SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op donderdag 15 september 2022 20:38 schreef MadMaster het volgende:
Lay Back In The Arms Of Someone - Smokie
Zo lang hij niet gaat fluiten vind ik alles bestquote:Op donderdag 15 september 2022 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verkeerde vlag, hij komt uit Kenia…
quote:Op donderdag 15 september 2022 21:01 schreef livelink het volgende:
Is Tommy nou ooit echt een musical geweest die af was?
Rockopera bedoel ik
Ik snap dat je belangrijkere zaken aan je hoofd had.quote:Op donderdag 15 september 2022 21:02 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. Hopelijk ben ik er de volgende keer wat meer bij.
Vooral sterkte met je vader!quote:Op donderdag 15 september 2022 21:02 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. Hopelijk ben ik er de volgende keer wat meer bij.
Oh, toch wel. Ik dacht echt dat het maar beginnetjes waren.quote:
Tommy heb ik nooit live gespeeld zien worden, voor zover dat het geval is geweest.quote:Op donderdag 15 september 2022 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, toch wel. Ik dacht echt dat het maar beginnetjes waren.
Dagje Friesland, al vraag ik me af waarom, met al die regen. Ik ga paar uurtjes in de personeelsruimte lezen terwijl Symph in het computerlokaal bezig is en dan gaan we naar Makkumquote:
Veel plezier dan. Ondanks de regen.quote:Op vrijdag 16 september 2022 07:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dagje Friesland, al vraag ik me af waarom, met al die regen. Ik ga paar uurtjes in de personeelsruimte lezen terwijl Symph in het computerlokaal bezig is en dan gaan we naar Makkum
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 16 september 2022 07:51 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen.
Veel plezier DDM en Symph. Ga jij nog iets doen, Melting?
Ja, mijn dochter moet weer met kunst- en vliegwerk er zien te komen. Hebben we de hele zomer gestressed over haar stage, krijgt ze deze week van twee bedrijven waar ze eerst was afgewezen alsnog de vraag om te komen. En nu haar huidige stage zo naar was met die stakingen, zit ze er wel serieus over te denken.quote:Op vrijdag 16 september 2022 07:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Nee, vandaag niets bijzonders.
Alleen mijn nichtje naar school brengen straks, omdat het openbaar vervoer staakt.
Dat kan ik me voorstellen. Ik weet niet of ze mag switchen vanuit school? Want dan zou ik er ook over denken. Geeft toch weer wat rust.quote:Op vrijdag 16 september 2022 08:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, mijn dochter moet weer met kunst- en vliegwerk er zien te komen. Hebben we de hele zomer gestressed over haar stage, krijgt ze deze week van twee bedrijven waar ze eerst was afgewezen alsnog de vraag om te komen. En nu haar huidige stage zo naar was met die stakingen, zit ze er wel serieus over te denken.
Ja, ze mag switchen. Ze moet er vandaag maar eens goed over nadenken.quote:Op vrijdag 16 september 2022 08:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Ik weet niet of ze mag switchen vanuit school? Want dan zou ik er ook over denken. Geeft toch weer wat rust.
Ik moet meteen hier aan denken:quote:Op vrijdag 16 september 2022 15:02 schreef Doedezemaar het volgende:
We waren hier, echt heel leuk https://www.tichelaar.nl/activiteiten/detail/open-atelier-makkum. Er liepen ook oud-medewerkers rond die vanalles wilden uitleggen. Broodje paling bij de haven gegeten, helaas begon het toen net even te regenen, maar binnen konden we ook wel even zitten. Daarna weer heerlijk buiten kunnen zijn, leuk om eens in Makkum rond te lopen
Ik heb vakantie hè?quote:Op vrijdag 16 september 2022 12:55 schreef just me het volgende:
@:Melting, niets lekkers vandaag?
koekjes gemaakt door een delftse bakker
[ afbeelding ]
Er werd daar ook aan gerefereerd in de beschrijving bij een foto. Ik had geen idee, Symph wel. Heb het net ff bekeken, ik snap het niet.quote:Op vrijdag 16 september 2022 17:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet meteen hier aan denken:
Antiek mandje van Tichelaar uit Makkum...![]()
![]()
Maar toch goedemorgen.quote:Op zaterdag 17 september 2022 06:15 schreef livelink het volgende:
Even geluisterd, maar het is geen zaterdagochtendvroeg-muziek. Laat in de avond of 's nachts zal het me misschien beter bevallen.
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 17 september 2022 09:13 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Ik ga vandaag op "schoolreisje"
https://stadiondewageningseberg.wordpress.com/
Paraplu mee voor je weet maar nooit, boterhammen voor in de bus, gewoon leuk om bij zoiets aanwezig te mogen zijnquote:Op zaterdag 17 september 2022 09:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Spannend hoor! Maar heel veel plezier.
Veel plezier en hup, hup, hup, win de cup!quote:Op zaterdag 17 september 2022 09:13 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Wat gaaf!quote:Op zaterdag 17 september 2022 09:13 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Zeker, ik ben er op gekleed, mijn oude bestuursjasje uit de mottenballen gehaald, reserve panty in de tasquote:Op zaterdag 17 september 2022 09:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat het stadion weer gebruikt wordt wist ik wel, ik heb wat familie en bekenden in die regio wonen. Leuk om er zoiets historisch te herbeleven
Wat jammer. Wanneer wordt deze dan gespeeld?quote:Op zaterdag 17 september 2022 10:18 schreef just me het volgende:
Mijn golffinale gaat morgen niet door ivm het weer en dat vind ik dus ook niet erg
Suus is weer volop aanwezig op de nieuwste tracks van Röyksopp, te vinden op Spotify en YouTube.quote:Op vrijdag 16 september 2022 23:59 schreef Fogel het volgende:
Ik ben niet altijd een fan van remixes, maar nondeju, dit is LEKKER! Susanne Sundfør - Fade Away (Bjørn Torske Remix)
quote:Programma voor vandaag:
18:00 uur: << recent new music >>
19:00 uur: DJ11 - Some Music On Some Saturday
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Kan eindelijk het eerste uurtje weer een stuk meeluisteren. Hoewel waarschijnlijk wel onderbroken door eten.quote:
Daar kwam ik vannacht inderdaad achter.quote:Op zaterdag 17 september 2022 14:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Suus is weer volop aanwezig op de nieuwste tracks van Röyksopp, te vinden op Spotify en YouTube.
Wees welkomquote:
Heb je deze niet al eerder gedraaid? Komt me zo bekend voor.quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:08 schreef DJ11 het volgende:
Getalenteerde zanger uit de VS, die vorig jaar de top-3 van mijn jaarlijst haalde:Jake Wesley Rogers - Modern Love
Dat is een beetje het idee van deze uurtjes: recente, nieuwe muziek nog eens laten horen. Maar er zitten ook een paar nieuwe nummers in dit blok die ik helemaal nog niet heb gedraaid.quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je deze niet al eerder gedraaid? Komt me zo bekend voor.
Deze vond ik wel mooi.quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:12 schreef DJ11 het volgende:
Speciaal voor @:Fogel![]()
Röyksopp feat. Susanne Sundfør - Oh, Lover (edit)
Heerlijk nummer!quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:12 schreef DJ11 het volgende:
Speciaal voor @:Fogel![]()
Röyksopp feat. Susanne Sundfør - Oh, Lover (edit)
Ik had er - speciaal voor de Noorse huiskamers - ook even een Noorse jingle aan vooraf laten gaanquote:Op zaterdag 17 september 2022 18:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heerlijk nummer!
(ik ben tussendoor wat stoelen in elkaar aan het schroeven)
Dit klinkt oud, niet nieuwquote:Op zaterdag 17 september 2022 18:22 schreef DJ11 het volgende:
Nu we er toch zijn...Weeping Willows - Shine Your Light On Me
De opvolger van het geweldige Summer Waits For Me, dat niet uit mijn uitzendingen is weg te slaan.
Klonkt wel prima.quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik krijg er een hoog Roy Orbison-gevoel van. De band grossiert in dit soort liedjes.
Dat zei ik netquote:Op zaterdag 17 september 2022 18:30 schreef livelink het volgende:
Klinkt een beetje als Terence Trent D'Arby dit (qua stem)
Ja, zag het te laat (zie mijn edit)quote:
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 17 september 2022 18:34 schreef livelink het volgende:
Is ook een lekker nummer dit. Ik ga nu even eten. Tot zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, klinkt goed!quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Welkom terug. Je pakt nog net een stukje mee van een niet eerder gedraaid liedje
Op een andere stoel...quote:
Het had een ESF-liedje kunnen zijn. Althans ik moest aan het ESF denken toen ik het hoorde.quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:53 schreef DJ11 het volgende:
Geweldige nieuwe single, geschreven en geproduceerd door Woodkid:Mylène Farmer - À Tout Jamais
+11quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:58 schreef Fogel het volgende:
Deel 1 was in ieder geval al dikke prima
Thanks. Er komt nog veel meer leuks aan. En uiteraard is er ook ruimte voor jullie verzoekjes / suggesties via DM.quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:58 schreef Fogel het volgende:
Deel 1 was in ieder geval al dikke prima
Best bizar, gezien het oeuvre van die bands. Zegt vooral veel over de tekortkomingen van de Amerikaanse hitlijsten...quote:Op zaterdag 17 september 2022 19:06 schreef livelink het volgende:
Gisteren een lijstje gezien van een Amerikaan die top 20 van one-hit-wonders uit de eighties had opgesteld.
Grappig om te zien dat sommige bands in de VS als one-hit-wonders worden gezien, terwijl ze in Europa meerdere hits hebben gehad.
Op nummer 1 staat A-ha met Take on Me en Madness met Our House stond ook hoog. Toch twee hits die we hier niet als one-hit-wonders zouden betitelen.
Ja, ik zag in de comments ook reacties uit Zuid-Amerika waar ze aangaven dat A-ha bij hen ook meerdere hits hadden gehad.quote:Op zaterdag 17 september 2022 19:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Best bizar, gezien het oeuvre van die bands. Zegt vooral veel over de tekortkomingen van de Amerikaanse hitlijsten...
Bij ons gelukkig ook. Hun nieuwste single (de tweede van hun aanstaande album) is net gisteren verschenenquote:Op zaterdag 17 september 2022 19:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik zag in de comments ook reacties uit Zuid-Amerika waar ze aangaven dat A-ha bij hen ook meerdere hits hadden gehad.
Altijd lekker. Doet me er aan denken dat ik Fame nog ergens op DVD heb. Ook nog maar eens herbekijken binnenkort.quote:Op zaterdag 17 september 2022 19:18 schreef DJ11 het volgende:
Irene Cara - Flashdance... What A Feeling (radio mix)
Hoe vaak heb je die film al gezien?quote:Op zaterdag 17 september 2022 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Altijd lekker. Doet me er aan denken dat ik Fame nog ergens op DVD heb. Ook nog maar eens herbekijken binnenkort.
Wat ben je cryptisch vandaag?quote:Op zaterdag 17 september 2022 19:22 schreef DJ11 het volgende:
Kylie Minogue - Your Disco Needs You
Gelukkig heeft ze wél een ander nummer opgenomen samen met de zanger die hierna volgt. Maar deze single van haar past helemaal bij het nummer dat hierna volgt (en dat dus een beoogd duet tussen beiden was)...
Alleen op tv ooit 1 keer. Ik heb die DVD van iemand overgenomen omdat ik hem juist nog een keer wil zien.quote:Op zaterdag 17 september 2022 19:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je die film al gezien?
Ik dacht dat je die al 25 keer op zo gezien had.quote:Op zaterdag 17 september 2022 19:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Alleen op tv ooit 1 keer. Ik heb die DVD van iemand overgenomen omdat ik hem juist nog een keer wil zien.
De serie heb ik wel redelijk gevolgd.
Nee, het kwam bijna nooit op tv volgens mij.quote:Op zaterdag 17 september 2022 19:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die al 25 keer op zo gezien had.
Staat ons Metropole orkest zo goed aangeschreven?quote:Op zaterdag 17 september 2022 19:25 schreef DJ11 het volgende:
Ze namen samen Kids op, maar dit was ook een beoogd duet. Nu staat het op zijn nieuwe album XVV (met ons eigen Metropole Orkest)Robbie Williams - Disco Symphony (XXV)
Kennelijkquote:Op zaterdag 17 september 2022 19:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Staat ons Metropole orkest zo goed aangeschreven?
Ik heb begrepen dat ze Robbie en het Metropole Orkest elkaar fysiek helemaal niet ontmoet hebben voor dit album.quote:Op zaterdag 17 september 2022 19:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Staat ons Metropole orkest zo goed aangeschreven?
Zou best kunnen, maar ik ben niet zo'n fan van Tina.quote:Op zaterdag 17 september 2022 19:30 schreef DJ11 het volgende:
Is dit niet door Tina Turner gecoverd?
Ik hoor het voor het eerst. Had ook niet direct Lenny eruit gehaald.quote:Op zaterdag 17 september 2022 19:38 schreef DJ11 het volgende:
Eén van zijn meest elektronische tracks ooit - een single ook nog - van zijn album 5:Lenny Kravitz - Black Velveteen
Het was (maar liefst) de zesde single van het album; tamelijk onsuccesvol...quote:Op zaterdag 17 september 2022 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoor het voor het eerst. Had ook niet direct Lenny eruit gehaald.
Ik wist het, maar je hoort het ook goed. Lekker nummer vind ik dit. Kan in mijn (nog te maken) playlist van boze nummers.quote:Op zaterdag 17 september 2022 19:46 schreef DJ11 het volgende:
Nutteloos maar leuk feitje: deze zanger was ook een helft van het duo Gnarls Barkley, bekend van Crazy:CeeLo Green - Fuck You
Jawel.... zeg het maar gewoon eerlijk.quote:Op zaterdag 17 september 2022 19:49 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 kon het niet laten:Lily Allen - Fuck You
(Er zit geen diepere boodschap richting de luisteraars achter)
Ik heb inmiddels een soort weerwoord van Melting binnen. Dat nummer komt zo en kan waarschijnlijk ook wel in de lijst.quote:Op zaterdag 17 september 2022 19:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wist het, maar je hoort het ook goed. Lekker nummer vind ik dit. Kan in mijn (nog te maken) playlist van boze nummers.
Net zoals Lily natuurlijk..
Wel achter het nummer zelf. Ik heb altijd begrepen dat ze dit voor Bush (jr) heeft geschreven.quote:Op zaterdag 17 september 2022 19:49 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 kon het niet laten:Lily Allen - Fuck You
(Er zit geen diepere boodschap richting de luisteraars achter)
Dat snap ik dan weer wel.quote:Op zaterdag 17 september 2022 19:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel achter het nummer zelf. Ik heb altijd begrepen dat ze dit voor Bush (jr) heeft geschreven.
Ik volg het allemaal niet meer zo. Ik heb ooit een fase gehad dat ik heel vaak in de bioscoop zat; zo rond 1997-1999. Daarna zelden meer.quote:Op zaterdag 17 september 2022 19:51 schreef Melting het volgende:
Ik weet niet of jullie ooit naar de bioscoop gaan, maar ik vind dat er de laatste maanden maar weinig leuke films zijn uitgekomen.
En als ik vooruit kijk, lijkt er ook niet veel soeps aan te komen.
Delen jullie die ervaring, of zien jullie dat echt anders?
Ik ben juist voor het eerst in jaren weer eens geweest (Elvis) en dat smaakte wel naar meer, dus ik heb nu ook een kaartje gekocht voor een filmhuis-film. Wel alleen, want niemand wilde met me meequote:Op zaterdag 17 september 2022 19:51 schreef Melting het volgende:
Ik weet niet of jullie ooit naar de bioscoop gaan, maar ik vind dat er de laatste maanden maar weinig leuke films zijn uitgekomen.
En als ik vooruit kijk, lijkt er ook niet veel soeps aan te komen.
Delen jullie die ervaring, of zien jullie dat echt anders?
Ik weet nog niet wat ik van Elvis moet vinden.quote:Op zaterdag 17 september 2022 19:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben juist voor het eerst in jaren weer eens geweest (Elvis) en dat smaakte wel naar meer, dus ik heb nu ook een kaartje gekocht voor een filmhuis-film. Wel alleen, want niemand wilde met me mee
Nowhere Specialquote:Op zaterdag 17 september 2022 19:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik van Elvis moet vinden.
Welke filmhuis-film ga je zien?
Geen vrolijke film, maar wel goede recensies over gelezen. Maar ik snap wel dat ik niemand mee kon krijgen.quote:Nowhere Special is een indringend en lief Brits drama over een vader die een belangrijke keuze moet maken voor de toekomst van zijn zoontje. John (James Norton) is een 35-jarige alleenstaande glazenwasser in Noord-Ierland die de zorg heeft over zijn zoontje Michael van vier. John heeft echter niet lang meer te leven, dus gaat hij op zoek naar de perfecte ouders voor Michael. Hij denkt te weten wat hij zoekt en weet zich gesteund door het adoptiebureau, maar het perfecte gezin lijkt niet te bestaan. Toch moet John tot een beslissing komen. Wat is een goede ouder en wie is het beste voor Michael? Samen ontdekken ze dat je op je gevoel moet vertrouwen. Nowhere special is gebaseerd op een waargebeurd verhaal.
Een winterjasje?quote:Op zaterdag 17 september 2022 19:58 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: een hit van nu in een behoorlijk ander jasje....
Het klinkt wel bekend (en sowieso lekker)quote:Op zaterdag 17 september 2022 19:57 schreef DJ11 het volgende:
Klein dance-hitje uit de 90s, dat ik achterin de platenkast tegenkwam deze week....Bit Machine feat. Daisy Dee - Somebody Real (Piano main radio)
Dat is een aangrijpende film denk ik.quote:Op zaterdag 17 september 2022 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Nowhere Special
[..]
Geen vrolijke film, maar wel goede recensies over gelezen. Maar ik snap wel dat ik niemand mee kon krijgen.
Ja, ik heb er geen moeite mee. Alleen de pauze is een beetje saai.quote:Op zaterdag 17 september 2022 19:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is een aangrijpende film denk ik.
Ook niet het soort films waar ik graag naartoe zou gaan.
Maar alleen naar de film gaan, is ook wel leuk. Heerlijk die rust.
Hier hebben de films geen pauze.quote:Op zaterdag 17 september 2022 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik heb er geen moeite mee. Alleen de pauze is een beetje saai.
Ik dacht al..quote:Op zaterdag 17 september 2022 20:00 schreef DJ11 het volgende:
De nummer-14 uit de Top 40 van deze week, maar dan akoestisch:Alok, Ella Eyre, & Kenny Dope feat. Never Dull - Deep Down (acoustic version)
Het is wel écht een akoestische versie. Niet zo'n gelikte uitvoering waarbij alleen de beats uit zijn gezet. Ik vind het wel grappig gedaan (net als het origineel)quote:Op zaterdag 17 september 2022 20:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht al..
Het klinkt wel prima zo, maar de gewone versie is wat energieker.
Oh, ik vind dat altijd wel prima. Maar niet als het een bioscoop is waar je dan eten en drinken tijdens het kijken kunt bestellen. Dat vind ik zo afleidend.quote:Op zaterdag 17 september 2022 20:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Hier hebben de films geen pauze.
Dat vind ik pas erg.Vooral als je een film hebt van 2 uur of meer.
Is toch wel erg dat ik nog nooit in Berlijn ben geweest sinds de muur is gevallen.quote:
Ik ga ook nooit meer naar een servicebioscoop. Erg afleidend inderdaad.quote:Op zaterdag 17 september 2022 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, ik vind dat altijd wel prima. Maar niet als het een bioscoop is waar je dan eten en drinken tijdens het kijken kunt bestellen. Dat vind ik zo afleidend.
Ik zit nog aan de thee, maar proost toch mee.quote:
Het lijkt er behoorlijk op wel.quote:Op zaterdag 17 september 2022 20:07 schreef DJ11 het volgende:
Wat een fijne nieuwe plaat weer:AnnenMayKantereit - 3 Tage Am Meer
De band van Hinter Klugen Sätzen
Da's 3x zo lang als Die Fantastischen Vier johquote:Op zaterdag 17 september 2022 20:07 schreef DJ11 het volgende:
Wat een fijne nieuwe plaat weer:AnnenMayKantereit - 3 Tage Am Meer
De band van Hinter Klugen Sätzen
De cijfers en 3 en 4 komen in het volgende nummer ook voorbij.quote:Op zaterdag 17 september 2022 20:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Da's 3x zo lang als Die Fantastischen Vier joh
Wat zijn paradijskorrels?quote:Op zaterdag 17 september 2022 20:09 schreef Fogel het volgende:
Er zit nu een saison met paradijskorrels in mijn glas.
Bwhehe, dit nummer zat in mijn discover weekly...quote:Op zaterdag 17 september 2022 20:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De cijfers en 3 en 4 komen in het volgende nummer ook voorbij.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Paradijskorrelquote:Op zaterdag 17 september 2022 20:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat zijn paradijskorrels?
En zelf gebrouwen?
Dit klinkt bijzonder luchtig. Niet verkeerd.quote:Op zaterdag 17 september 2022 20:10 schreef DJ11 het volgende:
Ik zocht iets dat leuk tussen de twee nieuwe liedjes in paste. Dat is deze plaat geworden:Stephan Remmler - Keine Sterne In Athen (3-4-5 x 1 Monat)
quote:Op zaterdag 17 september 2022 20:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Paradijskorrel
Ja.
Hitje uit de jaren 80. Geen idee of het in Nederland in de Top 40 heeft gestaan.quote:Op zaterdag 17 september 2022 20:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit klinkt bijzonder luchtig. Niet verkeerd.
Alleen de tipparade.quote:Op zaterdag 17 september 2022 20:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hitje uit de jaren 80. Geen idee of het in Nederland in de Top 40 heeft gestaan.
Ik heb nog nooit een Star Wars film helemaal gezien. Wel eens aan begonnen op tv, maar nooit afgekeken.quote:Op zaterdag 17 september 2022 20:16 schreef Melting het volgende:
Over films gesproken...... krijg elke keer weer kippenvel bij dit stukje.
Ja, dat Engelse volkslied doet wat met je deze dagen…quote:Op zaterdag 17 september 2022 20:16 schreef Melting het volgende:
Over films gesproken...... krijg elke keer weer kippenvel bij dit stukje.
quote:Op zaterdag 17 september 2022 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat Engelse volkslied doet wat met je deze dagen…
Hallo!
Ik geloof niet dat ik het origineel ken.quote:Op zaterdag 17 september 2022 20:23 schreef DJ11 het volgende:
Duitsland hadden we al gehad, maar we gaan ook nog even naar Frankrijk. Een nummer uit de 60s van France Gall in een nieuw jasje:Irina Rimes x David Goldcher - Laisse Tomber Les Filles
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 17 september 2022 20:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik het origineel ken.
Ik krijg hier een Dune - hand in hand vibe vanquote:Op zaterdag 17 september 2022 20:25 schreef DJ11 het volgende:
Ook deze kwam tevoorschijn toen ik iets in de cd-kast zocht...Kosmonova - Danse Avec Moi! (radio edit)
Is goed hoorquote:Op zaterdag 17 september 2022 20:25 schreef DJ11 het volgende:
Ook deze kwam tevoorschijn toen ik iets in de cd-kast zocht...Kosmonova - Danse Avec Moi! (radio edit)
Had er inderdaad prima bij gekund, maar ik had de keuze al hierop laten vallen. Ook Duits...quote:Op zaterdag 17 september 2022 20:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik krijg hier een Dune - hand in hand vibe van
'quote:Op zaterdag 17 september 2022 20:32 schreef DJ11 het volgende:
Een fraai, nieuw nummer. Paar weken oud inmiddels.Harrison Brome - In The Dark
Onze pelletkachel is gisteren schoongemaakt en geveegd, net op tijd…quote:Op zaterdag 17 september 2022 20:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb maar eens kaarsen aan gedaan, het is er wel weer voor
Zou inderdaad ook prima bij hem passen.quote:Op zaterdag 17 september 2022 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
'
Hier kreeg ik een Sting-vibe bij.
Waar is je UI gebleven?quote:Op zaterdag 17 september 2022 20:36 schreef Fogel het volgende:
Heb de houtkachel twee weken geleden ofzo al voor het eerst aangestookt
En de winterbanden liggen sinds gister onder een van de autos. De andere komt volgende week wel ofzo.
De buurmannen hebben deze week een aanhanger vol hout gehaald en eentje stond vanmiddag alweer de hele middag te zagen met z’n electrische zaag. Leuk effect zo met de klusherrie van de andere kantquote:Op zaterdag 17 september 2022 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onze pelletkachel is gisteren schoongemaakt en geveegd, net op tijd…
Je ziet mijn UI!quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2022 20:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De buurmannen hebben deze week een aanhanger vol hout gehaald en eentje stond vanmiddag alweer de hele middag te zagen met z’n electrische zaag. Leuk effect zo met de klusherrie van de andere kant
Ik vind de stank van een houtkachel erger. Ik weet niet of een pelletkachel ook zo stinkt.quote:Op zaterdag 17 september 2022 20:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De buurmannen hebben deze week een aanhanger vol hout gehaald en eentje stond vanmiddag alweer de hele middag te zagen met z’n electrische zaag. Leuk effect zo met de klusherrie van de andere kant
quote:Op zaterdag 17 september 2022 20:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier in de buurt had ook iemand zijn aanhanger vol hout
De politie is er snel bij, maar deze UI is handmatig 360 graden gedraaid!quote:Op zaterdag 17 september 2022 20:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De UI-politiehad ooit deze voor @:Fogel gemaakt. Staat geweldig, toch?
[ afbeelding ]
Geen enkel houtkachel stinkt.quote:Op zaterdag 17 september 2022 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind de stank van een houtkachel erger. Ik weet niet of een pelletkachel ook zo stinkt.
Moet soms ook gebeuren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
De kachel zelf inderdaad niet, maar de uitstoot wel. Ik vind het niet heel prettig als er nu nog meer buurtbewoners hout gaan stoken eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 september 2022 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen enkel houtkachel stinkt.
En een pelletkachel is geheel gesloten, je ruikt alleen de warmte…
Vergeleken met een open haard ruikt een pelletkachel minder, maar we verbranden wel degelijk hout.quote:Op zaterdag 17 september 2022 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
De kachel zelf inderdaad niet, maar de uitstoot wel. Ik vind het niet heel prettig als er nu nog meer buurtbewoners hout gaan stoken eigenlijk.
Denk aan zoons met zeer beroemde vaders...quote:Op zaterdag 17 september 2022 20:48 schreef livelink het volgende:
Dit ga ik niet raden, DJ11.
Hij klinkt wel bekend.
Nee, dat had ik er niet uitgehaald.quote:
Dat langzame, beetje nasale geluid in combinatie met de stijl van de song.quote:Op zaterdag 17 september 2022 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat had ik er niet uitgehaald.
Ik vind het nog steeds mooi.quote:Op zaterdag 17 september 2022 20:52 schreef DJ11 het volgende:
Erg toegankelijk is dit nummer niet, maar de reacties waren de vorige keer zo positief dat ik het opnieuw aandurf. Ik vind het echt prachtig.Tamino - You Don't Own Me
Deze zie ik nog wel de top3 van je jaarlijst verschijnen.quote:Op zaterdag 17 september 2022 20:56 schreef DJ11 het volgende:
De slotsong van vandaag staat zowaar gewoon in de Top 40 (al mag het een stuk hoger); een zeldzaam vertoon van smaak in die lijst. Arcade was uitstekend, maar ik vind dat Duncan Laurence dat nummer ruimschoots heeft overtroffen met deze fijne plaat:Duncan Laurence - Electric Life
Het lijkt hier wel gewoon Sky Radio…quote:Op zaterdag 17 september 2022 20:56 schreef DJ11 het volgende:
De slotsong van vandaag staat zowaar gewoon in de Top 40 (al mag het een stuk hoger); een zeldzaam vertoon van smaak in die lijst. Arcade was uitstekend, maar ik vind dat Duncan Laurence dat nummer ruimschoots heeft overtroffen met deze fijne plaat:Duncan Laurence - Electric Life
Ik zelf ook wel, maar het jaar is nog niet voorbij.quote:Op zaterdag 17 september 2022 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze zie ik nog wel de top3 van je jaarlijst verschijnen.
Het gaat hard nu.quote:Op zaterdag 17 september 2022 20:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zelf ook wel, maar het jaar is nog niet voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |