Een hele ommezwaai dan, dat vind ik wel knap, ook voor de rokers, die ineens cold turkey afkicken.quote:Op dinsdag 13 september 2022 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
qua eten en drank
hij at heel ongezond
zou het niet kunnenquote:Op dinsdag 13 september 2022 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een hele ommezwaai dan, dat vind ik wel knap, ook voor de rokers, die ineens cold turkey afkicken.
hij rookte ook nogquote:Op dinsdag 13 september 2022 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een hele ommezwaai dan, dat vind ik wel knap, ook voor de rokers, die ineens cold turkey afkicken.
Valt mee hoor, ik 4 jaar geleden cold turkey gestopt met roken en de morfine, en tot nu toequote:Op dinsdag 13 september 2022 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als ik het kan kan jij het ookquote:
het knikker spelquote:Op dinsdag 13 september 2022 22:04 schreef ChocoFan het volgende:
Oh nadir praat nu weer wel mee. Maar gaat nu over een stem, oh de stem op het bord. oh nadir zegt was scheidsrechter, jan willem en gert jan zeggen, neeeee was de stem uit het bord.
ik heb last van uitstel gedragquote:Op dinsdag 13 september 2022 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als ik het kan kan jij het ook
Hoelang is ze uit zijn buurt gebleven? 3 minuten?quote:
Voor hun verschrikkelijk voor ons fantastischquote:Op dinsdag 13 september 2022 22:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
het knikker spel
ze willen het er maar niet meer over hebben
daar worden ze niet vrolijk van
Ik rook ook nog steeds maar voel me inmiddels een crimineel dat ik nog rook of zo.quote:Op dinsdag 13 september 2022 22:05 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb last van uitstel gedrag![]()
ik weet het maar.... ik ben gewoon slap
Allebei tegelijk? Netjes hoorquote:Op dinsdag 13 september 2022 22:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Valt mee hoor, ik 4 jaar geleden cold turkey gestopt met roken en de morfine, en tot nu toe
nog geen trek in 'n peuk
quote:Op dinsdag 13 september 2022 22:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik rook ook nog steeds maar voel me inmiddels een crimineel dat ik nog rook of zo.
We zullen zien, je weet maar nooit in een rls.quote:Op dinsdag 13 september 2022 22:06 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik zie Esther en Berend nog wel een stel worden. Die blikken die ze elkaar toewerken zegt heel veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |