Wat let je?quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:49 schreef DJMO het volgende:
https://www.ad.nl/home/be(...)voor-ad-nl~ac457c40/
Dit is wel zo verdomd aanlokkelijk ...
wat gaan we doen als er paulgod komt te staan?quote:Op zondag 11 september 2022 13:56 schreef hemarookworst het volgende:
deze tt is weer niet lang houdbaar vrees ik
ik heb de contactgegevens van zijn begeleider niet, dus ik kan niet veel doenquote:Op zondag 11 september 2022 14:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wat gaan we doen als er paulgod komt te staan?
okequote:Op zondag 11 september 2022 14:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik heb de contactgegevens van mijn begeleider niet, dus ik kan niet veel doen
maar nog niet gepitstquote:
2e nu weer, na de pits.quote:Op zondag 11 september 2022 15:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar nog niet gepitst
maar wel leuk idd
quote:
Zie je soms vliegen ja?quote:
Typ-Ex?quote:
wiequote:
Geen idee. ik ga naar bed. ik ben stuk.quote:
okequote:Op zondag 11 september 2022 20:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Geen idee. ik ga naar bed. ik ben stuk.
Ik knipperde ook een keer met mijn ogen en toen....quote:Op zondag 11 september 2022 19:09 schreef maily het volgende:
[..]
Het werd ineens donker ... maar dat was het weekend dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 september 2022 20:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik knipperde ook een keer met mijn ogen en toen....
Nog niet .... nog één nachtje slapen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondertussen in olifantland:
1 of andere rare gast die graag met allerlei dingen scheld o.a. homo manwijven en zo.quote:
Ik had last van een talgcyste. Geen schoonheidsding dus. Is een dag of tien geleden operatief weggehaald en doet gewoon nog steeds pijn.quote:Op zondag 11 september 2022 22:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
https://nl.metrotime.be/n(...)n-zich-om-arm-vagina
ja wist ikquote:Op zondag 11 september 2022 22:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik had last van een talgcyste. Geen schoonheidsding dus. Is een dag of tien geleden operatief weggehaald en doet gewoon nog steeds pijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |