pi_205998848
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 17:10 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Het leek me wel duidelijk dat hij het zelf prima had gevonden om wél door te gaan. Ben er nog steeds van overtuigd dat zijn vertrek niet puur door gezondheid kwam maar ook door een kleine koerswijziging die Feyenoord wil en hij waarschijnlijk niet.
Ik denk dat je die koerswijziging vooral moet zoeken in die nieuwe directiestructuur die Te Kloese wil doorvoeren. Arnesen had al aangegeven dat hij eigenlijk alleen door wilde met exact hetzelfde takenpakket.
  vrijdag 16 september 2022 @ 17:36:37 #210
262211 hhh38
pi_205999049
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 17:22 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Ik denk dat je die koerswijziging vooral moet zoeken in die nieuwe directiestructuur die Te Kloese wil doorvoeren. Arnesen had al aangegeven dat hij eigenlijk alleen door wilde met exact hetzelfde takenpakket.
Ja, dat bedoel ik
pi_205999219
Voor Feyenoord sowieso niet geheel irrelevant met PSV uit op het programma:

https://www.vi.nl/nieuws/afscheid-john-de-jong-bij-psv-aanstaande

Financiële problemen in Eindhoven, zou deze cover dan eindelijk werkelijkheid gaan worden? Heb het idee dat het verschil sinds 2017 niet zo klein is geweest en Feyenoord misschien zelfs wel een kleine voorsprong heeft.

vrijdag 16 september 2022 @ 17:58:21 #212
262211 hhh38
pi_205999305
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 17:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:

Financiële problemen in Eindhoven, zou deze cover dan eindelijk werkelijkheid gaan worden? Heb het idee dat het verschil sinds 2017 niet zo klein is geweest en Feyenoord misschien zelfs wel een kleine voorsprong heeft.

[ afbeelding ]
Het is afhankelijk van wat er dit seizoen gebeurt. Als PSV weer tweede wordt en gaat cashen voor Sangaré en Gakpo heeft het een enorme bak geld waarmee slechts 2 spelers vervangen hoeven te worden. Dat is een hele goeie uitgangspositie om op door te pakken, met nog een keer een kans om CL te halen.

Maar als ze 3e of zelfs lager eindigen en Feyenoord pakt dat voorrondeticket kan het er helemaal anders uit zien. Dan zijn onze spelers gelijk weer meer waard en kan het gat helemaal gedicht worden.
pi_205999645
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 17:58 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Het is afhankelijk van wat er dit seizoen gebeurt. Als PSV weer tweede wordt en gaat cashen voor Sangaré en Gakpo heeft het een enorme bak geld waarmee slechts 2 spelers vervangen hoeven te worden. Dat is een hele goeie uitgangspositie om op door te pakken, met nog een keer een kans om CL te halen.

Maar als ze 3e of zelfs lager eindigen en Feyenoord pakt dat voorrondeticket kan het er helemaal anders uit zien. Dan zijn onze spelers gelijk weer meer waard en kan het gat helemaal gedicht worden.
Is het volgend seizoen nog voorronde of zijn de eerste 2 gelijk geplaatst?
BFF met GGMM
pi_205999707
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 18:32 schreef DonRaja het volgende:

[..]
Is het volgend seizoen nog voorronde of zijn de eerste 2 gelijk geplaatst?
Volgend seizoen nog voorronde.
pi_205999731
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 17:58 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Denk dat het minimaal zo belangrijk is dat Feyenoord dit jaar weer gewoon een goed Europees seizoen draait. Als Feyenoord in Europa én in de Eredivisie beter presteert dan zijn een aantal Feyenoordspelers minimaal net zoveel waard als Sangaré en Gakpo na dit seizoen.

Voordeel is ook nog eens dat Feyenoord door de nieuwe selectie heel veel langlopende contracten heeft nu. Geen gekloot meer met dure verlengingen enzo.
pi_206000180
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 18:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Volgend seizoen nog voorronde.
Ok, thanks
BFF met GGMM
pi_206000315
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 21:19 schreef bbuddybb het volgende:

[..]
Onder Rutten speelden we op een gegeven moment ook erg leuk voetbal, vind ik. Al was dat van korte duur: begon met GAE uit en eindigde meteen na de winterstop, dus we hebben er hooguit een maandje of 2-3 van kunnen genieten.
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 21:20 schreef H.FR het volgende:

[..]
Het was echt heel goed toen ja. Maar niet structureel helaas. En op gegeven moment zakte het in elkaar.
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 21:21 schreef DonRaja het volgende:

[..]
Ja, ze hielden het steeds maar 10 minuten vol en moesten dan aan de beademing. :')
Nog even de statistieken erbij gepakt uit die tijd. Feyenoord won toen inderdaad met 0-4 bij Go Ahead nadat het ontstellend slecht begonnen was aan het seizoen. (met een 2-0 uitschakeling in de beker tegen datzelfde Kowet en 13 verliespunten in de eerste 6 speelronden, de slechtste competitiestart deze eeuw. :') ) Daarna even een paar weken een paar prima uitslagen met een 4-0 tegen Groningen, een 2-1 tegen Standard en een 2-1 tegen Heracles.

Daarna werd er al weer verloren met 3-1 van Rijeka en rommelde Feyenoord zich een beetje het seizoen door met her en der wat puntverlies, bijzonder weinig doelpunten en weinig opzienbarende resultaten. Er werd maar 1 topwedstrijd gewonnen dat seizoen en er waren 4 bloedeloze 0-0 gelijkspelletjes, slechts 56 goals voor en er werd maar liefst 9 keer verloren. Waaronder van Willem II, Utrecht, Vitesse en Go Ahead in de Kuip. :')

Kortom, een kutseizoen tot en met. Toegegeven, de selectie was ook bijzonder matig maar dit lijkt me echt totaal onvergelijkbaar met het Feyenoord onder Slot en 'echt heel erg goed' lijkt me ook een flinke overdrijving.

Oja en Fred werd er uitgegooid na een serie blamerende potjes aan het eind van het seizoen. Een 1-4 tegen Vitesse thuis en een 3-0 bij PEC.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2022 19:30:46 ]
pi_206002242
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 19:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
[..]
[..]
Nog even de statistieken erbij gepakt uit die tijd. Feyenoord won toen inderdaad met 0-4 bij Go Ahead nadat het ontstellend slecht begonnen was aan het seizoen. (met een 2-0 uitschakeling in de beker tegen datzelfde Kowet en 13 verliespunten in de eerste 6 speelronden, de slechtste competitiestart deze eeuw. :') ) Daarna even een paar weken een paar prima uitslagen met een 4-0 tegen Groningen, een 2-1 tegen Standard en een 2-1 tegen Heracles.

Daarna werd er al weer verloren met 3-1 van Rijeka en rommelde Feyenoord zich een beetje het seizoen door met her en der wat puntverlies, bijzonder weinig doelpunten en weinig opzienbarende resultaten. Er werd maar 1 topwedstrijd gewonnen dat seizoen en er waren 4 bloedeloze 0-0 gelijkspelletjes, slechts 56 goals voor en er werd maar liefst 9 keer verloren. Waaronder van Willem II, Utrecht, Vitesse en Go Ahead in de Kuip. :')

Kortom, een kutseizoen tot en met. Toegegeven, de selectie was ook bijzonder matig maar dit lijkt me echt totaal onvergelijkbaar met het Feyenoord onder Slot en 'echt heel erg goed' lijkt me ook een flinke overdrijving.

Oja en Fred werd er uitgegooid na een serie blamerende potjes aan het eind van het seizoen. Een 1-4 tegen Vitesse thuis en een 3-0 bij PEC.
Dat weet ik, er werd gewoon niet gescoord, maar de combinaties waren snel en schitterend. :')
BFF met GGMM
  vrijdag 16 september 2022 @ 22:24:18 #219
262211 hhh38
pi_206002272
quote:

[..]
[..]
[..]

Het veldspel was heel goed. Zoals we toen met name tegen Sevilla en Standard Luik speelden, maar ook in wedstrijden die qua uitslag wat minder waren, heb ik niet meer gezien tot Slot
pi_206002321
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2022 22:24 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Het veldspel was heel goed. Zoals we toen met name tegen Sevilla en Standard Luik speelden, maar ook in wedstrijden die qua uitslag wat minder waren, heb ik niet meer gezien tot Slot
Sevilla was een knappe overwinning maar zelfs onder Jaap werd er een knappe overwinning op Porto (redelijk vergelijkbaar) neergezet. Benieuwd op welke potjes je verder nog doelt dan.
pi_206002363
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 22:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Sevilla was een knappe overwinning maar zelfs onder Jaap werd er een knappe overwinning op Porto (redelijk vergelijkbaar) neergezet. Benieuwd op welke potjes je verder nog doelt dan.
Gast, doe eens niet zo wantrouwend... :')
BFF met GGMM
  vrijdag 16 september 2022 @ 22:30:32 #222
262211 hhh38
pi_206002369
quote:

[..]
Porto was puur geluk, die hadden gewoon moeten winnen toen :D

Ik kan me geen precieze wedstrijden herinneren, maar volgens mij was bijna elke wedstrijd vanaf die 0-4 tot de winterstop goed.
pi_206002711
Volgens mij speelden we onder Fred toen ook de Klassieker waarin we Ajax de eerste helft helemaal dronken speelden en drie keer de lat geraakt werd. Plots kreeg Van Rhijn een toeval en die besloot voor het eerst in zijn carrière een vrije trap te nemen die er uiteraard in plofte.
In de eerste seizoenshelft zaten toen echt erg goede wedstrijden. Ook Europese overwintering, volgens mij zelfs als groepshoofd boven Sevilla. En dat is knap als je bedenkt dat Luke Wilkshire, destijds alleen in zijn gezicht al drie kilo te zwaar, uit pure ellende een keer als rechtsbuiten moest opdraven.
  vrijdag 16 september 2022 @ 23:30:21 #224
474254 GurneyIsBestOke
pi_206003166
Fredsj is een bekend verhaal. De eerste wedstrijden dat seizoen werkte hij met een belachelijk slechte spelersgroep. Toen hij er versterkingen bij kreeg werd het voetbal veel beter, het was verzorgd en we leken zelfs een serieuze bedreiging te gaan vormen voor Ajax en PSV alhoewel die ongelukkige 4-3 nederlaag bij PSV in december (met een hoop arbitrale dwalingen in ons nadeel) het einde van die aspiraties betekende. Echter was die periode écht goed.

Tweede seizoenshelft was minder, en omdat Rutte een controlfreak was die nooit rouleerde stortte de boel op het einde (na een 1-4 zege bij AZ) compleet in waardoor we vierde eindigden.

Uitgezonderd de eerste en laatste vijf wedstrijden was het voetbal dat seizoen echt prima, en Feyenoord was vaak ongelukkig in hoe de score uitviel dat seizoen. Volgens de xG (lol) hadden we dat seizoen op één punt van PSV tweede moeten eindigen terwijl het verschil dertig punten was ofzo.
pi_206003311
quote:

[..]
Gast flikker op en ga AZ kijken
pi_206003914
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 17:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[ afbeelding ]
Las in de Telegraaf dat Arnesen de topfavoriet is om hem op de volgen. Blijft een apart verhaal waarom hij hier nou weg is. Helemaal mocht hij straks Eindhoven aan de slag zou gaan. Dan kan het verhaal over de gezondheidsklachten eigenlijk wel van tafel.

Neem aan dat de huidige selectie grotendeels nog zijn verantwoordelijk was dan is er zo op het eerste oog toch wel weer heel goed ingekocht.
blablablabla
pi_206004066
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 01:22 schreef Elan het volgende:

[..]
Las in de Telegraaf dat Arnesen de topfavoriet is om hem op de volgen. Blijft een apart verhaal waarom hij hier nou weg is. Helemaal mocht hij straks Eindhoven aan de slag zou gaan. Dan kan het verhaal over de gezondheidsklachten eigenlijk wel van tafel.

Neem aan dat de huidige selectie grotendeels nog zijn verantwoordelijk was dan is er zo op het eerste oog toch wel weer heel goed ingekocht.
Zijn die latino’s niet het werk van DtK?
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_206004088
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 17:22 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Zeer waarschijnlijk dit ja.

Zou wel bizar zijn als dé architect achter het huidige succes over een paar weken bij die lampjes rondloopt.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_206004466
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 01:22 schreef Elan het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 02:10 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
Zijn die latino’s niet het werk van DtK?
Men moet sowieso eens stoppen met het toeschrijven van bepaalde aankopen aan 1 persoon, zo werkt het in 99% van de gevallen helemaal niet. Was nog een goed interview met Schuiteman over hoe de scouting tegenwoordig: https://www.rijnmond.nl/n(...)spect-voor-feyenoord
pi_206005800
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 08:13 schreef Pistolero het volgende:

[..]
[..]
Men moet sowieso eens stoppen met het toeschrijven van bepaalde aankopen aan 1 persoon, zo werkt het in 99% van de gevallen helemaal niet. Was nog een goed interview met Schuiteman over hoe de scouting tegenwoordig: https://www.rijnmond.nl/n(...)spect-voor-feyenoord
Goh er zit een heel scoutingnetwerk achter, wie had dat nou verwacht. Al is dat voor Feyenoord nog best een nieuwe situatie als je zag hoe het er hier pak hem beet drie jaar geleden aan toe ging _O-

Uiteindelijk is TD wel degene die de knoop door hakt of een speler komt ofc. Daarbij ben ik wel oprecht benieuwd naar wat nou echte reden was voor zijn vertrek. Ja zijn contract liep ook af maar je kan toch niet ontkennen dat hij het technische gedeelte prima heeft ingevuld de afgelopen jaren.
blablablabla
pi_206006506
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 10:10 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Bedoelen ze niet 40% van de bruto inkomsten? Dat was 70 miljoen en er is ongeveer 30 miljoen uitgegeven, dat is iets meer dan 40%.

Dan hou je 15-20 miljoen over als netto inkomen als je die andere posten eraf haalt
Zou zomaar kunnen, maar is natuurlijk wel opmerkelijk om bruto en netto zo door elkaar te halen.

Dan krijg je het rekensommetje “we hebben 70 ontvangen en 30 uitgegeven dus we hebben 15 tot 20 winst”.

Dat zet overigens nog niet echt zoden aan de dijk ook -O-
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_206006601
quote:

[..]
[..]
[..]

Het spel was heel goed in delen van dat jaar. Dat staat soms los van de resultaten.

[ Bericht 0% gewijzigd door H.FR op 17-09-2022 12:21:20 ]
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_206006911
Ik heb de post van Puk niet gelezen, maar Feyenoord was in die (korte) periode wel echt leuk om naar te kijken.

Was het leukste Feyenoord in jaren.

Hoogtepunt was Sevilla-thuis.

pi_206006970
Zit die samenvatting net voor de gein terug te kijken.

Was helemaal vergeten dat Boulah ook voor ons heeft gespeeld. :D :')
pi_206007701
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 12:52 schreef bbuddybb het volgende:
Zit die samenvatting net voor de gein terug te kijken.

Was helemaal vergeten dat Boulah ook voor ons heeft gespeeld. :D :')
Weet nog wel dat ik blij was dat ie kwam, net als met Mathijsen destijds. :') Mathijsen ging nog wel maar ben zo blij met de verdedigers die we nu hebben.
  zaterdag 17 september 2022 @ 15:33:10 #236
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_206008200
quote:
Ze zijn het weer flink aan het verpesten, vandaag verliezen en het is al weer bijna klaar qua promotie. :')
  zaterdag 17 september 2022 @ 16:14:23 #238
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_206008384
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 15:49 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Ze zijn het weer flink aan het verpesten, vandaag verliezen en het is al weer bijna klaar qua promotie. :')
2e wedstrijd van het seizoen :D

Feyenoord heeft trouwens helemaal niet de kwaliteit om te promoveren. Onze jeugdopleiding is te veel gehyped.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_206008409
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 16:14 schreef satecl het volgende:

[..]
2e wedstrijd van het seizoen :D

Feyenoord heeft trouwens helemaal niet de kwaliteit om te promoveren. Onze jeugdopleiding is te veel gehyped.
3e* ;)
En het is een competitie met 8 teams, dus als je na 3 wedstrijden al 2x verloren hebt moet je al bijna alle resterende wedstrijden gaan winnen om kampioen te worden en kans te maken op promotie. Alle ballen dan maar op de voorjaarscompetitie (lol).

Verder wel eens dat de jeugdopleiding veel te veel gehyped is.
pi_206008487
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 16:18 schreef Pistolero het volgende:

[..]
3e* ;)
En het is een competitie met 8 teams, dus als je na 3 wedstrijden al 2x verloren hebt moet je al bijna alle resterende wedstrijden gaan winnen om kampioen te worden en kans te maken op promotie. Alle ballen dan maar op de voorjaarscompetitie (lol).

Verder wel eens dat de jeugdopleiding veel te veel gehyped is.
Even gekeken, het niveau is echt belabberd. We moeten blij zijn dat de scouting het tegenwoordig goed doet.
BFF met GGMM
  zaterdag 17 september 2022 @ 16:47:44 #241
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206008556
Even iets totaal anders :wij zitten Sparta - Groningen te kijken. Bij Groningen speelt ene Pepi en bij Sparta loopt Koki Saito rond.

Peppi en Kokki dus. Da's het niveau ook een beetje van de wedstrijd.

Einde mededeling en sorry hiervoor.
pi_206008716
Hebben ze de jeugdopleiding niet omgegooid na die Disney+ docu? Zal nog wel eventjes duren voordat we echt de effecten gaan zien.
pi_206009011
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 15:49 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Dat zei ik tegen Groningen al, toen we met 5-0 wonnen en ik daardoor al snel werd weggezet en dat men beweerde dat het KKD niveau was.
pi_206009085
In het onder 21 team zitten heel veel jonge jongens van 17/18. Die gaan nu voor het eerst tegen jongens van 21 spelen. Dat verschil zie je wel.

Voor de individuele ontwikkeling van bijvoorbeeld Slory wel goed, maar qua teamprestaties kan het nog wel eens gaan tegenvallen.
  zaterdag 17 september 2022 @ 18:31:32 #245
268491 fetX
pi_206009387
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 17:56 schreef Toiletgebruiker het volgende:
In het onder 21 team zitten heel veel jonge jongens van 17/18. Die gaan nu voor het eerst tegen jongens van 21 spelen. Dat verschil zie je wel.

Voor de individuele ontwikkeling van bijvoorbeeld Slory wel goed, maar qua teamprestaties kan het nog wel eens gaan tegenvallen.
Ja dit dus. Er loopt ook echt wel wat talent rond, maar met name in de wat jongere categorie.
pi_206010499
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 17:11 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Hebben ze de jeugdopleiding niet omgegooid na die Disney+ docu? Zal nog wel eventjes duren voordat we echt de effecten gaan zien.
Waren die miljoenen van de CL toendertijd daar niet voor geïnvesteerd of ging dat naar dat sportcomplex?
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_206010812
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 20:08 schreef Oostblokkert het volgende:

[..]
Waren die miljoenen van de CL toendertijd daar niet voor geïnvesteerd of ging dat naar dat sportcomplex?
Dat is in het nieuwe trainingscomplex gestoken.
pi_206011010
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 17:56 schreef Toiletgebruiker het volgende:

Je hebt daar helemaal gelijk in hoor, ik vroeg me destijds ook meer af dat die afweging tussen verhuren van de talenten voor minuten met hogere weerstand versus je eigen o21 achterlaten met een kleine kans voor promotie.. tja dat is gewoon lastig.
  zondag 18 september 2022 @ 01:38:22 #249
474254 GurneyIsBestOke
pi_206014057
Matchday. Raar om nu tegen PSV te moeten nu wij zo’n goede week hebben en PSV absoluut niet. De laatste keer dat gezegd werd dat wij PSV op alle fronten voorbij waren is ook de laatste keer dat we daar hebben verloren. Onverdiend weliswaar, maar uiteindelijk werden zij toen kampioen en wij vierde. Dus ondanks dat wij een soort van de favoriet zijn wil ik niet een te grote bek hebben vooraf.

Ik hoop wel op een leuke zege met goed voetbal. Heb hoe dan ook vertrouwen erin :)
pi_206014567
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 18:31 schreef fetX het volgende:

[..]
Ja dit dus. Er loopt ook echt wel wat talent rond, maar met name in de wat jongere categorie.
Valt reuze mee, juist in de breedte is het niveau van de gehele jeugdopleiding gewoon verschrikkelijk matig en loop je ver achter op veel andere Eredivisieteams. Die O18, O17 en O16 teams zijn ook niet veel.
pi_206014568
Wel benieuwd naar ons middenveld vandaag , hoe die het gaan houden met al die aanvallende intenties daar.
  Moderator zondag 18 september 2022 @ 09:09:42 #252
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_206014979
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 08:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel benieuwd naar ons middenveld vandaag , hoe die het gaan houden met al die aanvallende intenties daar.
Kökcü gaat vandaag de lijntjes uitzetten hoe hij dat ook afgelopen donderdag deed. Ik verwacht een eenvoudige 0-3 overwinning.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_206015027
quote:
6s.gif Op zondag 18 september 2022 09:09 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Kökcü gaat vandaag de lijntjes uitzetten hoe hij dat ook afgelopen donderdag deed. Ik verwacht een eenvoudige 0-3 overwinning.
Het kan ook wel weer eens een keer gaan tegenzitten wat kansen benutten betreft hè, al sinds Heerenveen thuis (toen het op dat vlak tegenzat) vliegt zo'n beetje elke bal er voorin in. Aantal benutte kansen ligt extreem hoog.

Gurney haalde al die pot uit 2017 aan, dat was misschien wel de beste PSV uit van de laatste 5 jaar maar toch verlies je hem. Cliché maar dit soort potjes worden meestal toch wel op details beslist, zo'n 0-4 als vorig jaar zie je niet vaak.
pi_206015331
Mestdag.
  zondag 18 september 2022 @ 10:04:55 #255
268491 fetX
pi_206015484
Erg veel zin in. Gelijkspelletje zou al prima zijn, maar hoop ook dat we goed voetbal laten zien zoals de afgelopen wedstrijden. Ik verwacht in ieder geval niet dat we zomaar even winnen.
  zondag 18 september 2022 @ 10:08:49 #256
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206015533
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 10:04 schreef fetX het volgende:
Erg veel zin in. Gelijkspelletje zou al prima zijn, maar hoop ook dat we goed voetbal laten zien zoals de afgelopen wedstrijden. Ik verwacht in ieder geval niet dat we zomaar even winnen.
wie is de scheids?
pi_206015543
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 10:08 schreef Tarado het volgende:

[..]
wie is de scheids?
Lindhout
pi_206015550
Zeer benieuwd hoe Kutjus en Timber hun controlerende taken gaan uitoefenen. Tegen matige ploegen komen we nog mee weg maar dit is andere koek.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 18 september 2022 @ 10:16:56 #259
268491 fetX
pi_206015612
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 10:10 schreef TweedeKlum het volgende:
Zeer benieuwd hoe Kutjus en Timber hun controlerende taken gaan uitoefenen. Tegen matige ploegen komen we nog mee weg maar dit is andere koek.
Ik sluit eigenlijk niet uit dat Wieffer start.
  zondag 18 september 2022 @ 10:28:09 #260
268491 fetX
pi_206015724
Ook wel benieuwd of Idrissi én Jahanbakhsh weer spelen vandaag of dat Slot gaat voor Walemark (of Paixao).
pi_206015798
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 10:28 schreef fetX het volgende:
Ook wel benieuwd of Idrissi én Jahanbakhsh weer spelen vandaag of dat Slot gaat voor Walemark (of Paixao).
Denkt het wel, die jongens hebben uiteindelijk toch rendement en ervaring.

Ik schat onze kansen op 40% vandaag, ben benieuwd waar we echt staan.
#12 is not for sale!
pi_206016062
Dit wordt de leukste test van 't nieuwe team in ieder geval. Ik ga er ff lekker voor zitten maar werkelijk geen idee wat ik moet verwachten.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_206016102
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 10:16 schreef fetX het volgende:

[..]
Volgens het AD dezelfde opstelling en die zitten er altijd naast dus de kans dat Wieffer start is aanzienlijk toegenomen.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_206016256
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 10:16 schreef fetX het volgende:

[..]
Nee, die is er echt nog niet klaar voor.
  zondag 18 september 2022 @ 11:21:20 #265
268491 fetX
pi_206016261
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 11:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Nee, die is er echt nog niet klaar voor.
Wil jij het als medische staf even doorgeven aan Arne?
pi_206016297
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 11:21 schreef fetX het volgende:

[..]
Wil jij het als medische staf even doorgeven aan Arne?
Heb het niet over het medische aspect. :)
  zondag 18 september 2022 @ 11:26:01 #267
268491 fetX
pi_206016309
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 11:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Heb het niet over het medische aspect. :)
Oh. Ik vind zijn invalbeurten tot nu toe erg sterk eigenlijk, maar ik zou ook prima snappen als het niet gebeurt hoor. Vind Timber op 6 alleen nog onwennig.
  zondag 18 september 2022 @ 11:29:42 #268
268491 fetX
pi_206016333
Slot tegen tegenstanders uit top 5 vorig jaar:

4 verlies
2 gelijk
2 winst

Ook niet geweldig eigenlijk he.
pi_206016342
PSV storm van de eerste paar minuten doorstaan en dan zelf druk gaan zetten op die kneuzen in hun verdediging.
BFF met GGMM
pi_206016757
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 10:04 schreef fetX het volgende:
Als je ook ergens nog hoop wilt houden op een titel (hoe onrealistisch ook met zo'n sterk Ajax) moet je gewoon winnen lijkt me? :) Ik zou eigenlijk teleurgesteld zijn met een gelijkspel.
  zondag 18 september 2022 @ 12:22:03 #271
474254 GurneyIsBestOke
pi_206016829
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 11:29 schreef fetX het volgende:
Slot tegen tegenstanders uit top 5 vorig jaar:

4 verlies
2 gelijk
2 winst

Ook niet geweldig eigenlijk he.
Bij AZ waren de prestaties beter ;)

In eigenlijk iedere wedstrijd in de top 5 was Feyenoord de bovenliggende partij of op zijn minst gelijkwaardig aan de tegenstander, behalve die eerste helften tegen PSV en Twente thuis maar toen zat er echt geen enkele peper in de reet.
  zondag 18 september 2022 @ 12:24:49 #272
268491 fetX
pi_206016854
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 12:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Als je ook ergens nog hoop wilt houden op een titel (hoe onrealistisch ook met zo'n sterk Ajax) moet je gewoon winnen lijkt me? :) Ik zou eigenlijk teleurgesteld zijn met een gelijkspel.
Ja, maar een titel vind ik wel onrealistisch. Als je vandaag wint moet je wel vol voor plek 2 gaan.
  zondag 18 september 2022 @ 12:25:29 #273
268491 fetX
pi_206016862
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 12:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Bij AZ waren de prestaties beter ;)

In eigenlijk iedere wedstrijd in de top 5 was Feyenoord de bovenliggende partij of op zijn minst gelijkwaardig aan de tegenstander, behalve die eerste helften tegen PSV en Twente thuis maar toen zat er echt geen enkele peper in de reet.
Die wedstrijden gingen ook nergens meer om. Hoe dan ook mogen dit soort prestaties wel beter.
  zondag 18 september 2022 @ 12:33:39 #274
474254 GurneyIsBestOke
pi_206016936
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 12:25 schreef fetX het volgende:

[..]
Die wedstrijden gingen ook nergens meer om. Hoe dan ook mogen dit soort prestaties wel beter.
Een herhaling van de 0-4 lijkt mij een goed begin ;)

Verder vind ik je nog vrij voorzichtig. Niet gek hoor maar nu er voorin enige flair in komt en we in de breedte goed bezet zijn zie ik ons eigenlijk erg weinig punten verliezen dit seizoen. Maar tegen PSV gelden andere wetten, die zullen vermoedelijk scherper zijn bij balverlies van ons. Aan de andere kant zie ik die matige defensie van hen niet standhouden tegen onze aanvalsdrift.
pi_206016937
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 12:25 schreef fetX het volgende:

[..]
Het was gewoon te vaak te close. Ik zal mijn statistiekjes er niet weer bij pakken maar als je op basis van de wedstrijd 10 of 20 procent beter bent dan je tegenstander (laten we zeggen een 60 procent winkans) dan heb je natuurlijk nog steeds een hele grote kans op puntverlies.

En dat gebeurde bijvoorbeeld 2 keer tegen Twente en in feite ook 2 keer tegen AZ. Al kreeg Feyenoord wel te weinig tegen Ajax maar misschien wel weer 1 of 2 punten teveel tegen PSV.
  zondag 18 september 2022 @ 12:38:52 #276
268491 fetX
pi_206016995
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 12:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Een herhaling van de 0-4 lijkt mij een goed begin ;)

Verder vind ik je nog vrij voorzichtig. Niet gek hoor maar nu er voorin enige flair in komt en we in de breedte goed bezet zijn zie ik ons eigenlijk erg weinig punten verliezen dit seizoen. Maar tegen PSV gelden andere wetten, die zullen vermoedelijk scherper zijn bij balverlies van ons. Aan de andere kant zie ik die matige defensie van hen niet standhouden tegen onze aanvalsdrift.
Ik ben voor deze wedstrijd voorzichtig. Natuurlijk kunnen we winnen, maar we moeten niet raar opkijken als we tegen een nederlaag aanlopen. PSV heeft kwalitatief ongeveer een net zo sterk elftal als wij. Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik wel teleurgesteld zou zijn als we verliezen, maar een puntje is wel prima.
pi_206017017
Succes Feyenoord vrienden, rol PSV maar lekker op
  zondag 18 september 2022 @ 12:45:45 #278
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206017099
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 12:38 schreef fetX het volgende:

[..]
Ik ben voor deze wedstrijd voorzichtig. Natuurlijk kunnen we winnen, maar we moeten niet raar opkijken als we tegen een nederlaag aanlopen. PSV heeft kwalitatief ongeveer een net zo sterk elftal als wij. Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik wel teleurgesteld zou zijn als we verliezen, maar een puntje is wel prima.
Denk dat Feyenoord als team verder is dan PSV maar zij kunnen wel ouderwets op de counter vandaag, we gaan er lekker voor zitten :)
  zondag 18 september 2022 @ 12:46:27 #279
474254 GurneyIsBestOke
pi_206017112
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 12:38 schreef fetX het volgende:

[..]
Om heel eerlijk te zijn zie ik echt niet in hoe PSV, op basis van de laatste potjes die ik van ze zag, stand gaat houden tegen ons. Ik vind zelfs hun elftal, Gakpo en Sangare uitgezonderd, echt wat minder.

Omdat we bijna altijd de betere ploeg zijn in Eindhoven vind ik een puntje vaak achteraf jammer, maar wel te billijken, maar vandaag zou ik een beetje teleurgesteld zijn omdat ik gewoon heel benieuwd zijn waar we nu echt staan tov PSV.
pi_206017284
Ik vind ons zeker favoriet, maar dit soort wedstrijden staan altijd volledig op zich.

Daarnaast heeft PSV 3 spelers die in hun eentje een wedstrijd kunnen beslissen met Gakpo, Veerman en Simons en hebben wij dat zeker niet.

Ik zeg 1-3, goals Orrie en 2x Santi in het laatste half uur.
  zondag 18 september 2022 @ 13:06:20 #281
268491 fetX
pi_206017362
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 12:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Om heel eerlijk te zijn zie ik echt niet in hoe PSV, op basis van de laatste potjes die ik van ze zag, stand gaat houden tegen ons. Ik vind zelfs hun elftal, Gakpo en Sangare uitgezonderd, echt wat minder.

Omdat we bijna altijd de betere ploeg zijn in Eindhoven vind ik een puntje vaak achteraf jammer, maar wel te billijken, maar vandaag zou ik een beetje teleurgesteld zijn omdat ik gewoon heel benieuwd zijn waar we nu echt staan tov PSV.
Oh ik vind het elftal van PSV ook niet geweldig hoor, maar de afgang tegen Lazio zit nog wel in mijn hoofd en wedstrijden tegen RKC & GAE waren ook niet geweldig op een half uur na.
pi_206017430
Til speelt in elk geval bij PSV.

Ik weet wie er gaat scoren vanmiddag. :)
  zondag 18 september 2022 @ 13:12:58 #283
474254 GurneyIsBestOke
pi_206017431
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 13:06 schreef fetX het volgende:

[..]
Oh ik vind het elftal van PSV ook niet geweldig hoor, maar de afgang tegen Lazio zit nog wel in mijn hoofd en wedstrijden tegen RKC & GAE waren ook niet geweldig op een half uur na.
Denk juist dat die afgang tegen Lazio wel een goede les is geweest. Sindsdien zit er meer balans in de ploeg en zie ik ons middenveld minder vaak blind naar voren rennen.

Maar goed denk dat PSV de openingsfase er aardig op gaat klappen en dat er daarna vanzelf ruimtes ontstaan.
  zondag 18 september 2022 @ 13:23:25 #284
268491 fetX
pi_206017575
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 13:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

Die is altijd wel productief in dit soort wedstrijden inderdaad.
pi_206017601
Bijlow; Pedersen, Trauner, Hancko, Lopez; Timber, Dilrosun, Kökcü; Jahanbakhsh, Danilo, Idrissi

Slot houdt als het loopt wel altijd aan exact dezelfde namen vast en wisselt bijna nooit, erg matig.
Na de interlands moeten Gimenez en Paixao wel echt definitief een basisplek gaan krijgen hoor..
pi_206017625
Na donderdag had ik dit wel verwacht. Met alle wisselmogelijkheden heb ik er wel vertrouwen in. Ook als ik kijk naar de bank van PSV.
pi_206017641
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 13:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

Dan zal het wel 10-0 worden hahaha
  zondag 18 september 2022 @ 13:29:39 #288
268491 fetX
pi_206017673
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 13:26 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Na donderdag had ik dit wel verwacht. Met alle wisselmogelijkheden heb ik er wel vertrouwen in. Ook als ik kijk naar de bank van PSV.
Onze bank is wel genottelijk ja.
  zondag 18 september 2022 @ 13:32:33 #289
262211 hhh38
pi_206017710
quote:
15s.gif Op zondag 18 september 2022 13:24 schreef Pistolero het volgende:
Bijlow; Pedersen, Trauner, Hancko, Lopez; Timber, Dilrosun, Kökcü; Jahanbakhsh, Danilo, Idrissi

Slot houdt als het loopt wel altijd aan exact dezelfde namen vast en wisselt bijna nooit, erg matig.
Na de interlands moeten Gimenez en Paixao wel echt definitief een basisplek gaan krijgen hoor..
Niet verrassend inderdaad.

Heeft ons vorig jaar toch vaak prima resultaten opgeleverd, dus ik zie dit niet direct als iets negatiefs. Genoeg smaken om in te brengen als het niet lekker loopt :)
pi_206017824
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 12:59 schreef Kerftminister het volgende:
Ik vind ons zeker favoriet, maar dit soort wedstrijden staan altijd volledig op zich.

Daarnaast heeft PSV 3 spelers die in hun eentje een wedstrijd kunnen beslissen met Gakpo, Veerman en Simons en hebben wij dat zeker niet.

Simons en Veerman kunnen wedstrijden in hun eentje beslissen? :')
pi_206017844
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 12:59 schreef Kerftminister het volgende:

Ik heb naar je geluisterd, een bijna 4 quotering is wel het proberen waard.
  zondag 18 september 2022 @ 13:49:50 #292
268491 fetX
pi_206017877
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 13:44 schreef CR7 het volgende:

[..]
Simons en Veerman kunnen wedstrijden in hun eentje beslissen? :')
Van Veerman vind ik dat wel eigenlijk. Simons is een beetje gehyped door wedstrijdjes tegen oa Volendam.
pi_206017894
Ze hebben met Til en Simons wel veel beweging voorin... Vind dat toch wel link met Kokcu en Timber.

Ben benieuwd.
pi_206017920
quote:

Tja als je 2 keer zo goed speelt is er ook geen enkele reden om te wisselen natuurlijk. Ik begrijp het wel. Ondanks dat ik echt 0 vertrouwen heb in Idrissi en Danilo heb ik 100% vertrouwen in Slot, dus ik vind het prima.
pi_206017943
Oprollen dat kut PSV
pi_206017959
Dit is natuurlijk voorlopig wel de laatste wedstrijd van Danilo in de basis. :)
pi_206017968
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 13:51 schreef bbuddybb het volgende:
Ze hebben met Til en Simons wel veel beweging voorin... Vind dat toch wel link met Kokcu en Timber.

Ben benieuwd.
Ik ben met name benieuwd of het Trauner en Hancko lukt om door te dekken op een inzakkende Simons. Daarnaast ligt er gevaar met Til die veel diepgang heeft, hoe lossen Kokcu en Timber dat op?
pi_206017987
Ik heb geen goed voorgevoel over vanmiddag.

Maar met een gelijkspel zou ik prima kunnen leven.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 18 september 2022 @ 13:59:34 #299
268491 fetX
pi_206018009
quote:
99s.gif Op zondag 18 september 2022 13:53 schreef Kerftminister het volgende:

[..]
Tja als je 2 keer zo goed speelt is er ook geen enkele reden om te wisselen natuurlijk. Ik begrijp het wel. Ondanks dat ik echt 0 vertrouwen heb in Idrissi en Danilo heb ik 100% vertrouwen in Slot, dus ik vind het prima.
Toch wel lekker als je ziet wat wij nog in kunnen brengen. Onze bank is wat dat betreft (veel) beter, maar de eerste elf ontlopen elkaar niet zoveel imo.
  zondag 18 september 2022 @ 14:06:30 #300
474254 GurneyIsBestOke
pi_206018100
quote:

Aan de andere kant is het nu ook wel heerlijk dat je Paixao en Gimenez kan brengen ;)

Ik ben er vrij zeker van dat ze allebei basisspeler worden op termijn. Pure kwaliteit komt altijd bovendrijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')