Nog steeds, maar Nadir wilde wel zoenenquote:Op zondag 11 september 2022 00:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh huh. En vanmorgen tijdens het make-up -clubje zei ze dat ze Ruben wel okey vond
Lief welquote:Op zondag 11 september 2022 00:26 schreef D. het volgende:
[..]
Nog steeds, maar Nadir wilde wel zoenen
Ik zou hem niet aanraken verderquote:
Echt hehquote:Op zondag 11 september 2022 00:28 schreef Moeraskat het volgende:
Wat is er mis met de naam “Tommy Lee”?
Ik zou me kapot schamen met zo'n naam. Dat klinkt echt heel tokkie.quote:Op zondag 11 september 2022 00:28 schreef Moeraskat het volgende:
Wat is er mis met de naam “Tommy Lee”?
Dan noem je jezelf gewoon Tommy.quote:Op zondag 11 september 2022 00:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zou me kapot schamen met zo'n naam. Dat klinkt echt heel tokkie.
Tomaatjesgate gaat over Ruben en Gerry geloof ik.quote:Op zondag 11 september 2022 00:31 schreef mootie het volgende:
Wie wil er nou een gesprek met wie hebben?
Ratelslangenquote:Op zondag 11 september 2022 00:29 schreef greysbones het volgende:
jammer dat deze dames wakker zijn
had liever andere mensen
Dan ben je waarschijnlijk gewoon tokkie en weet je niet beter.quote:Op zondag 11 september 2022 00:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zou me kapot schamen met zo'n naam. Dat klinkt echt heel tokkie.
zijn vater noemte hem nach en rockdrummer vanquote:Op zondag 11 september 2022 00:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan noem je jezelf gewoon Tommy.
Snap het probleem niet. Er zijn veeeeel ergere namen.
Sorry ik snap niet wat je zegt …quote:Op zondag 11 september 2022 00:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
zijn vater noemte hem nach en rockdrummer van
motley crue
de jong kennt deze helemal niet
wat snap je niet?quote:Op zondag 11 september 2022 00:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sorry ik snap niet wat je zegt …
dat denk ik ookquote:Op zondag 11 september 2022 00:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze is Syrisch, het zal wel een verbastering zijn.
Vind ik ook een naar jong.quote:Op zondag 11 september 2022 00:38 schreef mootie het volgende:
Ruben lult ook maar wat, hij heeft helemaal niet gezien dat ze ze at.
Hij denkt dat gewoon.
zeg je nu ook dat gerry het was?quote:Op zondag 11 september 2022 00:38 schreef mootie het volgende:
Ruben lult ook maar wat, hij heeft helemaal niet gezien dat ze ze at.
Hij denkt dat gewoon.
Gerry uitgesproken als garyquote:Op zondag 11 september 2022 00:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze is Syrisch, het zal wel een verbastering zijn.
Zucht… neequote:Op zondag 11 september 2022 00:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
zeg je nu ook dat gerry het was?
zo ontzettend irritant dat ze er 1 slaapstream opgooienquote:
Beetje jammer jaquote:Op zondag 11 september 2022 00:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
zo ontzettend irritant dat ze er 1 slaapstream opgooien
geen ideequote:Op zondag 11 september 2022 00:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
in welke kant zitten de dat ze niet
te zien zijn?
ja gisterenquote:Op zondag 11 september 2022 00:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Is er iets van een centraal of een soort van overleg geweest tot nu toe ?
zorgt voor strijd in een RLSquote:
quote:Op zondag 11 september 2022 00:46 schreef Flory het volgende:
Gerry komt binnen, alle blikken op haar
is daar waar de 6 zitten niet buiten? binnen is toch de keukenquote:Op zondag 11 september 2022 00:46 schreef Flory het volgende:
Gerry komt binnen, alle blikken op haar
Vrouwen onder elkaar is heerlijk gekonkelquote:Op zondag 11 september 2022 00:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
zorgt voor strijd in een RLS
maar ik zie dan liever Jeffrey
die plannen smeed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Je kijkt toch ook streams?quote:Op zondag 11 september 2022 00:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]
is daar waar de 6 zitten niet buiten? binnen is toch de keuken
Ik geef hem geen ongelijkquote:Op zondag 11 september 2022 00:50 schreef JDB94 het volgende:
Ruben heeft geen zin in dat 'kankergezeik!'
niets van te verstaan zo met dat slechte geluidquote:Op zondag 11 september 2022 00:52 schreef JDB94 het volgende:
Ik ga zo ontiegelijk bad op dat fluisteren altijd
ja maar buitenquote:Op zondag 11 september 2022 00:50 schreef Flory het volgende:
[..]
Je kijkt toch ook streams?
Ze zitten gewoon op de bank.
Je hoorde hem net wat schelden op die dames terwijl ie niet op beeld wasquote:Op zondag 11 september 2022 00:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
is ruben nu on stream? ik hoor hem niet
stream 1 is de bank binnenquote:Op zondag 11 september 2022 00:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]
als de keuken binnen is kann de
bank niet binnen zijn of?f?
Ow please Mario constant al die vragen, wij zien hetzelfde als jij.quote:Op zondag 11 september 2022 00:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]
als de keuken binnen is kann de
bank niet binnen zijn of?f?
Hij maakt er een raadseltje vanquote:Op zondag 11 september 2022 00:55 schreef Flory het volgende:
[..]
Ow please Mario constant al die vragen, wij zien hetzelfde als jij.
Ik versta het wel prima eigenlijkquote:Op zondag 11 september 2022 00:56 schreef chufi het volgende:
FEBO !!!!!!!!!!!!!!!! Doe wat aan dat geluid van die dames !!!!!
Omdat jouw Nederlands soms zo slecht is dat ik er niks van kan makenquote:Op zondag 11 september 2022 00:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat snap je niet?
weet je niet wat en rockgroep is?
Ja, nou prima, je ziet ze verdomme op de bank ziten, de trap, het podium, waar the fuck denk je dat ze zijn!quote:Op zondag 11 september 2022 00:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee als licht was is hhet dudelijk dat het
binnen is
Graagquote:Op zondag 11 september 2022 00:56 schreef chufi het volgende:
FEBO !!!!!!!!!!!!!!!! Doe wat aan dat geluid van die dames !!!!!
En dan ook nog eens op die manier dat ik alles drie keer moet lezen.quote:Op zondag 11 september 2022 00:58 schreef Flory het volgende:
[..]
Nee hij post elke hersenscheet, kijk en luister gewoon zelf!
quote:Op zondag 11 september 2022 00:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, nou prima, je ziet ze verdomme op de bank ziten, de trap, het podium, waar the fuck denk je dat ze zijn!
In de Eftelingquote:Op zondag 11 september 2022 00:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, nou prima, je ziet ze verdomme op de bank ziten, de trap, het podium, waar the fuck denk je dat ze zijn!
Ook dat ja, pffffffquote:Op zondag 11 september 2022 00:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En dan ook nog eens op die manier dat ik alles drie keer moet lezen.
hoezo is daar geen licht? de regie is zo stomdomquote:Op zondag 11 september 2022 00:58 schreef mootie het volgende:
[..]
kann jij dann fliesend duits hoor?quote:Op zondag 11 september 2022 00:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En dan ook nog eens op die manier dat ik alles drie keer moet lezen.
Nee, jij hebt het licht uitgevonden zeker.quote:Op zondag 11 september 2022 01:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo is daar geen licht? de regie is zo stomdom
Kan je alsjeblieft even proberen fatsoenlijk te typen want dit schiet echt niet op.quote:Op zondag 11 september 2022 01:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
kann jij dann fliesend duits hoor?
Bel ze, mail ze, tweet ze of whatever maar val ons er niet steeds mee lastig hierquote:Op zondag 11 september 2022 01:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo is daar geen licht? de regie is zo stomdom
ik ben niet van nederland hoorquote:Op zondag 11 september 2022 01:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kan je alsjeblieft even proberen fatsoenlijk te typen want dit schiet echt niet op.
Echt hèquote:
Zij is echt dat type dat bij zulke gasten pastquote:Op zondag 11 september 2022 01:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Echt hè![]()
Volgens mij wil ze enorm graag pik.
Dat is zeker waarquote:Op zondag 11 september 2022 01:04 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Zij is echt dat type dat bij zulke gasten past
En soms nog grappig ookquote:Op zondag 11 september 2022 01:03 schreef JDB94 het volgende:
Mario heeft wel wat stappen gemaakt in de NL'se taal tho![]()
Prima allemaal in een sc, ik lul al jaren met hem, maar ontzettend vermoeiend in de cos.quote:
verbazingwekkend wie er allemaal nog wakker zijnquote:
Alsof ze even naar huis zijn geweestquote:Op zondag 11 september 2022 01:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
verbazingwekkend wie er allemaal nog wakker zijn
die je al een hele tijd niet hebt gezien
Ik moet eerlijk bekennen dat ik vanavond pas voor het eerst deelnemer per deelnemer ff gekeken heb. Met de conclusie dat ik een aantal mensen nog steeds niet gezien hebquote:Op zondag 11 september 2022 01:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
of even bij de FEBOquote:Op zondag 11 september 2022 01:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Alsof ze even naar huis zijn geweest
Ze komen elke nacht weer opeens overal vandaanquote:Op zondag 11 september 2022 01:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 september 2022 01:09 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik vanavond pas voor het eerst deelnemer per deelnemer ff gekeken heb. Met de conclusie dat ik een aantal mensen nog steeds niet gezien heb
Er zitten nog 36 mensen... sommige zijn vroegslapers andere nachtbrakers zo werkt datquote:Op zondag 11 september 2022 01:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Precies, juist charme ervan denk ik. Er is altijd wel 'iets'quote:Op zondag 11 september 2022 01:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zitten nog 36 mensen... sommige zijn vroegslapers andere nachtbrakers zo werkt dat
dat bedoel ik ook nietquote:Op zondag 11 september 2022 01:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zitten nog 36 mensen... sommige zijn vroegslapers andere nachtbrakers zo werkt dat
En sommige zijn onzichtbaarquote:Op zondag 11 september 2022 01:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat er ook inmiddels wel een hoop mensen zijn die bang zijn wat te missen van het gekonkel 's nachts.quote:Op zondag 11 september 2022 01:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat bedoel ik ook niet
bepaalde mensen zie je 2 uur niet en dan blijken ze plots nog wakker te zijn
Nu is er haar gejat, morgen iemands voorhuid.quote:Op zondag 11 september 2022 01:10 schreef mootie het volgende:
Hmmm Mirthe zou niet meer slapen tot de levensgevaarlijke slaapwandelaar, die mensen in hun slaap verminkt, is gevonden.
quote:Op zondag 11 september 2022 01:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nu is er haar gejat, morgen iemands voorhuid.
2 streams waarvan 1 op slapendequote:Op zondag 11 september 2022 01:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat bedoel ik ook niet
bepaalde mensen zie je 2 uur niet en dan blijken ze plots nog wakker te zijn
Nog even en het licht gaat aanquote:Op zondag 11 september 2022 01:12 schreef greysbones het volgende:
er komen zelfs weer mensen uit bed
Nee, want pussyquote:Op zondag 11 september 2022 01:13 schreef Flory het volgende:
[..]
Hij staat er nu weer bij, gaat ze wat zeggen???
aangezien het er nu noh 36 zijn is het best moeilijkquote:Op zondag 11 september 2022 01:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben vandaag pas gaan streamen en heb dus heel weinig gezien tot nu toe,
maar is er al een soort van Top 5 van bewoners ?
Erik favoriet?!quote:Op zondag 11 september 2022 01:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
aangezien het er nu noh 36 zijn is het best moeilijk
Eric is behoorlijk favoriet
ikzelf vind jeffrey een leuke speler
de dames die nu nog wakker zijn
zijn de roddelaars/stooksters
onbegrijpelijkquote:
Ik kan meestal alleen laat kijken dus het wisselt heel erg omdat ik niet alles zie.quote:Op zondag 11 september 2022 01:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben vandaag pas gaan streamen en heb dus heel weinig gezien tot nu toe,
maar is er al een soort van Top 5 van bewoners ?
geeft lekker veel wrijvingquote:Op zondag 11 september 2022 01:16 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik kan meestal alleen laat kijken dus het wisselt heel erg omdat ik niet alles zie.
Er zijn teveel mensen om alles te volgen, aan de andere kant is het ook gaaf met veel bewoners
Iemand zei dat net.quote:
Inderdaad, benieuwd wat er nu uit de kast getrokken gaat worden om invloed uit te oefenen.quote:Op zondag 11 september 2022 01:18 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een voordeel, dat gezeik over wat het publiek denkt was ik wel zat
zouden ze elke avond een ander slachtoffer kiezen?quote:Op zondag 11 september 2022 01:18 schreef JDB94 het volgende:
Die slaapstreams mogen ze wel achterwege laten wat mij betreft
ja tot 3 zowatquote:Op zondag 11 september 2022 01:18 schreef JDB94 het volgende:
Die slaapstreams mogen ze wel achterwege laten wat mij betreft
Weet het niet zekerquote:
Bern is al naar bedquote:
Nog steeds Bertje?quote:Op zondag 11 september 2022 01:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
zouden ze elke avond een ander slachtoffer kiezen?
Valt erg mee, we mochten zelfs gesprek zien toen de huisarts kwam voor Rubenquote:Op zondag 11 september 2022 01:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zag vandaag een paar keer een streamlock, zijn die vaak of valt het mee ?
Sorry voor al mijn vragen ....
valt erg meequote:Op zondag 11 september 2022 01:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Soms is het wel logisch dat er SL isquote:Op zondag 11 september 2022 01:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
valt erg mee
spellen zonder sl
speluitleg zonder sl
donderdag snachts (?)was er gedoe
toen wel veel SL
als de febo moet ingrijpen jaquote:Op zondag 11 september 2022 01:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Soms is het wel logisch dat er SL is
nee kim en mexx met marcianoquote:Op zondag 11 september 2022 01:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
is dat nu gerry de daar zit,sorry het is donker
quote:Op zondag 11 september 2022 01:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Spellen zonder streamlock is wel een hele verbetering denk ik ....
Ja zoiets ... wat een losersquote:Op zondag 11 september 2022 01:25 schreef Flory het volgende:
[..]
Dansen? Iets voor de bonteavond misschien?
Ja maar die horen we nietquote:Op zondag 11 september 2022 01:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar op de andere bank zijn ook mensen
We horen 1 gesprek tegelij Mario .. als die andere dames er ook nog doorheen tetteren horen we helemaal niksquote:Op zondag 11 september 2022 01:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja en dat is dat problem wat ik zeg
katastrophestreams
Dat is een voordeel met veel bewonersquote:Op zondag 11 september 2022 01:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Wel leuk dat er ook nachtelijke streams zijn
Ja, positieve ontwikkeling in ieder geval, hoi goed je te zien hier weer ...quote:Op zondag 11 september 2022 01:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Wel leuk dat er ook nachtelijke streams zijn
dann moet de regie de geluiden regelen davorquote:Op zondag 11 september 2022 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
We horen 1 gesprek tegelij Mario .. als die andere dames er ook nog doorheen tetteren horen we helemaal niks
Open er een topic voor Marioquote:Op zondag 11 september 2022 01:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann moet de regie de geluiden regelen davor
willen ze dat project maken maar zo
Ja ze zien in alles wel iets... Anders mail je ff met de SBS6 baasquote:Op zondag 11 september 2022 01:36 schreef mario390 het volgende:
de 3 spinnen zich weer wat te samen wat de
anderen in de keuken doen
nee maar zij me niet boos dat is en regiefail klasse 1quote:Op zondag 11 september 2022 01:36 schreef Flory het volgende:
[..]
Open er een topic voor Mario![]()
Kun je al je tips en opmerkingen voor de regie kwijt
Ja dat zag ik ook l. Geen idee waaromquote:Op zondag 11 september 2022 01:40 schreef Flory het volgende:
Huh? Heeft Leila ook haar 24 uur aangevraagd?
-> 5thencounter in JAA / Meldt hier de 24-uur aanvragers
zij weest niet precies wat zij willquote:Op zondag 11 september 2022 01:40 schreef Flory het volgende:
Huh? Heeft Leila ook haar 24 uur aangevraagd?
-> 5thencounter in JAA / Meldt hier de 24-uur aanvragers
Leila wilde dreigen om info van thuis te krijgen.quote:Op zondag 11 september 2022 01:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ook l. Geen idee waarom
quote:Op zondag 11 september 2022 01:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ook l. Geen idee waarom
Heb er verder niks over gelezen?quote:Op zondag 11 september 2022 01:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij weest niet precies wat zij will
FFquote:Op zondag 11 september 2022 01:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Leila wilde dreigen om info van thuis te krijgen.
quote:Op zondag 11 september 2022 01:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Leila wilde dreigen om info van thuis te krijgen.
Nee dus,quote:
Ja bizarquote:Op zondag 11 september 2022 01:46 schreef Flory het volgende:
Kim lacht zooo overdreven als Marciano wat zegt
Deze tijd was er amper iemand wakker in BB en zoja was er niet meer licht dan hier hoor.quote:
ja verglijken is dat misschien met utopia om dat daarquote:Op zondag 11 september 2022 01:51 schreef Flory het volgende:
[..]
Deze tijd was er amper iemand wakker in BB en zoja was er niet meer licht dan hier hoor.
V2quote:Op zondag 11 september 2022 02:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is videoland 2 ? is niet zo
donker als 1
quote:
niet offiziell ,hoe kann dat dann?quote:
Kijk Floor haar post.quote:Op zondag 11 september 2022 02:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
niet offiziell ,hoe kann dat dann?
Hier gaan ze niet blij mee zijn.quote:Op zondag 11 september 2022 02:43 schreef Flory het volgende:
[..]
Zie het ja, gaat niet lang duren denk ik
vorall kann ook zijn dat vele daar bij yt van stream opgenommenquote:Op zondag 11 september 2022 02:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier gaan ze niet blij mee zijn.
Lekker slipe Floor.quote:Op zondag 11 september 2022 02:50 schreef Flory het volgende:
Geen idee wat Ruben allemaal aan het schrijven is, er lijkt geen eind aan te komen![]()
Bedtijd hier![]()
Goedemorgen.quote:Op zondag 11 september 2022 04:49 schreef KoningWouter het volgende:
Goedemorgen
Een dooie bende in de loods. Waar is Bert als je hem nodig hebt?
We wachten op Bert.quote:
Bert komt pas om 7 uur en gaat je niks aanquote:Op zondag 11 september 2022 05:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We wachten op Bert.
En waarom ben jij wakker?
Trek je niks aan van Bloempje hoor.Maar ga niet met haar wedden.quote:Op zondag 11 september 2022 05:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ben van de ochtendploeg; heb er al weer een volle nacht op zitten.
Haha vertel, waarom niet?quote:Op zondag 11 september 2022 05:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Trek je niks aan van Bloempje hoor.Maar ga niet met haar wedden.
De dame wint van je.Is mij ooit overkomen.quote:
Dat is inderdaad erg lief.quote:Op zondag 11 september 2022 05:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De dame wint van je.Is mij ooit overkomen.![]()
Wat wel heel lief was,koop maar wat leuks voor je vriendin.
Zeker wel ,een vintage jurkje wat ze graag wilde.quote:Op zondag 11 september 2022 05:45 schreef Flow3r het volgende:
oh echt ?![]()
![]()
en heb je wat gekocht voor Soul of niet ?![]()
Die was gisteren ook wat laterquote:
Hey Dot.quote:
We mogen zelfs de mensen die de spellen leiden zien, niets stiekem of achter een SLquote:Op zondag 11 september 2022 01:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Behalve wanneer iemand echt los gaat of over FEBO lult.quote:Op zondag 11 september 2022 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We mogen zelfs de mensen die de spellen leiden zien, niets stiekem of achter een SL
Is dat al gebeurd? Kijk zelf niet zo heel veel. Andere dingen aan mijn hoofd nuquote:Op zondag 11 september 2022 06:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Behalve wanneer iemand echt los gaat of over FEBO lult.
Het wachten is op Bert. We gaan hem straks nog missen als hij naar huis isquote:Op zondag 11 september 2022 06:37 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Heb al koffie op. De vorige cos gelezen.
De zon zien opkomen.![]()
Maar helaas ...
Ze slapen nog.
quote:Op zondag 11 september 2022 06:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het wachten is op Bert. We gaan hem straks nog missen als hij naar huis is
Ze verspreken zich echt regelmatig.Over de regie etc.quote:Op zondag 11 september 2022 06:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dat al gebeurd? Kijk zelf niet zo heel veel. Andere dingen aan mijn hoofd nu
Meestal in de vroege ochtend even, als ze slapen en Bert zijn monoloog houdt.
Voor nu ligt iedereen nog in bed
Goedemorgen,Ik heb niks kunnen constateren.quote:Op zondag 11 september 2022 07:01 schreef Hunter het volgende:
Goedemorgen,
heeft de nachtdienst de harenstelende slaapwandelaar al kunnen betrappen?
Ja, daar valt weinig te stelenquote:Op zondag 11 september 2022 07:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen,Ik heb niks kunnen constateren.
De stream stond ook op Bert.
O jee dat zal niet leuk gevonden wordenquote:Op zondag 11 september 2022 06:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze verspreken zich echt regelmatig.Over de regie etc.
Bert ook nog nietquote:Op zondag 11 september 2022 06:59 schreef Flow3r het volgende:
iemand is wakker, ik hoor het![]()
de regie is nog niet wakker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |