Nu wel ja!quote:Op donderdag 15 september 2022 21:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij denkt echt alleen aan seks hč
Hoera!quote:Op donderdag 15 september 2022 21:53 schreef greysbones het volgende:
Wendy is echt helemaal hieperdepiep
Ze zijn allemaal een beetje hyperquote:Op donderdag 15 september 2022 21:53 schreef greysbones het volgende:
Ik zie veel meer hieperdepiepers.. de Jumbo chauffeur moet straks rennen voor zijn levenquote:Op donderdag 15 september 2022 21:53 schreef greysbones het volgende:
quote:Op donderdag 15 september 2022 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie dit niet op mijn streams
Ik heb stream 1 buiten rond het haardvuur en twee binnenquote:
Je zit die van gisteren te kijken?quote:Op donderdag 15 september 2022 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie dit niet op mijn streams
Oh?quote:Op donderdag 15 september 2022 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb stream 1 buiten rond het haardvuur en twee binnen
Ik had het laatst wel. Opende ik de 'live' stream, ging ie verder waar ik het een paar uur eerder had afgesloten, en dat had ik pas na meer dan een uur doorquote:
Ik doe morgen wel weer een pogingquote:Op donderdag 15 september 2022 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had het laatst wel. Opende ik de 'live' stream, ging ie verder waar ik het een paar uur eerder had afgesloten, en dat had ik pas na meer dan een uur door
gebeurt hier ook als ik een printscreen maakquote:
Dat had ik met BBquote:Op donderdag 15 september 2022 22:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
gebeurt hier ook als ik een printscreen maak
ik vindt hem zo'n apart gezicht hebben , komt denk door die grote oogleden en neus. de verhouding is een beetje zoek. en toch is hij niet lelijk.....quote:Op donderdag 15 september 2022 22:00 schreef Moeraskat het volgende:
Ik verbaas me nog steeds dat Martin 31 is. Echt een oude kop
Dan moet je iets veranderen in je browser en dan is dat overquote:Op donderdag 15 september 2022 22:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
gebeurt hier ook als ik een printscreen maak
Tony Montana uit Scarface.quote:Op donderdag 15 september 2022 22:05 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik vindt hem zo'n apart gezicht hebben , komt denk door die grote oogleden en neus. de verhouding is een beetje zoek. en toch is hij niet lelijk.....
Weet je ook wat?quote:Op donderdag 15 september 2022 22:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan moet je iets veranderen in je browser en dan is dat over
een beetje wel iddquote:Op donderdag 15 september 2022 22:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Tony Montana uit Scarface.
Vind ik ook. Hij heeft wel iets aparts.quote:Op donderdag 15 september 2022 22:05 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik vindt hem zo'n apart gezicht hebben , komt denk door die grote oogleden en neus. de verhouding is een beetje zoek. en toch is hij niet lelijk.....
Niet meer exact maar je kunt dat googelenquote:
Nah, vind hem er gewoon oud uit zienquote:Op donderdag 15 september 2022 22:05 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Dat was voor mij de reden om niet meer te gaan cappen bij BB, ik kreeg alleen maar zwart beeld. Geen idee waar het aan lag , hoe het kwam , maar ik was er helemaal klaar mee. Dat het nu ineens wél weer lukt snap ik trouwens ook nietquote:
hardware versneller van je browser uitzetten kwam ik van de week achterquote:Op donderdag 15 september 2022 22:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat was voor mij de reden om niet meer te gaan cappen bij BB, ik kreeg alleen maar zwart beeld. Geen idee waar het aan lag , hoe het kwam , maar ik was er helemaal klaar mee. Dat het nu ineens wél weer lukt snap ik trouwens ook niet
Dat was hetquote:Op donderdag 15 september 2022 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
hardware versneller van je browser uitzetten kwam ik van de week achter
Ik heb alles toen gecheckt ,quote:Op donderdag 15 september 2022 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
hardware versneller van je browser uitzetten kwam ik van de week achter
vreemnd want het beeld an sich lijkt hier vee; donkerder en als je het scherm raakt met je muis blijft hij eem paar tellen nog donkerderquote:Op donderdag 15 september 2022 22:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat was voor mij de reden om niet meer te gaan cappen bij BB, ik kreeg alleen maar zwart beeld. Geen idee waar het aan lag , hoe het kwam , maar ik was er helemaal klaar mee. Dat het nu ineens wél weer lukt snap ik trouwens ook niet
Dat komt door V2 begreep ik. maar als je ff wacht krijg je weer helder beeldquote:Op donderdag 15 september 2022 22:15 schreef Adat231 het volgende:
[..]
vreemnd want het beeld an sich lijkt hier vee; donkerder en als je het scherm raakt met je muis blijft hij eem paar tellen nog donkerder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |