M4s zijn dacht ik weer en omgevingsgevoeliger.. maar ben geen expertquote:Op woensdag 14 september 2022 13:49 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
AKs zijn toch minder accuraat dan M4s? Waarom niet exclusief M4s gebruiken?
Dus m.a.w. er zijn sancties maar je kunt ze omzeilen.quote:Op woensdag 14 september 2022 12:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, precies.
Eerst janken dat je geen Russische zenders kunt kijken omdat je dan een wet overtreedt, en nu net doen alsof je gewoon naar de Russische tv kunt kijken als je dat wilt...
Omdat M4's duurder zijn?quote:Op woensdag 14 september 2022 13:49 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ze worden volgens mij niet door Engelsen getraindquote:Op woensdag 14 september 2022 13:51 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Zouden die gasten allemaal Engels spreken? Of werken ze met tolken misschien?
Zijn er überhaupt nog 30-minners in Europa die niet op zijn minst Engels kunnen verstaan?quote:Op woensdag 14 september 2022 13:51 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Zouden die gasten allemaal Engels spreken? Of werken ze met tolken misschien?
Good q.quote:Op woensdag 14 september 2022 13:49 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Natuurlijk.quote:Op woensdag 14 september 2022 13:53 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt nog 30-minners in Europa die niet op zijn minst Engels kunnen verstaan?
Bodyguard van de president hoeft zich denk ik geen zorgen te maken over modder in zijn pipa.quote:Op woensdag 14 september 2022 13:52 schreef xzaz het volgende:
[..]
M4s zijn dacht ik weer en omgevingsgevoeliger.. maar ben geen expert
Omdat Oekraïne een land in oorlog is met veer verschillende beschikbare wapens van 30 donateurs. Aan het front waarschijnlijk superkut, omdat ze 5 verschillende soorten munitie en magazijnen nodig hebben, maar als bodyguard waarschijnlijk persoonlijke voorkeur. Dit ding ken ik dus ik wil dit ding houden.quote:Op woensdag 14 september 2022 13:49 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Houtje-touwtje Engels spreken de meesten wel natuurlijk, maar als je militaire tactieken wil uitleggen zal je toch meer nodig hebben lijkt mequote:Op woensdag 14 september 2022 13:53 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt nog 30-minners in Europa die niet op zijn minst Engels kunnen verstaan?
Aah ok, puur voor de veiligheid dan om het op Brits grondgebied te doen?quote:Op woensdag 14 september 2022 13:52 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ze worden volgens mij niet door Engelsen getraind
Nee, er rust geen sanctie op de Russische staatstelevisie.quote:Op woensdag 14 september 2022 13:52 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Dus m.a.w. er zijn sancties maar je kunt ze omzeilen.
Weer niets nieuws geleerd.
Met een VPN is je internet zo in de VS en kan je alles weer zien.quote:Op woensdag 14 september 2022 13:52 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Dus m.a.w. er zijn sancties maar je kunt ze omzeilen.
Weer niets nieuws geleerd.
Dat bedoel ik, weer niets nieuws geleerd.quote:Op woensdag 14 september 2022 13:57 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Met een VPN is je internet zo in de VS en kan je alles weer zien.
Wallonië is vol met jongeren die geen Engels of Nederlands kunnen.quote:Op woensdag 14 september 2022 13:53 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dat er zender(s) bestaan die niet onder de sancties vallen maakt niet dat er geen sancties zijn.quote:Op woensdag 14 september 2022 13:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, er rust geen sanctie op de Russische staatstelevisie.
https://www.1tv.ru/
Kun je gewoon aanklikken en kijken.
Snap niet hoe je erbij komt dat je iets aan het omzeilen bent als je naar die website gaat.
Jij beweerde dat je geen toegang het tot de Russische staatstelevisie.
Ik heb je nu 2 links gegeven die je toegang geven. Zonder dat je wetten overtreedt of omzeilt. Er zijn geen sancties opgelegd op de zenders op de sites die ik je heb aangereikt.
Dat had je zelf ook kunnen constateren als je gewoon zelf de website van de Russische staatstelevisie had geopend.
Zijn achternaam betekent toevallig ook de kleur groen.quote:Op woensdag 14 september 2022 13:13 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Zou hij altijd al van de groene kledij zijn geweest, of bij de eerste bommen de plaatselijke h&m hebben leeggekocht?
Ogenschijnlijk is dit wel de leider die Oekraïne het beste kon gebruiken he?
Dollars zijn ook groen.quote:Op woensdag 14 september 2022 14:01 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Zijn achternaam betekent toevallig ook de kleur groen.
Weet je wat ook groen is? 100 Euro biljetten!quote:Op woensdag 14 september 2022 14:03 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Dollars zijn ook groen.
Ik zie een complot.
Je kunt van Zelensky vinden wat je wilt, maar die man is meer überbaas dan alle westerse leiders bij elkaarquote:
Oekraine betaalt toch niks, dus dat zal ze weinig boeien. En in de VS gaat de M4 er uit, dus die hebben er zat om weg te geven.quote:
En die figuren die roepen dat een pickuptruck truck die 20 liter per 100km verbruikt slecht is voor het milieu noemen zichzelf ook groen.quote:Op woensdag 14 september 2022 14:07 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Weet je wat ook groen is? 100 Euro biljetten!
[ afbeelding ]
Of kikkers! Makkelijk praten als je groen wordt geboren.quote:Op woensdag 14 september 2022 14:18 schreef Ulx het volgende:
[..]
En die figuren die roepen dat een pickuptruck truck die 20 liter per 100km verbruikt slecht is voor het milieu noemen zichzelf ook groen.
Zou toch wat zijn als er een fout gemaakt wordt er er massaal BMW M4's geleverd worden ipv Colt M4'squote:Op woensdag 14 september 2022 14:11 schreef ExTec het volgende:
[..]
Oekraine betaalt toch niks, dus dat zal ze weinig boeien. En in de VS gaat de M4 er uit, dus die hebben er zat om weg te geven.
La douce France!quote:Op woensdag 14 september 2022 13:53 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |