Willy hoopt dat er bier is had ik begrepen.quote:Op maandag 19 september 2022 12:29 schreef TLC het volgende:
Na deze dienst een koffietafel met een droog plakje cake ?
Jij hoopte dat Ali B een rap bracht?quote:Op maandag 19 september 2022 12:25 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat het er bij kerkelijke uitvaarten zo aan toe gaat. Maar kom op, een beetje met de tijd meegaan moet toch lukken?
Gaat wel effe duren voordat elke gast een biertje heeft Met hun taptempoquote:Op maandag 19 september 2022 12:29 schreef PS. het volgende:
[..]
Willy hoopt dat er bier is had ik begrepen.
quote:Op maandag 19 september 2022 12:29 schreef PS. het volgende:
[..]
biden mocht ook alleen z'n vrouw meenemen, willem z'n vrouw én moederquote:Op maandag 19 september 2022 12:28 schreef wdn het volgende:
[..]
Gaat terug naar 1748
Wim Lex stamt af van een huwelijk tussen Willem IV en de dochter van George II en Caroline of Ansbach.
(daar komt de "Jonkheer van Amsberg" vandaan)
Biden kan dat niet zeggen.
Wel een taptoe...quote:Op maandag 19 september 2022 12:29 schreef PS. het volgende:
[..]
Binnekort oorlogquote:Op maandag 19 september 2022 12:30 schreef tralalala het volgende:
Willie is gewoon op de plek van Biden gaan zitten. Baas.
Of de toppers ofzo.quote:Op maandag 19 september 2022 12:29 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Jij hoopte dat Ali B een rap bracht?
Daarom zit die ook vooraan, dacht dat op die tafel het lopend buffet kwam, komt zij daar te liggen.quote:Op maandag 19 september 2022 12:29 schreef PS. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 september 2022 12:33 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Daarom zit die ook vooraan, dacht dat op die tafel het lopend buffet kwam, komt zij daar te liggen.
Tussen Duitsland en Frankrijk, zoals het een bufferstaat betaamt..quote:Op maandag 19 september 2022 12:33 schreef Dutch_view het volgende:
Belgisch Koningshuis helemaal weggestopt in een hoekje?
Ze hebben (of hadden iig) het niet zo op katholieken hč.quote:Op maandag 19 september 2022 12:33 schreef Nielsch het volgende:
is de Paus er zelf ook? dan mogen die koorknaapjes wel oppassen.
Was ze ook homo dan?quote:Op maandag 19 september 2022 12:34 schreef Rnie het volgende:
Wanneer begint het optreden van Ricky Martin?
weet ik, maar als staatshoofd van het vaticaan kan hij toch komen?quote:Op maandag 19 september 2022 12:34 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ze hebben (of hadden iig) het niet zo op katholieken hč.
Nee, maar Neophyte kon niet vandaag.quote:
quote:Op maandag 19 september 2022 12:37 schreef TweedeKlum het volgende:
Charles houdt zijn joystick goed vast zie ik.
De persoon die je wist dat hier iets over ging zeggen zodra er een donkere persoon in beeld kwam.quote:
Nee, ik zag ze ook. Donkere mannen met een zwarte rok net onder de knie en een colbert erop.quote:Op maandag 19 september 2022 11:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bedoel je niet gewoon een kilt?
quote:Op maandag 19 september 2022 12:30 schreef tralalala het volgende:
Willie is gewoon op de plek van Biden gaan zitten. Baas.
Ik had echt heel graag een LuckyTV van Willy gezien over deze hele ceremonie.quote:
Wat de toekomst brengen moge zou hier wel heel mooi bij zijn.quote:Op maandag 19 september 2022 12:34 schreef TLC het volgende:
Where to leads the road we have to go ?
from Mieke Countcamp
Keizer Willem-Alexander zit vooraan inderdaad.quote:Op maandag 19 september 2022 12:44 schreef ootjekatootje het volgende:
Iemand de Keizer al gespot? Die had ik wel vooraan verwacht.
Mona? Die komt er niet in.quote:Op maandag 19 september 2022 12:44 schreef ootjekatootje het volgende:
Iemand de Keizer al gespot? Die had ik wel vooraan verwacht.
Ja, weet Beatrix in ieder geval zeker dat die zich gedraagt.quote:Op maandag 19 september 2022 12:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Keizer Willem-Alexander zit vooraan inderdaad.
Queen Elizabeth, The Queen Mother, ga je mond spoelenquote:
quote:Op maandag 19 september 2022 12:48 schreef ootjekatootje het volgende:
Wel mooie bloemen van haar Balmoral landgoed op de kist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |