Tot eind vorig seizoen dacht ik dat wel eigenlijk. Die blessure en afmelding heeft hem echt genektquote:Op vrijdag 16 september 2022 15:49 schreef ThePlaneteer het volgende:
Het is persoonlijk jammer voor em dat ie zo'n toernooitje niet mee zou doen, maar 1e keeper werd ie sowieso niet.
Hopelijk gaat ie nu beetje getergd keepen en weer ff wat punten pakken.
Lekker boeiend wat ze daar in Eindhoven doen.quote:Op vrijdag 16 september 2022 16:27 schreef Bombvis het volgende:
[ twitter ]Dat zou toch wel jammer zijn
Hele goede TD maar dit getuigt toch ook niet van heel veel visie bij PSV hèquote:Op vrijdag 16 september 2022 16:27 schreef Bombvis het volgende:
[ twitter ]Dat zou toch wel jammer zijn
Mwah, hij heeft bij Feyenoord anders snel de boel naar zijn hand gezet.quote:Op vrijdag 16 september 2022 16:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hele goede TD maar dit getuigt toch ook niet van heel veel visie bij PSV hè
Halve pensionado die terugkomt van een zware ziekte en dat is de man die ze willen? Of is ie een pleister en gaan ze de komende tijd op zoek naar een andere TD?
Nooit verwacht een positieve Pistolero hier te zien.quote:Op vrijdag 16 september 2022 16:36 schreef Pistolero het volgende:
Makkelijke 2e de aankomende jaren dus.
Het leek me wel duidelijk dat hij het zelf prima had gevonden om wél door te gaan. Ben er nog steeds van overtuigd dat zijn vertrek niet puur door gezondheid kwam maar ook door een kleine koerswijziging die Feyenoord wil en hij waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 16 september 2022 17:02 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Mwah, hij heeft bij Feyenoord anders snel de boel naar zijn hand gezet.
Ik vind het wel een opvallende stap dat hij zo snel weer bij een andere club aan de slag gaat, omdat juist zijn gezondheid werd opgevoerd als de reden om te stoppen met elkaar.
Ik denk dat je die koerswijziging vooral moet zoeken in die nieuwe directiestructuur die Te Kloese wil doorvoeren. Arnesen had al aangegeven dat hij eigenlijk alleen door wilde met exact hetzelfde takenpakket.quote:Op vrijdag 16 september 2022 17:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het leek me wel duidelijk dat hij het zelf prima had gevonden om wél door te gaan. Ben er nog steeds van overtuigd dat zijn vertrek niet puur door gezondheid kwam maar ook door een kleine koerswijziging die Feyenoord wil en hij waarschijnlijk niet.
Ja, dat bedoel ikquote:Op vrijdag 16 september 2022 17:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik denk dat je die koerswijziging vooral moet zoeken in die nieuwe directiestructuur die Te Kloese wil doorvoeren. Arnesen had al aangegeven dat hij eigenlijk alleen door wilde met exact hetzelfde takenpakket.
Het is afhankelijk van wat er dit seizoen gebeurt. Als PSV weer tweede wordt en gaat cashen voor Sangaré en Gakpo heeft het een enorme bak geld waarmee slechts 2 spelers vervangen hoeven te worden. Dat is een hele goeie uitgangspositie om op door te pakken, met nog een keer een kans om CL te halen.quote:Op vrijdag 16 september 2022 17:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Voor Feyenoord sowieso niet geheel irrelevant met PSV uit op het programma:
https://www.vi.nl/nieuws/afscheid-john-de-jong-bij-psv-aanstaande
Financiële problemen in Eindhoven, zou deze cover dan eindelijk werkelijkheid gaan worden? Heb het idee dat het verschil sinds 2017 niet zo klein is geweest en Feyenoord misschien zelfs wel een kleine voorsprong heeft.
[ afbeelding ]
Is het volgend seizoen nog voorronde of zijn de eerste 2 gelijk geplaatst?quote:Op vrijdag 16 september 2022 17:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is afhankelijk van wat er dit seizoen gebeurt. Als PSV weer tweede wordt en gaat cashen voor Sangaré en Gakpo heeft het een enorme bak geld waarmee slechts 2 spelers vervangen hoeven te worden. Dat is een hele goeie uitgangspositie om op door te pakken, met nog een keer een kans om CL te halen.
Maar als ze 3e of zelfs lager eindigen en Feyenoord pakt dat voorrondeticket kan het er helemaal anders uit zien. Dan zijn onze spelers gelijk weer meer waard en kan het gat helemaal gedicht worden.
Volgend seizoen nog voorronde.quote:Op vrijdag 16 september 2022 18:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is het volgend seizoen nog voorronde of zijn de eerste 2 gelijk geplaatst?
Denk dat het minimaal zo belangrijk is dat Feyenoord dit jaar weer gewoon een goed Europees seizoen draait. Als Feyenoord in Europa én in de Eredivisie beter presteert dan zijn een aantal Feyenoordspelers minimaal net zoveel waard als Sangaré en Gakpo na dit seizoen.quote:Op vrijdag 16 september 2022 17:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is afhankelijk van wat er dit seizoen gebeurt. Als PSV weer tweede wordt en gaat cashen voor Sangaré en Gakpo heeft het een enorme bak geld waarmee slechts 2 spelers vervangen hoeven te worden. Dat is een hele goeie uitgangspositie om op door te pakken, met nog een keer een kans om CL te halen.
Maar als ze 3e of zelfs lager eindigen en Feyenoord pakt dat voorrondeticket kan het er helemaal anders uit zien. Dan zijn onze spelers gelijk weer meer waard en kan het gat helemaal gedicht worden.
Ok, thanksquote:Op vrijdag 16 september 2022 18:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Volgend seizoen nog voorronde.
quote:Op donderdag 15 september 2022 21:19 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Onder Rutten speelden we op een gegeven moment ook erg leuk voetbal, vind ik. Al was dat van korte duur: begon met GAE uit en eindigde meteen na de winterstop, dus we hebben er hooguit een maandje of 2-3 van kunnen genieten.
quote:Op donderdag 15 september 2022 21:20 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het was echt heel goed toen ja. Maar niet structureel helaas. En op gegeven moment zakte het in elkaar.
Nog even de statistieken erbij gepakt uit die tijd. Feyenoord won toen inderdaad met 0-4 bij Go Ahead nadat het ontstellend slecht begonnen was aan het seizoen. (met een 2-0 uitschakeling in de beker tegen datzelfde Kowet en 13 verliespunten in de eerste 6 speelronden, de slechtste competitiestart deze eeuw.quote:Op donderdag 15 september 2022 21:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, ze hielden het steeds maar 10 minuten vol en moesten dan aan de beademing.
Dat weet ik, er werd gewoon niet gescoord, maar de combinaties waren snel en schitterend.quote:Op vrijdag 16 september 2022 19:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nog even de statistieken erbij gepakt uit die tijd. Feyenoord won toen inderdaad met 0-4 bij Go Ahead nadat het ontstellend slecht begonnen was aan het seizoen. (met een 2-0 uitschakeling in de beker tegen datzelfde Kowet en 13 verliespunten in de eerste 6 speelronden, de slechtste competitiestart deze eeuw.) Daarna even een paar weken een paar prima uitslagen met een 4-0 tegen Groningen, een 2-1 tegen Standard en een 2-1 tegen Heracles.
Daarna werd er al weer verloren met 3-1 van Rijeka en rommelde Feyenoord zich een beetje het seizoen door met her en der wat puntverlies, bijzonder weinig doelpunten en weinig opzienbarende resultaten. Er werd maar 1 topwedstrijd gewonnen dat seizoen en er waren 4 bloedeloze 0-0 gelijkspelletjes, slechts 56 goals voor en er werd maar liefst 9 keer verloren. Waaronder van Willem II, Utrecht, Vitesse en Go Ahead in de Kuip.![]()
Kortom, een kutseizoen tot en met. Toegegeven, de selectie was ook bijzonder matig maar dit lijkt me echt totaal onvergelijkbaar met het Feyenoord onder Slot en 'echt heel erg goed' lijkt me ook een flinke overdrijving.
Oja en Fred werd er uitgegooid na een serie blamerende potjes aan het eind van het seizoen. Een 1-4 tegen Vitesse thuis en een 3-0 bij PEC.
Het veldspel was heel goed. Zoals we toen met name tegen Sevilla en Standard Luik speelden, maar ook in wedstrijden die qua uitslag wat minder waren, heb ik niet meer gezien tot Slotquote:Op vrijdag 16 september 2022 19:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nog even de statistieken erbij gepakt uit die tijd. Feyenoord won toen inderdaad met 0-4 bij Go Ahead nadat het ontstellend slecht begonnen was aan het seizoen. (met een 2-0 uitschakeling in de beker tegen datzelfde Kowet en 13 verliespunten in de eerste 6 speelronden, de slechtste competitiestart deze eeuw.) Daarna even een paar weken een paar prima uitslagen met een 4-0 tegen Groningen, een 2-1 tegen Standard en een 2-1 tegen Heracles.
Daarna werd er al weer verloren met 3-1 van Rijeka en rommelde Feyenoord zich een beetje het seizoen door met her en der wat puntverlies, bijzonder weinig doelpunten en weinig opzienbarende resultaten. Er werd maar 1 topwedstrijd gewonnen dat seizoen en er waren 4 bloedeloze 0-0 gelijkspelletjes, slechts 56 goals voor en er werd maar liefst 9 keer verloren. Waaronder van Willem II, Utrecht, Vitesse en Go Ahead in de Kuip.![]()
Kortom, een kutseizoen tot en met. Toegegeven, de selectie was ook bijzonder matig maar dit lijkt me echt totaal onvergelijkbaar met het Feyenoord onder Slot en 'echt heel erg goed' lijkt me ook een flinke overdrijving.
Oja en Fred werd er uitgegooid na een serie blamerende potjes aan het eind van het seizoen. Een 1-4 tegen Vitesse thuis en een 3-0 bij PEC.
Sevilla was een knappe overwinning maar zelfs onder Jaap werd er een knappe overwinning op Porto (redelijk vergelijkbaar) neergezet. Benieuwd op welke potjes je verder nog doelt dan.quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het veldspel was heel goed. Zoals we toen met name tegen Sevilla en Standard Luik speelden, maar ook in wedstrijden die qua uitslag wat minder waren, heb ik niet meer gezien tot Slot
Gast, doe eens niet zo wantrouwend...quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Sevilla was een knappe overwinning maar zelfs onder Jaap werd er een knappe overwinning op Porto (redelijk vergelijkbaar) neergezet. Benieuwd op welke potjes je verder nog doelt dan.
Porto was puur geluk, die hadden gewoon moeten winnen toenquote:Op vrijdag 16 september 2022 22:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Sevilla was een knappe overwinning maar zelfs onder Jaap werd er een knappe overwinning op Porto (redelijk vergelijkbaar) neergezet. Benieuwd op welke potjes je verder nog doelt dan.
Gast flikker op en ga AZ kijkenquote:Op vrijdag 16 september 2022 22:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Las in de Telegraaf dat Arnesen de topfavoriet is om hem op de volgen. Blijft een apart verhaal waarom hij hier nou weg is. Helemaal mocht hij straks Eindhoven aan de slag zou gaan. Dan kan het verhaal over de gezondheidsklachten eigenlijk wel van tafel.quote:Op vrijdag 16 september 2022 17:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Voor Feyenoord sowieso niet geheel irrelevant met PSV uit op het programma:
https://www.vi.nl/nieuws/afscheid-john-de-jong-bij-psv-aanstaande
Financiële problemen in Eindhoven, zou deze cover dan eindelijk werkelijkheid gaan worden? Heb het idee dat het verschil sinds 2017 niet zo klein is geweest en Feyenoord misschien zelfs wel een kleine voorsprong heeft.
[ afbeelding ]
Zijn die latino’s niet het werk van DtK?quote:Op zaterdag 17 september 2022 01:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Las in de Telegraaf dat Arnesen de topfavoriet is om hem op de volgen. Blijft een apart verhaal waarom hij hier nou weg is. Helemaal mocht hij straks Eindhoven aan de slag zou gaan. Dan kan het verhaal over de gezondheidsklachten eigenlijk wel van tafel.
Neem aan dat de huidige selectie grotendeels nog zijn verantwoordelijk was dan is er zo op het eerste oog toch wel weer heel goed ingekocht.
Zeer waarschijnlijk dit ja.quote:Op vrijdag 16 september 2022 17:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik denk dat je die koerswijziging vooral moet zoeken in die nieuwe directiestructuur die Te Kloese wil doorvoeren. Arnesen had al aangegeven dat hij eigenlijk alleen door wilde met exact hetzelfde takenpakket.
quote:Op zaterdag 17 september 2022 01:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Las in de Telegraaf dat Arnesen de topfavoriet is om hem op de volgen. Blijft een apart verhaal waarom hij hier nou weg is. Helemaal mocht hij straks Eindhoven aan de slag zou gaan. Dan kan het verhaal over de gezondheidsklachten eigenlijk wel van tafel.
Neem aan dat de huidige selectie grotendeels nog zijn verantwoordelijk was dan is er zo op het eerste oog toch wel weer heel goed ingekocht.
Men moet sowieso eens stoppen met het toeschrijven van bepaalde aankopen aan 1 persoon, zo werkt het in 99% van de gevallen helemaal niet. Was nog een goed interview met Schuiteman over hoe de scouting tegenwoordig: https://www.rijnmond.nl/n(...)spect-voor-feyenoordquote:Op zaterdag 17 september 2022 02:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zijn die latino’s niet het werk van DtK?
Goh er zit een heel scoutingnetwerk achter, wie had dat nou verwacht. Al is dat voor Feyenoord nog best een nieuwe situatie als je zag hoe het er hier pak hem beet drie jaar geleden aan toe gingquote:Op zaterdag 17 september 2022 08:13 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Men moet sowieso eens stoppen met het toeschrijven van bepaalde aankopen aan 1 persoon, zo werkt het in 99% van de gevallen helemaal niet. Was nog een goed interview met Schuiteman over hoe de scouting tegenwoordig: https://www.rijnmond.nl/n(...)spect-voor-feyenoord
Zou zomaar kunnen, maar is natuurlijk wel opmerkelijk om bruto en netto zo door elkaar te halen.quote:Op vrijdag 16 september 2022 10:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bedoelen ze niet 40% van de bruto inkomsten? Dat was 70 miljoen en er is ongeveer 30 miljoen uitgegeven, dat is iets meer dan 40%.
Dan hou je 15-20 miljoen over als netto inkomen als je die andere posten eraf haalt
Het spel was heel goed in delen van dat jaar. Dat staat soms los van de resultaten.quote:Op vrijdag 16 september 2022 19:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Weet nog wel dat ik blij was dat ie kwam, net als met Mathijsen destijds.quote:Op zaterdag 17 september 2022 12:52 schreef bbuddybb het volgende:
Zit die samenvatting net voor de gein terug te kijken.
Was helemaal vergeten dat Boulah ook voor ons heeft gespeeld.![]()
Ze zijn het weer flink aan het verpesten, vandaag verliezen en het is al weer bijna klaar qua promotie.quote:
2e wedstrijd van het seizoenquote:Op zaterdag 17 september 2022 15:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ze zijn het weer flink aan het verpesten, vandaag verliezen en het is al weer bijna klaar qua promotie.
3e*quote:Op zaterdag 17 september 2022 16:14 schreef satecl het volgende:
[..]
2e wedstrijd van het seizoen
Feyenoord heeft trouwens helemaal niet de kwaliteit om te promoveren. Onze jeugdopleiding is te veel gehyped.
Even gekeken, het niveau is echt belabberd. We moeten blij zijn dat de scouting het tegenwoordig goed doet.quote:Op zaterdag 17 september 2022 16:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
3e*![]()
En het is een competitie met 8 teams, dus als je na 3 wedstrijden al 2x verloren hebt moet je al bijna alle resterende wedstrijden gaan winnen om kampioen te worden en kans te maken op promotie. Alle ballen dan maar op de voorjaarscompetitie (lol).
Verder wel eens dat de jeugdopleiding veel te veel gehyped is.
Dat zei ik tegen Groningen al, toen we met 5-0 wonnen en ik daardoor al snel werd weggezet en dat men beweerde dat het KKD niveau was.quote:Op zaterdag 17 september 2022 15:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ze zijn het weer flink aan het verpesten, vandaag verliezen en het is al weer bijna klaar qua promotie.
Ja dit dus. Er loopt ook echt wel wat talent rond, maar met name in de wat jongere categorie.quote:Op zaterdag 17 september 2022 17:56 schreef Toiletgebruiker het volgende:
In het onder 21 team zitten heel veel jonge jongens van 17/18. Die gaan nu voor het eerst tegen jongens van 21 spelen. Dat verschil zie je wel.
Voor de individuele ontwikkeling van bijvoorbeeld Slory wel goed, maar qua teamprestaties kan het nog wel eens gaan tegenvallen.
Waren die miljoenen van de CL toendertijd daar niet voor geïnvesteerd of ging dat naar dat sportcomplex?quote:Op zaterdag 17 september 2022 17:11 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Hebben ze de jeugdopleiding niet omgegooid na die Disney+ docu? Zal nog wel eventjes duren voordat we echt de effecten gaan zien.
Dat is in het nieuwe trainingscomplex gestoken.quote:Op zaterdag 17 september 2022 20:08 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Waren die miljoenen van de CL toendertijd daar niet voor geïnvesteerd of ging dat naar dat sportcomplex?
Je hebt daar helemaal gelijk in hoor, ik vroeg me destijds ook meer af dat die afweging tussen verhuren van de talenten voor minuten met hogere weerstand versus je eigen o21 achterlaten met een kleine kans voor promotie.. tja dat is gewoon lastig.quote:Op zaterdag 17 september 2022 17:56 schreef Toiletgebruiker het volgende:
In het onder 21 team zitten heel veel jonge jongens van 17/18. Die gaan nu voor het eerst tegen jongens van 21 spelen. Dat verschil zie je wel.
Voor de individuele ontwikkeling van bijvoorbeeld Slory wel goed, maar qua teamprestaties kan het nog wel eens gaan tegenvallen.
Valt reuze mee, juist in de breedte is het niveau van de gehele jeugdopleiding gewoon verschrikkelijk matig en loop je ver achter op veel andere Eredivisieteams. Die O18, O17 en O16 teams zijn ook niet veel.quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja dit dus. Er loopt ook echt wel wat talent rond, maar met name in de wat jongere categorie.
Kökcü gaat vandaag de lijntjes uitzetten hoe hij dat ook afgelopen donderdag deed. Ik verwacht een eenvoudige 0-3 overwinning.quote:Op zondag 18 september 2022 08:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel benieuwd naar ons middenveld vandaag , hoe die het gaan houden met al die aanvallende intenties daar.
Het kan ook wel weer eens een keer gaan tegenzitten wat kansen benutten betreft hè, al sinds Heerenveen thuis (toen het op dat vlak tegenzat) vliegt zo'n beetje elke bal er voorin in. Aantal benutte kansen ligt extreem hoog.quote:Op zondag 18 september 2022 09:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kökcü gaat vandaag de lijntjes uitzetten hoe hij dat ook afgelopen donderdag deed. Ik verwacht een eenvoudige 0-3 overwinning.
wie is de scheids?quote:Op zondag 18 september 2022 10:04 schreef fetX het volgende:
Erg veel zin in. Gelijkspelletje zou al prima zijn, maar hoop ook dat we goed voetbal laten zien zoals de afgelopen wedstrijden. Ik verwacht in ieder geval niet dat we zomaar even winnen.
Ik sluit eigenlijk niet uit dat Wieffer start.quote:Op zondag 18 september 2022 10:10 schreef TweedeKlum het volgende:
Zeer benieuwd hoe Kutjus en Timber hun controlerende taken gaan uitoefenen. Tegen matige ploegen komen we nog mee weg maar dit is andere koek.
Denkt het wel, die jongens hebben uiteindelijk toch rendement en ervaring.quote:Op zondag 18 september 2022 10:28 schreef fetX het volgende:
Ook wel benieuwd of Idrissi én Jahanbakhsh weer spelen vandaag of dat Slot gaat voor Walemark (of Paixao).
Volgens het AD dezelfde opstelling en die zitten er altijd naast dus de kans dat Wieffer start is aanzienlijk toegenomen.quote:Op zondag 18 september 2022 10:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik sluit eigenlijk niet uit dat Wieffer start.
Nee, die is er echt nog niet klaar voor.quote:Op zondag 18 september 2022 10:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik sluit eigenlijk niet uit dat Wieffer start.
Wil jij het als medische staf even doorgeven aan Arne?quote:Op zondag 18 september 2022 11:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee, die is er echt nog niet klaar voor.
Heb het niet over het medische aspect.quote:Op zondag 18 september 2022 11:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Wil jij het als medische staf even doorgeven aan Arne?
Oh. Ik vind zijn invalbeurten tot nu toe erg sterk eigenlijk, maar ik zou ook prima snappen als het niet gebeurt hoor. Vind Timber op 6 alleen nog onwennig.quote:Op zondag 18 september 2022 11:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb het niet over het medische aspect.
Als je ook ergens nog hoop wilt houden op een titel (hoe onrealistisch ook met zo'n sterk Ajax) moet je gewoon winnen lijkt me?quote:Op zondag 18 september 2022 10:04 schreef fetX het volgende:
Erg veel zin in. Gelijkspelletje zou al prima zijn, maar hoop ook dat we goed voetbal laten zien zoals de afgelopen wedstrijden. Ik verwacht in ieder geval niet dat we zomaar even winnen.
Bij AZ waren de prestaties beterquote:Op zondag 18 september 2022 11:29 schreef fetX het volgende:
Slot tegen tegenstanders uit top 5 vorig jaar:
4 verlies
2 gelijk
2 winst
Ook niet geweldig eigenlijk he.
Ja, maar een titel vind ik wel onrealistisch. Als je vandaag wint moet je wel vol voor plek 2 gaan.quote:Op zondag 18 september 2022 12:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Als je ook ergens nog hoop wilt houden op een titel (hoe onrealistisch ook met zo'n sterk Ajax) moet je gewoon winnen lijkt me?Ik zou eigenlijk teleurgesteld zijn met een gelijkspel.
Die wedstrijden gingen ook nergens meer om. Hoe dan ook mogen dit soort prestaties wel beter.quote:Op zondag 18 september 2022 12:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij AZ waren de prestaties beter
In eigenlijk iedere wedstrijd in de top 5 was Feyenoord de bovenliggende partij of op zijn minst gelijkwaardig aan de tegenstander, behalve die eerste helften tegen PSV en Twente thuis maar toen zat er echt geen enkele peper in de reet.
Een herhaling van de 0-4 lijkt mij een goed beginquote:Op zondag 18 september 2022 12:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Die wedstrijden gingen ook nergens meer om. Hoe dan ook mogen dit soort prestaties wel beter.
Het was gewoon te vaak te close. Ik zal mijn statistiekjes er niet weer bij pakken maar als je op basis van de wedstrijd 10 of 20 procent beter bent dan je tegenstander (laten we zeggen een 60 procent winkans) dan heb je natuurlijk nog steeds een hele grote kans op puntverlies.quote:Op zondag 18 september 2022 12:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Die wedstrijden gingen ook nergens meer om. Hoe dan ook mogen dit soort prestaties wel beter.
Ik ben voor deze wedstrijd voorzichtig. Natuurlijk kunnen we winnen, maar we moeten niet raar opkijken als we tegen een nederlaag aanlopen. PSV heeft kwalitatief ongeveer een net zo sterk elftal als wij. Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik wel teleurgesteld zou zijn als we verliezen, maar een puntje is wel prima.quote:Op zondag 18 september 2022 12:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een herhaling van de 0-4 lijkt mij een goed begin
Verder vind ik je nog vrij voorzichtig. Niet gek hoor maar nu er voorin enige flair in komt en we in de breedte goed bezet zijn zie ik ons eigenlijk erg weinig punten verliezen dit seizoen. Maar tegen PSV gelden andere wetten, die zullen vermoedelijk scherper zijn bij balverlies van ons. Aan de andere kant zie ik die matige defensie van hen niet standhouden tegen onze aanvalsdrift.
Denk dat Feyenoord als team verder is dan PSV maar zij kunnen wel ouderwets op de counter vandaag, we gaan er lekker voor zittenquote:Op zondag 18 september 2022 12:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben voor deze wedstrijd voorzichtig. Natuurlijk kunnen we winnen, maar we moeten niet raar opkijken als we tegen een nederlaag aanlopen. PSV heeft kwalitatief ongeveer een net zo sterk elftal als wij. Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik wel teleurgesteld zou zijn als we verliezen, maar een puntje is wel prima.
Om heel eerlijk te zijn zie ik echt niet in hoe PSV, op basis van de laatste potjes die ik van ze zag, stand gaat houden tegen ons. Ik vind zelfs hun elftal, Gakpo en Sangare uitgezonderd, echt wat minder.quote:Op zondag 18 september 2022 12:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben voor deze wedstrijd voorzichtig. Natuurlijk kunnen we winnen, maar we moeten niet raar opkijken als we tegen een nederlaag aanlopen. PSV heeft kwalitatief ongeveer een net zo sterk elftal als wij. Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik wel teleurgesteld zou zijn als we verliezen, maar een puntje is wel prima.
Oh ik vind het elftal van PSV ook niet geweldig hoor, maar de afgang tegen Lazio zit nog wel in mijn hoofd en wedstrijden tegen RKC & GAE waren ook niet geweldig op een half uur na.quote:Op zondag 18 september 2022 12:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn zie ik echt niet in hoe PSV, op basis van de laatste potjes die ik van ze zag, stand gaat houden tegen ons. Ik vind zelfs hun elftal, Gakpo en Sangare uitgezonderd, echt wat minder.
Omdat we bijna altijd de betere ploeg zijn in Eindhoven vind ik een puntje vaak achteraf jammer, maar wel te billijken, maar vandaag zou ik een beetje teleurgesteld zijn omdat ik gewoon heel benieuwd zijn waar we nu echt staan tov PSV.
Denk juist dat die afgang tegen Lazio wel een goede les is geweest. Sindsdien zit er meer balans in de ploeg en zie ik ons middenveld minder vaak blind naar voren rennen.quote:Op zondag 18 september 2022 13:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh ik vind het elftal van PSV ook niet geweldig hoor, maar de afgang tegen Lazio zit nog wel in mijn hoofd en wedstrijden tegen RKC & GAE waren ook niet geweldig op een half uur na.
Die is altijd wel productief in dit soort wedstrijden inderdaad.quote:Op zondag 18 september 2022 13:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Til speelt in elk geval bij PSV.
Ik weet wie er gaat scoren vanmiddag.
Dan zal het wel 10-0 worden hahahaquote:Op zondag 18 september 2022 13:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Til speelt in elk geval bij PSV.
Ik weet wie er gaat scoren vanmiddag.
Onze bank is wel genottelijk ja.quote:Op zondag 18 september 2022 13:26 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Na donderdag had ik dit wel verwacht. Met alle wisselmogelijkheden heb ik er wel vertrouwen in. Ook als ik kijk naar de bank van PSV.
Niet verrassend inderdaad.quote:Op zondag 18 september 2022 13:24 schreef Pistolero het volgende:
Bijlow; Pedersen, Trauner, Hancko, Lopez; Timber, Dilrosun, Kökcü; Jahanbakhsh, Danilo, Idrissi
Slot houdt als het loopt wel altijd aan exact dezelfde namen vast en wisselt bijna nooit, erg matig.
Na de interlands moeten Gimenez en Paixao wel echt definitief een basisplek gaan krijgen hoor..
Simons en Veerman kunnen wedstrijden in hun eentje beslissen?quote:Op zondag 18 september 2022 12:59 schreef Kerftminister het volgende:
Ik vind ons zeker favoriet, maar dit soort wedstrijden staan altijd volledig op zich.
Daarnaast heeft PSV 3 spelers die in hun eentje een wedstrijd kunnen beslissen met Gakpo, Veerman en Simons en hebben wij dat zeker niet.
Ik zeg 1-3, goals Orrie en 2x Santi in het laatste half uur.
Ik heb naar je geluisterd, een bijna 4 quotering is wel het proberen waard.quote:Op zondag 18 september 2022 12:59 schreef Kerftminister het volgende:
Ik vind ons zeker favoriet, maar dit soort wedstrijden staan altijd volledig op zich.
Daarnaast heeft PSV 3 spelers die in hun eentje een wedstrijd kunnen beslissen met Gakpo, Veerman en Simons en hebben wij dat zeker niet.
Ik zeg 1-3, goals Orrie en 2x Santi in het laatste half uur.
Van Veerman vind ik dat wel eigenlijk. Simons is een beetje gehyped door wedstrijdjes tegen oa Volendam.quote:Op zondag 18 september 2022 13:44 schreef CR7 het volgende:
[..]
Simons en Veerman kunnen wedstrijden in hun eentje beslissen?
Tja als je 2 keer zo goed speelt is er ook geen enkele reden om te wisselen natuurlijk. Ik begrijp het wel. Ondanks dat ik echt 0 vertrouwen heb in Idrissi en Danilo heb ik 100% vertrouwen in Slot, dus ik vind het prima.quote:Op zondag 18 september 2022 13:24 schreef Pistolero het volgende:
Bijlow; Pedersen, Trauner, Hancko, Lopez; Timber, Dilrosun, Kökcü; Jahanbakhsh, Danilo, Idrissi
Slot houdt als het loopt wel altijd aan exact dezelfde namen vast en wisselt bijna nooit, erg matig.
Na de interlands moeten Gimenez en Paixao wel echt definitief een basisplek gaan krijgen hoor..
Ik ben met name benieuwd of het Trauner en Hancko lukt om door te dekken op een inzakkende Simons. Daarnaast ligt er gevaar met Til die veel diepgang heeft, hoe lossen Kokcu en Timber dat op?quote:Op zondag 18 september 2022 13:51 schreef bbuddybb het volgende:
Ze hebben met Til en Simons wel veel beweging voorin... Vind dat toch wel link met Kokcu en Timber.
Ben benieuwd.
Toch wel lekker als je ziet wat wij nog in kunnen brengen. Onze bank is wat dat betreft (veel) beter, maar de eerste elf ontlopen elkaar niet zoveel imo.quote:Op zondag 18 september 2022 13:53 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Tja als je 2 keer zo goed speelt is er ook geen enkele reden om te wisselen natuurlijk. Ik begrijp het wel. Ondanks dat ik echt 0 vertrouwen heb in Idrissi en Danilo heb ik 100% vertrouwen in Slot, dus ik vind het prima.
Aan de andere kant is het nu ook wel heerlijk dat je Paixao en Gimenez kan brengenquote:Op zondag 18 september 2022 13:24 schreef Pistolero het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |