https://www.trouw.nl/opin(...)-nederland~b4ce63cf/quote:Op donderdag 15 september 2022 14:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Stukje niet werkende link.
Ik heb geen abbo. Niet gelezen derhalve.quote:Op donderdag 15 september 2022 14:43 schreef DeeBee het volgende:
[..]
https://www.trouw.nl/opin(...)-nederland~b4ce63cf/
Topambtenaar van EZK die doodleuk lobbyist wordt voor VNO-NCW.
Leesarmoede wederom CONFIRMEDquote:Op donderdag 15 september 2022 14:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb geen abbo. Niet gelezen derhalve.
Keurig de afkoeltermijn uitgezeten, niets aan de hand dus. Loop rustig door mensen!quote:Op donderdag 15 september 2022 14:43 schreef DeeBee het volgende:
[..]
https://www.trouw.nl/opin(...)-nederland~b4ce63cf/
Topambtenaar van EZK die doodleuk lobbyist wordt voor VNO-NCW.
Wanneer trekken we de stekker eruit?quote:Op donderdag 15 september 2022 15:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dit land is niet meer te redden.
Als we de elektriciteit niet meer kunnen betalen.quote:Op donderdag 15 september 2022 15:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wanneer trekken we de stekker eruit?
Is Sander S. al in de pen geklommen?quote:Irene van Dijk, een 54-jarige ‘systemisch coach’ uit Lelystad, wil wel iets zeggen. Zij had zojuist een kennismakingsgesprek op de Renaissanceschool en overweegt sterk haar zoon en dochter aan te melden. ‘Ik vind het een fantastisch concept,’ zegt Van Dijk, die zichzelf ‘heel spiritueel’ noemt en voor haar werk ‘Soulmeet Sisterdagen’ en workshops over paardenbewustzijn organiseert. ‘Gewoon een schoolbord met een krijtje, en onderwijzers met bezieling en passie, waar zie je dat nou nog? En dat dan ook nog midden in de natuur. Op andere scholen worden kinderen gedwongen om elke dag naar dezelfde uitzendingen van Schooltv te kijken. Die beïnvloeding, dat vind ik heel eng.’
Van links naar rechts, van voren naar achteren!!quote:Op vrijdag 16 september 2022 09:42 schreef Szura het volgende:
Put your hands up for Deloitte, put your hands up for Deloitte!
Mulisch is top man. Ontdekking van de Hemel, geniaal boek. Hermans vond ik ook niets mis mee Donkere Kamer van Damocles en Nooit meer Slapen.quote:Op donderdag 15 september 2022 09:50 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Hermans is wel leuk, Onder Professoren bijvoorbeeld. Is ook nog wel vlot geschreven. Mulisch, haha, nee. Vestdijk al helemaal niet, maar zijn er nog mensen die Vestdijk lezen op de middelbare school dan?
Het verdriet van België bezorgde mij een hoop verdriet omdat het echt drie keer niks is.quote:Op vrijdag 16 september 2022 11:16 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Mulisch is top man. Ontdekking van de Hemel, geniaal boek. Hermans vond ik ook niets mis mee Donkere Kamer van Damocles en Nooit meer Slapen.
Vond de 'Nederlandse meesters' (Reve, Mulisch en Hermans) eigenlijk beter dan Hugo Claus die bij ons werd opgehemeld. Vestdijk en Couperus dat is echt té oud.
Halverwege afgehaakt.quote:Op vrijdag 16 september 2022 11:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het verdriet van België bezorgde mij een hoop verdriet omdat het echt drie keer niks is.
Ja, ik wou gisteravond ook kijken, maar kon niks vinden. Het zou gereleased zijn wereldwijd op Netflix.quote:Op vrijdag 16 september 2022 11:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ook verdrietig: ik wilde even seizoen 3 van El Dia Menos Pensado gaan bingen maar ik zie ik niks op Netflix staan? Dat is toch bedrog.
En iedereen in het buitenland kan wel kijken.quote:Op vrijdag 16 september 2022 12:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, ik wou gisteravond ook kijken, maar kon niks vinden. Het zou gereleased zijn wereldwijd op Netflix.
Hehe.quote:Volgens betrokkenen was het voor het vrouwenteam ook prettig dat Overmars als beleidsmaker geregeld de vrouwenafdeling op De Toekomst bezocht. Zo voelden ze zich serieus genomen.
quote:Op vrijdag 16 september 2022 11:10 schreef EinarBoe het volgende:
[ twitter ]
Misschien kan Dilan Yesilgöz nog even op het gevaar van WOKE voor de samenleving wijzen terwijl je op de publieke omroep kunt kijken naar een willekeurige verzameling filmpjes met als motto: zwarten zijn slecht, blanken zijn zielig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |