Ja idd,quote:
Doe maar niet.quote:Op dinsdag 13 september 2022 18:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik nu een je zusje grap maken?
Mee doen met de #metoo discussie of powernappen?quote:
Ik vond deze ook enorm lelijkquote:
Hond op de bank (of op bed) was bij ons altijd taboe.quote:
Ik als ze langer dan 10 minuten zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:05 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik word er soms juist gaarder van
Powernap = 30 minutenquote:Op dinsdag 13 september 2022 19:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik als ze langer dan 10 minuten zijn.
Maar hij zit niet op de bank, maar op iemand, maar bed is sowieso niet een plek waar een hond hoort te zijn/komenquote:Op dinsdag 13 september 2022 19:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hond op de bank (of op bed) was bij ons altijd taboe.
Nja soms ben je zo half uur ofz weg :pquote:Op dinsdag 13 september 2022 19:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik als ze langer dan 10 minuten zijn.
powernappen... dat me2 heb ik nu wel gehadquote:Op dinsdag 13 september 2022 19:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mee doen met de #metoo discussie of powernappen?
kezen?quote:
Ik ook of ik slaap zo lang dat ik wakker wordt op het moment dat ik normaal naar bed ga en dan gaat mijn hele ritme kapot.quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:05 schreef Mrsloveable het volgende:
De aantallen bewijzen hetquote:
Als ik overdag ga slapen, dan slaap ik in de nacht sowieso niet...quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook of ik slaap zo lang dat ik wakker wordt op het moment dat ik normaal naar bed ga en dan gaat mijn hele ritme kapot.
Hoe was die dichtregel ook alweer? Het is maar goed dat Chinezen zo goed kunnen kezen, anders zouden er nooit zoveel Chinezen wezen.quote:
Als de Chinezen niet zo goed konden kezen dan zouden er niet zoveel Chinezen wezen.quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hoe was die dichtregel ook alweer? Het is maar goed dat Chinezen zo goed kunnen kezen, anders zouden er nooit zoveel Chinezen wezen.
Ik ga eens checken of er niet inmiddels al meer Indiërs zijn op de wereldquote:Op dinsdag 13 september 2022 19:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hoe was die dichtregel ook alweer? Het is maar goed dat Chinezen zo goed kunnen kezen, anders zouden er nooit zoveel Chinezen wezen.
Zou zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga eens checken of er niet inmiddels al meer Indiërs zijn op de wereld
Bijnaquote:
India.quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:13 schreef chufi het volgende:
[..]
India is toch veel kleiner..... Wat is nu het dichtstbevolkt land?
Dat is Macauquote:Op dinsdag 13 september 2022 19:13 schreef chufi het volgende:
[..]
India is toch veel kleiner..... Wat is nu het dichtstbevolkt land?
Netjesquote:
Het is ook eigenlijk een grote stad hieroquote:
Ja, als je powernap onderbroken wordt of juist te lang duurt dan ben je effe helemaal gaar ja.quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:05 schreef Mrsloveable het volgende:
Zondag weer chaos in het Centrum Pullupquote:Op dinsdag 13 september 2022 19:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is ook eigenlijk een grote stad hiero
Komen ook steeds meer bijquote:Op dinsdag 13 september 2022 19:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is ook eigenlijk een grote stad hiero
Maar die neem ik nooit, dus vlammen doe ik nietquote:Op dinsdag 13 september 2022 19:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, als je powernap onderbroken wordt of juist te lang duurt dan ben je effe helemaal gaar ja.
Maar dan neem je even een paar koppen koffie en begin je weer te vlammen.
quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Zondag weer chaos in het Centrum Pullup
Ja nee niet dat ik weet .. dat dusquote:Op dinsdag 13 september 2022 19:24 schreef pullup het volgende:
[..]Dat had ik nog niet gezien.
Dam tot Dam loop? Nog meer?
Valt meestal nog mee, die rennen vrijwel meteen naar het Noordenquote:Op dinsdag 13 september 2022 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nee niet dat ik weet .. dat dus
En je zit nog wel een eindje van de Damquote:Op dinsdag 13 september 2022 19:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Valt meestal nog mee, die rennen vrijwel meteen naar het Noorden
En als je dan bedenkt dat er ieder jaar een instroom ter grootte van een middelgrote tot grote stad bij komt, vraag je je weleens af hoe lang het nog kan blijven duren.quote:
Wellicht dat ik s'ochtends nog even langs moet maar herinner me dat niet als een echte barrierequote:Op dinsdag 13 september 2022 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
En je zit nog wel een eindje van de Dam
Dan zal het wel goed komenquote:Op dinsdag 13 september 2022 19:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Wellicht dat ik s'ochtends nog even langs moet maar herinner me dat niet als een echte barriere
Ik had prima zonder die toch wel vrij forse vertraging van vanochtend gekund.quote:
Niet dus ...quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik had prima zonder die toch wel vrij forse vertraging van vanochtend gekund.
T gaat toch wel vaak fout dit jaar. Denk dat ik een kwart van alle ritten vertraging had.quote:
Tijd om te verhuizenquote:Op dinsdag 13 september 2022 19:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T gaat toch wel vaak fout dit jaar. Denk dat ik een kwart van alle ritten vertraging had.
Ja, al twijfel ik of de ns daarna beter gaat functionerenquote:
Nee dat weet je ,.. misschien een andere traject dat beter gaatquote:Op dinsdag 13 september 2022 20:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, al twijfel ik of de ns daarna beter gaat functioneren
Daar heb ik ook al het e.e.a. aan vertraging gehad. En daar zit nu een lange op zelfs omdat er een brug niet helemaal goed is.quote:Op dinsdag 13 september 2022 20:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat weet je ,.. misschien een andere traject dat beter gaat
Ah je weet al waar je heen gaatquote:Op dinsdag 13 september 2022 20:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook al het e.e.a. aan vertraging gehad. En daar zit nu een lange op zelfs omdat er een brug niet helemaal goed is.
Mwa blijkbaar mogen ze hier maar naar toe komen, terwijl andere landen zeggen nee wij willen ze nietquote:Op dinsdag 13 september 2022 19:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En als je dan bedenkt dat er ieder jaar een instroom ter grootte van een middelgrote tot grote stad bij komt, vraag je je weleens af hoe lang het nog kan blijven duren.
Bij Sittard zeker.quote:Op dinsdag 13 september 2022 20:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook al het e.e.a. aan vertraging gehad. En daar zit nu een lange op zelfs omdat er een brug niet helemaal goed is.
Daar is vaker gezeik weet ik uit ervaringquote:
Deze:quote:Op dinsdag 13 september 2022 20:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar is vaker gezeik weet ik uit ervaring
Hoe lang vertraging heb je daardoor?quote:Op dinsdag 13 september 2022 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deze:
Wanneer
Dinsdag 16 augustus 14:30 t/m vrijdag 23 september 02:00
Gevolg
Door werkzaamheden: tussen Eindhoven Centraal en Sittard is de dienstregeling aangepast en tussen Roermond en Sittard is de dienstregeling aangepast.
En dan? Plaspauze?quote:
Maar voor wie ben je dan?quote:Op dinsdag 13 september 2022 20:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Liverpool - Ajax![]()
Mijn twee meest geliefde clubs.
Voor Ajaxquote:Op dinsdag 13 september 2022 20:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar voor wie ben je dan?
Het is helemaal geen 1 aprilquote:
Naar Maastricht als het goed is geen, naar Heerlen is het overstappen en bidden dat je die haalt.quote:Op dinsdag 13 september 2022 20:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe lang vertraging heb je daardoor?
Nou vertelquote:Op dinsdag 13 september 2022 22:37 schreef mario390 het volgende:
weet je wat ook weer gestartet is ?
Hoeze fout?quote:Op dinsdag 13 september 2022 22:49 schreef mario390 het volgende:
en foute nederlander spelt bij
liverpool
Don't mention the war.quote:
Oeps sorry voor de late reaktie, nee in Boekel NB, ze ging nog uitzoeken of er iets over bekend was.quote:Op dinsdag 13 september 2022 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Woont je dochter ook hier in de grote stad ?
T ging net een beetje te snel voor de meeste.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:02 schreef chufi het volgende:
Dat was wel verdient voor Liverpool ... Op die Ajax goal na was het bar slecht
Heb ik ook gedaan ... maar niets gevondenquote:Op dinsdag 13 september 2022 23:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Oeps sorry voor de late reaktie, nee in Boekel NB, ze ging nog uitzoeken of er iets over bekend was.
Of van een boot…quote:Op zondag 11 september 2022 10:31 schreef marcb1974 het volgende:
er gaan een hoop mensen uit ramen vallen in Rusland de komende tijd
https://www.hln.be/buiten(...)ar-burgers~a7c4a8e2/
Echt ?quote:
Napse enginequote:
Ik vond het een beetje arrogant hoe hij voor hij ging tekenen een seintje gaf dat het in de weg lagquote:
De grote opruiming is begonnen daarquote:Op woensdag 14 september 2022 04:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Of van een boot…
https://www.telegraaf.nl/(...)a-val-van-luxe-jacht
Hij zat er zelf vast niet inquote:Op woensdag 14 september 2022 07:50 schreef Dotteke het volgende:
@:Puzziepie had je dit gezien
https://www.telegraaf.nl/(...)-jeff-bezos-gaat-mis
Nee klopt was onbemandquote:
Beter laten ze dat zoquote:
Je moet er niet aan denken dat daar mensen in hadden gezeten.quote:
Daarom, het moet dacht ik toch ook een bemande lijn naar de maan worden uiteindelijkquote:Op woensdag 14 september 2022 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet er niet aan denken dat daar mensen in hadden gezeten.
Nog maar even oefenen danquote:Op woensdag 14 september 2022 12:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Daarom, het moet dacht ik toch ook een bemande lijn naar de maan worden uiteindelijk
Een eng ding is hetquote:
Ik nam aan iets met die ex koninginquote:
Jouw aanname lijkt te kloppenquote:Op woensdag 14 september 2022 14:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik nam aan iets met die ex koningin
Iedereen mag rouwen zolang als die dat zelf wil zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 14 september 2022 15:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jouw aanname lijkt te kloppen
HM the Queen: The Procession to Lying-in-State
Coverage of the ceremonial procession of the Queen's coffin through central London to lying-in-state at Westminster Hall. HM the King and members of the royal family take part in the procession as the cortčge makes its way from Buckingham Palace to the Palace of Westminster. The doors of Westminster Hall will open for the first members of the public to pay their respects to Queen Elizabeth II.
Ja zoiets... duurt langquote:Op woensdag 14 september 2022 14:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik nam aan iets met die ex koningin
Ik had een keer een briefje omdat iemand had gezien dat mijn auto geraakt was en de ander gewoon weg reed.quote:
En stond er ook een nummerbord op ?quote:Op woensdag 14 september 2022 16:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ik had een keer een briefje omdat iemand had gezien dat mijn auto geraakt was en de ander gewoon weg reed.
Dan ben je wel echt een debielquote:Op woensdag 14 september 2022 16:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ik had een keer een briefje omdat iemand had gezien dat mijn auto geraakt was en de ander gewoon weg reed.
Zonde van de auto'squote:Op woensdag 14 september 2022 17:34 schreef marcb1974 het volgende:
Waar zouden we zijn zonder de trein?
Oh, en het ruikt wat naar rook
https://www.ad.nl/binnenl(...)rkeer-plat~a5506e39/
Telefoonnummerquote:Op woensdag 14 september 2022 16:59 schreef chufi het volgende:
[..]
En stond er ook een nummerbord op ?
Ja die zag ik net ...quote:Op woensdag 14 september 2022 17:36 schreef marcb1974 het volgende:
Vuurwerk voor gevorderden?![]()
![]()
https://www.voetbalprimeu(...)jdens-wedstrijd.html
Is toch wel een dingetje tegenwoordig.quote:Op woensdag 14 september 2022 17:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die zag ik net ...
Trouwens als profvoetballer , moet je toch zorgen voor goede beveiliging ... Tijdens Munchen Barca gisteren is het huis van Thomas Muller leeggeroofd... half miljoen aan geld, sieraden en dure goederen
Aube thuis in Barca , .. Vaak ook op straat om horlogesquote:Op woensdag 14 september 2022 18:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is toch wel een dingetje tegenwoordig.
Tadic is pas ook overvallen in Amsterdam.
Bij Zahavi hebben toen zijn familie gegijzeld, en zo zijn er veel meer.
In Frankrijk ook nog een aantal.quote:Op woensdag 14 september 2022 18:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Aube thuis in Barca , .. Vaak ook op straat om horloges
Ja ... als ie al niet gevallen is .... In Colombia lang geleden al wel , maar dat was om een gemiste bal of zoquote:Op woensdag 14 september 2022 18:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In Frankrijk ook nog een aantal.
T is meer wachten tot de eerste dode valt eigenlijk
Dat was geen overval nee maar een wraakactie tijdens / na een WK.quote:Op woensdag 14 september 2022 18:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ... als ie al niet gevallen is .... In Colombia lang geleden al wel , maar dat was om een gemiste bal of zo
Kloptquote:Op woensdag 14 september 2022 18:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat was geen overval nee maar een wraakactie tijdens / na een WK.
Hatsjikideequote:Op woensdag 14 september 2022 17:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die zag ik net ...
Trouwens als profvoetballer , moet je toch zorgen voor goede beveiliging ... Tijdens Munchen Barca gisteren is het huis van Thomas Muller leeggeroofd... half miljoen aan geld, sieraden en dure goederen
quote:
Ik spring in de tramquote:
Ook leukquote:
Melkweg ahhh prima vertoefenquote:
Ik zit al 3,5 jaar zonder autoquote:
Ik heb er al heel lang geen meerquote:
Héél eerlijk ik mis het voor geen meter.quote:Op woensdag 14 september 2022 19:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb er al heel lang geen meer
Riverside!quote:
Effe googlenquote:
Ze bestaan al 20 jaarquote:
Enjoy!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op woensdag 14 september 2022 20:12 schreef Treehut362 het volgende:
4000 jaar oude boomfossiel gevcondenoude boomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 september 2022 20:12 schreef Treehut362 het volgende:
4000 jaar oude boomfossiel gevcondenI am Old?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Neequote:
Leuk, ik was bij Austelirzquote:
Bij de pyramide?quote:
Langs gereden maar ik ken iemand die in het dorp woont.quote:
Ik heb ook nog nauwelijks paddestoelen gezien.quote:Op woensdag 14 september 2022 21:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Langs gereden maar ik ken iemand die in het dorp woont.
We wilden paddenstoelen zoeken maar ik denk dat het nog te droog is geweest. In ieder geval waren we te vroeg
Late powernapje.. slaap je vannacht dan wel?quote:Op woensdag 14 september 2022 21:28 schreef chufi het volgende:
Maar ff wakker worden van een powernapje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Denk dat ze pas in oktober gaat zien, nu nog een te droge grondquote:Op woensdag 14 september 2022 21:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nauwelijks paddestoelen gezien.
Ja dat gaan we zienquote:Op woensdag 14 september 2022 21:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Late powernapje.. slaap je vannacht dan wel?
Oeiquote:
Soms maar meestal niet ... Heb nu ook niet iets waar ik in zitquote:Op woensdag 14 september 2022 21:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ga je dan series enz kijken
Ah, maar genoeg leuke series om te kijkenquote:Op woensdag 14 september 2022 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms maar meestal niet ... Heb nu ook niet iets waar ik in zit
Ik ben een beetje serie moequote:Op woensdag 14 september 2022 22:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah, maar genoeg leuke series om te kijken
Ja ik zag het alquote:Op woensdag 14 september 2022 22:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kijk nur konferenz maar
salzburg heeft 1:1 gemakt
Komt er juist niet minder van netflix?quote:
Gelijk gebleven , jullie staan nu nog boven Chelseaquote:Op woensdag 14 september 2022 22:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kijk nur konferenz maar
salzburg heeft 1:1 gemakt
Die 1999?quote:
Staat sinds kort op Netflix.Wat een zooitje.quote:
Ah okquote:Op donderdag 15 september 2022 01:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Staat sinds kort op Netflix.Wat een zooitje.
Is ook wel mooi.quote:
Jimi,Jennis en Joe.quote:
Hmmmm.Stel je voor zeg.quote:Op donderdag 15 september 2022 01:44 schreef chufi het volgende:
Maar goed dat we dit niet in een MuZ tipoc doen
Deze ben ik net aan het luisteren.quote:
Dat kan gebeuren ...quote:Op donderdag 15 september 2022 01:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze ben ik net aan het luisteren.
Toch best knap. Doe ik hem niet na.quote:
Lijkt een knuffelquote:
Jij hebt ook nog al je tandenquote:Op donderdag 15 september 2022 06:33 schreef engine het volgende:
[..]
Toch best knap. Doe ik hem niet na.
[..]
Lijkt een knuffel
Ik heb twee jaar in die stad gewoond en daar ben ik nooit geweestquote:
Nicequote:Op donderdag 15 september 2022 06:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb twee jaar in die stad gewoond en daar ben ik nooit geweest
Brug uit dezelfde stad. Deze staat in het centrum![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |