abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206987601
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 19:05 schreef the_critic het volgende:
Da's hier met Rutte ook nog niet gelukt hè..
Die is wel democratisch gekozen.. een wezenlijk verschil met Rusland.
Maar ik kan 't mis hebben...
  woensdag 7 december 2022 @ 21:32:56 #202
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_206988217
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 19:48 schreef Zelva het volgende:

[..]
Een film?
Fiets 🤣 autocorrect
pi_206990212
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 20:52 schreef Patroon het volgende:

[..]
Die is wel democratisch gekozen.. een wezenlijk verschil met Rusland.
Putin is net zo democratisch gekozen als dat Hitler dat was, dus dat is een slecht argument.

Sterker nog, Rutte is helemaal niet gekozen maar door de VVD naar voren geschoven als premier, dit in tegenstelling tot Putin waar mensen daadwerkelijk op gestemd hebben aangezien daar presidentsverkiezingen waren.

;)
pi_206990658
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2022 00:15 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]
Putin is net zo democratisch gekozen als dat Hitler dat was, dus dat is een slecht argument.

Sterker nog, Rutte is helemaal niet gekozen maar door de VVD naar voren geschoven als premier, dit in tegenstelling tot Putin waar mensen daadwerkelijk op gestemd hebben aangezien daar presidentsverkiezingen waren.

;)
En jij denkt dat die verkiezingen daar eerlijk verlopen..net als laatst in Oekraiene over de annexatie. Dream on. :')

Het systeem zoals wij in NL hebben met een premier door de grootste partij is in beginsel wel degelijk ooit democratisch gekozen en jij denkt dat Rutte op persoonlijke titel zo handelt als hij doet? Dat doet hij natuurlijk met een grote partij achter zich. Juist een partij die democratisch is gekozen.

Maar hier niet de plek voor een politieke discussie.
pi_206990687
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 06:36 schreef Patroon het volgende:

[..]
En jij denkt dat die verkiezingen daar eerlijk verlopen..net als laatst in Oekraiene over de annexatie. Dream on. :')
Tenzij jij bronnen hebt dat het in 2000 niet het geval was met slechts 53% van de stemmen, dan heb je gelijk. Maar toen was hij nog niet zo doorgedraaid als nu.
quote:
Het systeem zoals wij in NL hebben met een premier door de grootste partij is in beginsel wel degelijk ooit democratisch gekozen en jij denkt dat Rutte op persoonlijke titel zo handelt als hij doet? Dat doet hij natuurlijk met een grote partij achter zich. Juist een partij die democratisch is gekozen.

Maar hier niet de plek voor een politieke discussie.
Je moet je even voorstellen dat de meeste mensen in Nederland niet op de VVD gestemd hebben.

Jij begon. ;)
pi_206990710
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 07:01 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]
Tenzij jij bronnen hebt dat het in 2000 niet het geval was met slechts 53% van de stemmen, dan heb je gelijk. Maar toen was hij nog niet zo doorgedraaid als nu.
[..]
Je moet je even voorstellen dat de meeste mensen in Nederland niet op de VVD gestemd hebben.

Jij begon. ;)
Maar na 2000 heeft hij met wat ondemocratische beslissingen zijn termijn steeds kunnen verlengen.. en als je teveel aan zijn stoelpoten zat, kreeg je een enkeltje Siberië.
  donderdag 8 december 2022 @ 12:17:47 #207
545 dop
:copyright: dop
pi_206992813
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_206993064
https://media.dumpert.nl/(...)5365c2e25f/image.jpg

En dan weer lekker over fietsen praten ja :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  vrijdag 30 december 2022 @ 11:49:37 #209
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_207328429
Rustig hier. Gelukkig heb ik Zwift want van buiten fietsen worden we ook niet echt vrolijk. :{
pi_207330197
vanmorgen nog een lekker rondje gemaakt, maar nu wordt het weer wel snel slechter
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  vrijdag 30 december 2022 @ 13:28:07 #211
545 dop
pi_207330947
Je moet de dagen er een beetje uitpikken. Maar 3e kerstdag nog een leuk toertochtje op de gravelbike.
In het bos is het best aangenaam als het niet regent
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
pi_207336705
Ik heb best veel gefietst deze maand en ook nog geschaatst en hardgelopen.

Ondanks de regen enzo zit ik deze week al op meer dan 8 uur. Allemaal op de crosser. En dat was het ook voor dit jaar, morgen een weekje wintersport!
  vrijdag 30 december 2022 @ 19:13:29 #213
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_207339038
Ik zit deze week ook al op meer dan 8 uurtjes, ondanks dat onze tweede een week geleden geboren is. Buiten, want in zwift heb ik even geen zin.

Zo beroerd was het weer niet, met uitzondering van gisteren toen ik twee uurtjes in de regen gereden heb.

Oftewel HTFU
.
pi_207339562
Wat Yankee zegt. En van harte!
Aldus.
pi_207343515
Van harte Yankee! En idd, m’n grootste ‘bellemering’ was met name dat ik ook wel ff zin had om andere dingen te doen.
  vrijdag 30 december 2022 @ 21:54:39 #216
68638 Zwansen
pi_207344201
Van harte!

Overigens vind ik het niet zo boeiend dat ik zelf nat word, maar m’n fiets nat/smerig houd ik niet van. :D
pi_207394164
:W

Wil na ruim 25 jaar voetballen en 10 jaar hardlopen (wat ik blijf doen), me nu eens gaan richten op wielrennen. Veel van m’n vrienden doen het al enkele jaren en hoor al enige tijd dat ik er qua bouw en voorliefde voor duursport geschikt voor zou zijn.

Waar begin ik en waar moet ik op letten?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  maandag 2 januari 2023 @ 20:01:54 #218
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_207394407
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 19:45 schreef Jor_Dii het volgende:
:W

Wil na ruim 25 jaar voetballen en 10 jaar hardlopen (wat ik blijf doen), me nu eens gaan richten op wielrennen. Veel van m’n vrienden doen het al enkele jaren en hoor al enige tijd dat ik er qua bouw en voorliefde voor duursport geschikt voor zou zijn.

Waar begin ik en waar moet ik op letten?
Van 1 van je vrienden een ouwe fiets overkopen en kijken of je het leuk vind. Al met al is het een vrij prijzige hobby dus als je het een keer of wat kan proberen scheelt dat.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 3 januari 2023 @ 19:53:06 #219
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_207408557
[schaamvraag]

Ooit begonnen met wielrennen als ondersteuning om uit een depressie te komen. Het hielp niks maar wel ontdekt dat het de manier van sporten voor mij was. Ben er dus mee doorgegaan.

Helaas gestopt na mijn laatst terugval van zo'n drie jaar geleden. Sindsdien geleefd als een levensgenieter en dat is qua gewicht flink uit de klauwen gelopen. Laatste keer op de weegschaal schrok ik me kapot en stond er 130kg...

Nu wil ik graag weer gezonder gaan leven, en ook weer meer gaan bewegen.. Vraag is alleen.. houd mijn fiets me nog... Ik ben bang van niet en dus wil ik weer starten met een gewone fiets.

Of moet het wel kunnen? Of wanneer zou het weer kunnen bij 110kg? 100kg?

[/schaamvraag]
The name is Putler, Vladimir Putler
  dinsdag 3 januari 2023 @ 20:03:17 #220
545 dop
pi_207408728
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 19:53 schreef MatthijsDJ het volgende:
[schaamvraag]

Ooit begonnen met wielrennen als ondersteuning om uit een depressie te komen. Het hielp niks maar wel ontdekt dat het de manier van sporten voor mij was. Ben er dus mee doorgegaan.

Helaas gestopt na mijn laatst terugval van zo'n drie jaar geleden. Sindsdien geleefd als een levensgenieter en dat is qua gewicht flink uit de klauwen gelopen. Laatste keer op de weegschaal schrok ik me kapot en stond er 130kg...

Nu wil ik graag weer gezonder gaan leven, en ook weer meer gaan bewegen.. Vraag is alleen.. houd mijn fiets me nog... Ik ben bang van niet en dus wil ik weer starten met een gewone fiets.

[/schaamvraag]
boven de 100 kilo zul je niet het lichtste frame moeten kiezen met hele lichte wieltjes met weinig spaken, dan gaat je materiaal zeker stuk.
maar een endurance racefiets, en zeker ook een gravelbike is doorgaans iets meer gebouwd voor zwaardere belasting.
het is maar net hoe comfortabel je er uiteindelijk zelf op zit met overgewicht., volgens mij moet het wel kunnen.
wat heb je voor fiets en wielen is eigenlijk mijn wedervraag
  dinsdag 3 januari 2023 @ 20:18:32 #221
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_207408982
quote:
[schaamvraag]

[/schaamvraag]
Waar schaam je je voor?
  dinsdag 3 januari 2023 @ 21:21:06 #222
68638 Zwansen
pi_207410385
Als je 130kg bent, lijkt me stap 1 dat je significant minder moet gaan eten. Sporten komt daarna wel. Ga eerst maar eens afvallen in combinatie met flinke afstanden wandelen ofzo.

Ik had een collega die ook vrij zwaar was (120kg ofzo). En die had echt heel vaak z’n wielen kapot, spaken, lek, etc. Zo’n fietsje is toch vaak gemaakt voor maximaal 100-110kg. :P
  dinsdag 3 januari 2023 @ 21:24:08 #223
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_207410461
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 21:21 schreef Zwansen het volgende:
Als je 130kg bent, lijkt me stap 1 dat je significant minder moet gaan eten. Sporten komt daarna wel. Ga eerst maar eens afvallen in combinatie met flinke afstanden wandelen ofzo.

Ik had een collega die ook vrij zwaar was (120kg ofzo). En die had echt heel vaak z’n wielen kapot, spaken, lek, etc. Zo’n fietsje is toch vaak gemaakt voor maximaal 100-110kg. :P
Dit lijkt me een prima tip. Je eten invoeren in (bijvoorbeeld) myfitnespall of een andere calorietel app. Lekker wandelen en waar je nu kleine stukken met de auto doet, dat met de fiets doen. Een rondje in de pauze lopen ipv zitten in de kantine.
pi_207410967
quote:
[schaamvraag]

[/schaamvraag]
Je schrok toch hopelijk niet door het getal op de weegschaal? Ik bedoel 130kg zul je vast ook wel eerder hebben gezien in de spiegel.
  dinsdag 3 januari 2023 @ 21:44:27 #225
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_207411027
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 21:42 schreef Patroon het volgende:

[..]
Je schrok toch hopelijk niet door het getal op de weegschaal? Ik bedoel 130kg zul je vast ook wel eerder hebben gezien in de spiegel.
Doet toch niet echt ter zake?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')