De comments op de post zij ook prachtigquote:Op dinsdag 13 september 2022 15:17 schreef slashdotter3 het volgende:
De Russen in Crimea die tot voorheen nog gespaard bleven moeten vanaf 19 september beschikbaar zijn om te vechten
Дякуюquote:Op dinsdag 13 september 2022 13:38 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
плаксивый куст, бегом в сторону России с товарищами
Man man man, Georgi dat toch wel gastvrij is tegenover Russen en je dan als Rus je daar zo gaan gedragen... . Er zit daar toch wel een redelijke groep enge/gebrainwashte mensen in Rusland.quote:
haha mooi, zal die landverraders leren... en als ze proberen te vluchten naar Rusland, mogen ze er ook niet inquote:Op dinsdag 13 september 2022 15:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
De comments op de post zij ook prachtig [ twitter ]
Dan lopen de Oekrainers uiteindelijk in dezelfde val als waar de Russen ingelopen zijn, veel te lange en kwetsbare aanvoerlijnen zodat de speerpunt van je offensief afgesneden en geneutraliseerd zal worden. Het zou dom zijn die overweging te maken.quote:Op dinsdag 13 september 2022 14:40 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Zelenskiy het niet in zijn bol krijgt en door gaat stoten over de Russische grens heen eerlijk gezegd.
Merkel was het blijkbaar vergeten.. of die tijd was niet zo slecht in haar herinneringen.quote:
Waar is Benjamin als je 'm nodig hebt?quote:
Merkel was dan ook geen DDR'er....quote:Op dinsdag 13 september 2022 16:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
Merkel was het blijkbaar vergeten.. of die tijd was niet zo slecht in haar herinneringen.
Ik hoop het. En dat ze daar maar flink succes mogen hebben.quote:Op dinsdag 13 september 2022 14:33 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Zag laatst een tweet dat Ukraine minstens 3 battlegroups heeft en dan 1 ervan bij Kherson zit, 1 bij Kharkiv en de 3e was onbekend waar die was ingezet.
Het lijkt erop dat dat Melitopol wordt.
[ twitter ]
Ze voelde zich eigenlijk meer Zambiaans ofzo?quote:Op dinsdag 13 september 2022 16:33 schreef Bieselke het volgende:
[..]
Merkel was dan ook geen DDR'er....
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Angela_Merkelquote:Op dinsdag 13 september 2022 16:33 schreef Bieselke het volgende:
[..]
Merkel was dan ook geen DDR'er....
Echt vaag h.quote:Op dinsdag 13 september 2022 16:52 schreef Haags het volgende:
Waarom trekken die Russen zich overal massaal terug, lijkt het?
Ik lees her en der ook wat berichten over het verlaten van de Krim.
Gaat die droplul wat kernbommen op Oekrane gooien of zo
Die berichten over de Krim gaan juist over het niet mogen verlaten van dat gebied indien je een Russisch paspoort hebt.quote:Op dinsdag 13 september 2022 16:52 schreef Haags het volgende:
Vanaf 19 september toch pas?quote:Op dinsdag 13 september 2022 16:55 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Die berichten over de Krim gaan juist over het niet mogen verlaten van dat gebied indien je een Russisch paspoort hebt.
Oh die ja. Dat ie gaat huilen. Zou er bijna medelijden mee krijgen.quote:Op dinsdag 13 september 2022 16:58 schreef Jemoederniet het volgende:
Ergens wel sneu om dat gejank aan te horen, maar ja, wat kwam hij doen in Oekrane, vakantie vieren?
Nope want a) de fallout gaat ook richting Rusland waaien b) NATO gaat zich ermee bemoeien.quote:Op dinsdag 13 september 2022 16:52 schreef Haags het volgende:
Jup, als je weg wilt uit Crimea moet je het nu doen want anders sta je op 19 september in een file van 50km en tegen de tijd dat je bij de brug bent is het 20 sep en moet je toestemming hebben.quote:Op dinsdag 13 september 2022 16:59 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Tip voor de toekomst, als je ooit een mobilisatie wilt ontduiken. Wacht er niet te lang mee..
Moet de brug er nog wel zijnquote:Op dinsdag 13 september 2022 17:04 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Jup, als je weg wilt uit Crimea moet je het nu doen want anders sta je op 19 september in een file van 50km en tegen de tijd dat je bij de brug bent is het 20 sep en moet je toestemming hebben.
Niemand wil sterven hiervoor. Geen moraal, het is officieel geen oorlog dus ze kunnen het contract verscheuren en vertrekken. Als je alles om je heen ziet instorten, vertrekken of doodgaan dan wil je zelf ook zo snel mogelijk weg.quote:Op dinsdag 13 september 2022 16:52 schreef Haags het volgende:
Sneu? Ik vind het heerlijk om te horen! En dat naeve wijf van hem thuis nog denken dat alles wel goed komt.quote:Op dinsdag 13 september 2022 16:58 schreef Jemoederniet het volgende:
Ergens wel sneu om dat gejank aan te horen, maar ja, wat kwam hij doen in Oekrane, vakantie vieren?
Die is er dan nog wel. Maar als de oprit binnen bereik van raketten ligt wil je daar niet in de file staan.quote:
Hij kan zichzelf ook overgeven of vertrekken. De gevangenis in gaan en je baan kwijtraken is kut, maar doodgaan is kutter.quote:Op dinsdag 13 september 2022 16:58 schreef Jemoederniet het volgende:
Tis natuurlijk ook onderdeel van de information war. Als het ook maar lijkt alsof Russische soldaten massaal terugtrekken, de grens over steken of zich overgeven dan wordt de kans dat anderen dat ook gaan doen alleen maar groter.quote:Op dinsdag 13 september 2022 16:52 schreef Haags het volgende:
Natuurlijk denkt zijn vrouw dat niet, maar als ze dat tegen hem zegt, stort hij helemaal in. Je hoort toch dat ze hem probeert te troosten en moed in te spreken.quote:Op dinsdag 13 september 2022 17:31 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Sneu? Ik vind het heerlijk om te horen! En dat naeve wijf van hem thuis nog denken dat alles wel goed komt.
Dit geldt wellicht voor LPR/DPR, niet voor de Krim.quote:Op dinsdag 13 september 2022 16:04 schreef Nielsch het volgende:
[..]
haha mooi, zal die landverraders leren... en als ze proberen te vluchten naar Rusland, mogen ze er ook niet in![]()
Die zogenaamde Krimrussen gaan er nu heel snel achter komen dat ze door Rusland gewoon als stront worden behandeld.
ja, die is daar ook heilig van overtuigd, want die horen de hele dag op tv hoe geweldig het gaat daar.quote:Op dinsdag 13 september 2022 17:31 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Sneu? Ik vind het heerlijk om te horen! En dat naeve wijf van hem thuis nog denken dat alles wel goed komt.
Ik vind het ook heerlijk om te horen. Vaak kijk ik ook IS onthoofdingsfilmpjes, kan zo genieten van die doodsangst.quote:Op dinsdag 13 september 2022 17:31 schreef Nielsch het volgende:
[..]
lijkt nog weinig over te vinden zijn. Op google maps traffic is geen blokkade te zien, wel dat het druk is.quote:
Ja en als je gepakt wordt ben je een deserteur en mag je een enkeltje gulag pakken als je geluk hebt. Jij hebt geen idee wat daar gaande is dus zoiets zeggen slaat natuurlijk nergens op.quote:Op dinsdag 13 september 2022 17:35 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Hij kan zichzelf ook overgeven of vertrekken. De gevangenis in gaan en je baan kwijtraken is kut, maar doodgaan is kutter.
Beetje copium nodig?quote:Op dinsdag 13 september 2022 18:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Je leest momenteel zoveel bullshit, een grijze brei van zgn nieuws
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |