Hebben ze Severodonetsk al terugveroverd?quote:Op dinsdag 13 september 2022 18:28 schreef Tokamak het volgende:
Hoever zijn ze wel niet opgeschoten dan
[ twitter ]
Is dit een video opendeurtrappen?quote:
Tot aan de Oskil rivier, dat werd echter bericht als 5000km2, maar simpelweg wat lijntjes trekken leert ons dat dat 9500km2 is.quote:Op dinsdag 13 september 2022 18:28 schreef Tokamak het volgende:
Hoever zijn ze wel niet opgeschoten dan
[ twitter ]
Vrijwillig Crimea teruggeven gaat natuurlijk nooit gebeuren. Dat is politieke zelfmoord. Crimea is al sinds 1783 een onderdeel van Rusland.quote:
Waarom moest Rusland het dan binnenvallen?quote:Op dinsdag 13 september 2022 18:37 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Crimea is al sinds 1783 een onderdeel van Rusland.
Dat is an sich geen argument Kiev behoorde immers al bij Rusland vanaf 1686, na de Russo-Poolse oorlog. Maar het is wel degelijk politieke zelfmoord.quote:Op dinsdag 13 september 2022 18:37 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Vrijwillig Crimea teruggeven gaat natuurlijk nooit gebeuren. Dat is politieke zelfmoord. Crimea is al sinds 1783 een onderdeel van Rusland.
https://en.wikipedia.org/wiki/History_of_Crimea
[ twitter ]
Ach, in diezelfde tijdsspanne heeft bijv. Zuid-Limburg deel uitgemaakt van Spanje, Oostenrijk, Frankrijk, Duitsland en Belgi. Als je met die tijdsschalen gaat redeneren kan iedereen een claim op iedereen maken.quote:Op dinsdag 13 september 2022 18:40 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat is an sich geen argument Kiev behoorde immers al bij Rusland vanaf 1686, na de Russo-Poolse oorlog. Maar het is wel degelijk politieke zelfmoord.
De Donbas/Kharkiv waren in 1533 al onderdeel van Rusland.
Ik hoop dat het de Oekraners lukt hoor maar ik denk dat het heroveren van de Krim toch nog wel heel moeilijk gaat worden.quote:Op dinsdag 13 september 2022 18:42 schreef Ulx het volgende:
Maar doorvechten en er dan uit worden getrapt is ook politieke zelfmoord. Er is volgens mij geen mogelijkheid meer dat Poetin hier nog goed uit kan komen. Hij zal altijd bekend blijven als de slapjanus die De Krim even dacht te hebben maar te zwak was om het te behouden.
Ik geef juist precies aan dat je niet met tijdsschalen dient te redeneren. Lees even terug waar ik op reageer.quote:Op dinsdag 13 september 2022 18:43 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ach, in diezelfde tijdsspanne heeft bijv. Zuid-Limburg deel uitgemaakt van Spanje, Oostenrijk, Frankrijk, Duitsland en Belgi. Als je met die tijdsschalen gaat redeneren kan iedereen een claim op iedereen maken.
"Van het weekend nog iets leuks gedaan?"quote:Op dinsdag 13 september 2022 18:45 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Hoe begin je zo'n gesprek?
'vlad, alles goed'?
Fijne zomervakantie gehad, zoiets? Nee weet ik veel, maar dat ze met elkaar spreken is misschien klein, maar bemoedigend hopelijk.quote:Op dinsdag 13 september 2022 18:45 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
'vlad, alles goed'?
Dat kan. Maar Oekrane wordt per dag sterker en Rusland per dag zwakker.quote:Op dinsdag 13 september 2022 18:45 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het de Oekraners lukt hoor maar ik denk dat het heroveren van de Krim toch nog wel heel moeilijk gaat worden.
Heeft Rob de Wijk zijn memo vanuit het Kremlin wel goed vertaald?quote:Op dinsdag 13 september 2022 18:22 schreef Adrie072 het volgende:
https://spectator.clingen(...)he-invasie-uitgelokt
Stukje leesvoer.
quote:Op 24 januari 2022 betichtte Poetin “onverantwoordelijke Westerse politici” van het creren van “fundamentele dreigingen”, zoals het verschuiven van de militaire infrastructuur van de NAVO naar de Russische grens. Er kan enig begrip worden opgebracht voor de klap die de ondergang van de Sovjet-Unie veroorzaakte en de vijandigheid ten opzichte van het Westen die ontstond door de uitbreiding van de NAVO en de EU, door niet-gemandateerde interventies (Kosovo) en door steun aan democratiseringsbewegingen in de voormalige Russische invloedssfeer.
Maar elke begrip verviel toen Rusland de Krim annexeerde, de opstandelingen in de Donbas actief ging steunen en in 2022 een oorlog tegen Oekrane begon. Zeker voor een lid van de VN-Veiligheidsraad is dit onacceptabel. Ongetwijfeld is het Westen een aantal malen over de schreef gegaan, maar Rusland heeft voortdurend de confrontatie met andere landen gezocht, zoals Georgi en Moldavi. De oorlog is niet uitgelokt, maar vooral geworteld in revanchisme en militarisme met diepe historische wortels..
Lol, ja, hoe is het weer bij jullie, owh, zit je al aan de piepers, owh ja avond bij jullie al.quote:Op dinsdag 13 september 2022 18:45 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
'vlad, alles goed'?
Gewoon heel hard lachen, die kleine plofkopdwerg nog meer kleineren dan hij nu al is en vragen of Vladje verder van plan is te bungelen aan een lantaarnpaal zoals Mussolini indertijd.quote:Op dinsdag 13 september 2022 18:45 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
'vlad, alles goed'?
Wat denk je zelfquote:Op dinsdag 13 september 2022 19:01 schreef slashdotter3 het volgende:
Hoe moeilijk is het om een Russische tank die door een atgm is opgeblazen te repareren? Kan Ukraine tijdens de komende winterstop honderden tanks weer aan de praat krijgen voor het lente offensief?
Als je het aantal Russische geschutskoepels in een baan om de aarde bekijkt lijkt omsmelten de enige optie :pquote:Op dinsdag 13 september 2022 19:01 schreef slashdotter3 het volgende:
Hoe moeilijk is het om een Russische tank die door een atgm is opgeblazen te repareren? Kan Ukraine tijdens de komende winterstop honderden tanks weer aan de praat krijgen voor het lente offensief?
Ik denk niet dat de Russen bereid zullen zijn om reserveonderdelen te leveren.quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:01 schreef slashdotter3 het volgende:
"best wel mooi weer van het jaar, vind u ook niet?"quote:Op dinsdag 13 september 2022 18:47 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
"Van het weekend nog iets leuks gedaan?"
Ik heb geen idee hoe het met de Russische tanks zit maar de Israelische Merkava is modulair gebouwd dus wat daar kapot gaat kan makkelijk vervangen worden.quote:
Van een aantal tanks kun je misschien wel een maken, maar moeten ze niet allemaal hetzelfde probleem hebben.quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:09 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de Russen bereid zullen zijn om reserveonderdelen te leveren.
Hebben de vele voormalige oostbloklanden geen fabrieken waar ze onderdelen voor Russische tanks maken?quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:09 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de Russen bereid zullen zijn om reserveonderdelen te leveren.
Misschien moeten die Russische soldaten eens voor zichzelf leren nadenken ipv zich zelf aan te melden voor een foute oorlog voor wat grijpstuivers, bloedgeld.quote:Op dinsdag 13 september 2022 18:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja en als je gepakt wordt ben je een deserteur en mag je een enkeltje gulag pakken als je geluk hebt. Jij hebt geen idee wat daar gaande is dus zoiets zeggen slaat natuurlijk nergens op.
Dat lijkt mij toch ook. Ik spreek of versta geen Pools, Tsjechisch of Slowaaks, dus ik kan alleen Duitse docu's over het leven in het voormalig Oostblok kijken, maar ook die maken volstrekt duidelijk wat voor walgelijk regime indertijd door de Russen en hun communistische collaborateurs op poten is gezet in Oost-Europa.quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
"The Great Retreat' het Russische succesverhaal van de tactische terugtrekking.![]()
Hey Vlad, BAYRAKTARRRRRRRRRRRRquote:Op dinsdag 13 september 2022 18:45 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
'vlad, alles goed'?
Maar papa en mama krijgen wel een mooie nieuwe Lada als je sneuveltquote:Op dinsdag 13 september 2022 19:28 schreef quirina het volgende:
Die Russische soldaten worden lekker gemaakt met een salaris wat ze uiteindelijk niet krijgen.
Ze moeten vechten met inferieure wapens uitrusting krijgen niks te vreten.
Rusland geeft geen fucking moer. En dat weten ze en nu weten ze dat nog sneller.
Dan zal het aantal MIA wel heel hoog zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Maar papa en mama krijgen wel een mooie nieuwe Lada als je sneuvelt
Vova, vodkaatje?quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:27 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hey Vlad, BAYRAKTARRRRRRRRRRRR
Daar was vorige week een goed artikel over. In het kort kwam het erop neer dat ze vaak uitzichtloze schulden hebben en dat de deurwaarders andere methodes gebruiken dan hier. Die schulden worden trouwens vaak veroorzaakt doordat de corrupte staat mensen hun levensonderhoud wegneemt.quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Misschien moeten die Russische soldaten eens voor zichzelf leren nadenken ipv zich zelf aan te melden voor een foute oorlog voor wat grijpstuivers, bloedgeld.
Hoe kun je een oorlog willen voeren terwijl een kleine maffia elite je land leegrooft voor eigen gewin? Ze vechten voor de paleizen en jachten van Putin en zijn oligarchenLaat ze het gevecht voeren in het Kremlin ipv Oekraine.
Nee, weinig medelijden met die Russische soldaten. Niets meer dan een stelletje criminelen uiteindelijk, van het laagste allooi.
Eigenlijk zou je alle Russische PoW in een gigantisch call center moeten zetten waar ze de hele dag Russen moeten bellen om dit verhaal te vertellen. 100 calls per dag pp.quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:28 schreef quirina het volgende:
Die Russische soldaten worden lekker gemaakt met een salaris wat ze uiteindelijk niet krijgen.
Rusland geeft geen fucking moer. En dat weten ze en nu weten ze dat nog sneller.
Kapot geschoten worden uit angst om opgepakt te worden. Ik zou het wel weten.quote:Op dinsdag 13 september 2022 18:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja en als je gepakt wordt ben je een deserteur en mag je een enkeltje gulag pakken als je geluk hebt. Jij hebt geen idee wat daar gaande is dus zoiets zeggen slaat natuurlijk nergens op.
Er komen nu zelfs meldingen binnen uit Belgorod van misdragingen en terreur richting de Russen zelf door het terugtrokken Russische leger. Vreselijk kansloos bully armyquote:Op dinsdag 13 september 2022 19:28 schreef quirina het volgende:
Nog meer redenen voor een volksopstand zie ik.quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:32 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Daar was vorige week een goed artikel over. In het kort kwam het erop neer dat ze vaak uitzichtloze schulden hebben en dat de deurwaarders andere methodes gebruiken dan hier. Die schulden worden trouwens vaak veroorzaakt doordat de corrupte staat mensen hun levensonderhoud wegneemt.
Mooi.quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Er komen nu zelfs meldingen binnen uit Belgorod van misdragingen en terreur richting de Russen zelf door het terugtrokken Russische leger. Vreselijk kansloos bully army
Ligt toch volledig aan de plek van impact etc. Lijkt me ook niet echt logisch om die rommel te gaan repareren.quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:10 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe het met de Russische tanks zit maar de Israelische Merkava is modulair gebouwd dus wat daar kapot gaat kan makkelijk vervangen worden.
Hey Vlad,quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:27 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hey Vlad, BAYRAKTARRRRRRRRRRRR
Translate:quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:38 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Brief uit de binnenzak van een dode Russichse soldaat.
Polen had toch gemoderniseerde T72s aan Ukraine gegeven? Dat geeft wel aan dat ze dat zelf hebben gedaan en wellicht nog de fabrieken en expertise hebben om de 100en wrakken op te knappen voor het aankomende lente offensief.quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ligt toch volledig aan de plek van impact etc. Lijkt me ook niet echt logisch om die rommel te gaan repareren.
Kindje heeft geen vader meer omdat Putin oorlogje wil spelenquote:Op dinsdag 13 september 2022 19:38 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Heldhaftig gestorven voor het vaderland!quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:38 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso Polen kunnen alles fiksen.quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:44 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Polen had toch gemoderniseerde T72s aan Ukraine gegeven? Dat geeft wel aan dat ze dat zelf hebben gedaan en wellicht nog de fabrieken en expertise hebben om de 100en wrakken op te knappen voor het aankomende lente offensief.
Wtf is er met die gasten aan de hand? Aandacht nodig ofzo?quote:
Het is wel een misdadig laag bij de grond leger inderdaad, volgens mij waren de Duitsers door de bank genomen nog fatsoenlijker.quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Er komen nu zelfs meldingen binnen uit Belgorod van misdragingen en terreur richting de Russen zelf door het terugtrokken Russische leger. Vreselijk kansloos bully army
Ik neem dat dat haar telefoonnr is? Raar om dat in een brief te melden want dat nr moet hij dan natuurlijk allang hebben.quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Translate:
"Ik hou heel veel van je
En ik mis je echt
Kom naar huis
Ik wacht op je, water en lala ook
Inbar Kamee 89506776441"
Wat is oorlog toch verschrikkelijk.
Haar familie is uit West-Duitsland naar de DDR verhuisd (maar had daar vervolgens privileges die normale DDR burgers niet hadden omdat haar vader als dominee met de SED samenwerkte) en zij zat zelf o.a. bij de FDJ.quote:Op dinsdag 13 september 2022 16:33 schreef Bieselke het volgende:
[..]
Merkel was dan ook geen DDR'er....
Of zijn one night stand op de laatste avond voor zijn uitzendingquote:Op dinsdag 13 september 2022 19:46 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik neem dat dat haar telefoonnr is? Raar om dat in een brief te melden want dat nr moet hij dan natuurlijk allang hebben.
Mag vast niet van Amnesty.quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je alle Russische PoW in een gigantisch call center moeten zetten waar ze de hele dag Russen moeten bellen om dit verhaal te vertellen. 100 calls per dag pp.
Ik begrijp dat narratief over Duitsland trouwens niet. Hoezo is Duitsland terughoudend? Die gasten hebben aardig wat die kant op gestuurd (AA, radars, minutie, Manpads, Gepards, PzH2000's, etc) en er zijn goede (logistieke) redenen om niet een paar dozijn Leopards die kant op te doen. Het enige wat niet die kant op is gegaan waar wel behoefte aan was zijn Marder IFV's geloof ik.quote:Op dinsdag 13 september 2022 18:43 schreef Raw85 het volgende:
Dat telefoontje tussen Scholz en Poetin zou wel de terughoudendheid van Duitsland mbt het leveren van wapens aan Oekrane deze week wel enigszins kunnen verklaren. Kleine afgang voor Macron wel dat Poetin niet met hem belt.
Goeie!!quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:46 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik neem dat dat haar telefoonnr is? Raar om dat in een brief te melden want dat nr moet hij dan natuurlijk allang hebben.
Een samenleving die op zulke pijlers gebouwd is zal onherroepelijk instorten wanneer de staat, die alleen door terreur en intimidatie overeind blijft, zware klappen oploopt tijdens een volstrekt mislukte oorlog.quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:32 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Daar was vorige week een goed artikel over. In het kort kwam het erop neer dat ze vaak uitzichtloze schulden hebben en dat de deurwaarders andere methodes gebruiken dan hier. Die schulden worden trouwens vaak veroorzaakt doordat de corrupte staat mensen hun levensonderhoud wegneemt.
Briljante trol. Ik vraag me af of die nu in turkije een prive vliegtuig huurt om te gaan, uiteraard met volledig turkse crew, want rus crew krijgt geen visum, of dat die het af laat weten.quote:
Voor de vinder? In geval van overlijden? Vind het niet raar hoor.quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:46 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Oekrane heeft hetzelfde systeem van oligarchen.quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Misschien moeten die Russische soldaten eens voor zichzelf leren nadenken ipv zich zelf aan te melden voor een foute oorlog voor wat grijpstuivers, bloedgeld.
Hoe kun je een oorlog willen voeren terwijl een kleine maffia elite je land leegrooft voor eigen gewin? Ze vechten voor de paleizen en jachten van Putin en zijn oligarchenLaat ze het gevecht voeren in het Kremlin ipv Oekraine.
Nee, weinig medelijden met die Russische soldaten. Niets meer dan een stelletje criminelen uiteindelijk, van het laagste allooi.
Dit is overigens niks speciaals en in de meeste landen zo :quote:In total, the top 100 wealthiest business people in Ukraine control around $44,5 billion, according to Forbes,[9] which accounts for 27% of Ukrainian GDP in September, 2021.[10]
Oekrane had onder de Soviet Unie altijd een forse wapenindustrie, ik denk dat de productie van tanks ook niet zo'n probleem zal zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:44 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Polen had toch gemoderniseerde T72s aan Ukraine gegeven? Dat geeft wel aan dat ze dat zelf hebben gedaan en wellicht nog de fabrieken en expertise hebben om de 100en wrakken op te knappen voor het aankomende lente offensief.
Kloppen die jaartallen wel? Anders is dat in 2.5 week drastisch veranderd en omgekeerd neergezet tov wat je zou verwachten.quote:Op dinsdag 13 september 2022 20:15 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Oekrane heeft hetzelfde systeem van oligarchen.
[..]
Dit is overigens niks speciaals en in de meeste landen zo :
[ afbeelding ]
Dat zijn de in beslag genomen fondsen na de invasie.quote:Op dinsdag 13 september 2022 20:18 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Kloppen die jaartallen wel? Anders is dat in 2.5 week drastisch veranderd en omgekeerd neergezet tov wat je zou verwachten.
He wat? De titel zegt "Billionares' wealth in selected GDP countries".quote:Op dinsdag 13 september 2022 20:20 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat zijn de in beslag genomen fondsen na de invasie.
"Gast, goed dat we elkaar weer een keer spreken."quote:Op dinsdag 13 september 2022 18:45 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
'vlad, alles goed'?
Ja, helemaal mee eens. Amerika maakt hier echt een goede beurt.quote:Op dinsdag 13 september 2022 20:27 schreef Raw85 het volgende:
Had altijd wat dubbele gevoelens bij de acties van de VS in het buitenland maar in deze oorlog blijken ze toch wel echt geniaal te zijn hoor. Voor m’n gevoel wordt dat hier (niet in dit topic vol fanatieke volgers, maar in Nederland) echt enorm onderschat.
Zo’n beetje alle waarschuwingen op basis van de inlichtingen bleken te kloppen. Biden doet het veel beter dan ik had verwacht. De steun vanuit de VS is ongekend, terwijl het voor hen toch vrij ver van huis is allemaal. Ben zelf een twintiger en had na de invasie in Irak onder valse voorwendselen een niet al te best beeld van de VS, maar dit verandert het toch wel enigszins.
Vlad gaat zijn eigen SS Dirlewanger brigade opzetten.quote:Op dinsdag 13 september 2022 20:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
Rusland wilt gevangenen inzetten aan het front.
Jaaaa, die lui zijn pas gemotiveerd en gekwalificeerd![]()
![]()
https://nos.nl/artikel/24(...)genen-voor-het-front
Ja want oekrainers vechten ook in rusland voor oekrainse oliargen. ze vechten voor hun eigen huis vrijheid, veiligheid van hun families. Zelden zo'n absurt lage whatabouts gezien als deze.quote:Op dinsdag 13 september 2022 20:15 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Oekrane heeft hetzelfde systeem van oligarchen.
[..]
Dit is overigens niks speciaals en in de meeste landen zo :
[ afbeelding ]
Die gaan zich echt niet meteen overgeven iddquote:Op dinsdag 13 september 2022 20:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
Rusland wilt gevangenen inzetten aan het front.
Jaaaa, die lui zijn pas gemotiveerd en gekwalificeerd![]()
![]()
https://nos.nl/artikel/24(...)genen-voor-het-front
Ik zou zeggen oh sorry verkeerd verbonden.quote:Op dinsdag 13 september 2022 20:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
"Gast, goed dat we elkaar weer een keer spreken."
Kijk uh, er is een ding wat de Amerikanen echt heel erg goed kunnen, en dat is oorlog voeren. Daar is echt geen vergelijk van op de rest van de wereld. Irak was geen kinderachtig land, veel meer gemilitariseerd dan Oekrane, en je moet eens dag 1 van Desert Storm bekijken, dertig jaar geleden. En dan vergelijken met Ruslands campagne.quote:Op dinsdag 13 september 2022 20:27 schreef Raw85 het volgende:
Had altijd wat dubbele gevoelens bij de acties van de VS in het buitenland maar in deze oorlog blijken ze toch wel echt geniaal te zijn hoor. Voor m’n gevoel wordt dat hier (niet in dit topic vol fanatieke volgers, maar in Nederland) echt enorm onderschat.
Zo’n beetje alle waarschuwingen op basis van de inlichtingen bleken te kloppen. Biden doet het veel beter dan ik had verwacht. De steun vanuit de VS is ongekend, terwijl het voor hen toch vrij ver van huis is allemaal. Ben zelf een twintiger en had na de invasie in Irak onder valse voorwendselen een niet al te best beeld van de VS, maar dit verandert het toch wel enigszins.
"Hoe vind je zelf dat het gaat?"quote:Op dinsdag 13 september 2022 20:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
"Gast, goed dat we elkaar weer een keer spreken."
Vreemde kerel die Rob.quote:Op dinsdag 13 september 2022 18:51 schreef Lospedrosa het volgende:
(Rob de Wijk) Ongetwijfeld is het Westen een aantal malen over de schreef gegaan,
Die rennen gelijk weg.quote:Op dinsdag 13 september 2022 20:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die gaan zich echt niet meteen overgeven idd
Geen amnestiequote:Op dinsdag 13 september 2022 20:55 schreef quirina het volgende:
Iemand al suggestie voor nieuwe topic titel?
Run Cyka!
Als ze dit keer doorpakken tot de oorlog beslecht is, dat is. En dat ze Oekrane ook na de oorlog blijven steunen.quote:Op dinsdag 13 september 2022 20:27 schreef Raw85 het volgende:
Op welke landen doel je? Irak en Afghanistan? Dat zijn gewoon erg lastige landen waar de westerse cultuur niet geaccepteerd wordt.quote:Op dinsdag 13 september 2022 20:57 schreef Slayage het volgende:
We hebben in de recente geschiedenis te vaak gezien dat de Amerikanen eerst een land volledig ontwrichten, op een gegeven moment hun aandacht richten op elders, waardoor de door de Amerikanen gecreerde ellende maar blijft aanmodderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |