SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale operatie.quote:
Jeezus wat is die cameraman nutteloos...quote:Op maandag 12 september 2022 17:08 schreef Starhopper het volgende:
[ [url=https://twitter.com/Blue_Sauron/status/1569329237735403523[/url] ]
quote:Op maandag 12 september 2022 17:22 schreef Ulx het volgende:
Aardig artikel. Het toont de vredelievendheid van de Russen mooi aan. Die gooien hun wapens weg, trekken burgerkleding aan en verlaten het oorlogsgebied.
[ twitter ]
Klinkt goed, ze hebben zoveel voertuigen en wapens buitgemaakt dat ze niet weten wat ze ermee aan moetenquote:with troops struggling to recover the mountains of Russian ammunition and armoured vehicles left behind.
Die foto, daar hoort eigenlijk een David Attenborough commentaar bijquote:Op maandag 12 september 2022 17:22 schreef Ulx het volgende:
Aardig artikel. Het toont de vredelievendheid van de Russen mooi aan. Die gooien hun wapens weg, trekken burgerkleding aan en verlaten het oorlogsgebied.
[ twitter ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe het ff rustig aan.
Prima toch! Ook daar zijn militaire doelen niet veiligquote:
Russische officieren doden doen de Oekraners al maanden.quote:Op maandag 12 september 2022 17:36 schreef Ukraineforlife het volgende:
Russische staatsmedia roept op om militaire officieren die verantwoordelijk zijn voor de verlies in Oekrane gexectueerd moeten worden.
https://africa.businessin(...)retreat-from/86djzn8
Ik zag die tv-discussie en een naar gevoel beving me. Ik vrees voor de paar verstandige mensen daar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die man speelt gewoon de rol die hij hoort te spelen. Bij die talkshows zitten altijd een paar kritische geluiden om zogenaamd evenwichtig te lijken en zodat de andere gasten iets hebben om op in te hakken.quote:Op maandag 12 september 2022 17:56 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik zag die tv-discussie en een naar gevoel beving me. Ik vrees voor de paar verstandige mensen daar.
Het zou me niets verbazen wanneer Poetin en zijn extremistisch-nationalistische haviken ("we gaan door met deze oorlog tot we Oekrane verslagen hebben, tot het Nazi-bewind aldaar definitief is verjaagd, we gaan ermee door tot het bittere eind") al druk bezig zijn met het opstellen van lijsten.
Dit is allemaal in scne gezet. In december waren ze druk bezig met simulaties van atoombommen op West-Europa, daarna ging het allemaal fantastisch in Oekrane waar de militairen met bloemen werden binnengehaald en nu moet het publiek weer wat voorbereid worden op een andere uitkomst. Er wordt ook altijd vanuit Rusland geredeneerd, ethiek is ze vreemd.quote:Op maandag 12 september 2022 17:56 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik zag die tv-discussie en een naar gevoel beving me. Ik vrees voor de paar verstandige mensen daar.
Het zou me niets verbazen wanneer Poetin en zijn extremistisch-nationalistische haviken ("we gaan door met deze oorlog tot we Oekrane verslagen hebben, tot het Nazi-bewind aldaar definitief is verjaagd, we gaan ermee door tot het bittere eind") al druk bezig zijn met het opstellen van lijsten.
Ik help het je hopen.quote:Op maandag 12 september 2022 18:04 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Die man speelt gewoon de rol die hij hoort te spelen. Bij die talkshows zitten altijd een paar kritische geluiden om zogenaamd evenwichtig te lijken en zodat de andere gasten iets hebben om op in te hakken.
Ook weer die Solovyov met zijn grote bek, trek een uniform aan en ga naar het front dan.quote:Op maandag 12 september 2022 17:36 schreef Ukraineforlife het volgende:
Russische staatsmedia roept op om militaire officieren die verantwoordelijk zijn voor de verlies in Oekrane gexectueerd moeten worden.
https://africa.businessin(...)retreat-from/86djzn8
Het is denk ik evenwicht zoeken. Ergens wil je optimaal propaganda bedrijven, maar je kan in de huidige tijd ook weer niet volledig om de werkelijkheid heen. De Russen hebben ook social media tenslotte, dus het schaadt je geloofwaardigheid alleen maar als je dan doet alsof alles perfect gaat.quote:Op maandag 12 september 2022 18:18 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Maar misschien schat ik de gemiddelde Rus veel te hoog in. Misschien volgen ze inderdaad nagenoeg allemaal klakkeloos het gebabbel van die 2 nationalistische haviken. En zitten die verstandige mensen er alleen maar als acteur.
Zou Rusland sinds de start van de oorlog al een strategische overwinning hebben geboekt, als je deze definitie aanhoudt?quote:Op maandag 12 september 2022 18:24 schreef Jemoederniet het volgende:
Rob de Wijk kan het woord 'strategisch' maar niet over zijn lippen krijgen om Oekraense offensief te kenmerken.![]()
[ twitter ]
Maar de Russen hebben ook social media tenslotte.quote:Op maandag 12 september 2022 18:25 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Het is denk ik evenwicht zoeken. Ergens wil je optimaal propaganda bedrijven, maar je kan in de huidige tijd ook weer niet volledig om de werkelijkheid heen. De Russen hebben ook social media tenslotte, dus het schaadt je geloofwaardigheid alleen maar als je dan doet alsof alles perfect gaat.
In dat evenwicht volgen deze mensen hun script. Niemand kijkt naar een show waar 5 mensen als een robot Kremlin-propaganda zitten op te dreunen.
En dan nog, ik vind een tactische overwinning van het Oekraense leger ook al prima.quote:Op maandag 12 september 2022 18:27 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Zou Rusland sinds de start van de oorlog al een strategische overwinning hebben geboekt, als je deze definitie aanhoudt?
Ben verder niet zo bekend met het militaire ABC.
Ah, volgens Rob is dit geen cruciale overwinning, dus kan het alleen nog maar een tactische overwinning zijn.quote:Op maandag 12 september 2022 18:24 schreef Jemoederniet het volgende:
Rob de Wijk kan het woord 'strategisch' maar niet over zijn lippen krijgen om Oekraense offensief te kenmerken.![]()
[ twitter ]
Ik vond het robot-achtige nogal meevallen.quote:Op maandag 12 september 2022 18:25 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Het is denk ik evenwicht zoeken. Ergens wil je optimaal propaganda bedrijven, maar je kan in de huidige tijd ook weer niet volledig om de werkelijkheid heen. De Russen hebben ook social media tenslotte, dus het schaadt je geloofwaardigheid alleen maar als je dan doet alsof alles perfect gaat.
In dat evenwicht volgen deze mensen hun script. Niemand kijkt naar een show waar 5 mensen als een robot Kremlin-propaganda zitten op te dreunen.
Ik kan Rob wel volgen dat hij dit zegt, puur op de kaart gezien is dit tactisch (hoewel ik wel eens ben dat Rob zo ongeveer alles downplayed, ik denk dat hij lijdt aan contrarianisme) . Ondanks de desastreuze ontwikkeling voor de Russen hebben ze uiteindelijk wel het beste gedaan wat ze konden en dat was terugtrekken (chaotisch, met verlies van materiaal, etc. maar ik denk dat er ook veel materiaal en personeel wel weg is gekomen).quote:Op maandag 12 september 2022 18:27 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Zou Rusland sinds de start van de oorlog al een strategische overwinning hebben geboekt, als je deze definitie aanhoudt?
Ben verder niet zo bekend met het militaire ABC.
Hij legt ook uit waarom hij dat vindt. Met een militair handboekje erbij.quote:Op maandag 12 september 2022 18:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ah, volgens Rob is dit geen cruciale overwinning, dus kan het alleen nog maar een tactische overwinning zijn.
Verstandig. Dan naar Melitopol en de Russen splitsen. Raketten gebruiken om de oprit van de brug naar de Krim en de havens aan te vallen en dan hebben de Russen een veel groter probleem dan dat ze nu al hebben.quote:
quote:Op maandag 12 september 2022 18:39 schreef skysherrif het volgende:
DamnEen carbecueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, dan lees je niet goed. Rob zegt dat het succes niet cruciaal is, dus is het tactisch. Er zijn dus maar twee smaken bij Rob.quote:Op maandag 12 september 2022 18:40 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hij legt ook uit waarom hij dat vindt. Met een militair handboekje erbij.
Die dominees hebben dan nog de bijbel. Rob verwijst naar zoiets vaags en algemeens dat niemand het kan controleren.quote:Maar nogmaals, het is nagenoeg hetzelfde als 2 dominees die hetzelfde Bijbelvers menen te kunnen interpreteren. En haal je er een 3e dominee bij, en ook nog eens een pastoor, dan heb je vier verschillende interpretaties.
Niet zo belangrijk allemaal (hoewel er vaak genoeg doden door vallen).
quote:Op maandag 12 september 2022 18:27 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Maar de Russen hebben ook social media tenslotte.
Nou ja, laat de gemiddelde blije Rus zich maar weer vasthouden aan wat die havik ook weer zei: we zijn nog maar pas begonnen.
Ik heb al wat extra geitenwollen sokken in huis gehaald.
Putin zou uit frustratie nog een kernwapen kunnen inzetten met een pilletje voor de verantwoordelijken erachteraan. Niet dat er daarmee veel te winnen valt op de lange termijn maar juichen kan pas als er akkoorden met een nieuw soort Rusland liggen.quote:Op maandag 12 september 2022 18:27 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Maar de Russen hebben ook social media tenslotte.
Nou ja, laat de gemiddelde blije Rus zich maar weer vasthouden aan wat die havik ook weer zei: we zijn nog maar pas begonnen.
Ik heb al wat extra geitenwollen sokken in huis gehaald.
Er is niks uit te sluiten, maar wat dat betreft zijn de huidige ontwikkelingen positief dat er veel interne onvrede is, Putin boos is op z'n eigen leger enzo (als het allemaal waar is). Dat is niet direct op te lossen door een kernwapen te gooien. Je ziet het ook aan alle Russische berichtgeving, het gaat over eigen presteren en niet om het gooien van kernwapens - daar hadden ze het meer over toen ze zich sterk voelden.quote:Op maandag 12 september 2022 18:44 schreef Beathoven het volgende:
[..]
[..]
Putin zou uit frustratie nog een kernwapen kunnen inzetten met een pilletje voor de verantwoordelijken erachteraan. Niet dat er daarmee veel te winnen valt op de lange termijn maar juichen kan pas als er akkoorden met een nieuw soort Rusland liggen.
Die komt de apk niet meer doorquote:
Ja.quote:Op maandag 12 september 2022 18:44 schreef Beathoven het volgende:
[..]
[..]
Putin zou uit frustratie nog een kernwapen kunnen inzetten met een pilletje voor de verantwoordelijken erachteraan. Niet dat er daarmee veel te winnen valt op de lange termijn maar juichen kan pas als er akkoorden met een nieuw soort Rusland liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://t.me/volodymyrzolkin/3710
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |