Elke ochtend doet hij exact hetzelfdequote:Op donderdag 15 september 2022 08:02 schreef KoningWouter het volgende:
Erik gaat 200 gram bankdrukken
Dat ziet er gek uit.. de stang lijkt verdwenenquote:
Hij krijgt hulp.quote:Op donderdag 15 september 2022 08:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat ziet er gek uit.. de stang lijkt verdwenen
Ja dat past goed bij autisme. Enorme behoefte aan structuur.quote:Op donderdag 15 september 2022 08:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Elke ochtend doet hij exact hetzelfde
Dat is bij Erik overduidelijkquote:Op donderdag 15 september 2022 08:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat past goed bij autisme. Enorme behoefte aan structuur.
Dat is Jeroen toch?quote:Op donderdag 15 september 2022 08:04 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Is een meme
Erik doe nou niet
quote:
Geen idee wie je bedoeltquote:Op donderdag 15 september 2022 08:06 schreef mario390 het volgende:
grieze willi op 2 slapend
met zijn rol
Heb jij wel kunnen slapen Mario?quote:Op donderdag 15 september 2022 08:06 schreef mario390 het volgende:
grieze willi op 2 slapend
met zijn rol
Dit is een vraag waar je het antwoord al van weetquote:Op donderdag 15 september 2022 08:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb jij wel kunnen slapen Mario?
Nu je muze weg is.
Het is nat en vroegquote:Op donderdag 15 september 2022 07:47 schreef FreshFruit het volgende:
Ochtendplas.
Ochtendplas
het groeit sneller
als Greys er was.
@:Maily
Donker en bruinquote:Op donderdag 15 september 2022 08:08 schreef D. het volgende:
[..]
Het is nat en vroeg
Hopelijk ben je al op
Ochtendurine
Begin de dag met een haiku'tje
Dat vind ik wel knap,beheers de techniek nog niet.quote:Op donderdag 15 september 2022 08:08 schreef D. het volgende:
[..]
Het is nat en vroeg
Hopelijk ben je al op
Ochtendurine
prachtigquote:Op donderdag 15 september 2022 08:08 schreef D. het volgende:
[..]
Het is nat en vroeg
Hopelijk ben je al op
Ochtendurine
quote:Op donderdag 15 september 2022 08:10 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zeg je vast zelden over ochtendurine
als dit bruin is moet het maar en dag inquote:Op donderdag 15 september 2022 08:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Donker en bruin
Stinkend en wel
Ochtend plas
Zonde! Dat gaat tochtenquote:Op donderdag 15 september 2022 08:11 schreef FreshFruit het volgende:
Die kalender gaat zo door het raam.
Op de enorme houtkachel?quote:Op donderdag 15 september 2022 08:11 schreef FreshFruit het volgende:
In de haard.... de fik er inquote:Op donderdag 15 september 2022 08:11 schreef FreshFruit het volgende:
De klusgroep?quote:Op donderdag 15 september 2022 08:12 schreef Rhosyn het volgende:
Geen idee wie die jaarkalender heeft gemaakt waar Eric nu mee bezig is. Maar ik vind het geniaal.
Het valt gelukkig mee.quote:Op donderdag 15 september 2022 08:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
In de haard.... de fik er in
quote:Op donderdag 15 september 2022 08:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het valt gelukkig mee.
Sterkte zo maatje.
Drank en drama van de Jumbo.quote:Op donderdag 15 september 2022 08:16 schreef FreshFruit het volgende:
Wat gaat deze dag ons brengen?
[ afbeelding ]
Waar je ze inkoopt, wat ze kosten, welke lens erop zit....quote:Op donderdag 15 september 2022 08:16 schreef Rhosyn het volgende:
Eric is zich zo gigantisch bewust van al die camera's
Ik gok dat hij ze allemaal weet te vinden. Waar ze heen kunnen draaien. Waar ze meestal naar toe gedraaid zijn etc etc
Ja vanavond pas, geloof dat het na 22:00 wordt bezorgtquote:Op donderdag 15 september 2022 08:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Drank en drama van de Jumbo.
Kwam dat vandaag al?quote:Op donderdag 15 september 2022 08:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Drank en drama van de Jumbo.
Quincy had die volgens mij gemaaktquote:Op donderdag 15 september 2022 08:12 schreef Rhosyn het volgende:
Geen idee wie die jaarkalender heeft gemaakt waar Eric nu mee bezig is. Maar ik vind het geniaal.
Stond ik vanochtend bij de tramhalte...quote:
Tussen 10 en 12.quote:
Wie is dat?quote:Op donderdag 15 september 2022 08:26 schreef FreshFruit het volgende:
Schetterbek gaat nog even liggen.
Wanda.quote:
^Zag het al onder het bericht van jou stond hetquote:
Oh joepie, Zoe jarigquote:
....of, Zoe na 2 glaasjes wit katje lam en valt Nadir aanquote:Op donderdag 15 september 2022 08:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oh joepie, Zoe jarig
Voorspelling: 30 minuten feest tot Zoe over een random opmerking van iemand valt, daarna 12 uur lang gezeik
Of Nadir ook lam, waarna ze gaan zoenen. De week erna kun je wel raden hoe dat zal gaanquote:Op donderdag 15 september 2022 08:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
....of, Zoe na 2 glaasjes wit katje lam en valt Nadir aan
En aan d'r van haar schouder gegleden truiquote:Op donderdag 15 september 2022 08:44 schreef Sestra666 het volgende:
mexx is irritant![]()
steeds dat gewoel door haar haar
zo irritant
en lopen in ondergoedquote:Op donderdag 15 september 2022 08:47 schreef D. het volgende:
[..]
En aan d'r van haar schouder gegleden trui
ze fluistert veelquote:Op donderdag 15 september 2022 08:50 schreef Rhosyn het volgende:
Ik begrijp de aversie naar Mexx ook niet.![]()
Ik vind Eunice irritanter
vanavondquote:Op donderdag 15 september 2022 08:52 schreef Whuzz het volgende:
Wanneer krijgen ze hun boodschappen?
Nee, ik ook niet. Ik vind er geen een leukquote:Op donderdag 15 september 2022 08:52 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ze fluistert veel
roddelt
en eunice is ook irritant
net als esther met haar mannenbril
ben niet echt positief opt moment merk ik
vanavond tussen 22:00 en 24:00 uurquote:Op donderdag 15 september 2022 08:52 schreef Whuzz het volgende:
Wanneer krijgen ze hun boodschappen?
Genieten!!!quote:Op donderdag 15 september 2022 08:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oh joepie, Zoe jarig
Voorspelling: 30 minuten feest tot Zoe over een random opmerking van iemand valt, daarna 12 uur lang gezeik
Oeps eerste oogopslag dacht ik dat het een man was met die wimperkrulllerquote:
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op donderdag 15 september 2022 08:52 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
net als esther met haar mannenbril
Extra proteïnequote:Op donderdag 15 september 2022 08:57 schreef Rhosyn het volgende:
Eunice staat niet op te letten of er een vlieg in de havermout komt..
Ze staat te roeren in de pan en kijkt ondertussen een beetje rond.
quote:Op donderdag 15 september 2022 08:57 schreef Dotteke het volgende:
Oeps eerste oogopslag dacht ik dat het een man was met die wimperkrulller
Dit hoeft toch niet elke dag?quote:
quote:Op donderdag 15 september 2022 08:59 schreef cheanny het volgende:
[..]ik snap ook niet waarom ze haar wimpers krult
Ik wilde zeggen, doe mij maar pap, want door die anderen gesmeerde boterhammen mot ik ook nietquote:
Zal toch wel. Maar ze wil een of ander duur ding.quote:Op donderdag 15 september 2022 08:56 schreef D. het volgende:
Mocht ze haar hoorapparaten niet meenemen?
Ik hoor haar net vertellen dat ze geen goed werkend apparaat kan vindenquote:Op donderdag 15 september 2022 09:00 schreef cheanny het volgende:
[..]
Zal toch wel. Maar ze wil een of ander duur ding.
Ik heb het even gedaan, is dat ook goedquote:
oh ok. Ik luisterde niet echt want was al weer afgeleidquote:Op donderdag 15 september 2022 09:01 schreef D. het volgende:
Ik hoor haar net vertellen dat ze goed goed werkend apparaat kan vinden
Geen?quote:Op donderdag 15 september 2022 09:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoor haar net vertellen dat ze goed goed werkend apparaat kan vinden
Het heeft ook zijn voordelen.quote:Op donderdag 15 september 2022 09:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Misschien n optie voor haar, zo'n koperen toeter uit 1880![]()
Hè? watseggie???
Yup, geen batterijenquote:Op donderdag 15 september 2022 09:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het heeft ook zijn voordelen.
Soms.quote:
Ik snap deze.quote:Op donderdag 15 september 2022 09:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
"Heej, daar vliegt een roze olifant!!"
quote:Op donderdag 15 september 2022 09:16 schreef ChocoFan het volgende:
Heeft Rupie nu tarotkaarten?
Geloof het wel.
Moraima schudde ze en toen viel er 1 uit dus ze zegt, welke is dat en rupie zegt, bewegen, zegt moraima, altijd weer dat bewegen.
Een theedoek dan?quote:Op donderdag 15 september 2022 09:20 schreef D. het volgende:
Een handdoek is om je handen af te drogen
Klopt, theedoek voor de vaat, baddoek voor de douch, strandhanddoek voor buitenquote:Op donderdag 15 september 2022 09:20 schreef D. het volgende:
Een handdoek is om je handen af te drogen
Weet je waar Brinta voor staat?quote:
Nee?quote:Op donderdag 15 september 2022 09:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weet je waar Brinta voor staat?
Breakfast Instant Tarwe.quote:
MrsL.quote:Op donderdag 15 september 2022 09:23 schreef Mrsloveable het volgende:
Goedemorgen Cossers!
Staat er nog wat op de planning vandaag ?
Wie is degene waar die kaarten voor legt?quote:Op donderdag 15 september 2022 09:24 schreef spapaars het volgende:
O'nee!! Je ligt er volgende week uit
[ afbeelding ]
Rupert.quote:Op donderdag 15 september 2022 09:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wie is degene waar die kaarten voor legt?
40 kratten vreten en drinkenquote:Op donderdag 15 september 2022 09:23 schreef Mrsloveable het volgende:
Goedemorgen Cossers!
Staat er nog wat op de planning vandaag ?
Zo dat zijn nogal wat kratten zeg..quote:
Zo heb ik het ook.quote:Op donderdag 15 september 2022 09:17 schreef FreshFruit het volgende:
@:Spapaars,dit is toch wel ideaal.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom nu weer gelijk aan autisme koppelen?quote:Op donderdag 15 september 2022 08:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat past goed bij autisme. Enorme behoefte aan structuur.
Voor Moirana.quote:
Amen!quote:Op donderdag 15 september 2022 09:26 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom nu weer gelijk aan autisme koppelen?
Mensen kunnen ook gewoon behoefte hebben aan structuur, zonder gelijk in de autisme hoek te worden gedrukt.
quote:Op donderdag 15 september 2022 09:26 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Zo heb ik het ook.
Ik sinds gisteren op deze manier.Jij maakt mooie gifjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Voor zichzelf las ik.quote:
quote:Op donderdag 15 september 2022 09:26 schreef Verida het volgende:
[..]
Mensen kunnen ook gewoon behoefte hebben aan structuur, zonder gelijk in de autisme hoek te worden gedrukt.
Dat spectrum is heel breed ook.quote:Op donderdag 15 september 2022 09:26 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik gun Gerry alle best maar hoef het niet te weten.quote:Op donderdag 15 september 2022 09:32 schreef Setje72 het volgende:
Ik wil eigelijk best wel weten hoe het met Gerrie is..
En bepaald gedrag kan ook gewoon voorkomen zonder gelijk in het spectrum te zitten.quote:Op donderdag 15 september 2022 09:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat spectrum is heel breed ook.
Ja, hoop dat het goed gaat met haar en de mensen om wie ze geeft.quote:Op donderdag 15 september 2022 09:32 schreef Setje72 het volgende:
Ik wil eigelijk best wel weten hoe het met Gerrie is..
Waardoor mensen met een terechte stempel daar last van kunnen ondervinden.quote:Op donderdag 15 september 2022 09:33 schreef Verida het volgende:
[..]
En bepaald gedrag kan ook gewoon voorkomen zonder gelijk in het spectrum te zitten.
Dat stempeltjes erop gooien gebeurt tegenwoordig te pas en te onpas. Helemaal door mensen die er amper verstand van hebben.
Baddoek is een woord wat ik nog nooit heb gebruiktquote:Op donderdag 15 september 2022 09:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt, theedoek voor de vaat, baddoek voor de douch, strandhanddoek voor buiten
Stempeltjes hou ik ook niet van.quote:Op donderdag 15 september 2022 09:33 schreef Verida het volgende:
[..]
En bepaald gedrag kan ook gewoon voorkomen zonder gelijk in het spectrum te zitten.
Dat stempeltjes erop gooien gebeurt tegenwoordig te pas en te onpas. Helemaal door mensen die er amper verstand van hebben.
Wel badhanddoek. Maar baddoek ken ik niet. Klinkt als een woord die vanuit de kleutertjes is blijven hangenquote:Op donderdag 15 september 2022 09:34 schreef D. het volgende:
[..]
Baddoek is een woord wat ik nog nooit heb gebruikt
Zijn ook handdoeken hier
quote:Op donderdag 15 september 2022 09:26 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Zo heb ik het ook.
Dat deed ik al met Utopia en BB zo de beelden bij elkaar zetten Maakte zo ook de caps van beide streamsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Dat is wel positief tochquote:Op donderdag 15 september 2022 09:37 schreef FreshFruit het volgende:
Mijn vriendin is qua stempeltjes gepromoveerd van borderline naar OCD.
In Utopia was dat toch niet nodig?quote:Op donderdag 15 september 2022 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat deed ik al met Utopia en BB zo de beelden bij elkaar zetten Maakte zo ook de caps van beide streams
Een ander stempeltje.quote:
Maakt niet uit. Stempels zijn soms fijn.quote:
En smeerboter.quote:Op donderdag 15 september 2022 09:39 schreef Moeraskat het volgende:
Esther heeft alleen maar vieze dingen zei ze.
Ze heeft gekozen voor mango ijs, cola en dubbeldrank.
Jij krijgt het stempel:lief.quote:Op donderdag 15 september 2022 09:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Stempels zijn soms fijn.
Nouquote:Op donderdag 15 september 2022 09:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij krijgt het stempel:lief.
Wel handig,want Zoe heeft afbak broodjes en hagelslag.Maar geen boter.quote:
Had je toch ook meerdere streams om te kijkenquote:Op donderdag 15 september 2022 09:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In Utopia was dat toch niet nodig?
Roomboter is wel lekker op een afbakbroodje met kaas of hagelslagquote:Op donderdag 15 september 2022 09:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel handig,want Zoe heeft afbak broodjes en hagelslag.Maar geen boter.
Dat is echt zo lekker.quote:Op donderdag 15 september 2022 09:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Roomboter is wel lekker op een afbakbroodje met kaas of hagelslag
Of een lekkere salade of filet american met uitjes mayo en peperquote:
Ho maar weer.quote:Op donderdag 15 september 2022 09:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Of een lekkere salade of filet american met uitjes mayo en peper
In Grun was er altijd zo`n keldertje waar ze superbroodjes hadden.quote:
De Drie Gezusters?quote:Op donderdag 15 september 2022 09:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In Grun was er altijd zo`n keldertje waar ze superbroodjes hadden.
Ik ook niet,kan het ook niet vinden.Hier in de stad ook veel zaken weg.quote:Op donderdag 15 september 2022 09:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
De Drie Gezusters?
Ben al heel lang niet meer in de stad geweest
Best zonde eigenlijk.. maar soms komen er ook weer goede voor terugquote:Op donderdag 15 september 2022 09:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ook niet,kan het ook niet vinden.Hier in de stad ook veel zaken weg.
Houtboor bestellen.
Ieder mens heeft behoefte aan structuur alleen is dat bij autisme wel een stukje extremer. Verder probeerde ik niemand in het verdomhoekje te stoppen. De discussie autisme is bij Erik wel vaker aangezwengeld.quote:Op donderdag 15 september 2022 09:26 schreef Verida het volgende:
[..]
Die zijn er hier ook zeker wel.En dat zal daar ook wel zo zijn.quote:Op donderdag 15 september 2022 09:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Best zonde eigenlijk.. maar soms komen er ook weer goede voor terug
Op de streams is iemand zijn haren aan het vervenquote:Op donderdag 15 september 2022 09:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Best zonde eigenlijk.. maar soms komen er ook weer goede voor terug
Erik heeft zelf gezegd (in de groep), dat hij zelf denkt dat hij op het autistisch spectrum zit, ook al heeft hij geen officiële diagnose.quote:Op donderdag 15 september 2022 09:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ieder mens heeft behoefte aan structuur alleen is dat bij autisme wel een stukje extremer. Verder probeerde ik niemand in het verdomhoekje te stoppen. De discussie autisme is bij Erik wel vaker aangezwengeld.
Wanda krijgt roze harenquote:Op donderdag 15 september 2022 09:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die zijn er hier ook zeker wel.En dat zal daar ook wel zo zijn.
Hoe heet hij?quote:Op donderdag 15 september 2022 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op de streams is iemand zijn haren aan het verven
Mooi roodquote:Op donderdag 15 september 2022 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op de streams is iemand zijn haren aan het verven
Wendyquote:
Lijkt meer rozequote:
O las wanda, ken nog steeds de namen nietquote:
quote:Op donderdag 15 september 2022 09:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Wanda blijft blond![]()
[ afbeelding ]
Wendy wordt rood
@Soulravenquote:Op donderdag 15 september 2022 09:58 schreef Whuzz het volgende:
Als je je haar rood verft, raak je dan ook je ziel kwijt? Of is dat alleen als je natuurlijk rood haar hebt
WENDY wel.quote:Op donderdag 15 september 2022 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Oke Wanda krijgt geen roze haren
WENDYquote:Op donderdag 15 september 2022 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Oke Wanda krijgt geen roze haren
Om te starten heb je een ziel nodigquote:Op donderdag 15 september 2022 09:58 schreef Whuzz het volgende:
Als je je haar rood verft, raak je dan ook je ziel kwijt? Of is dat alleen als je natuurlijk rood haar hebt
Ik vind 's morgens wat gymnastiekoefeningen doen niet echt extreem.quote:Op donderdag 15 september 2022 09:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ieder mens heeft behoefte aan structuur alleen is dat bij autisme wel een stukje extremer. Verder probeerde ik niemand in het verdomhoekje te stoppen. De discussie autisme is bij Erik wel vaker aangezwengeld.
oke, dat had ik dan niet meegekregen. Ik stoorde me eraan dat er hier in de COS gelijk van die diagnoses worden gesteld.quote:Op donderdag 15 september 2022 09:57 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Erik heeft zelf gezegd (in de groep), dat hij zelf denkt dat hij op het autistisch spectrum zit, ook al heeft hij geen officiële diagnose.
Dat laatste mag best imo.Ik corrigeer wel wanneer ik het er niet mee eens ben.quote:Op donderdag 15 september 2022 10:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind 's morgens wat gymnastiekoefeningen doen niet echt extreem.
En wij zijn wij in de COS dan helemaal om een diagnose te stellen over een van de bewoners of daarover te discussieren?
Hij begon er toch echt zelf over. En verder wordt er van alles besproken in de COS. Ik zie het probleem niet zo maar goed.quote:Op donderdag 15 september 2022 10:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind 's morgens wat gymnastiekoefeningen doen niet echt extreem.
En wij zijn wij in de COS dan helemaal om een diagnose te stellen over een van de bewoners of daarover te discussieren?
Mijn vriendin zuigt ook zo.Overal tegen aan stoten.quote:Op donderdag 15 september 2022 10:11 schreef Flow3r het volgende:
Djedi aan het zuigen
[ afbeelding ]
Doe het zelf danquote:Op donderdag 15 september 2022 10:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn vriendin zuigt ook zo.Overal tegen aan stoten.
Hmmmmm.quote:
Ik wel,van moi is veel langer.Maar dit is mooier.quote:Op donderdag 15 september 2022 10:15 schreef Flow3r het volgende:
Ik vind dat haar van Jeffrey niks![]()
[ afbeelding ]
In een knotje ook niet. Denk dat die met kort haar er veel beter uitziequote:Op donderdag 15 september 2022 10:15 schreef Flow3r het volgende:
Ik vind dat haar van Jeffrey niks![]()
[ afbeelding ]
Ze mag vast als eerste.quote:Op donderdag 15 september 2022 10:26 schreef StephanL het volgende:
[..]
Er komt een coach langs. Zal hem met diegene zijn.
Coachgesprekken vandaag.quote:
Oh ja psych/coach dag. Zullen we wel niets van zien, maar het zal me benieuwen of men in gedrag verandert na zo'n sessie.quote:Op donderdag 15 september 2022 10:26 schreef StephanL het volgende:
[..]
Er komt een coach langs. Zal hem met diegene zijn.
Coach gesprekken worden gefilmd.quote:Op donderdag 15 september 2022 10:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
Oh ja psych/coach dag. Zullen we wel niets van zien, maar het zal me benieuwen of men in gedrag verandert na zo'n sessie.
Die van Zoe dan?quote:
Ze maakt zich op áls een poolse hoer is wat anders dan Zoé is 'n hoer.quote:Op donderdag 15 september 2022 10:25 schreef FreshFruit het volgende:
We gaan haar geen hoer noemen.
[ afbeelding ]
mwaahhhquote:Op donderdag 15 september 2022 10:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb geen enkel verstand van hout, maar als ik zo google lijkt 2 kuub hout voor 300 euro wel een aardige deal.
ik 500 euro gutscheine opquote:Op donderdag 15 september 2022 10:39 schreef FreshFruit het volgende:
Zoe wil ook een Psycholoog. Voor haar ego.
explain pleasequote:Op donderdag 15 september 2022 10:44 schreef spapaars het volgende:
Mensuh, luisteren, de hele boel is overbezet.
[ afbeelding ]
voor de psych?quote:Op donderdag 15 september 2022 10:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik 500 euro gutscheine op
vormiddag van post gekregen![]()
Ze hebben nu eiken,zou ik zuinig op zijn.quote:Op donderdag 15 september 2022 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
mwaahhh
goedkoop is het niet
zekerquote:Op donderdag 15 september 2022 10:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze hebben nu eiken,zou ik zuinig op zijn.
Extra scherm.quote:Op donderdag 15 september 2022 10:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik 500 euro gutscheine op
vormiddag van post gekregen![]()
Was het nou 135 per kuub?quote:Op donderdag 15 september 2022 10:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
zeker
maar neem aan dat ze daar ook een combinatie hebben liggen van beuken en eiken
En nog een rode hoody.quote:Op donderdag 15 september 2022 10:48 schreef Flow3r het volgende:
Berend heeft TWEE rode vesten, eentje met een blauwe kraag en eentje met een capuchon en witte banen op de armen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had gelijk 2 kuub besteld dan.quote:Op donderdag 15 september 2022 10:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja.. en 25 euro bezorgkosten .. totaal 295
ik hoop voor een wat lagere prijs nog 10 kuub te scorenquote:Op donderdag 15 september 2022 10:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had gelijk 2 kuub besteld dan.
Die is MOD schijnt.quote:Op donderdag 15 september 2022 10:50 schreef mario390 het volgende:
nu weet ik ook wat capuchon bedoelt
zo heet jemand bij BB Cos
In bulk kan dat wel,die prijzen gaan hard.quote:Op donderdag 15 september 2022 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop voor een wat lagere prijs nog 10 kuub te scoren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |