Tsja, ik blijf het proberen soms maar het is weer compleet kansloos.quote:Op woensdag 14 september 2022 09:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij zijn weer pietjepukked vandaag @:Frozen-assassin
(al ben ik schijnbaar de enige hier die daar niet zo mee zit)
Beide. Was ook wel duidelijk dat Klopp Thiago had gemist.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb nauwelijks kunnen kijken, maar was Ajax een stuk minder of Liverpool ineens weer heel goed?
Fred heeft ook aan de lopende band fouten gemaakt he?quote:Op woensdag 14 september 2022 07:54 schreef skysherrif het volgende:
Toch met een glimlach opstaan zo,
https://eenvandaag.avrotr(...)rganiseerde-misdaad/
Wat een zooi is dit ook trouwens, Grapperhaus
Hard gelachen. Volstrekt hypocriete kerel. Zal wel een tonnetje extra op zijn rekening hebben gekregen hierna.quote:
Na een leven lang andere mensen dat verwijten. (lol)quote:Op woensdag 14 september 2022 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Johan zit daar alleen maar voor zijn centen.
Ik vind het een ontzettend nare man, maar dat mag je niet zeggen want dan is VBL boos!quote:Op woensdag 14 september 2022 10:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Na een leven lang andere mensen dat verwijten. (lol)
Toen vond ik het ook al een hork hoor, maar de act er omheen is nu ook nog eens overjarig.quote:Op woensdag 14 september 2022 11:08 schreef Pistolero het volgende:
Wel een beetje pijnlijk dat mensen pas de laatste tijd zijn gaan inzien wat voor een walgelijke man Johan is.
Het is niet alsof hij 10 jaar geleden heel anders was dan nu. Maar toen vond men het nog grappig.
Ik vind Gijp echt verschrikkelijk. Zo geforceerd, met dat domme gelach.quote:Op woensdag 14 september 2022 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen vond ik het ook al een hork hoor, maar de act er omheen is nu ook nog eens overjarig.
'ze mogen alles over me zeggen, ik ben de laatste in Nederland die piept'.quote:Op woensdag 14 september 2022 11:20 schreef EinarBoe het volgende:
Woedend zeggen dat het je allemaal niets interesseert, altijd leuk.
Als er nou eens ergens een PS5 beschikbaar was ..quote:
quote:
Ik heb er schijt aan.quote:Op woensdag 14 september 2022 11:20 schreef EinarBoe het volgende:
Woedend zeggen dat het je allemaal niets interesseert, altijd leuk.
We kampen met een crisiscrisis.quote:Op woensdag 14 september 2022 12:25 schreef hhh38 het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-een-crisis-a4141753
Puik stukje opinie in de courant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |