Ze gebruikt melanine injecties maar daar praat ze liever niet over.quote:Op woensdag 14 september 2022 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Fucking hel. Heeft ze koper gejat in een stroomkast
Dat vind ik dus wel asociaalquote:Op woensdag 14 september 2022 19:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou vind ik niet.. als iemand een bepaald moment heeft gemist kan hij/zij dat toch doorgeven aan degene die het opnemen
Ach welnee, die vrat ze rauw op indien nodig...quote:Op woensdag 14 september 2022 19:17 schreef mario390 het volgende:
dat zij niet terug komt is
ook schuld van Ruben
nquote:Op woensdag 14 september 2022 19:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze gebruikt melanine injecties maar daar praat ze liever niet over.
Waarom? Volgens mij werd het wel vaker gevraagd door de opnemen of er bepaalde tijdstippen iets gebeurd was..quote:
Ja tuurlijkquote:Op woensdag 14 september 2022 19:19 schreef Ebinas het volgende:
Mexx oppert dat het ook een manier kan zijn van de familie om haar naar huis te krijgen.
Ging ook heel snel.quote:
Stel je even aan zegquote:Op woensdag 14 september 2022 19:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
Gatverdamme wat 'n grafsfeer hier in de cos
Melatonanquote:Op woensdag 14 september 2022 19:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze gebruikt melanine injecties maar daar praat ze liever niet over.
Post #4quote:
ik ben er alquote:Op woensdag 14 september 2022 19:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
Gatverdamme wat 'n grafsfeer hier in de cos
Dat deden velen altijd bij BB, bij heftige dingen DGK taggen met het tijdstip er bij zodat hij het eventueel later kon terug vinden. Das niks nieuws, niets dwingends, was volgens mij bij bb zelfs op verzoek van DGK... maar dat laatste weet ik niet meer 100% zeker.quote:
quote:Op woensdag 14 september 2022 19:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ging ook heel snel.
Was even afwassen opruimen en hoppa weg
Gerry naar huis.
Brief van familie
Slecht nieuws
Zegt niet wat
Is weg, komt niet meer teurg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |