SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zeer vocale Trump hater - VEM2012
Oh, zeker, maar dat zou NOG veel te veel verder gaan. Dan zouden we een moslimland bij Europa tellen. Dat ligt erg gevoelig. Liever zullen we Georgië en Armenië bij de EU scharen, dan Azerbaijan tot grote hervormingen dwingen, en het bij Europa scharen als iedereen van elk geloof evenveel rechten heeft in Azerbaijan.quote:Op woensdag 14 september 2022 11:29 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Dan hoort Azerbaidjan er ook bij. Dat land is cruciaal voor de doorvoer van olie/gas uit de Kaspische Zee-landen via Georgië en Türkye naar Europa.
Aan de andere kant: Is het aan die Poolse of Moldavische stucadoor te wijten dat het Europese arbeidsrecht zo ongelooflijk krakkemikkig in elkaar steekt?quote:Op woensdag 14 september 2022 11:32 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Nou ja, het zorgt voor een jaar of 10-20 voor goedkope arbeid, in het westen van de EU. Geen Poolse stucadoors meer maar Georgische of Moldavische. En als dat gelijkgetrokken is zullen de spanningen met Rusland wel weer oplopen, en dan is er geen buffer als Oekraine meer.
Nee hoor. Het gaat niet om de actieve leden. Het gaat om de lurkers, hun mening kan je nog beïnvloeden. En sommige lurkers zijn journalisten of politici.quote:Op woensdag 14 september 2022 11:31 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ik denk dat wij hier op Fok! een afspiegeling zijn van wat er in de realiteit al gebeurd is. De impact is er al, wij tonen hier met onze discussies alleen nog maar de gevolgen ervan.
Dwz. wij veroorzaken niet de impact, maar wij zijn de graadmeter van de impact.
Tuurlijk niet, dat zit zo krakkemikkig in elkaar zodat daar in vooral in het westen van geprofiteerd kan worden.quote:Op woensdag 14 september 2022 11:36 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Aan de andere kant: Is het aan die Poolse of Moldavische stucadoor te wijten dat het Europese arbeidsrecht zo ongelooflijk krakkemikkig in elkaar steekt?
Dat zou het omzeilen van de sancties zijn! Streng verboden en werk ik niet aan mee natuurlijk.quote:Op woensdag 14 september 2022 11:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Gewoon stiekem doen, er is verder niets dat je tegenhoudt.
Je kunt gewoon de Russische staatstelevisie via internet ontvangen, zonder kunst en vliegwerk.
Voordat je reageertquote:Op woensdag 14 september 2022 11:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, jij niet. Jij hoort bij Putin.
We kunnen niet tegelijkertijd een voorstander van de democratie EN dictator zijn.quote:Maar wij, voorstanders van het vrije democratische Westen, hebben een grote militaire macht. NATO maakt nu het Rode Leger kapot zonder te vechten.
Ik denk dat je iets te veel geloof hebt en iets te weinig in de realiteit leeft.quote:Op woensdag 14 september 2022 11:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee hoor. Het gaat niet om de actieve leden. Het gaat om de lurkers, hun mening kan je nog beïnvloeden. En sommige lurkers zijn journalisten of politici.
Jouw posts spreken voor zich.quote:Op woensdag 14 september 2022 11:39 schreef RetepV het volgende:
[..]
Voordat je reageert
Stevige stelling = stevige bron. Onderbouw je posts, svp
[..]
Soms ontwikkelen mensen hun eigen ideeën . De wereld bestaat niet uit propaganda alleen.quote:We kunnen niet tegelijkertijd een voorstander van de democratie EN dictator zijn.
Verandering van de mindset van hele volkeren gebeurt niet met oorlog maar met propaganda. Met het winnen van een oorlog win je alleen het 'recht' om ongeremd je gedachtengoed ('propaganda', zo je wil) te verspreiden onder de overwonnenen.
Ik ben het met je eens. Ik had niet moeten happen op Papierversnipperaar.quote:Op woensdag 14 september 2022 11:41 schreef over_hedge het volgende:
Ah het elkaar afzeiken is weer begonnenJullie zijn vermoeiend
Tuurlijk wel. Kijk maar naar Macron die schudt graag de handen van Sisi in Egypte en steunt Haftar in Libië. Een dictator is super praktisch.quote:Op woensdag 14 september 2022 11:39 schreef RetepV het volgende:
We kunnen niet tegelijkertijd een voorstander van de democratie EN dictator zijn.
Daar ga ik helemaal niet vanuit. Mensen die actief discussiëren hebben hun ideeën gevorm en zullen daar niet snel meer van afwijken. Kijk naar Rob de Wijk of Putin die er beide grote moeite mee hebben hun mening aan te passen aan de werkelijkheid.quote:Op woensdag 14 september 2022 11:42 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ik denk dat je iets te veel geloof hebt en iets te weinig in de realiteit leeft.
Ik zeg dat, omdat jij er blijkbaar van uit gaat dat die lurkers exact dezelfde doelen hebben als jij.
Ik ben helemaal niet vermoeiend.quote:Op woensdag 14 september 2022 11:41 schreef over_hedge het volgende:
Ah het elkaar afzeiken is weer begonnenJullie zijn vermoeiend
Precies, ik ben liever vermoeiend dan een treurig excuus voor een mens.quote:Op woensdag 14 september 2022 11:42 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Ik had niet moeten happen op Papierversnipperaar.
Zeker niet na zijn uitermate slechte onderbouwing van "Jouw posts spreken voor zich".
Is onzin, je omzeilt helemaal niets.quote:Op woensdag 14 september 2022 11:38 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Dat zou het omzeilen van de sancties zijn! Streng verboden en werk ik niet aan mee natuurlijk.
Jij bent niet vermoeiend.quote:Op woensdag 14 september 2022 11:45 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Precies, ik ben liever vermoeiend dan een treurig excuus voor een mens.
Dus er zijn geen sancties?quote:Op woensdag 14 september 2022 11:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Is onzin, je omzeilt helemaal niets.
Dit is gewoon het bekende slappe excuus van lieden die nooit naar de Russische staats tv hebben gekeken, en nu net doen alsof ze dat onmogelijk is gemaakt. Terwijl er geen enkel obstakel is, behalve dan dat alles in het Russisch is.
Gratis Fok Pimp Abo van mij voor diegene die die suffe troll Strelkov elimineert.quote:
Ja op vage linkjes klikken van een Russisch TLD doe ik zonder nadenken natuurlijk.quote:Op woensdag 14 september 2022 11:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Alleen jankerts..
https://www.ontvtime.ru/live/1tv.html
Ja, precies.quote:Op woensdag 14 september 2022 11:56 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ja op vage linkjes klikken van een Russisch TLD doe ik zonder nadenken natuurlijk.
Waar zeg ik dat het mij beperkt?quote:Op woensdag 14 september 2022 12:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, precies.
Lopen janken dat sancties je beperken, maar ondertussen geen live streams van Russische zenders durven te openen...
Die streams zijn niet gesanctioneerd en kun je desnoods vanaf de site van de tv zenders bekijken als je het niet aandurft via een verzamelsite te doen.
Ja, precies.quote:Op woensdag 14 september 2022 12:06 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat het mij beperkt?
Ik vroeg of er sancties waren, toen ging jij heel moeilijk doen om mijn ongelijk te bewijzen maar dat lukt uiteraard niet.
Natuurlijk kan ik kijken wat ik wil, dat is het punt toch niet.
Klinkt verleidelijk.quote:Op woensdag 14 september 2022 11:51 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Gratis Fok Pimp Abo van mij voor diegene die die suffe troll Strelkov elimineert.
Hopelijk krijgt hij de Ghadaffi treatmentquote:Op woensdag 14 september 2022 12:33 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
Weet niet of deze al voorbij was gekomen
Volgens mij nepnieuwsquote:Op woensdag 14 september 2022 12:33 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
Geen idee. Het twitter account heeft 120k volgers. Natuurlijk zegt dat geen reet verder. Maar wat hij er zelf ook onder schrijft :quote:
Dus als ze (de FSB) presidenten gaan vermoorden, worden ze alleen maar groter?quote:Op woensdag 14 september 2022 13:00 schreef Slayage het volgende:
Die zelenski is de kleinste Oekraïner van het land :p
[ twitter ]
Komt wel goed. Het is duidelijk dat sommige mensen en landen bloed ruiken.quote:Op woensdag 14 september 2022 12:40 schreef StateOfMind het volgende:
Hoe dan ook, hopelijk komt ie gauw op een langzame en pijnlijke manier aan zijn einde.
Die rat is verantwoordelijk voor zo ontzettend veel ellende.
Dus hij gaat oorlog voeren tegen leden van een economische alliantie, vanwege de zogenaamd "bijbehorende" militaire alliantie, waar die notabene wel zelf al lid van is. Right.quote:Op woensdag 14 september 2022 11:28 schreef RetepV het volgende:
[..]
Nu moet je niet gaan ontkennen dat we de NAVO gebruiken om onze economische alliantie een militaire kracht te geven... We zijn net zo goed een economische als een militaire alliantie.
Ghehequote:Op woensdag 14 september 2022 13:00 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Nee joh! Dat is Sheldon.quote:
Waarom is het zo onscherp in het midden van de fotoquote:Op woensdag 14 september 2022 13:00 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Zou hij altijd al van de groene kledij zijn geweest, of bij de eerste bommen de plaatselijke h&m hebben leeggekocht?quote:Op woensdag 14 september 2022 13:00 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Nee, die groene pakjes is die pas gaan doen sinds de oorlog. Voorheen was het gewoon keurig in het pakquote:Op woensdag 14 september 2022 13:13 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Zou hij altijd al van de groene kledij zijn geweest, of bij de eerste bommen de plaatselijke h&m hebben leeggekocht?
Ogenschijnlijk is dit wel de leider die Oekraïne het beste kon gebruiken he?
Omdat dat het verhaal is, het gaat om de vechters niet om grote (midget) in het midden.quote:Op woensdag 14 september 2022 13:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom is het zo onscherp in het midden van de fotoLinks en rechts is wel scherp
Lijkt me heel sterkquote:Op woensdag 14 september 2022 12:33 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
Mooi hoe meer frustratie naar de top hoe beter.quote:Op woensdag 14 september 2022 13:19 schreef ExTec het volgende:
Rus bloggers gewoon heerlijk butthurt vanwege Zelensky's PR momentje.
[ afbeelding ]
Is de achtergrond nou geblurred of is dat het boka effect van de lens?quote:Op woensdag 14 september 2022 13:00 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Dit is geen blur die uit een camera komt maar uit photoshopquote:Op woensdag 14 september 2022 13:22 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Is de achtergrond nou geblurred of is dat het boka effect van de lens?
[ afbeelding ]
Bokeh gaat over hoe dingen buiten de scherptediepte eruitzien, en niet over hoe groot de scherptediepte is. Wat je hier ziet is ook niet het effect van scherptediepte maar gewoon het resultaat van een halfgare bewerking.quote:Op woensdag 14 september 2022 13:22 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Is de achtergrond nou geblurred of is dat het boka effect van de lens?
[ afbeelding ]
wel n goede pianospeler.quote:Op woensdag 14 september 2022 13:00 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
quote:
Some rise to the occasion,quote:Op woensdag 14 september 2022 13:13 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Zou hij altijd al van de groene kledij zijn geweest, of bij de eerste bommen de plaatselijke h&m hebben leeggekocht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Oh, ik dacht dat die nieuwe units klaar waren om te vechten.quote:Op woensdag 14 september 2022 13:25 schreef slashdotter3 het volgende:
Er zijn zoveel weigeraars dat ze geen unit kunnen volkrijgen om te sturen
[ twitter ]
Jammer dat het mislukt isquote:Op woensdag 14 september 2022 12:33 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
Mobilisatie in ...quote:Op woensdag 14 september 2022 13:25 schreef slashdotter3 het volgende:
Er zijn zoveel weigeraars dat ze geen unit kunnen volkrijgen om te sturen
[ twitter ]
AKs zijn toch minder accuraat dan M4s? Waarom niet exclusief M4s gebruiken?quote:Op woensdag 14 september 2022 13:44 schreef ExTec het volgende:
[..]
Mix van M4's en AK nogwats, qua wapens. Allemaal scopes. Zijn goed uitgerust
Wat vind jij er eigenlijk van dat Poetin zo bang was voor een griepje dat hij maandenlang in praktisch volledige isolatie heeft doorgebracht op zijn zolderkamer?quote:
Hoe lekker is het om een rus om te leggen met zijn eigen gun?quote:Op woensdag 14 september 2022 13:49 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
AKs zijn toch minder accuraat dan M4s? Waarom niet exclusief M4s gebruiken?
Met dat door elkaar heen schreeuwen is het wel bijzonder lastig om te volgen wie nou wat zegt. Volgens mij waren er twee of drie die het juist onzin vonden om het bestaan van Oekraïners als volk te ontkennen?quote:
M4s zijn dacht ik weer en omgevingsgevoeliger.. maar ben geen expertquote:Op woensdag 14 september 2022 13:49 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Dus m.a.w. er zijn sancties maar je kunt ze omzeilen.quote:Op woensdag 14 september 2022 12:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, precies.
Eerst janken dat je geen Russische zenders kunt kijken omdat je dan een wet overtreedt, en nu net doen alsof je gewoon naar de Russische tv kunt kijken als je dat wilt...
Omdat M4's duurder zijn?quote:Op woensdag 14 september 2022 13:49 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ze worden volgens mij niet door Engelsen getraindquote:Op woensdag 14 september 2022 13:51 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Zouden die gasten allemaal Engels spreken? Of werken ze met tolken misschien?
Zijn er überhaupt nog 30-minners in Europa die niet op zijn minst Engels kunnen verstaan?quote:Op woensdag 14 september 2022 13:51 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Zouden die gasten allemaal Engels spreken? Of werken ze met tolken misschien?
Good q.quote:Op woensdag 14 september 2022 13:49 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Natuurlijk.quote:Op woensdag 14 september 2022 13:53 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt nog 30-minners in Europa die niet op zijn minst Engels kunnen verstaan?
Bodyguard van de president hoeft zich denk ik geen zorgen te maken over modder in zijn pipa.quote:Op woensdag 14 september 2022 13:52 schreef xzaz het volgende:
[..]
M4s zijn dacht ik weer en omgevingsgevoeliger.. maar ben geen expert
Omdat Oekraïne een land in oorlog is met veer verschillende beschikbare wapens van 30 donateurs. Aan het front waarschijnlijk superkut, omdat ze 5 verschillende soorten munitie en magazijnen nodig hebben, maar als bodyguard waarschijnlijk persoonlijke voorkeur. Dit ding ken ik dus ik wil dit ding houden.quote:Op woensdag 14 september 2022 13:49 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Houtje-touwtje Engels spreken de meesten wel natuurlijk, maar als je militaire tactieken wil uitleggen zal je toch meer nodig hebben lijkt mequote:Op woensdag 14 september 2022 13:53 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt nog 30-minners in Europa die niet op zijn minst Engels kunnen verstaan?
Aah ok, puur voor de veiligheid dan om het op Brits grondgebied te doen?quote:Op woensdag 14 september 2022 13:52 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ze worden volgens mij niet door Engelsen getraind
Nee, er rust geen sanctie op de Russische staatstelevisie.quote:Op woensdag 14 september 2022 13:52 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Dus m.a.w. er zijn sancties maar je kunt ze omzeilen.
Weer niets nieuws geleerd.
Met een VPN is je internet zo in de VS en kan je alles weer zien.quote:Op woensdag 14 september 2022 13:52 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Dus m.a.w. er zijn sancties maar je kunt ze omzeilen.
Weer niets nieuws geleerd.
Dat bedoel ik, weer niets nieuws geleerd.quote:Op woensdag 14 september 2022 13:57 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Met een VPN is je internet zo in de VS en kan je alles weer zien.
Wallonië is vol met jongeren die geen Engels of Nederlands kunnen.quote:Op woensdag 14 september 2022 13:53 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dat er zender(s) bestaan die niet onder de sancties vallen maakt niet dat er geen sancties zijn.quote:Op woensdag 14 september 2022 13:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, er rust geen sanctie op de Russische staatstelevisie.
https://www.1tv.ru/
Kun je gewoon aanklikken en kijken.
Snap niet hoe je erbij komt dat je iets aan het omzeilen bent als je naar die website gaat.
Jij beweerde dat je geen toegang het tot de Russische staatstelevisie.
Ik heb je nu 2 links gegeven die je toegang geven. Zonder dat je wetten overtreedt of omzeilt. Er zijn geen sancties opgelegd op de zenders op de sites die ik je heb aangereikt.
Dat had je zelf ook kunnen constateren als je gewoon zelf de website van de Russische staatstelevisie had geopend.
Zijn achternaam betekent toevallig ook de kleur groen.quote:Op woensdag 14 september 2022 13:13 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Dollars zijn ook groen.quote:Op woensdag 14 september 2022 14:01 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Zijn achternaam betekent toevallig ook de kleur groen.
Weet je wat ook groen is? 100 Euro biljetten!quote:Op woensdag 14 september 2022 14:03 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Dollars zijn ook groen.
Ik zie een complot.
Je kunt van Zelensky vinden wat je wilt, maar die man is meer überbaas dan alle westerse leiders bij elkaarquote:
Oekraine betaalt toch niks, dus dat zal ze weinig boeien. En in de VS gaat de M4 er uit, dus die hebben er zat om weg te geven.quote:
En die figuren die roepen dat een pickuptruck truck die 20 liter per 100km verbruikt slecht is voor het milieu noemen zichzelf ook groen.quote:Op woensdag 14 september 2022 14:07 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Weet je wat ook groen is? 100 Euro biljetten!
[ afbeelding ]
Of kikkers! Makkelijk praten als je groen wordt geboren.quote:Op woensdag 14 september 2022 14:18 schreef Ulx het volgende:
[..]
En die figuren die roepen dat een pickuptruck truck die 20 liter per 100km verbruikt slecht is voor het milieu noemen zichzelf ook groen.
Zou toch wat zijn als er een fout gemaakt wordt er er massaal BMW M4's geleverd worden ipv Colt M4'squote:Op woensdag 14 september 2022 14:11 schreef ExTec het volgende:
[..]
Oekraine betaalt toch niks, dus dat zal ze weinig boeien. En in de VS gaat de M4 er uit, dus die hebben er zat om weg te geven.
La douce France!quote:Op woensdag 14 september 2022 13:53 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |