Ja godver...quote:Op woensdag 14 september 2022 19:03 schreef freaky40 het volgende:
Iedereen die dacht dat er nog wel een nominatie opdracht zou komen deze week komen bedrogen uit.
Mario!quote:Op woensdag 14 september 2022 19:04 schreef FreshFruit het volgende:
Wie krijgt nu haar " boodschappen" ?
Oehhh!!!quote:Op woensdag 14 september 2022 19:04 schreef FreshFruit het volgende:
DGK zit in Duitsland.quote:Op woensdag 14 september 2022 19:04 schreef Sestra666 het volgende:
@:dgk_tegengas 20min? geleden kreeg Gerry een brief en gaat naar huis. Heb je de opnames?
quote:Op woensdag 14 september 2022 19:04 schreef FreshFruit het volgende:
Het is geen hond. En is een paar dagen wegquote:Op woensdag 14 september 2022 19:04 schreef Sestra666 het volgende:
@:dgk_tegengas 20min? geleden kreeg Gerry een brief en gaat naar huis. Heb je de opnames?
Kim neem ik aan ... samen besteldquote:Op woensdag 14 september 2022 19:04 schreef FreshFruit het volgende:
Allemaal lekkers en wijn.quote:
Dat gaat een dingetje wordenquote:
doe normaal joh, ik vraag gewoon ietsquote:Op woensdag 14 september 2022 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is geen hond. En is een paar dagen weg
De manier waarop jij iets vraagt is niet ok .quote:Op woensdag 14 september 2022 19:06 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
doe normaal joh, ik vraag gewoon iets
Oh Duitslandquote:Op woensdag 14 september 2022 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is geen hond. En is een paar dagen weg
ja doeiiiii hequote:Op woensdag 14 september 2022 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
De manier waarop jij iets vraagt is niet ok .
Ligt aan de intonatie die je er bij leest/hoort. Ik vond niets mis met de vraag, maar ik las het misschien anders...quote:Op woensdag 14 september 2022 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
De manier waarop jij iets vraagt is niet ok .
@spapaars neemt wel op denk ikquote:Op woensdag 14 september 2022 19:06 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
doe normaal joh, ik vraag gewoon iets
Een brief.quote:Op woensdag 14 september 2022 19:11 schreef Ebinas het volgende:
Als ik het goed begrijp.
mailtje met slecht nieuws.
WIl niet dat iemand weet wat er is
Afscheid genomen
Komt niet meer terug
?
Spapaars zat gezellig te tafelen zonder een computer in de buurt.quote:Op woensdag 14 september 2022 19:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
@:spapaars neemt wel op denk ik
ik bedoelde ook meer voor de mensen die t gemist hebben... maar jaquote:Op woensdag 14 september 2022 19:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah geeft niet..quote:Op woensdag 14 september 2022 19:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Spapaars zat gezellig te tafelen zonder een computer in de buurt.
Goede bekomst.quote:Op woensdag 14 september 2022 19:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Spapaars zat gezellig te tafelen zonder een computer in de buurt.
Het opnemen van de streams is vrijwillig en een boel mensen zijn er dankbaar voor. Het gaat wat ver om verzoekjes te plaatsenquote:Op woensdag 14 september 2022 19:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die moeten dan wachten tot het in de uitzending komt denk ikquote:Op woensdag 14 september 2022 19:12 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik bedoelde ook meer voor de mensen die t gemist hebben... maar ja
Jaquote:Op woensdag 14 september 2022 19:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Is het weer die tijd van de maand ofzo??![]()
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op woensdag 14 september 2022 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Het opnemen van de streams is vrijwillig en een boel mensen zijn er dankbaar voor. Het gaat wat ver om verzoekjes te plaatsen
Nou vind ik niet.. als iemand een bepaald moment heeft gemist kan hij/zij dat toch doorgeven aan degene die het opnemenquote:Op woensdag 14 september 2022 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Het opnemen van de streams is vrijwillig en een boel mensen zijn er dankbaar voor. Het gaat wat ver om verzoekjes te plaatsen
Fucking hel. Heeft ze koper gejat in een stroomkastquote:
Niemand werkt voor jou hierquote:Op woensdag 14 september 2022 19:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou vind ik niet.. als iemand een bepaald moment heeft gemist kan hij/zij dat toch doorgeven aan degene die het opnemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |