Hahahahaaquote:Op maandag 12 september 2022 23:50 schreef Ireth het volgende: [..] Ik lig ook al met de tablet boven
Als ze nu het alarm af laten gaan krijg ik morgen de echtscheidingsadvocaat op de stoep
![]()
![]()
Het is gewoon een idioot wijf, waar de alarmbellen al gelijk af gingen toen ik haar zag.quote:Op maandag 12 september 2022 23:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dit type meisje is gevaarlijk, als ze hun zin niet krijgen, heb je zo een aanklacht aan je broek van aanranding of verkrachting. Zij dringt zich op aan een man, die er ff instinkt en achteraf spijt heeft en daar eerlijk over is. Ze probeert het vanmiddag weer en hij zegt dat hij niet wil en nu praat ze zo over hem? Creepy tante
Die Pi is ook engquote:Op maandag 12 september 2022 23:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dit type meisje is gevaarlijk, als ze hun zin niet krijgen, heb je zo een aanklacht aan je broek van aanranding of verkrachting. Zij dringt zich op aan een man, die er ff instinkt en achteraf spijt heeft en daar eerlijk over is. Ze probeert het vanmiddag weer en hij zegt dat hij niet wil en nu praat ze zo over hem? Creepy tante
Dit ja!! Heel gevaarlijk , een beetje de Amber Heard van deze RLSquote:Op maandag 12 september 2022 23:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat een heerlijk programma zo hequote:Op maandag 12 september 2022 23:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit ja!! Heel gevaarlijk , een beetje de Amber Heard van deze RLS
Ik lees meequote:Op maandag 12 september 2022 23:55 schreef itsme46 het volgende:
Zeg nou even wat kaulo betekent, dan kan ik naar bed
Poepgatquote:Op maandag 12 september 2022 23:55 schreef Paco55 het volgende:
Betekenis Kaulo
Kaulo betekent 'heel erg', (in straattaal). Het is afgeleid van het surinaamse woord kaulo, dat poepgat betekent. Het betekent geen kanker.
Kaulo dom is kanker dom, volgens mij.quote:Op maandag 12 september 2022 23:55 schreef itsme46 het volgende:
Kauloquote:Op maandag 12 september 2022 23:55 schreef itsme46 het volgende:
Zoals wij bijvoorbeeld RETEGOED gebruikenquote:
Nietquote:Op maandag 12 september 2022 23:56 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Kaulo dom is kanker dom, volgens mij.
thnx, ik was luiquote:Op maandag 12 september 2022 23:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
https://www.encyclo.nl/begrip/kaulo
Ik had al even gegoogeld. Inderdaad dom of poepgat. Kanker zag i zo snel niet, wil ik ook niet. Kheb zelf kanker.quote:Op maandag 12 september 2022 23:56 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Kaulo dom is kanker dom, volgens mij.
En ondertussen verzamelt ze wat dna van je, stopt 'n paar haren van je in haar string. En daar hang je danquote:Op maandag 12 september 2022 23:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |