Kom je er wel eens bij een uitvaartdienst?quote:Op maandag 19 september 2022 12:19 schreef Breekfast het volgende:
Haha waar heeft ze het over?
Jammer dat de kerk nog steeds in de weg staat van een mooie afscheidsdienst die de persoon zelf op een mooie manier herdenkt.
Goeie banden blijkbaar, anders krijg je dat niet voor elkaar. Zelfs Biden zie ik nergens.quote:
Ze stond ook aan het hoofd van de Anglicaanse kerk, he.quote:Op maandag 19 september 2022 12:19 schreef Breekfast het volgende:
Jammer dat de kerk nog steeds in de weg staat van een mooie afscheidsdienst die de persoon zelf op een mooie manier herdenkt.
Dit is wel koninklijk he, presidenten komen op het tweede planquote:Op maandag 19 september 2022 12:20 schreef Tengano het volgende:
[..]
Goeie banden blijkbaar, anders krijg je dat niet voor elkaar. Zelfs Biden zie ik nergens.
Is dat briefje nou weggehaald? Ik zie het niet meer. Ze hielden er wel rekening mee met de camera's gelijk.
Dat denk ik wel ja, Elizabeth en Beatrix waren ook een soort van generatiegenoten. Nou ja, kleine 20 jaar verschilquote:Op maandag 19 september 2022 12:20 schreef Tengano het volgende:
[..]
Goeie banden blijkbaar, anders krijg je dat niet voor elkaar. Zelfs Biden zie ik nergens.
Is dat briefje nou weggehaald? Ik zie het niet meer. Ze hielden er wel rekening mee met de camera's gelijk.
ONS koningshuis werd op de BBC ook als eerste genoemd toen men het over de reacties op haar overlijden had.quote:Op maandag 19 september 2022 12:20 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat het er bij kerkelijke uitvaarten zo aan toe gaat. Maar kom op, een beetje met de tijd meegaan moet toch lukken?quote:Op maandag 19 september 2022 12:20 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Kom je er wel eens bij een uitvaartdienst?
Nog geen 12 jaar verschil, valt meequote:Op maandag 19 september 2022 12:23 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja, Elizabeth en Beatrix waren ook een soort van generatiegenoten. Nou ja, kleine 20 jaar verschil
Haha ja, heel irritant, religie bij de uitvaart van een religieus persoon met een hoge positie in een religieus instituut.quote:Op maandag 19 september 2022 12:19 schreef Breekfast het volgende:
Omdat ze knettergek is.quote:Op maandag 19 september 2022 12:26 schreef Rnie het volgende:
Met alle respect hoor, maar wat is er met Liz Truss? Waarom loopt ze zo raar?
Oh ja je hebt gelijk. Denk wel dat ze daardoor ook wel warme banden hadden. Prins Philip had buitenlandse roots. Prins Claus ook. Wat dat betreft hadden ze wel wat gemeenquote:Op maandag 19 september 2022 12:25 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Nog geen 12 jaar verschil, valt mee
Die is niet helemaal goed. Zou echt nooit gekozen zijn ook door het volk.quote:Op maandag 19 september 2022 12:26 schreef Rnie het volgende:
Met alle respect hoor, maar wat is er met Liz Truss? Waarom loopt ze zo raar?
Nu ligt er een anderequote:
Hoge? Zeg gerust de hoogste. Ze was het hoofd van de Anglicaanse kerk. Alsof je bij de begrafenis van de Paus zegt moet dat nou, een kerkdienst.quote:Op maandag 19 september 2022 12:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Haha ja, heel irritant, religie bij de uitvaart van een religieus persoon met een hoge positie in een religieus instituut.
Gaat terug naar 1748quote:Op maandag 19 september 2022 12:20 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ze is het hoofd van de kerk in Engelandquote:Op maandag 19 september 2022 12:19 schreef Breekfast het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |