De inflatie slaat overal om zich heenquote:Op donderdag 17 november 2022 20:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat zijn die nieuwe dikke witte letters van iOS 16 een partij mokerlelijk
Welke letters bedoel je?quote:Op donderdag 17 november 2022 20:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
De klok? Dat kan je aanpassen.quote:Op donderdag 17 november 2022 20:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja ik heb er ook eentje. Het werkt hier vaker wel dan niet, maar het is wel een product dat Apple-onwaardig is ja. Softwarematig echt niet okay. Te vaak dat het ineens stopt of dat het ‘tappen’ op de luidspreker met je telefoon niet helemaal lekker werkt.quote:Op vrijdag 11 november 2022 13:38 schreef quirina het volgende:
Nog iemand hier met HomePods mini??
Ze doen het meer niet dan wel. Als ze het wel doen is het geluid uitstekend maar toch vind ik het kelere dingen.
Heb liever de lichten uit ja.quote:Op donderdag 17 november 2022 23:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan het in het donker eindelijk lekker snel zien@:Coco
Lockscreenquote:
Die lockscreen bedoel je? Ja kan je aanpassen maar ik zie niet zo snel die mooie chique letters van weleer helaasquote:
Oké. TMI.quote:
Wel mee eens ja, ik vond de oude ook beter.quote:Op donderdag 17 november 2022 23:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lockscreen
[..]
Die lockscreen bedoel je? Ja kan je aanpassen maar ik zie niet zo snel die mooie chique letters van weleer helaas
De tweede van de acht fonts die je kunt kiezen komt in de buurt, al is die volgens mij alsnog iets vetter dan pre-iOS16.quote:Op donderdag 17 november 2022 23:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lockscreen
[..]
Die lockscreen bedoel je? Ja kan je aanpassen maar ik zie niet zo snel die mooie chique letters van weleer helaas
Heb het aangepast en het is zeker beterquote:Op vrijdag 18 november 2022 00:32 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De tweede van de acht fonts die je kunt kiezen komt in de buurt, al is die volgens mij alsnog iets vetter dan pre-iOS16.
De klok bestaat uit cijfers, niet uit letters. Dat zette me op het verkeerde been bij je opmerking.![]()
Deels. Het font is wel een tikje dikker als je ouder gewend bent.quote:
Bedoel je een analoge klok i.p.v. de digitale?quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:15 schreef DKUp het volgende:
Ze mogen wel een klokje stoppen op de lockscreen. Op het beginscherm kan het wel.....
Analoogquote:Op zaterdag 19 november 2022 16:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Bedoel je een analoge klok i.p.v. de digitale?
• iCloud for Windows 14.1quote:Op dinsdag 13 december 2022 21:57 schreef CoExist het volgende:
Vanavond release van:
iOS 16.2
iPadOS 16.2
TVOS 16.2
MacOS Ventura 13.1
WatchOS 89.2
HomePodOS 16.2
Oudere devices:
iOS 15.7.2
iPadOS 15.7.2
En dat terwijl ik vrijdag nog een notificatie kreeg dat Kaarten nog preciezer zou zijnquote:Op zondag 18 december 2022 00:06 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vanavond de vernieuwde Apple Maps weer eens geprobeerd voor navigatie. Waardeloos, bijna 100 meter voordat je moet afslaan geeft het aan dat je (nu) moet afslaan, terwijl je nog helemaal niet bij je afslag bent en er nog een straat tussen ligt waar je ook in kan afslaan, en dus verkeerd rijdt. Waze maar weer gepakt. Echt, waarom is het zo kut? Waze heeft ook zijn tukken, maar is veel nauwkeuriger en beter.
Ik gebruik Apple Maps eigenlijk voor alles, en het is altijd prima.quote:Op zondag 18 december 2022 @ 00:06 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vanavond de vernieuwde Apple Maps weer eens geprobeerd voor navigatie. Waardeloos, bijna 100 meter voordat je moet afslaan geeft het aan dat je (nu) moet afslaan, terwijl je nog helemaal niet bij je afslag bent en er nog een straat tussen ligt waar je ook in kan afslaan, en dus verkeerd rijdt. Waze maar weer gepakt. Echt, waarom is het zo kut? Waze heeft ook zijn tukken, maar is veel nauwkeuriger en beter.
Zelfs met middelmatige producten of replica’s van het oude model komen ze mee wegquote:Op zondag 25 december 2022 17:24 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ja ja, die staan kort voor een faillissement.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |