Inderdaad, links doet er werkelijk alles aan om de kiezer teleur te stellen en zo geen goed alternatief te bieden, door eveneens de beeldvorming te laten prevaleren boven de inhoud, zichzelf direct buiten spel te zetten op het moment dat de macht verdeeld wordt, elkaar vooral tegen te werken en vliegen af te vangen en eveneens vooral incapabele mensen in de Tweede Kamer neer te zetten.quote:Op dinsdag 13 september 2022 16:16 schreef Slobeend het volgende:
De altijd achter de feiten aanlopende en weinig urgentie uitstralende Groenlinks met Klaver als personificatie word ik niet blij van, de nog steeds te neoliberale PvdA word ik niet blij van, de bij vlagen wappiënde standpunten van PvdD word ik niet blij van, de steeds meer onderbuik van het volk likkende SP word ik niet blij van, het doodsaaie Volt word ik niet blij van. Kortom, links is failliet.
Daar gaan zitten is een garantie om bedreigd te worden dus als je capabel bent ga je daar niet zitten.quote:Op dinsdag 13 september 2022 17:53 schreef eentwee het volgende:
[..]
Inderdaad, links doet er werkelijk alles aan om de kiezer teleur te stellen en zo geen goed alternatief te bieden, door eveneens de beeldvorming te laten prevaleren boven de inhoud, zichzelf direct buiten spel te zetten op het moment dat de macht verdeeld wordt, elkaar vooral tegen te werken en vliegen af te vangen en eveneens vooral incapabele mensen in de Tweede Kamer neer te zetten.
Utrecht aan Zee gaat er komen.quote:Het kabinet ligt bij lange na niet op schema om de klimaatdoelen voor 2030 te halen. Met die harde boodschap komt het Planbureau voor de Leefomgeving (PBL) komende dinsdag op Prinsjesdag in de Klimaat- en Energieverkenning 2023.
Met de huidige maatregelen koerst Nederland af op een CO2-reductie van 39 tot 49 procent in 2030, terwijl de doelen veel ambitieuzer zijn.
Het altijd trainerende Nederland gaat voor 2030 een kerncentrale bouwen, jawel!quote:Volgens een kabinetsbron heeft het PBL maatregelen die dit kabinet wil doorvoeren nog niet meegenomen in de berekeningen. Als voorbeelden worden genoemd het bouwen van kerncentrales, het invoeren van een kilometerheffing en investeringen van miljarden in het klimaatfonds.
Wikkepuhdia. Dat doet me denken aan René van der Gijp.quote:Op dinsdag 13 september 2022 18:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ twitter ]
Het ligt niet aan Dirk. Erg jammer dat z'n spelers niet beter hun best doen.
En de miljarden in het klimaatfonds die uitgegeven gaan worden aan innovaties die niet werkenquote:Op dinsdag 13 september 2022 19:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Utrecht aan Zee gaat er komen.
Tevens even allemaal lachen jongens:
[..]
Het altijd trainerende Nederland gaat voor 2030 een kerncentrale bouwen, jawel!
Een luchtwasser om alle onzin van Jetten en Rutte te filteren, kom maar door.quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En de miljarden in het klimaatfonds die uitgegeven gaan worden aan innovaties die niet werken
Broer van Pius Ikedia.quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wikkepuhdia. Dat doet me denken aan René van der Gijp.
En dan valt ie uit door een storing en zijn we allemaal dood.quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een luchtwasser om alle onzin van Jetten en Rutte te filteren, kom maar door.
quote:
Zo'n typisch De Correspondent-frame. We hebben grote problemen maar we zijn zo druk met Sywert. Heel onzinnig.quote:We rollen van de ene crisis in de andere. Historicus @rcbregman vraagt zich af hoe historici later op deze tijd terug zullen kijken. “Wat zeggen we dan? We waren zo druk met boos zijn op Sywert?” #KhalidenSophie
Zorgwekkender dat een minister extreemdukrechts gedachtengoed deelt in de HJ Schoolezing maar ik bemoei niet.quote:Op dinsdag 13 september 2022 20:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[..]
Zo'n typisch De Correspondent-frame. We hebben grote problemen maar we zijn zo druk met Sywert. Heel onzinnig.
Misschien kan je Op1 bellen als ze nog een gast met een stevige mening zoeken!quote:Op dinsdag 13 september 2022 21:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind dat die jongeman van Ajax helemaal geen KUDUS mag heten.
Ik ben al onderweg naar Ter Apel.quote:Op dinsdag 13 september 2022 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je Op1 bellen als ze nog een gast met een stevige mening zoeken!
Kudos zou veel logischer zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 13 september 2022 21:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind dat die jongeman van Ajax helemaal geen KUDUS mag heten.
Ik heb nauwelijks kunnen kijken, maar was Ajax een stuk minder of Liverpool ineens weer heel goed?quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zo weer even terug op aarde na deze voetballes.
Liverpool was lekker aan het stormen. Had zonder overdrijven 5-1 kunnen wezen.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb nauwelijks kunnen kijken, maar was Ajax een stuk minder of Liverpool ineens weer heel goed?
Ik vond Liverpool ouderwets sterk. Hadden Ajax constant onder druk en die spaarzame momenten dat Ajax er onderuit kon komen, ging dat telkens fout.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb nauwelijks kunnen kijken, maar was Ajax een stuk minder of Liverpool ineens weer heel goed?
Het is maar de vraag wat er überhaupt van die fondsen terecht gaat komen. Het klimaatfonds werd binnen een half jaar al met 1 mld gekort omdat men de voorjaarsbegroting niet rond kreeg. Ook de komende jaren zullen jan en alleman hun hand ophouden richting de overheid, te beginnen de kostbare reparatie van de (deels zelf veroorzaakte) inflatie. Daar komt bij dat al die miljarden nog helemaal niet zijn opgehaald, dus dat gaat met de stijgende rente ook veel meer pijn doen dan begroot.quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En de miljarden in het klimaatfonds die uitgegeven gaan worden aan innovaties die niet werken
quote:Horecazaken moesten in 2020 en 2021 meerdere keren de deuren sluiten vanwege de uitbraak van COVID-19, hoewel eten en drinken afhalen wel mogelijk bleef. Desondanks groeide het aantal horecazaken in die jaren.
Tsja, ik blijf het proberen soms maar het is weer compleet kansloos.quote:Op woensdag 14 september 2022 09:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij zijn weer pietjepukked vandaag @:Frozen-assassin
(al ben ik schijnbaar de enige hier die daar niet zo mee zit)
Beide. Was ook wel duidelijk dat Klopp Thiago had gemist.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Fred heeft ook aan de lopende band fouten gemaakt he?quote:Op woensdag 14 september 2022 07:54 schreef skysherrif het volgende:
Toch met een glimlach opstaan zo,
https://eenvandaag.avrotr(...)rganiseerde-misdaad/
Wat een zooi is dit ook trouwens, Grapperhaus
Hard gelachen. Volstrekt hypocriete kerel. Zal wel een tonnetje extra op zijn rekening hebben gekregen hierna.quote:
Na een leven lang andere mensen dat verwijten. (lol)quote:Op woensdag 14 september 2022 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Johan zit daar alleen maar voor zijn centen.
Ik vind het een ontzettend nare man, maar dat mag je niet zeggen want dan is VBL boos!quote:Op woensdag 14 september 2022 10:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Na een leven lang andere mensen dat verwijten. (lol)
Toen vond ik het ook al een hork hoor, maar de act er omheen is nu ook nog eens overjarig.quote:Op woensdag 14 september 2022 11:08 schreef Pistolero het volgende:
Wel een beetje pijnlijk dat mensen pas de laatste tijd zijn gaan inzien wat voor een walgelijke man Johan is.
Het is niet alsof hij 10 jaar geleden heel anders was dan nu. Maar toen vond men het nog grappig.
Ik vind Gijp echt verschrikkelijk. Zo geforceerd, met dat domme gelach.quote:Op woensdag 14 september 2022 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen vond ik het ook al een hork hoor, maar de act er omheen is nu ook nog eens overjarig.
'ze mogen alles over me zeggen, ik ben de laatste in Nederland die piept'.quote:Op woensdag 14 september 2022 11:20 schreef EinarBoe het volgende:
Woedend zeggen dat het je allemaal niets interesseert, altijd leuk.
Als er nou eens ergens een PS5 beschikbaar was ..quote:
quote:
Ik heb er schijt aan.quote:Op woensdag 14 september 2022 11:20 schreef EinarBoe het volgende:
Woedend zeggen dat het je allemaal niets interesseert, altijd leuk.
We kampen met een crisiscrisis.quote:Op woensdag 14 september 2022 12:25 schreef hhh38 het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-een-crisis-a4141753
Puik stukje opinie in de courant
Nederland is crisismoe.quote:Op woensdag 14 september 2022 12:25 schreef hhh38 het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-een-crisis-a4141753
Puik stukje opinie in de courant
Het kan altijd erger, Slobeend heeft zijn Playstation ingeruild voor een Xbox hahaha! Desalniettemin bewandel ik ook voor jou het pad van het medelijden. Ik hoop dat je succesvol zult zijn in je zoektocht voor de negende van november. Het ziet er niet net zo goed uit als de vorige GoW, maar zelfs beter. Elden Ring, oh Elden Ring is nog geen GotY.quote:Op woensdag 14 september 2022 12:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als er nou eens ergens een PS5 beschikbaar was ..
Zijn die dingen nog steeds zo schaars?quote:Op woensdag 14 september 2022 12:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als er nou eens ergens een PS5 beschikbaar was ..
Jij had bijna vanaf dag 1 een PS5, alleen totale engerds kregen dat voor elkaar.quote:Op woensdag 14 september 2022 13:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het kan altijd erger, Slobeend heeft zijn Playstation ingeruild voor een Xbox hahaha! Desalniettemin bewandel ik ook voor jou het pad van het medelijden. Ik hoop dat je succesvol zult zijn in je zoektocht voor de negende van november. Het ziet er niet net zo goed uit als de vorige GoW, maar zelfs beter. Elden Ring, oh Elden Ring is nog geen GotY.
Ja, chiptekort. Totale ellende.quote:Op woensdag 14 september 2022 13:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zijn die dingen nog steeds zo schaars?
Sterker nog, retailers e.d. niet meegerekend sluit ik zelfs niet uit dat ik bij de eerste vijf in heel het land zat. Prachtig, en dat puur uit toeval.quote:Op woensdag 14 september 2022 13:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij had bijna vanaf dag 1 een PS5, alleen totale engerds kregen dat voor elkaar.
Die blinde focus op oubollige rommel van Mulisch, Vestdijk en zooi als het gouden ei, tsja.quote:Op donderdag 15 september 2022 07:35 schreef Pistolero het volgende:
https://www.nu.nl/cultuur(...)ts-grote-zorgen.html
Crisisgenot
Om te beginnen lijkt het me wel een goed idee om eens te kijken naar hoe het vak Nederlands is ingericht op de middelbare school. Er zijn volgens mij ontzettend veel jongeren die lezen best leuk vinden, maar waar die interesse er compleet uit wordt geramd door dat vak.
Die kans is na zoveel jaar van dit soort items nagenoeg 100%quote:Op donderdag 15 september 2022 08:51 schreef Steven184 het volgende:
Had Lubach daar niet stuk over 2 jaar geleden?
Edit:
Hermans is wel leuk, Onder Professoren bijvoorbeeld. Is ook nog wel vlot geschreven. Mulisch, haha, nee. Vestdijk al helemaal niet, maar zijn er nog mensen die Vestdijk lezen op de middelbare school dan?quote:Op donderdag 15 september 2022 08:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die blinde focus op oubollige rommel van Mulisch, Vestdijk en zooi als het gouden ei, tsja.
Ik heb Ivoren Wachters geprobeerd, was inderdaad een grote foutquote:Op donderdag 15 september 2022 09:50 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Hermans is wel leuk, Onder Professoren bijvoorbeeld. Is ook nog wel vlot geschreven. Mulisch, haha, nee. Vestdijk al helemaal niet, maar zijn er nog mensen die Vestdijk lezen op de middelbare school dan?
Ik vond Vestdijk wel door te komen, mijn andere twee vooroorlogse boeken (20e eeuw) waren veel ergerquote:Op donderdag 15 september 2022 09:50 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Hermans is wel leuk, Onder Professoren bijvoorbeeld. Is ook nog wel vlot geschreven. Mulisch, haha, nee. Vestdijk al helemaal niet, maar zijn er nog mensen die Vestdijk lezen op de middelbare school dan?
Het meest vreselijke boek dat ik heb is een naturalistische roman (Van de koele meren des doods).quote:Op donderdag 15 september 2022 10:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond Vestdijk wel door te komen, mijn andere twee vooroorlogse boeken (20e eeuw) waren veel erger
Wij hadden ook allemaal van die Oud Nederlandse troep over Reinaert de Vos en zo. Nu ben ik een enorme lezer maar dat vond ik echt vreselijk.quote:Op donderdag 15 september 2022 08:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die blinde focus op oubollige rommel van Mulisch, Vestdijk en zooi als het gouden ei, tsja.
Mariken van Nimwegen, niet te doen.quote:Op donderdag 15 september 2022 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wij hadden ook allemaal van die Oud Nederlandse troep over Reinaert de Vos en zo. Nu ben ik een enorme lezer maar dat vond ik echt vreselijk.
Boeken uit die tijd kunnen wel werken zijn. Maar ook iets als Elsschot is vooroorlogs, en niet te dik. En leesbaar genoegquote:Op donderdag 15 september 2022 10:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond Vestdijk wel door te komen, mijn andere twee vooroorlogse boeken (20e eeuw) waren veel erger
Is wel een symptoom ja, maar het probleem ligt veel dieper dan dat. Lezenswaardig stuk: https://www.groene.nl/art(...)t-hoe-minder-je-weetquote:Op donderdag 15 september 2022 07:35 schreef Pistolero het volgende:
https://www.nu.nl/cultuur(...)ts-grote-zorgen.html
Crisisgenot
Om te beginnen lijkt het me wel een goed idee om eens te kijken naar hoe het vak Nederlands is ingericht op de middelbare school. Er zijn volgens mij ontzettend veel jongeren die lezen best leuk vinden, maar waar die interesse er compleet uit wordt geramd door dat vak.
Mooie boeken, maar het is natuurlijk makkelijk inleven als kantoorklerk.quote:Op donderdag 15 september 2022 10:24 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Boeken uit die tijd kunnen wel werken zijn. Maar ook iets als Elsschot is vooroorlogs, en niet te dik. En leesbaar genoeg
Kutland dat niet meer te redden is.quote:Op donderdag 15 september 2022 10:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Is wel een symptoom ja, maar het probleem ligt veel dieper dan dat. Lezenswaardig stuk: https://www.groene.nl/art(...)t-hoe-minder-je-weet
Geen wonder dat je als land langzaam degenereert tot algehele achterlijkheid.
Stukje niet werkende link.quote:Op donderdag 15 september 2022 14:03 schreef DeeBee het volgende:
https://www.trouw.nl/opin(...)rruptie-in-nederland
Stukje nieuwe bestuurscultuur, stukje corruptie, stukje bananenkoninkrijk.
Stukje stuk stukje.quote:Op donderdag 15 september 2022 14:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Stukje niet werkende link.
https://www.trouw.nl/opin(...)-nederland~b4ce63cf/quote:Op donderdag 15 september 2022 14:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Stukje niet werkende link.
Ik heb geen abbo. Niet gelezen derhalve.quote:Op donderdag 15 september 2022 14:43 schreef DeeBee het volgende:
[..]
https://www.trouw.nl/opin(...)-nederland~b4ce63cf/
Topambtenaar van EZK die doodleuk lobbyist wordt voor VNO-NCW.
Leesarmoede wederom CONFIRMEDquote:Op donderdag 15 september 2022 14:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb geen abbo. Niet gelezen derhalve.
Keurig de afkoeltermijn uitgezeten, niets aan de hand dus. Loop rustig door mensen!quote:Op donderdag 15 september 2022 14:43 schreef DeeBee het volgende:
[..]
https://www.trouw.nl/opin(...)-nederland~b4ce63cf/
Topambtenaar van EZK die doodleuk lobbyist wordt voor VNO-NCW.
Wanneer trekken we de stekker eruit?quote:Op donderdag 15 september 2022 15:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dit land is niet meer te redden.
Als we de elektriciteit niet meer kunnen betalen.quote:Op donderdag 15 september 2022 15:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wanneer trekken we de stekker eruit?
Is Sander S. al in de pen geklommen?quote:Irene van Dijk, een 54-jarige ‘systemisch coach’ uit Lelystad, wil wel iets zeggen. Zij had zojuist een kennismakingsgesprek op de Renaissanceschool en overweegt sterk haar zoon en dochter aan te melden. ‘Ik vind het een fantastisch concept,’ zegt Van Dijk, die zichzelf ‘heel spiritueel’ noemt en voor haar werk ‘Soulmeet Sisterdagen’ en workshops over paardenbewustzijn organiseert. ‘Gewoon een schoolbord met een krijtje, en onderwijzers met bezieling en passie, waar zie je dat nou nog? En dat dan ook nog midden in de natuur. Op andere scholen worden kinderen gedwongen om elke dag naar dezelfde uitzendingen van Schooltv te kijken. Die beïnvloeding, dat vind ik heel eng.’
Van links naar rechts, van voren naar achteren!!quote:Op vrijdag 16 september 2022 09:42 schreef Szura het volgende:
Put your hands up for Deloitte, put your hands up for Deloitte!
Mulisch is top man. Ontdekking van de Hemel, geniaal boek. Hermans vond ik ook niets mis mee Donkere Kamer van Damocles en Nooit meer Slapen.quote:Op donderdag 15 september 2022 09:50 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Het verdriet van België bezorgde mij een hoop verdriet omdat het echt drie keer niks is.quote:Op vrijdag 16 september 2022 11:16 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Mulisch is top man. Ontdekking van de Hemel, geniaal boek. Hermans vond ik ook niets mis mee Donkere Kamer van Damocles en Nooit meer Slapen.
Vond de 'Nederlandse meesters' (Reve, Mulisch en Hermans) eigenlijk beter dan Hugo Claus die bij ons werd opgehemeld. Vestdijk en Couperus dat is echt té oud.
Halverwege afgehaakt.quote:Op vrijdag 16 september 2022 11:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het verdriet van België bezorgde mij een hoop verdriet omdat het echt drie keer niks is.
Ja, ik wou gisteravond ook kijken, maar kon niks vinden. Het zou gereleased zijn wereldwijd op Netflix.quote:Op vrijdag 16 september 2022 11:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ook verdrietig: ik wilde even seizoen 3 van El Dia Menos Pensado gaan bingen maar ik zie ik niks op Netflix staan? Dat is toch bedrog.
En iedereen in het buitenland kan wel kijken.quote:Op vrijdag 16 september 2022 12:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, ik wou gisteravond ook kijken, maar kon niks vinden. Het zou gereleased zijn wereldwijd op Netflix.
Hehe.quote:Volgens betrokkenen was het voor het vrouwenteam ook prettig dat Overmars als beleidsmaker geregeld de vrouwenafdeling op De Toekomst bezocht. Zo voelden ze zich serieus genomen.
quote:Op vrijdag 16 september 2022 11:10 schreef EinarBoe het volgende:
[ twitter ]
Misschien kan Dilan Yesilgöz nog even op het gevaar van WOKE voor de samenleving wijzen terwijl je op de publieke omroep kunt kijken naar een willekeurige verzameling filmpjes met als motto: zwarten zijn slecht, blanken zijn zielig.
Begint me wel op te vallen hoe bizar veel mensen niet eens meer willen verbergen hoe racistisch ze zijn en dit soort dingen geweldig vinden.quote:Op vrijdag 16 september 2022 14:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ach, Raisa. Het volstrekt normale Nederlandse woord neger. Niks aan het handje.
Paul Cliteur heeft me een partij narigheid uitgestort over dit land, dat wil je niet weten. Er worden doodleuk neonazi's opgeleid op een Nederlandse universiteit, gaaf land.
Het is allemaal nogal afgekeken uit Amerika.quote:Op vrijdag 16 september 2022 14:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Begint me wel op te vallen hoe bizar veel mensen niet eens meer willen verbergen hoe racistisch ze zijn en dit soort dingen geweldig vinden.
Dat mag al een tijdje niet meer in WLR.quote:Op vrijdag 16 september 2022 14:21 schreef Mani89 het volgende:
Is neger inmiddels ook al een verboden woord? Lastig bij te houden allemaal.
Ik dacht dat alleen Kiki Musampa aanstoot nam aan dat woord.quote:Op vrijdag 16 september 2022 14:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat mag al een tijdje niet meer in WLR.
En Kwame Mpufu.quote:Op vrijdag 16 september 2022 14:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen Kiki Musampa aanstoot nam aan dat woord.
Bewust ‘neger’ zeggen op tv, zodat je na alle ophef weer de slachtofferrol in kan nemen en likes van wappies kan harken op Twitter. Wat voorspelbaar weer. Vanavond toelichting bij Op1? Of morgenmiddag bij Kelder & Co of zondag in WNL op zondag?quote:Op vrijdag 16 september 2022 14:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ twitter ]
Paul Cliteur heeft me een partij narigheid uitgestort over dit land, dat wil je niet weten. Er worden doodleuk neonazi's opgeleid op een Nederlandse universiteit, gaaf land.
Bij mij staat hij er (nu) wel op.quote:Op vrijdag 16 september 2022 12:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En iedereen in het buitenland kan wel kijken.
Altijd tegen ons.
Er gaat niets boven WLR.quote:Op vrijdag 16 september 2022 14:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat mag al een tijdje niet meer in WLR.
Link aangeklikt om te checken of dit artikel echt is.quote:Op vrijdag 16 september 2022 16:37 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Grootste overlijden in jaren en WIJ hebben er niet eens van kunnen profiteren
Ach dalai Omtzigt die altijd alles op het spoor is en alles doorheeft!quote:Pieter Omtzigt hielp Van Lienden met ‘voorwoord’ voorstel
De onderzoekers van Deloitte schrijven dat Sywert van Lienden naar eigen zeggen voor de mondkapjeshandel koos na contact met het toenmalige CDA-Kamerlid Pieter Omtzigt. Het Kamerlid zou hem op dat spoor hebben gezet.
Omtzigt zou ook gevraagd zijn voor ‘het team’ van Van Lienden, maar die bedankte voor de uitnodiging, schrijven de onderzoekers. Omtzigt verkeerde destijds ook in de veronderstelling dat Van Lienden ‘om niet’ zou werken, de weken na de eerste mondkap-order bleef Omtzigt aandringen bij ambtenaren - die deelden hun chagrijn onderling over Omtzigts aansporingen. Ook heeft Omtzigt een tekst geschreven die gebruikt is als ‘aanzet voor een voorwoord’ van de mega-deal die Van Lienden later kon sluiten.
Leiden is natuurlijk niet voor niets World Science City 2022.quote:Op vrijdag 16 september 2022 14:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ twitter ]
Inderdaad.quote:Op vrijdag 16 september 2022 14:21 schreef Mani89 het volgende:
Is neger inmiddels ook al een verboden woord? Lastig bij te houden allemaal.
quote:Op vrijdag 16 september 2022 12:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En iedereen in het buitenland kan wel kijken.
Altijd tegen ons.
Dit werkt inderdaad.quote:Op vrijdag 16 september 2022 18:55 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Taal van je profiel op Engels zetten werkt wel (ik heb het geprobeerd).
Is hier een verklaring voor te bedenken?quote:Op vrijdag 16 september 2022 18:55 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Taal van je profiel op Engels zetten werkt wel (ik heb het geprobeerd).
Valverde wil niet dat Thijs Zonneveld nog meer columns over hem gaat schrijven.quote:Op vrijdag 16 september 2022 19:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Is hier een verklaring voor te bedenken?
Mo van Lienden. Stukje criminaliteit.quote:Op vrijdag 16 september 2022 19:56 schreef EinarBoe het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ook niet in het Deloitte-rapport staat is dt Sywert een deel van de buitgemaakte 10 miljoen verstopt heeft in zijn wangen.
Sywert doet niet meer mee.quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:23 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dat het tijd wordt om Sywert te negeren.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:23 schreef Mani89 het volgende:
Wie?quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:23 schreef Mani89 het volgende:
Een verschrikkelijk commentaarduo.quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:39 schreef Steven184 het volgende:
Who the fuck is Sierd van der Berg nou weer?
Hoezo dringt eigenlijk een kamerlid iets aan bij ambtenaren, mis ik iets of.. dat hoort toch juist niet te gebeuren?quote:Op vrijdag 16 september 2022 17:17 schreef Szura het volgende:
[..]
Ach dalai Omtzigt die altijd alles op het spoor is en alles doorheeft!
Ik heb de eerste 2 afleveringen gekeken. Ik vond het vooral lullig dat iedereen in de ploeg deed alsof Marc Soler zich enorm aanstelde toen hij in de Giro en Tour viel en zei veel pijn te hebben en niet meer verder te kunnen. Geen kom op jongen, je kan het wel. Nee, stel je niet zo aan, door rijden! Met zijn 2 gebroken armen.quote:Op zaterdag 17 september 2022 00:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
El Dia Menos Pensado was weer fenomenaal.
Het hoogtepunt is toch wel de reactie van Valverde als hij hoort dat Superman is afgestapt. Wat een heerlijk onprofessionele shitshow blijft het toch ook.
Dat ie z'n armen brak was pas in de Tour. In de Giro had ie last van z'n ribben, wat volgens de ploeg inderdaad wel meeviel. Maarja, ze hebben door de jaren heen natuurlijk het nodige meegemaakt met Soler, die kreeg tegen die tijd het nadeel van de twijfel. Het is een vrij giftige omgeving, met Landa, Carapaz, Quintana, Soler en Lopez zijn er de afgelopen jaren toch heel wat renners op een negatieve manier vertrokken. Ze maken bepaald geen reclame voor zichzelf, en het is echt heerlijk dat wij daar van mee mogen genieten.quote:Op zaterdag 17 september 2022 00:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb de eerste 2 afleveringen gekeken. Ik vond het vooral lullig dat iedereen in de ploeg deed alsof Marc Soler zich enorm aanstelde toen hij in de Giro en Tour viel en zei veel pijn te hebben en niet meer verder te kunnen. Geen kom op jongen, je kan het wel. Nee, stel je niet zo aan, door rijden! Met zijn 2 gebroken armen.
Sowieso verbaas ik mij over hoe veel wij mogen meekijken, vraag mij af bij die Jumbo docu´s of ze daar niet meer geknipt hebben bijvoorbeeld. Al was TDF2020 met Dumoulin ook wel pijnlijk om te zien. Wat betreft Soler, het is inderdaad een rare vogel. Maar ik vind het best een negatieve benadering vanuit de staf naar een renner toe dat je zijn gevoel over zijn eigen lichaam niet serieus neemt. En sowieso was de spanning te snijden in de teambus in de Vuelta 2021, maar je krijgt ook niet het gevoel dat de staf echt moeite heeft gedaan eerder in de ronde om even met Lopez en Mas rond een tafel te zitten en even wat dingen uit te spreken. Misschien wel nodig als je ene kopman een haantje is en de ander een flapdrol.quote:Op zaterdag 17 september 2022 00:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat ie z'n armen brak was pas in de Tour. In de Giro had ie last van z'n ribben, wat volgens de ploeg inderdaad wel meeviel. Maarja, ze hebben door de jaren heen natuurlijk het nodige meegemaakt met Soler, die kreeg tegen die tijd het nadeel van de twijfel. Het is een vrij giftige omgeving, met Landa, Carapaz, Quintana, Soler en Lopez zijn er de afgelopen jaren toch heel wat renners op een negatieve manier vertrokken. Ze maken bepaald geen reclame voor zichzelf, en het is echt heerlijk dat wij daar van mee mogen genieten.
Denk dat het voor Movistar gewoon een serieuze aanvulling op hun budget is.quote:Op zaterdag 17 september 2022 00:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Sowieso verbaas ik mij over hoe veel wij mogen meekijken, vraag mij af bij die Jumbo docu´s of ze daar niet meer geknipt hebben bijvoorbeeld. Al was TDF2020 met Dumoulin ook wel pijnlijk om te zien. Wat betreft Soler, het is inderdaad een rare vogel. Maar ik vind het best een negatieve benadering vanuit de staf naar een renner toe dat je zijn gevoel over zijn eigen lichaam niet serieus neemt. En sowieso was de spanning te snijden in de teambus in de Vuelta 2021, maar je krijgt ook niet het gevoel dat de staf echt moeite heeft gedaan eerder in de ronde om even met Lopez en Mas rond een tafel te zitten en even wat dingen uit te spreken. Misschien wel nodig als je ene kopman een haantje is en de ander een flapdrol.
Elke keer weer denk ik dat het een parodieaccount is, en elke keer ben ik weer teleurgesteld dat dat niet zo is.quote:Op zaterdag 17 september 2022 09:35 schreef maxi-mus het volgende:
Erg jammer dat Emile (die veroordeeld is voor het mishandelen van zijn ex) nog steeds ademt.
Zo he, 0,11 procentpunt. Dat gaan we merken in de portemonnee.quote:Het tarief van de eerste inkomstenbelastingschijf wordt verlaagd met 0,11 procentpunt.
Gelukkig maar, stel je voor dat ze niet rond konden komen net als al die andere miljoenen Nederlanders.quote:De NOS heeft ook de begroting voor het Koninklijk Huis ingezien. De leden van het Koninklijk Huis, - koning Willem-Alexander, koningin Máxima en prinses Beatrix - krijgen voor hun inkomen, hun personele en materiële kosten rond de 450.000 euro meer in 2023.
Hun salaris stijgt, zoals al jaren gebeurt, mee met de salarisstijgingen van de rijksambtenaren en de vicevoorzitter van de Raad van State. Prinses Amalia heeft aangegeven van haar inkomen af te zien zolang ze nog studeert.
Uit de begroting blijkt verder dat er voor vluchten door leden van het Koninklijk Huis net zoveel is ingeboekt als vorig jaar: 880.000 euro.
Fijn dat klimaatcrisis zo serieus wordt genomen en er zo veel geld naartoe gaat. Ruim 500 miljoen maar liefst. De prioriteiten zijn duidelijk op orde.quote:Ondanks de miljarden euro's die er naar de reparatie van de koopkracht gaat, blijft het kabinet investeren in het Klimaatfonds, voor het stimuleren van de productie van duurzame waterstof (145 miljoen euro), wind op zee (180 miljoen) en warmtenetten (200 miljoen).
quote:Ook in 2023 wordt er geld vrijgemaakt voor maatregelen om het coronavirus te beteugelen; in totaal is daar 5,2 miljard euro voor uitgetrokken.
Oh wacht..quote:Het kabinet gaat volgend jaar 395 miljard euro uitgeven,
Kijken of die straks weer het slachtoffer gaat uithangen, terwijl twee spelers van hem een poging deden om het been van de tegenstander door midden te trappen.quote:
Het is niet alleen die 500 miljoen die naar klimaat gaat hè. Alleen het budget voor de SDE is al 5 miljard in 2023…quote:Op zaterdag 17 september 2022 13:13 schreef Pistolero het volgende:
Ik krijg meteen zin om naar de Brienenoord te rijden na het lezen van die uitgelekte Miljoenennota.
[..]
Fijn dat klimaatcrisis zo serieus wordt genomen en er zo veel geld naartoe gaat. Ruim 500 miljoen maar liefst. De prioriteiten zijn duidelijk op orde.
Oh wacht..
Ik zie echt maar 2 seizoenen op Netflix staan. Is het er alweer afgehaald ofzo?quote:Op zaterdag 17 september 2022 00:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
El Dia Menos Pensado was weer fenomenaal.
Het hoogtepunt is toch wel de reactie van Valverde als hij hoort dat Superman is afgestapt. Wat een heerlijk onprofessionele shitshow blijft het toch ook.
Nee, het nieuwe seizoen verschijnt om een duistere reden pas als je bij je instellingen de taal op Engels zet.quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik zie echt maar 2 seizoenen op Netflix staan. Is het er alweer afgehaald ofzo?
quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Kijken of die straks weer het slachtoffer gaat uithangen, terwijl twee spelers van hem een poging deden om het been van de tegenstander door midden te trappen.
Niet roddelen Mexi.quote:Op woensdag 14 september 2022 09:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij zijn weer pietjepukked vandaag @:Frozen-assassin
(al ben ik schijnbaar de enige hier die daar niet zo mee zit)
Kutland en anders niks.quote:Op zaterdag 17 september 2022 12:23 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ijs-hermans-a4142118
Schrijnend stuk.
Ik ben benieuwd welke punten Rutte uit deze casus haalt.quote:Op zondag 18 september 2022 11:13 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Kutland en anders niks.
Die trieste 'law & order' shit ook van hard straffen als 'genoegdoening' en op basis van onderbuikgevoel, in plaats van analyses.
Omdat Nederland met grote afstand het meest politiek failliete en gefaalde land van Europa is.quote:
Nederland is dus eigenlijk Feyenoord in het groot.quote:Op zondag 18 september 2022 23:13 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Omdat Nederland met grote afstand het meest politiek failliete en gefaalde land van Europa is.
Mensen beseffen nog niet half hoe slecht het gaat in dit land. In sneltreinvaart richting de afgrond waarin miljoenen Nederlanders dagelijks letterlijk moeten gaan vechten voor hun leven.
Feyenoord is een hemels paradijs vergeleken met Nederland.quote:Op zondag 18 september 2022 23:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nederland is dus eigenlijk Feyenoord in het groot.
Moet Arne het land dan redden?quote:Op zondag 18 september 2022 23:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nederland is dus eigenlijk Feyenoord in het groot.
Arne houdt steeds vast aan dezelfde opstelling en wisselt te laat, dus dat wordt 'm ook niet.quote:Op zondag 18 september 2022 23:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Moet Arne het land dan redden?
Helaas niet nee. In plaats daarvan worden mensen boos op "wokisme". Nee dat brengt je verder.quote:Op zondag 18 september 2022 23:13 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Omdat Nederland met grote afstand het meest politiek failliete en gefaalde land van Europa is.
Mensen beseffen nog niet half hoe slecht het gaat in dit land. In sneltreinvaart richting de afgrond waarin miljoenen Nederlanders dagelijks letterlijk moeten gaan vechten voor hun leven.
Arne de Boer dit seizoen jaquote:Op zondag 18 september 2022 23:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Arne houdt steeds vast aan dezelfde opstelling en wisselt te laat, dus dat wordt 'm ook niet.
Arne kan er niets aan doen dat Feyenoord geen vervanger voor Aursnes heeft gekocht.quote:Op zondag 18 september 2022 23:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Arne houdt steeds vast aan dezelfde opstelling en wisselt te laat, dus dat wordt 'm ook niet.
Nederland is wereldkampioen in in afleidingmanoeuvres trappen waardoor inhoudelijk debat steeds vermeden wordt.quote:Op zondag 18 september 2022 23:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Helaas niet nee. In plaats daarvan worden mensen boos op "wokisme". Nee dat brengt je verder.
Die jongen was enigszins belangrijk, zou je kunnen stellen.quote:Op zondag 18 september 2022 23:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Arne kan er niets aan doen dat Feyenoord geen vervanger voor Aursnes heeft gekocht.
Nu wordt het een bipolair Feyenoord-jaar waar het heel goed kan zijn, ook soms heel matig. Beetje a la Ajax 2019-20.quote:Op zondag 18 september 2022 23:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die jongen was enigszins belangrijk, zou je kunnen stellen.
Onbegrijpelijk dat er mensen in het Feyenoord topic waren die dat niet nodig vondenquote:Op zondag 18 september 2022 23:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Arne kan er niets aan doen dat Feyenoord geen vervanger voor Aursnes heeft gekocht.
Gelukkig gewoon college straks.quote:Op maandag 19 september 2022 09:52 schreef EinarBoe het volgende:
Gaan jullie ook 5 uur lang kijken naar DE KIST?
Ik dacht dat jij al klaar was? Wat gaat de tijd toch traag.quote:Op maandag 19 september 2022 10:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gelukkig gewoon college straks.
Welke hoge uitzondering?quote:Op maandag 19 september 2022 11:12 schreef franklop het volgende:
Wij vallen onder de 'hoge uitzondering' volgens ABN
https://www.nu.nl/economi(...)uist-hard-nodig.htmlquote:Op maandag 19 september 2022 11:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Welke hoge uitzondering?
quote:
Alsdus Sandra Phlippen, die ook het advies heeft dat iedereen lekker elke 5 jaar een half jaartje vrij moet nemen.quote:Op maandag 19 september 2022 11:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/economi(...)uist-hard-nodig.html
Niks aan de hand volgens de ABN
Van die economen die alle binding met de werkelijkheid zijn verloren en enkel leven in een fantasiewereld gebaseerd op cijfertjes, modellen en voorspellingen. Levensgevaarlijk.
Nederlands koningspaar op eerste rijquote:Op maandag 19 september 2022 09:52 schreef EinarBoe het volgende:
Gaan jullie ook 5 uur lang kijken naar DE KIST?
En de Noren en Belgen zijn weer nergens. HAHAHAHA.quote:Op maandag 19 september 2022 13:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nederlands koningspaar op eerste rij
Koning Willem-Alexander, koningin Máxima en prinses Beatrix zitten op de eerste rij bij de plechtigheden rond de uitvaart in Westminster Abbey. Naast hen koningin Silvia en koning Carl XVI Gustaf van Zweden. De rij wordt afgesloten met kroonprins Frederik en koningin Margrethe van Denemarken.
WE zitten op de eerste rij.
Dit is van het niveau "het gaat vandaag niet regenen, want het was vorige week ook droog".quote:Op maandag 19 september 2022 11:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/economi(...)uist-hard-nodig.html
Niks aan de hand volgens de ABN
Van die economen die alle binding met de werkelijkheid zijn verloren en enkel leven in een fantasiewereld gebaseerd op cijfertjes, modellen en voorspellingen. Levensgevaarlijk.
Wat is dat Greenchoice? Is dat de slechtste keuze denkbaar in dit geval, want op Twitter lijkt iedereen er specifiek over te klagen...quote:Op maandag 19 september 2022 13:51 schreef eentwee het volgende:
[..]
Dit is van het niveau "het gaat vandaag niet regenen, want het was vorige week ook droog".
Net de nieuwe variabele tarieven ontvangen van Greenchoice, ruim 100% stijging weer tov vorig kwartaal. Voorschot inmiddels x4 ten opzichte van vorig jaar ondanks 30% lager gasverbruik. Niks aan de hand jongens!
De Spanjaarden weten ook weer waar ze staan. Grootste nederlaag sinds de Spaanse Armadaquote:Op maandag 19 september 2022 13:26 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
En de Noren en Belgen zijn weer nergens. HAHAHAHA.![]()
![]()
Vergeet 5-1 niet. ZEGT HET VOORT!quote:Op maandag 19 september 2022 14:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De Spanjaarden weten ook weer waar ze staan. Grootste nederlaag sinds de Spaanse Armada
Waarvan de draaiboeken ook al een jaar of 20 stof lagen te happen.quote:Op maandag 19 september 2022 14:39 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Zo'n hele poppenkast rondom de dood van een veel te belangrijk gemaakte oude tak geeft heel veel hoop. Wat een gare take weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft Joop Bos ook nog gedubbeld met Sander? @wimderon @Norragequote:Op maandag 19 september 2022 15:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik wil dit topic kicken @:wimderon
SPT / Sander Groen #1 - Op naar de 200 partners
https://nos.nl/artikel/24(...)hij-was-nog-een-kind
Het is hier binnen nog maar 18.5 graden, maar ik weiger de verwarming al aan te zetten.quote:
Bij mij is het nog 22.5 en ik heb de verwarming nog geen seconde aangezet. Isolatiegenotquote:Op maandag 19 september 2022 19:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is hier binnen nog maar 18.5 graden, maar ik weiger de verwarming al aan te zetten.
Ik ga de Russen niet steunen deze winter hoor!quote:Op maandag 19 september 2022 19:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is hier binnen nog maar 18.5 graden, maar ik weiger de verwarming al aan te zetten.
Joop Bosquote:Op maandag 19 september 2022 19:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heeft Joop Bos ook nog gedubbeld met Sander? @:wimderon @:norrage
"Dankbaar"quote:Op maandag 19 september 2022 14:39 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Zo'n hele poppenkast rondom de dood van een veel te belangrijk gemaakte oude tak geeft heel veel hoop. Wat een gare take weer
Ik ga viraal onder deze tweet.quote:Op maandag 19 september 2022 12:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ twitter ]
Frans vindt dit geen leuke opmerking want De Speld weet heel goed hoe het in mekaar zit.
Gaat dit over de anal probe?quote:Op maandag 19 september 2022 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volg je de Magnus Carlsen vs Hans fittie ook? Vandaag na 1 move opgegeven. (lol)
Anal beads waren het (dat was slechts een grapje trouwens), geen idee wat een anal probe is.quote:Op maandag 19 september 2022 21:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gaat dit over de anal probe?
Jeetje, meer dan 100 likes. Gefeliciteerd!quote:
Volgens mij is er geen enkel bewijs dat Niemann vals speelde. Alleen verdacht sterk spel.quote:Op maandag 19 september 2022 21:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Anal beads waren het (dat was slechts een grapje trouwens), geen idee wat een anal probe is.
En hij heeft al (minimaal) twee keer online gecheat.quote:Op maandag 19 september 2022 22:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen enkel bewijs dat Niemann vals speelde. Alleen verdacht sterk spel.
Alleen dat anaal gebeuren, de recente ophef heb ik nog niet echt gelezenquote:Op maandag 19 september 2022 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volg je de Magnus Carlsen vs Hans fittie ook? Vandaag na 1 move opgegeven. (lol)
Ik hoor net dat er dan prijsplafond komt, dus toch stoken als een malle!quote:Op maandag 19 september 2022 21:31 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik ga de Russen niet steunen deze winter hoor!
Nee.quote:Op maandag 19 september 2022 19:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heeft Joop Bos ook nog gedubbeld met Sander? @:wimderon @:norrage
Nadeel daarvan is wel dat we dan G-J Segers als visionair moeten gaan beschouwen.quote:Op dinsdag 20 september 2022 07:26 schreef AllesKaputt het volgende:
Ik hoop op een massale veldslag tussen kutboeren en imbeciele oranjefans.
Pol van der Plasquote:
quote:As a result of their uniforms, the red scarf (Kramas) became associated with the Khmer Rouge.
quote:Steden werden door de van het platteland afkomstige Rode Khmers als "slecht" bestempeld.
quote:Many of the regime's characteristics—such as its focus on the rural peasantry rather than the urban proletariat as the bulwark of revolution and its focus on perceived common sense over technical knowledge—appear to have been heavily influenced by Maoist ideology.
Dat vind ik privé.quote:Op dinsdag 20 september 2022 22:36 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Wie is die vrouw? @:maxi-mus @:koffieplanter
Oh maar ik dacht dat het misschien een bekende Friezin was. Zijn vriendin dus? Gefeliciteerd Habtamu.quote:
Ik zet het even aan en het eerste wat ik hoor is iets over twaalf messteken.quote:
De beste oppositieleider die het kabinet zich kan wensenquote:Op woensdag 21 september 2022 11:25 schreef Szura het volgende:
Geert Wilders
Al 15 jaar zijn verbale vergif aan moeten aanhoren
Wat een bizarre muziektakes heb jij toch ook altijd.quote:Op woensdag 21 september 2022 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben ook op de VULVA-hypetrain gestapt. Muzikaal in ieder geval een stuk leuker dan dat vermoeiende Hang Youth.
En de CU en SGP ZIEDEND, dus dat is altijd vermaak.
Nouja, hun take op Hou Je Bek en Bef Me vind ik minder ja. Beetje goedkoop muzikaal. Het is geen Emma Ruth Rundle nee, dat moet gezegd worden. Maar Hang Youth is toch nietzeggend en flinterdun?quote:Op woensdag 21 september 2022 15:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een bizarre muziektakes heb jij toch ook altijd.
Hang Youth is een leuke act (zowel in de podiumbetekenis als FOK betekenis van het woord). Muzikaal is het niet hoogstaand maar dat is vaak bij punk imoquote:Op woensdag 21 september 2022 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, hun take op Hou Je Bek en Bef Me vind ik minder ja. Beetje goedkoop muzikaal. Het is geen Emma Ruth Rundle nee, dat moet gezegd worden. Maar Hang Youth is toch nietzeggend en flinterdun?
Hang Youth nietszeggend noemen, lol.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, hun take op Hou Je Bek en Bef Me vind ik minder ja. Beetje goedkoop muzikaal. Het is geen Emma Ruth Rundle nee, dat moet gezegd worden. Maar Hang Youth is toch nietzeggend en flinterdun?
Muzikaal, niet tekstueel.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hang Youth nietszeggend noemen, lol.
Zou dat bewust kunnen zijn?quote:Op woensdag 21 september 2022 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Muzikaal, niet tekstueel.
Jij wil je nier niet weggeven?quote:Op woensdag 21 september 2022 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuke “act” ja.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zou dat bewust kunnen zijn?
Ik ga ze volgend jaar live zien, nu al érg veel zin in.quote:
Veel plezier!quote:Op woensdag 21 september 2022 17:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ga ze volgend jaar live zien, nu al érg veel zin in.
Ik geef een teen voor geen Jetten 1quote:Op woensdag 21 september 2022 17:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jeetjequote:Ronald Koeman laat zijn licht schijnen op de komende Nations League-duels van Oranje:
"Iedere wedstrijd met het Nederlands Elftal moet je en wil je winnen"
Leuk!quote:Op woensdag 21 september 2022 17:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En dat terwijl het muzikaal flinterdun is!quote:Op woensdag 21 september 2022 18:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Leuk!
Stond in mijn top 3 van Down The Rabbit Hole
Ik heb ze 2x geskipt. Het is voor live niet echt mijn ding en er stond leukers tegenover.quote:Op woensdag 21 september 2022 18:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Leuk!
Stond in mijn top 3 van Down The Rabbit Hole
Fascinerend.quote:Op woensdag 21 september 2022 18:37 schreef The_Undertone het volgende:
Geen fans van Northern Boys ?
Ze kunnen wat eerder gaan eten. Ook fijnquote:Op woensdag 21 september 2022 20:54 schreef skysherrif het volgende:
Nou deze poppenkast is geweldig voor zowel het kabinet als voor baudet, maar niemand schiet er verder niets mee op
Van D66 bedoel je?quote:Op woensdag 21 september 2022 20:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Filmpje wordt as we speak alvast in elkaar gezet voor de socials
Die van Sjerrie natuurlijk.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Van D66 bedoel je?
https://instagram.com/sto(...)&igshid=MDJmNzVkMjY=
Snap ik, maar ik vind het ook wel weer typisch dat D66 hier een slaatje uit wil slaanquote:Op woensdag 21 september 2022 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die van Sjerrie natuurlijk.
Ik niet, voor het kabinet is dit toch ook prima als het hierover gaat en niet over inhoudelijke commentaren?quote:Op woensdag 21 september 2022 21:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik vind het ook wel weer typisch dat D66 hier een slaatje uit wil slaan
Klopt.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik niet, voor het kabinet is dit toch ook prima als het hierover gaat en niet over inhoudelijke commentaren?
Je moet zelf framen voor een ander jou framet. Het is framen en geframed worden in Den Haag.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik vind het ook wel weer typisch dat D66 hier een slaatje uit wil slaan
Gelukkig biedt OuwehandGodin wat tegenwichtquote:Op woensdag 21 september 2022 22:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Met een beetje pech moet je nog 20 jaar dit totale gebazel van Baudet aanhoren.
Je moet natuurlijk meebetalen aan die dure spot met Jennifer Hofmanquote:Op donderdag 22 september 2022 08:22 schreef Fretwork het volgende:
Sinds gisteren is mijn toch al variabele energiecontract verdubbeld in voorschot
Krijg de tyfus Vandebron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |