Wat let je?quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:49 schreef DJMO het volgende:
https://www.ad.nl/home/be(...)voor-ad-nl~ac457c40/
Dit is wel zo verdomd aanlokkelijk ...
wat gaan we doen als er paulgod komt te staan?quote:Op zondag 11 september 2022 13:56 schreef hemarookworst het volgende:
deze tt is weer niet lang houdbaar vrees ik
ik heb de contactgegevens van zijn begeleider niet, dus ik kan niet veel doenquote:Op zondag 11 september 2022 14:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wat gaan we doen als er paulgod komt te staan?
okequote:Op zondag 11 september 2022 14:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik heb de contactgegevens van mijn begeleider niet, dus ik kan niet veel doen
maar nog niet gepitstquote:
2e nu weer, na de pits.quote:Op zondag 11 september 2022 15:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar nog niet gepitst
maar wel leuk idd
quote:
Zie je soms vliegen ja?quote:
Typ-Ex?quote:
wiequote:
Geen idee. ik ga naar bed. ik ben stuk.quote:
okequote:Op zondag 11 september 2022 20:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Geen idee. ik ga naar bed. ik ben stuk.
Ik knipperde ook een keer met mijn ogen en toen....quote:Op zondag 11 september 2022 19:09 schreef maily het volgende:
[..]
Het werd ineens donker ... maar dat was het weekend dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 september 2022 20:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik knipperde ook een keer met mijn ogen en toen....
Nog niet .... nog één nachtje slapen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondertussen in olifantland:
1 of andere rare gast die graag met allerlei dingen scheld o.a. homo manwijven en zo.quote:
Ik had last van een talgcyste. Geen schoonheidsding dus. Is een dag of tien geleden operatief weggehaald en doet gewoon nog steeds pijn.quote:Op zondag 11 september 2022 22:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
https://nl.metrotime.be/n(...)n-zich-om-arm-vagina
ja wist ikquote:Op zondag 11 september 2022 22:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik had last van een talgcyste. Geen schoonheidsding dus. Is een dag of tien geleden operatief weggehaald en doet gewoon nog steeds pijn.
Wie weetquote:Op zondag 11 september 2022 23:10 schreef hemarookworst het volgende:
Misschien is het wel heel lekker
okselseks met alex sozequote:Op zondag 11 september 2022 23:10 schreef hemarookworst het volgende:
Misschien is het wel heel lekker
Was vanochtend vroeg al bekend slomequote:Op zondag 11 september 2022 23:26 schreef Maanvis het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)gen-van-de-baan.html geen stakingen meer
Paul heeft daar een fan topic over.quote:
Ja weet ikquote:Op maandag 12 september 2022 00:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Paul heeft daar een fan topic over.
Paulbashing, note!quote:
hoeveel heb jij er nuquote:
21 graden is niet te koud. En anders even de verwarming aandoen?quote:Op maandag 12 september 2022 06:56 schreef DJMO het volgende:
Toen ik gisteren thuiskwam was het 27 graden binnen. Alles tegen elkaar open laten staan, nu is het 21 graden binnen en heb ik het koud
Neuh, straks douchen en aankleden. En hete koffie doet wonderenquote:Op maandag 12 september 2022 06:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
21 graden is niet te koud. En anders even de verwarming aandoen?
ga je ook voedsel ophalenquote:Op maandag 12 september 2022 07:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
'Nederlanders in de rij voor voedsel dat bijna over de datum is'
Even hier een kijkje nemen.
Ik zei niet dat ik er iets ging kopenquote:
Ja daarom vraag ik het toch he, omdat je het niet zeiquote:Op maandag 12 september 2022 08:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik er iets ging kopenMaar het is niet uitgesloten dat ik er iets meeneem
Ja heb ik ook steeds. Je lijf is gewent aan de warmtequote:Op maandag 12 september 2022 06:56 schreef DJMO het volgende:
Toen ik gisteren thuiskwam was het 27 graden binnen. Alles tegen elkaar open laten staan, nu is het 21 graden binnen en heb ik het koud
https://www.telegraaf.nl/(...)-in-schuur-heemstedequote:Op maandag 12 september 2022 09:36 schreef DJMO het volgende:
Ik zit in de sprinter naar Amsterdam, en ik hoor op verschillende telefoons een nl alert afgaan vanwege een brand in Heemstede. Zelf nog geen melding gehad.
Burp.quote:
Ja ik hoorde het vanmorgen op het nos journaal op de radio. Maar het is raar dat ik dus geen nl alert krijg, en andere mensen in tlde trein wel.quote:Op maandag 12 september 2022 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)-in-schuur-heemstede
Ja, dat is zeker raar. Heb je hem wel aanstaan?quote:Op maandag 12 september 2022 09:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het vanmorgen op het nos journaal op de radio. Maar het is raar dat ik dus geen nl alert krijg, en andere mensen in tlde trein wel.
Jazeker welquote:Op maandag 12 september 2022 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker raar. Heb je hem wel aanstaan?
quote:Op maandag 12 september 2022 09:59 schreef Sked het volgende:
Die @:DJMO kan best tegen wat rook zullen ze wel denken.
Niet iedereen, wel verschillende mensen op hetzelfde momentquote:Op maandag 12 september 2022 11:14 schreef gebrokenglas het volgende:
In de trein kunnen de ramen niet open en wordt alles gefilterd.
Kreeg iedereen trouwens op hetzelfde moment dat NL-Alert?
Of druppelde de melding een beetje rond, her en der een telefoon die ineens begon te piepen?
Zo, netjes.quote:Op maandag 12 september 2022 12:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet zo veel en al een hele tijd geen gehad
Jij lijkt me ook niet iemand met veel notes of heb ik het foutquote:
Wil je er wel een gevenquote:Op maandag 12 september 2022 12:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet zo veel en al een hele tijd geen gehad
Doe maar. Wordt het een positieve of negatieve?quote:
Een positieve natuurlijkquote:Op maandag 12 september 2022 13:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Doe maar. Wordt het een positieve of negatieve?
Ik heb er niet veel, nee. Maar heb ook al een tijdje niet meer gekeken.quote:Op maandag 12 september 2022 13:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jij lijkt me ook niet iemand met veel notes of heb ik het fout
Nee, alleen een regionale voor een brand ergens bij Heemstede.quote:
"Bij deze een complimentennote omdat hema al een tijd geen nieuwe note heeft gehad". Zoiets?quote:
Daar heb je een goed puntquote:Op maandag 12 september 2022 13:41 schreef Sked het volgende:
[..]
"Heeft de lekkerste worst van FOK!"
quote:Op maandag 12 september 2022 13:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Bij deze een complimentennote omdat hema al een tijd geen nieuwe note heeft gehad". Zoiets?
quote:Op maandag 12 september 2022 13:41 schreef Sked het volgende:
[..]
"Heeft de lekkerste worst van FOK!"
Heb jij met dit account al notes?quote:
quote:Op maandag 12 september 2022 16:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb jij met dit account al motes?
Geen idee, vast wel.quote:Op maandag 12 september 2022 16:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb jij met dit account al motes?
Huh waarom mag je dat niet dan? Stomme bullshit zeg man manquote:Op maandag 12 september 2022 17:52 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Als ik het nog zou mogen, dan had ik je een like gegeven!
Maar:
[ link | afbeelding ]
Blijkbaar mag je posts van een bepaalde moderator niet likenquote:Op maandag 12 september 2022 17:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Huh waarom mag je dat niet dan? Stomme bullshit zeg man man
En nu heb je een verbod om te liken?quote:Op maandag 12 september 2022 17:58 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Blijkbaar mag je posts van een bepaalde moderator niet liken
quote:Op maandag 12 september 2022 17:59 schreef 2xHenk het volgende:
Bowl met miso-glazed zalm
met geroosterde broccoli en gemberrijst
of
Zweedse stijl gehaktballetjes in roomsaus
met cranberrychutney, krieltjes en broccoli
quote:Op maandag 12 september 2022 17:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En nu heb je een verbod om te liken?
Ik zie het net voorbij komen....heftig brandje wel.quote:Op maandag 12 september 2022 13:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, alleen een regionale voor een brand ergens bij Heemstede.
O, dat kan ook alquote:Op maandag 12 september 2022 18:00 schreef 2xHenk het volgende:
[..]![]()
Maar uiteraard geen bericht van een mod gehad hierover
Ze zitten daar toch niet 24/7quote:Op maandag 12 september 2022 18:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik heb ook een klacht over die glazen boxen.
Ik vind ze te groot voor die monsters.
https://www.ad.nl/buitenl(...)en-in-kooi~a80c43f2/
quote:Op maandag 12 september 2022 18:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ja de FOK moderatie weet af en toe zelf niet waar ze mee bezig zijnquote:Op maandag 12 september 2022 18:10 schreef aloa het volgende:
[..]
O, dat kan ook al![]()
Ik kon niet meer een dm of pm versturen....nooit precies begrepen waarom niet.
Leeuwardenquote:Op maandag 12 september 2022 18:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Dit ook he.quote:Op maandag 12 september 2022 18:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze zitten daar toch niet 24/7
De advocaat van verdachte Mohamed A. noemde de boxen vandaag ‘glazen kooien’. ,,Ze zijn afschuwelijk, ze zitten als beesten in deze glazen kooien”, aldus advocaat Stanislas Eskenazi ,,Dit getuigt van een totaal gebrek aan respect voor de beschuldigden en de verdediging.’’
En beesten zijn het sowieso want ze hebben een aanslag gepleegd..
Geef Vrede Door.quote:
Nou zegt dat wel.. wat en maffe advocaat zegquote:Op maandag 12 september 2022 20:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dit ook he.
Hoe krijgen ze het verzonnen.
Iemand zal ze moeten verdedigen, maar om nou met zulke dingen te komen. ...quote:Op maandag 12 september 2022 20:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou zegt dat wel.. wat en maffe advocaat zeg
Gebrek aan respect?quote:Op maandag 12 september 2022 20:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dit ook he.
Hoe krijgen ze het verzonnen.
Tja daar hebben ze recht opquote:Op maandag 12 september 2022 20:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Iemand zal ze moeten verdedigen, maar om nou met zulke dingen te komen. ...
Ja, helaas wel.quote:Op maandag 12 september 2022 20:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tja daar hebben ze recht op
Advocaten hebben wel vaker van zulke domme uitspraken
nouja het betekent hoe dan ook niks toch, er is geen wet ofzo die dit verbiedtquote:Op maandag 12 september 2022 20:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tja daar hebben ze recht op
Advocaten hebben wel vaker van zulke domme uitspraken
I knowquote:Op maandag 12 september 2022 20:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nouja het betekent hoe dan ook niks toch, er is geen wet ofzo die dit verbiedt
ain't no sunshinequote:
Lijkt mij niet.quote:Op maandag 12 september 2022 20:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nouja het betekent hoe dan ook niks toch, er is geen wet ofzo die dit verbiedt
quote:
g0dm0rg0nquote:
Mogguh. WhatsApp gezien?quote:
ja trut ik lag te slapenquote:
Er is maar één iemand die mij trut mag noemenquote:
Ply!quote:
Gods strafquote:Op dinsdag 13 september 2022 11:16 schreef DJMO het volgende:
Jeuk aan je kleine teen is niet grappig
Klantvriendelijk bij plaatje drie al boos.quote:
quote:
Eindelijk.quote:Op dinsdag 13 september 2022 16:14 schreef Maanvis het volgende:
https://www.nu.nl/tech/62(...)op-pedohandboek.html dit is wel terecht
Neejohquote:Op dinsdag 13 september 2022 21:52 schreef PLY het volgende:
[..]
Welke fans? Alles is gillend weggerend bij onz
Ga slapenquote:
quote:
Geen koffie?quote:
ben al aan m'n derde kop toe. croissant in de airfryer; ga douchen. Ben ongesteldquote:
Lekker, eet smakelijk voor zo en dat laatste is mooi kudt, nog een paar jaar en dan ben je er vanafquote:Op woensdag 14 september 2022 07:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
ben al aan m'n derde kop toe. croissant in de airfryer; ga douchen. Ben ongesteld
Proostquote:Op woensdag 14 september 2022 07:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
ben al aan m'n derde kop toe. croissant in de airfryer; ga douchen. Ben ongesteld
Ik kan een rooie kut niet mooi vindenquote:Op woensdag 14 september 2022 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, eet smakelijk voor zo en dat laatste is mooi kudt, nog een paar jaar en dan ben je er vanaf
Ik weet niet, heb nooit gekekenquote:Op woensdag 14 september 2022 07:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik kan een rooie kut niet mooi vinden
Tijdens het douchen kijk ik toch wel waar ik me schoonmaak en of het goed schoon is hoor.quote:Op woensdag 14 september 2022 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet niet, heb nooit gekeken
Nou zo lenig ben ik niet hoor dat ik mijn kop zo ver kan buigen dat ik helemaal onderin kan kijkenquote:Op woensdag 14 september 2022 08:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Tijdens het douchen kijk ik toch wel waar ik me schoonmaak en of het goed schoon is hoor.
Och een globaal zicht heb je wel hoor, je hoeft niet naar binnen te kijkenquote:Op woensdag 14 september 2022 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou zo lenig ben ik niet hoor dat ik mijn kop zo ver kan buigen dat ik helemaal onderin kan kijken
Ja, wat een vuil spelletje. En mooi dat het nu allemaal bekend wordt.quote:Op woensdag 14 september 2022 08:18 schreef Dotteke het volgende:
Lekker mannetje![]()
https://www.volkskrant.nl(...)n-miljonair~v575920/
Wat kunnen ze toch een hoop achterhalen hequote:Op woensdag 14 september 2022 09:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, wat een vuil spelletje. En mooi dat het nu allemaal bekend wordt.
Gefeliciteerd PLYquote:
quote:
quote:
ZO dan dat is echt ziek ditquote:Op donderdag 15 september 2022 06:49 schreef FreshFruit het volgende:
Deze man is wel heel sick.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit gaat veel te ver wat hij doet.quote:
Ja er zitten vreemde figuren tussen op deze aardbolquote:Op donderdag 15 september 2022 07:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit gaat veel te ver wat hij doet.
dat is wel heel dramatischquote:Op donderdag 15 september 2022 06:49 schreef FreshFruit het volgende:
Deze man is wel heel sick.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bericht is verwijderd door Facebook.quote:Op donderdag 15 september 2022 07:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit gaat veel te ver wat hij doet.
Staat elders nog wel,hij heeft meerdere accounts.quote:Op donderdag 15 september 2022 07:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
Bericht is verwijderd door Facebook.
Morguh maan :quote:
Ik snap dit nietquote:Op donderdag 15 september 2022 08:45 schreef Maanvis het volgende:
wat een viezerik https://www.ed.nl/buitenl(...)sme-wilde~af121d159/
ik denk dat ze er achteraf gewoon spijt van hebben gekregenquote:Op donderdag 15 september 2022 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap dit niet
,Hij vroeg haar of ze al orgasmes had gehad. Ze moest op handen en knieën gaan zitten terwijl hij op zoek ging naar de clitoris. Hij bleef die masseren totdat ze klaarkwam.
Als ik dit niet zo willen dan bleef ik niet rustig op mijn handen en knieën zitten. Dan draai je je toch om en ga je op je reet zitten.
Blijf het raar vinden.quote:Op donderdag 15 september 2022 09:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik denk dat ze er achteraf gewoon spijt van hebben gekregen
tegenwoordig werkt dat anders met consent geven, dan moet je enthausiast ja zeggen volgens mij voordat er seksuele handelingen mogen plaatsvinden
jja ik vind het ook een raar verhaalquote:
Oke danquote:Het klopt dat je bent overgestapt naar Energiedirect dit is gebeurd in Augustus. Ik heb dit gedaan aangezien je bij Vattenfall een variabel contract had. De energiecrisis kost momenteel veel geld een variabel contract zorgt ervoor dat de tarieven constant kunnen wijzigen. Ik wou voorkomen dat jij deze winter een hoog termijn bedrag moet betalen daarom heb jij nu een vast contract bij Energiedirect. Bij Energiedirect betaal je maandelijks ¤129.
Ik dacht dat ik jou een mail had gestuurd om de wisseling van energieleverancier te melden. Ik zie dat dit niet is gebeurd mijn excuses hiervoor, aangezien ik je altijd op de hoogte wil houden van veranderingen in je budget.
Vattenfall heeft jou overigens ¤712,10 terugbetaald op 19 augustus i.v.m. met de overstap naar Energiedirect.
Ehhm. Ik ben onderweg naar het station, zit mobiel. Ik kijk wel even wat ik kan doenquote:Op donderdag 15 september 2022 09:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Hee DJMO, ik heb enkele fouten gerapporteerd in feedback, kijk je er even naar?
Je kunt chrome in desktop modus zetten, dan kun je net zoveel als thuis achter de computer.quote:Op donderdag 15 september 2022 09:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ehhm. Ik ben onderweg naar het station, zit mobiel. Ik kijk wel even wat ik kan doen
Ik moet ineens aan de film: The hand that rocks the cradle denken.quote:Op donderdag 15 september 2022 08:45 schreef Maanvis het volgende:
wat een viezerik https://www.ed.nl/buitenl(...)sme-wilde~af121d159/
euh waarom?quote:Op donderdag 15 september 2022 10:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan de film: The hand that rocks the cradle denken.
Steen goeie film.
heeft ze goed gedaanquote:
ooh dan moet ik 'm toch eens kijken, klinkt als een bekende naam maar heb de film denk ik nog niet gezienquote:Op donderdag 15 september 2022 10:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die begint ook met zo'n situatie.
Hier een trailer.quote:Op donderdag 15 september 2022 10:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ooh dan moet ik 'm toch eens kijken, klinkt als een bekende naam maar heb de film denk ik nog niet gezien
Bijlmer ArenA. Even naar decathlon en de action.quote:Op donderdag 15 september 2022 09:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je kunt chrome in desktop modus zetten, dan kun je net zoveel als thuis achter de computer.
Waar gaat de reis naartoe?
Heb gvd het lef eens om serieus te meeten. Ik heb al heel veel FOK!kers gemeet, waaronder @Jippie @PLY @ToT @Cobra4 @qltel @Rewimo @Maanvis @Rob @Papabear @yvonne @iteejer en nog een veelvoud aan andere users. Jij blijft maar etteren en zeuren maar een keer afspreken durf je simpelweg niet. Kom dan met je grote smoelquote:Op donderdag 15 september 2022 18:07 schreef Paul het volgende:
Oh wacht ze zei het 5 uur geleden haha
Vette like gezetquote:Op donderdag 15 september 2022 20:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heb gvd het lef eens om serieus te meeten. Ik heb al heel veel FOK!kers gemeet, waaronder @:Jippie @:ply @:Tot @:cobra4 @:qltel @:rewimo @:maanvis @:Rob @:papabear @:yvonne @:iteejer en nog een veelvoud aan andere users. Jij blijft maar etteren en zeuren maar een keer afspreken durf je simpelweg niet. Kom dan met je grote smoel
Ik heb er 4x zoveel gemeet😄quote:Op donderdag 15 september 2022 20:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heb gvd het lef eens om serieus te meeten. Ik heb al heel veel FOK!kers gemeet, waaronder @:Jippie @:ply @:Tot @:cobra4 @:qltel @:rewimo @:maanvis @:Rob @:papabear @:yvonne @:iteejer en nog een veelvoud aan andere users. Jij blijft maar etteren en zeuren maar een keer afspreken durf je simpelweg niet. Kom dan met je grote smoel
Geloof ik geen zak van. Wanneer kap je nou eens met die acts van je , en met name: wanneer kap je nou eens mij daar in te betrekken? Je wéét dat ik er geen zin in heb, geen behoefte aan heb en er niet aan mee wil doen. Maar je blijft er mee doorgaan, al is het nu dan zonder die mentionquote:
Wel iets meer dan alleen gemeet. We hebben zelfs wel eens een beschuitje gegeten!!!quote:Op donderdag 15 september 2022 20:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee fan. Ik ging vroeger naar fokmeetsquote:Op donderdag 15 september 2022 21:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
En toen werd je opeens huilend en zwetend wakker
Fan? Doe ff normaal joh. Ik heb niet met je geknikkerd of zoquote:Op donderdag 15 september 2022 21:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee fan. Ik ging vroeger naar fokmeets
quote:Op donderdag 15 september 2022 10:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ooh dan moet ik 'm toch eens kijken, klinkt als een bekende naam maar heb de film denk ik nog niet gezien
quote:Op donderdag 15 september 2022 20:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wat is het topique dan, @Papabear?quote:Op donderdag 15 september 2022 22:44 schreef Papabear het volgende:
En nu dit is uitgepraat, graag verder weer ontopic
[..]
g0dm0rg0nquote:
Hey Maanquote:
hoiquote:
hoiquote:
stroquote:
Hey skattiequote:
gaat vandaag regenen/hagelen/stormen hoor heequote:Op vrijdag 16 september 2022 09:38 schreef DJMO het volgende:
Zo. De schoentjes maar eens onderbinden en de hort op. Ik ben echt laat vandaag, lekker uitgeslapen
Ben ik op gekleed.quote:Op vrijdag 16 september 2022 09:45 schreef Paul het volgende:
[..]
gaat vandaag regenen/hagelen/stormen hoor hee
Hij belt niet naar huis?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |