SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op donderdag 15 september 2022 20:38 schreef MadMaster het volgende:
Lay Back In The Arms Of Someone - Smokie
Zo lang hij niet gaat fluiten vind ik alles bestquote:Op donderdag 15 september 2022 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verkeerde vlag, hij komt uit Kenia…
quote:Op donderdag 15 september 2022 21:01 schreef livelink het volgende:
Is Tommy nou ooit echt een musical geweest die af was?
Rockopera bedoel ik
Ik snap dat je belangrijkere zaken aan je hoofd had.quote:Op donderdag 15 september 2022 21:02 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. Hopelijk ben ik er de volgende keer wat meer bij.
Vooral sterkte met je vader!quote:Op donderdag 15 september 2022 21:02 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. Hopelijk ben ik er de volgende keer wat meer bij.
Oh, toch wel. Ik dacht echt dat het maar beginnetjes waren.quote:
Tommy heb ik nooit live gespeeld zien worden, voor zover dat het geval is geweest.quote:Op donderdag 15 september 2022 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, toch wel. Ik dacht echt dat het maar beginnetjes waren.
Dagje Friesland, al vraag ik me af waarom, met al die regen. Ik ga paar uurtjes in de personeelsruimte lezen terwijl Symph in het computerlokaal bezig is en dan gaan we naar Makkumquote:
Veel plezier dan. Ondanks de regen.quote:Op vrijdag 16 september 2022 07:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dagje Friesland, al vraag ik me af waarom, met al die regen. Ik ga paar uurtjes in de personeelsruimte lezen terwijl Symph in het computerlokaal bezig is en dan gaan we naar Makkum
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 16 september 2022 07:51 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen.
Veel plezier DDM en Symph. Ga jij nog iets doen, Melting?
Ja, mijn dochter moet weer met kunst- en vliegwerk er zien te komen. Hebben we de hele zomer gestressed over haar stage, krijgt ze deze week van twee bedrijven waar ze eerst was afgewezen alsnog de vraag om te komen. En nu haar huidige stage zo naar was met die stakingen, zit ze er wel serieus over te denken.quote:Op vrijdag 16 september 2022 07:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Nee, vandaag niets bijzonders.
Alleen mijn nichtje naar school brengen straks, omdat het openbaar vervoer staakt.
Dat kan ik me voorstellen. Ik weet niet of ze mag switchen vanuit school? Want dan zou ik er ook over denken. Geeft toch weer wat rust.quote:Op vrijdag 16 september 2022 08:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, mijn dochter moet weer met kunst- en vliegwerk er zien te komen. Hebben we de hele zomer gestressed over haar stage, krijgt ze deze week van twee bedrijven waar ze eerst was afgewezen alsnog de vraag om te komen. En nu haar huidige stage zo naar was met die stakingen, zit ze er wel serieus over te denken.
Ja, ze mag switchen. Ze moet er vandaag maar eens goed over nadenken.quote:Op vrijdag 16 september 2022 08:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Ik weet niet of ze mag switchen vanuit school? Want dan zou ik er ook over denken. Geeft toch weer wat rust.
Ik moet meteen hier aan denken:quote:Op vrijdag 16 september 2022 15:02 schreef Doedezemaar het volgende:
We waren hier, echt heel leuk https://www.tichelaar.nl/activiteiten/detail/open-atelier-makkum. Er liepen ook oud-medewerkers rond die vanalles wilden uitleggen. Broodje paling bij de haven gegeten, helaas begon het toen net even te regenen, maar binnen konden we ook wel even zitten. Daarna weer heerlijk buiten kunnen zijn, leuk om eens in Makkum rond te lopen
Ik heb vakantie hè?quote:Op vrijdag 16 september 2022 12:55 schreef just me het volgende:
@:Melting, niets lekkers vandaag?
koekjes gemaakt door een delftse bakker
[ afbeelding ]
Er werd daar ook aan gerefereerd in de beschrijving bij een foto. Ik had geen idee, Symph wel. Heb het net ff bekeken, ik snap het niet.quote:Op vrijdag 16 september 2022 17:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet meteen hier aan denken:
Antiek mandje van Tichelaar uit Makkum...![]()
![]()
Maar toch goedemorgen.quote:Op zaterdag 17 september 2022 06:15 schreef livelink het volgende:
Even geluisterd, maar het is geen zaterdagochtendvroeg-muziek. Laat in de avond of 's nachts zal het me misschien beter bevallen.
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 17 september 2022 09:13 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Ik ga vandaag op "schoolreisje"
https://stadiondewageningseberg.wordpress.com/
Paraplu mee voor je weet maar nooit, boterhammen voor in de bus, gewoon leuk om bij zoiets aanwezig te mogen zijnquote:Op zaterdag 17 september 2022 09:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Spannend hoor! Maar heel veel plezier.
Veel plezier en hup, hup, hup, win de cup!quote:Op zaterdag 17 september 2022 09:13 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Wat gaaf!quote:Op zaterdag 17 september 2022 09:13 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Zeker, ik ben er op gekleed, mijn oude bestuursjasje uit de mottenballen gehaald, reserve panty in de tasquote:Op zaterdag 17 september 2022 09:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat het stadion weer gebruikt wordt wist ik wel, ik heb wat familie en bekenden in die regio wonen. Leuk om er zoiets historisch te herbeleven
Wat jammer. Wanneer wordt deze dan gespeeld?quote:Op zaterdag 17 september 2022 10:18 schreef just me het volgende:
Mijn golffinale gaat morgen niet door ivm het weer en dat vind ik dus ook niet erg
Suus is weer volop aanwezig op de nieuwste tracks van Röyksopp, te vinden op Spotify en YouTube.quote:Op vrijdag 16 september 2022 23:59 schreef Fogel het volgende:
Ik ben niet altijd een fan van remixes, maar nondeju, dit is LEKKER! Susanne Sundfør - Fade Away (Bjørn Torske Remix)
quote:Programma voor vandaag:
18:00 uur: << recent new music >>
19:00 uur: DJ11 - Some Music On Some Saturday
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Kan eindelijk het eerste uurtje weer een stuk meeluisteren. Hoewel waarschijnlijk wel onderbroken door eten.quote:
Daar kwam ik vannacht inderdaad achter.quote:Op zaterdag 17 september 2022 14:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Suus is weer volop aanwezig op de nieuwste tracks van Röyksopp, te vinden op Spotify en YouTube.
Wees welkomquote:
Heb je deze niet al eerder gedraaid? Komt me zo bekend voor.quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:08 schreef DJ11 het volgende:
Getalenteerde zanger uit de VS, die vorig jaar de top-3 van mijn jaarlijst haalde:Jake Wesley Rogers - Modern Love
Dat is een beetje het idee van deze uurtjes: recente, nieuwe muziek nog eens laten horen. Maar er zitten ook een paar nieuwe nummers in dit blok die ik helemaal nog niet heb gedraaid.quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je deze niet al eerder gedraaid? Komt me zo bekend voor.
Deze vond ik wel mooi.quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:12 schreef DJ11 het volgende:
Speciaal voor @:Fogel![]()
Röyksopp feat. Susanne Sundfør - Oh, Lover (edit)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |