Ik vond Liverpool ouderwets sterk. Hadden Ajax constant onder druk en die spaarzame momenten dat Ajax er onderuit kon komen, ging dat telkens fout.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb nauwelijks kunnen kijken, maar was Ajax een stuk minder of Liverpool ineens weer heel goed?
Het is maar de vraag wat er überhaupt van die fondsen terecht gaat komen. Het klimaatfonds werd binnen een half jaar al met 1 mld gekort omdat men de voorjaarsbegroting niet rond kreeg. Ook de komende jaren zullen jan en alleman hun hand ophouden richting de overheid, te beginnen de kostbare reparatie van de (deels zelf veroorzaakte) inflatie. Daar komt bij dat al die miljarden nog helemaal niet zijn opgehaald, dus dat gaat met de stijgende rente ook veel meer pijn doen dan begroot.quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En de miljarden in het klimaatfonds die uitgegeven gaan worden aan innovaties die niet werken
quote:Horecazaken moesten in 2020 en 2021 meerdere keren de deuren sluiten vanwege de uitbraak van COVID-19, hoewel eten en drinken afhalen wel mogelijk bleef. Desondanks groeide het aantal horecazaken in die jaren.
Tsja, ik blijf het proberen soms maar het is weer compleet kansloos.quote:Op woensdag 14 september 2022 09:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij zijn weer pietjepukked vandaag @:Frozen-assassin
(al ben ik schijnbaar de enige hier die daar niet zo mee zit)
Beide. Was ook wel duidelijk dat Klopp Thiago had gemist.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb nauwelijks kunnen kijken, maar was Ajax een stuk minder of Liverpool ineens weer heel goed?
Fred heeft ook aan de lopende band fouten gemaakt he?quote:Op woensdag 14 september 2022 07:54 schreef skysherrif het volgende:
Toch met een glimlach opstaan zo,
https://eenvandaag.avrotr(...)rganiseerde-misdaad/
Wat een zooi is dit ook trouwens, Grapperhaus
Hard gelachen. Volstrekt hypocriete kerel. Zal wel een tonnetje extra op zijn rekening hebben gekregen hierna.quote:
Na een leven lang andere mensen dat verwijten. (lol)quote:Op woensdag 14 september 2022 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Johan zit daar alleen maar voor zijn centen.
Ik vind het een ontzettend nare man, maar dat mag je niet zeggen want dan is VBL boos!quote:Op woensdag 14 september 2022 10:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Na een leven lang andere mensen dat verwijten. (lol)
Toen vond ik het ook al een hork hoor, maar de act er omheen is nu ook nog eens overjarig.quote:Op woensdag 14 september 2022 11:08 schreef Pistolero het volgende:
Wel een beetje pijnlijk dat mensen pas de laatste tijd zijn gaan inzien wat voor een walgelijke man Johan is.
Het is niet alsof hij 10 jaar geleden heel anders was dan nu. Maar toen vond men het nog grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |