"best wel mooi weer van het jaar, vind u ook niet?"quote:Op dinsdag 13 september 2022 18:47 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
"Van het weekend nog iets leuks gedaan?"
Ik heb geen idee hoe het met de Russische tanks zit maar de Israelische Merkava is modulair gebouwd dus wat daar kapot gaat kan makkelijk vervangen worden.quote:
Van een aantal tanks kun je misschien wel een maken, maar moeten ze niet allemaal hetzelfde probleem hebben.quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:09 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de Russen bereid zullen zijn om reserveonderdelen te leveren.
Hebben de vele voormalige oostbloklanden geen fabrieken waar ze onderdelen voor Russische tanks maken?quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:09 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de Russen bereid zullen zijn om reserveonderdelen te leveren.
Misschien moeten die Russische soldaten eens voor zichzelf leren nadenken ipv zich zelf aan te melden voor een foute oorlog voor wat grijpstuivers, bloedgeld.quote:Op dinsdag 13 september 2022 18:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja en als je gepakt wordt ben je een deserteur en mag je een enkeltje gulag pakken als je geluk hebt. Jij hebt geen idee wat daar gaande is dus zoiets zeggen slaat natuurlijk nergens op.
Dat lijkt mij toch ook. Ik spreek of versta geen Pools, Tsjechisch of Slowaaks, dus ik kan alleen Duitse docu's over het leven in het voormalig Oostblok kijken, maar ook die maken volstrekt duidelijk wat voor walgelijk regime indertijd door de Russen en hun communistische collaborateurs op poten is gezet in Oost-Europa.quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
"The Great Retreat' het Russische succesverhaal van de tactische terugtrekking.![]()
Hey Vlad, BAYRAKTARRRRRRRRRRRRquote:Op dinsdag 13 september 2022 18:45 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Hoe begin je zo'n gesprek?
'vlad, alles goed'?
Maar papa en mama krijgen wel een mooie nieuwe Lada als je sneuveltquote:Op dinsdag 13 september 2022 19:28 schreef quirina het volgende:
Die Russische soldaten worden lekker gemaakt met een salaris wat ze uiteindelijk niet krijgen.
Ze moeten vechten met inferieure wapens uitrusting krijgen niks te vreten.
Rusland geeft geen fucking moer. En dat weten ze en nu weten ze dat nog sneller.
Dan zal het aantal MIA wel heel hoog zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Maar papa en mama krijgen wel een mooie nieuwe Lada als je sneuvelt
Vova, vodkaatje?quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:27 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hey Vlad, BAYRAKTARRRRRRRRRRRR
Daar was vorige week een goed artikel over. In het kort kwam het erop neer dat ze vaak uitzichtloze schulden hebben en dat de deurwaarders andere methodes gebruiken dan hier. Die schulden worden trouwens vaak veroorzaakt doordat de corrupte staat mensen hun levensonderhoud wegneemt.quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Misschien moeten die Russische soldaten eens voor zichzelf leren nadenken ipv zich zelf aan te melden voor een foute oorlog voor wat grijpstuivers, bloedgeld.
Hoe kun je een oorlog willen voeren terwijl een kleine maffia elite je land leegrooft voor eigen gewin? Ze vechten voor de paleizen en jachten van Putin en zijn oligarchenLaat ze het gevecht voeren in het Kremlin ipv Oekraine.
Nee, weinig medelijden met die Russische soldaten. Niets meer dan een stelletje criminelen uiteindelijk, van het laagste allooi.
Eigenlijk zou je alle Russische PoW in een gigantisch call center moeten zetten waar ze de hele dag Russen moeten bellen om dit verhaal te vertellen. 100 calls per dag pp.quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:28 schreef quirina het volgende:
Die Russische soldaten worden lekker gemaakt met een salaris wat ze uiteindelijk niet krijgen.
Rusland geeft geen fucking moer. En dat weten ze en nu weten ze dat nog sneller.
Kapot geschoten worden uit angst om opgepakt te worden. Ik zou het wel weten.quote:Op dinsdag 13 september 2022 18:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja en als je gepakt wordt ben je een deserteur en mag je een enkeltje gulag pakken als je geluk hebt. Jij hebt geen idee wat daar gaande is dus zoiets zeggen slaat natuurlijk nergens op.
Er komen nu zelfs meldingen binnen uit Belgorod van misdragingen en terreur richting de Russen zelf door het terugtrokken Russische leger. Vreselijk kansloos bully armyquote:Op dinsdag 13 september 2022 19:28 schreef quirina het volgende:
Nog meer redenen voor een volksopstand zie ik.quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:32 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Daar was vorige week een goed artikel over. In het kort kwam het erop neer dat ze vaak uitzichtloze schulden hebben en dat de deurwaarders andere methodes gebruiken dan hier. Die schulden worden trouwens vaak veroorzaakt doordat de corrupte staat mensen hun levensonderhoud wegneemt.
Mooi.quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Er komen nu zelfs meldingen binnen uit Belgorod van misdragingen en terreur richting de Russen zelf door het terugtrokken Russische leger. Vreselijk kansloos bully army
Ligt toch volledig aan de plek van impact etc. Lijkt me ook niet echt logisch om die rommel te gaan repareren.quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:10 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe het met de Russische tanks zit maar de Israelische Merkava is modulair gebouwd dus wat daar kapot gaat kan makkelijk vervangen worden.
Hey Vlad,quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:27 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hey Vlad, BAYRAKTARRRRRRRRRRRR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |