manipulatief mannetjequote:Op zaterdag 10 september 2022 22:51 schreef Deisyy het volgende:
Waarom kotst iedereen Martin uit, ik kijk pas sinds gisteravond
Dat valt dus behoorlijk tegen, ik heb nog weinig inbreng gezien van haar kantquote:Op zaterdag 10 september 2022 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk, zo'n type zorgt wel voor spanning ende sensatie
de bestequote:Op zaterdag 10 september 2022 22:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, ik weet niet of dit de fittie was waar eerder over werd gesproken ....![]()
Dit was op stream 1, maar was net te laat denk ik .....![]()
https://streamable.com/0d5lau
Uit kotsen valt volgens mij wel mee. Ik vind het gewoon een grappig typetje.quote:Op zaterdag 10 september 2022 22:51 schreef Deisyy het volgende:
je bent er weerquote:Op zaterdag 10 september 2022 22:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, ik weet niet of dit de fittie was waar eerder over werd gesproken ....![]()
Dit was op stream 1, maar was net te laat denk ik .....![]()
https://streamable.com/0d5lau
Opgestaan als leider (gekozen als manager), zegt veel, doet iets anders, en neemt als manager ook stiekem eten en snoepquote:Op zaterdag 10 september 2022 22:51 schreef Deisyy het volgende:
Dat geroddel moet toch een keer fout gaan, dan keert het toch tegen haar, lijkt me.quote:Op zaterdag 10 september 2022 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Dat valt dus behoorlijk tegen, ik heb nog weinig inbreng gezien van haar kant
Ze leek me wel leuk, in het begin
laten we hopen heel snelquote:Op zaterdag 10 september 2022 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat geroddel moet toch een keer fout gaan, dan keert het toch tegen haar, lijkt me.
Ongeveer de helft daar roddelt teveel, dat moet wel mis gaan jaquote:Op zaterdag 10 september 2022 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat geroddel moet toch een keer fout gaan, dan keert het toch tegen haar, lijkt me.
heb ik ook wat moeite mee...wat dit betreft is bb wat makkelijkerquote:Op zaterdag 10 september 2022 22:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Moet er nog een beetje inkomen, teveel verschillende personen nog ....
Paar dagen, dan ben je eraan gewendquote:Op zaterdag 10 september 2022 22:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op zaterdag 10 september 2022 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien krijgt ie die nog, na de puberteit
Dat komt sneller goed dan je denktquote:Op zaterdag 10 september 2022 22:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zie de link niet, dus ik ga Jeffrey niet meer waarderenquote:Op zaterdag 10 september 2022 23:00 schreef mijntjexx het volgende:
Zo irritant als die jonkies zijn alleen maar bezig met tongen, iemand leuk vinden en de liefde. Daarvoor ga je toch gvd niet in dat programma. Daarom ga ik Jeffrey steeds meer waarderen.
Yep! Niet zo'n klein beetje ookquote:Op zaterdag 10 september 2022 23:01 schreef engine het volgende:
GJ en Nadir halen de manager even flink in het slijk. Toch?
Jeffrey is gewoon met het spel bezig, niet met tongen en evt neukenquote:Op zaterdag 10 september 2022 23:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie de link niet, dus ik ga Jeffrey niet meer waarderen
Uhuquote:Op zaterdag 10 september 2022 23:01 schreef engine het volgende:
Ja vind het ook wel sneu voor Martin nuquote:Op zaterdag 10 september 2022 23:01 schreef engine het volgende:
Teveel met het spel bezigquote:Op zaterdag 10 september 2022 23:02 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Jeffrey is gewoon met het spel bezig, niet met tongen en evt neuken
Berend zag ik begin van de avond buiten, bezig over de voorbereiding van de bonte avond.quote:Op zaterdag 10 september 2022 23:02 schreef Sestra666 het volgende:
maar serieus, waar is berend vandaag??
Ik heb 'm vanmiddag nog gezienquote:Op zaterdag 10 september 2022 23:02 schreef Sestra666 het volgende:
Paar keer op die pallet banken gezien.quote:Op zaterdag 10 september 2022 23:02 schreef Sestra666 het volgende:
Beetje eigen schuld. Dat is echt een functie die je toch nooit goed kunt doen.quote:Op zaterdag 10 september 2022 23:02 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ja vind het ook wel sneu voor Martin nu
Maar wel makkelijk veel beterquote:Op zaterdag 10 september 2022 23:04 schreef engine het volgende:
[..]
Beetje eigen schuld. Dat is echt een functie die je toch nooit goed kunt doen.
Is er maandag stemmen?quote:Op zaterdag 10 september 2022 23:05 schreef mijntjexx het volgende:
Hoop zo dat TL en Mexx ff stress krijgen maandag ( na de stemmen). Mexx ziet dat zo niet aankomen
Ik ben bang (figuurlijkquote:Op zaterdag 10 september 2022 23:06 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Dat zeggen ze zelf allemaal, lets hope
Dat was afgelopen maandag wel zo ja.quote:
ik hoop zij kregt stressquote:Op zaterdag 10 september 2022 23:05 schreef mijntjexx het volgende:
Hoop zo dat TL en Mexx ff stress krijgen maandag ( na de stemmen). Mexx ziet dat zo niet aankomen
Ik denk eigenlijk dat ze daar wel vanuit gegaan zijn. Kijk naar de laatste BB...ze lopen weg als ze geen zin meer hebben...dan kun je verwachten dat er uit 40 mensen sowieso een paar zelf op stappen.quote:Op zaterdag 10 september 2022 23:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben bang (figuurlijk) dat omdat er zoveel mensen zelf vertrekken er voorlopig geen exits zijn
Wel als ze nog willen pratenquote:Op zaterdag 10 september 2022 23:11 schreef greysbones het volgende:
in bed hoeven ze dus geen mic om?
*zaptquote:Op zaterdag 10 september 2022 23:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
kun jij er wat van verstaan dan stream 1?
Die rende een uur geleden de poort uit, ze zei iets als, mario,mario, ik kom nu naar oostenrijkquote:
quote:Op zaterdag 10 september 2022 23:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die rende een uur geleden de poort uit, ze zei iets als, mario,mario, ik kom nu naar oostenrijk
Op dit moment favo's voor mij zijn Jeffrey , Moirama en Erikquote:Op zaterdag 10 september 2022 23:08 schreef Thorelf het volgende:
vind het nog wat teveel mensen ,maar beetje een indicatie wie vinden jullie een favoriet?
Moet op een geheime plek zodat de camera's het niet zien liggen.quote:Op zaterdag 10 september 2022 23:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
stopt ze ze nu in een bloempot?
Even wrijvenquote:Op zaterdag 10 september 2022 23:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die rende een uur geleden de poort uit, ze zei iets als, mario,mario, ik kom nu naar oostenrijk
quote:Op zaterdag 10 september 2022 23:21 schreef engine het volgende:
Tommy Lee is naar de hoeren geweest.
mexx is een mutsquote:Op zaterdag 10 september 2022 23:22 schreef D. het volgende:
[..]
Mexx ook, maar die reageerde alsof ze het niet al eerder gehoord had
top met 20quote:Op zaterdag 10 september 2022 23:21 schreef engine het volgende:
bij de Nutten??quote:Op zaterdag 10 september 2022 23:21 schreef engine het volgende:
Ze hebben (morgen geloof ik) een Bonte Avond, dus ze moeten oefenenquote:Op zaterdag 10 september 2022 23:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kijk pas een paar uur, maar hoor ze konstant zingen, is dat een dingetje of zo ?
Hier welquote:Op zaterdag 10 september 2022 23:25 schreef MacDeMarco het volgende:
Is Erik bij jullie op de streams dan? Bij mij niet.
hoerenquote:
Gaan ze zuipen?quote:Op zaterdag 10 september 2022 23:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ze hebben (morgen geloof ik) een Bonte Avond, dus ze moeten oefenen
soms valt meequote:Op zaterdag 10 september 2022 23:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kijk pas een paar uur, maar hoor ze konstant zingen, is dat een dingetje of zo ?
Weet je hoe duur dat is?quote:
gertjan is date kingquote:Op zaterdag 10 september 2022 23:27 schreef engine het volgende:
Mexx is wel een insider in RLS programmas
Damn, mijn streams lopen echt achterquote:
*Keeping fingers crossedquote:Op zaterdag 10 september 2022 23:27 schreef D. het volgende:
[..]
Gaan ze vast inhalen zodra er geld genoeg is
even refreshen danquote:Op zaterdag 10 september 2022 23:28 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Damn, mijn streams lopen echt achter
De mijne was 11,99quote:Op zaterdag 10 september 2022 23:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Gewoon de goedkoopste wodka er in
Precies! Irritainment at its best!quote:Op zaterdag 10 september 2022 23:29 schreef Thorelf het volgende:
[..]
krijg je de echte mensen te zien zonder inhoudingen! en toneelspel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zoe interessant? Dat zou voor het eerst zijnquote:Op zaterdag 10 september 2022 23:32 schreef greysbones het volgende:
zoe komt ook even interessant doen
Hij zal wel ziek zijn van het snoep dat hij heeft gejatquote:
en de melkquote:Op zaterdag 10 september 2022 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij zal wel ziek zijn van het snoep dat hij heeft gejat
Hout gate incomingquote:Op zaterdag 10 september 2022 23:36 schreef greysbones het volgende:
dat hout hebben ze nooit genoeg aan deze winter
Hier ook buitenquote:Op zaterdag 10 september 2022 23:38 schreef Sestra666 het volgende:
wat een herrie buiten.
ik voel me oud
Dom kind. Maar ze maakt de livestreams wel interessant.quote:
tassiequote:Op zaterdag 10 september 2022 23:40 schreef Pokkehandtas het volgende:
Jabba the Hut en dingetje in gesprek.
Hey poezie @mario390quote:Op zaterdag 10 september 2022 23:40 schreef Pokkehandtas het volgende:
Jabba the Hut en dingetje in gesprek.
ze is een gemeen meisjequote:Op zaterdag 10 september 2022 23:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet niet, soms denk ik zij will echt gerry weg hebben
dann roept zij weer beyonce
Naar meisje, maar ik denk idd ook dat zij het kijken van de streams interessant maakt.quote:Op zaterdag 10 september 2022 23:40 schreef engine het volgende:
[..]
Dom kind. Maar ze maakt de livestreams wel interessant.
quote:Op zaterdag 10 september 2022 23:43 schreef D. het volgende:
Zit je streams te kijken, krijg je ineens Bert die aan zijn kont krabt in beeld
Komt van het douchen met je onderbroek aan ipv het te wassenquote:Op zaterdag 10 september 2022 23:43 schreef D. het volgende:
Zit je streams te kijken, krijg je ineens Bert die aan zijn kont krabt in beeld
Geloof dat er maar eentje is die dat doetquote:Op zaterdag 10 september 2022 23:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
Komt van het douchen met je onderbroek aan ipv het te wassen
Mario mist jequote:
De dame die het voorstelde zeker?quote:Op zaterdag 10 september 2022 23:45 schreef D. het volgende:
[..]
Geloof dat er maar eentje is die dat doet
Is het zeker dat hij gaat?quote:Op zaterdag 10 september 2022 23:45 schreef Sestra666 het volgende:
berend heeft gehuild toen johan ging en zal maandag weer huilen om bert (zijn maatjes)
quote:Op zaterdag 10 september 2022 23:46 schreef Pokkehandtas het volgende:
Berend zal ook wel wat paddestoelen tussen de billen hebben
Is het maandag?quote:
Wie niet, hehquote:
Lijkt me sterk dat ze het zelf niet doetquote:Op zaterdag 10 september 2022 23:45 schreef Jippie het volgende:
[..]
De dame die het voorstelde zeker?
Is het zeker dat hij gaat?quote:Op zaterdag 10 september 2022 23:45 schreef Sestra666 het volgende:
berend heeft gehuild toen johan ging en zal maandag weer huilen om bert (zijn maatjes)
Nee, ik bedoel hij moet zijn 24 uur toch nog aanvragen? Of moet je nu 24 uur van te voren aanvragen dat je je 24 uur wil aanvragen?quote:
Onder de dekens verderquote:Op zaterdag 10 september 2022 23:48 schreef greysbones het volgende:
gaan ze nu allemaal vroeg naar bed
quote:Op zaterdag 10 september 2022 23:47 schreef mario390 het volgende:
wie slaap op stream 2
op hoogbett ?
oh geen poezeldieiwopsie...dacht ik even.quote:
Ik denk ook weleens ietsquote:Op zaterdag 10 september 2022 23:49 schreef engine het volgende:
[..]
oh geen poezeldieiwopsie...dacht ik even.
24 uur aanvragen kan schijnbaar niet in het weekend. Zondagavond ofzo mag dat pas. Maandag gaat Bert naar huis als we zijn woorden moeten geloven.quote:Op zaterdag 10 september 2022 23:48 schreef Jippie het volgende:
[..]
Is het zeker dat hij gaat?
[..]
Nee, ik bedoel hij moet zijn 24 uur toch nog aanvragen? Of moet je nu 24 uur van te voren aanvragen dat je je 24 uur wil aanvragen?
die gaat welquote:Op zaterdag 10 september 2022 23:51 schreef engine het volgende:
[..]
24 uur aanvragen kan schijnbaar niet in het weekend. Zondagavond ofzo mag dat pas. Maandag gaat Bert naar huis als we zijn woorden moeten geloven.
En soms denk ik helemaal nietsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dank voor de uitlegquote:Op zaterdag 10 september 2022 23:51 schreef engine het volgende:
[..]
24 uur aanvragen kan schijnbaar niet in het weekend. Zondagavond ofzo mag dat pas. Maandag gaat Bert naar huis als we zijn woorden moeten geloven.
quote:Op zaterdag 10 september 2022 23:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het terug wil zien .......
Dank namens man en kinderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij mag het wel, maar telt het weekend niet mee (zoiets zeiden ze) Dus of je het nu vrijdag of zondag aanvraagt, je mag pas maandag weg. Bert heeft daarom Martin verzocht het zondag na het ontbijt aan te vragenquote:Op zaterdag 10 september 2022 23:51 schreef engine het volgende:
[..]
Graag gedaan, weet niet of dit überhaupt zinvol of nuttig is, maar heb even geen tijd om fragmenten te monteren.quote:
Ja heel verrassend als je zo het programma binnen komt. Dat is echt onzin. Hij vond de complimentjes volgens mij toch wel heel leuk nadat hij geknipt was.quote:Op zaterdag 10 september 2022 23:55 schreef Pokkehandtas het volgende:
Berend heeft schijt aan iedereen, wat ze van hem denken.
Ja, preciesquote:Op zaterdag 10 september 2022 23:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ja heel verrassend als je zo het programma binnen komt. Dat is echt onzin. Hij vond de complimentjes volgens mij toch wel heel leuk nadat hij geknipt was.
je kunt 10 seconden terug kijken via stream dus jaquote:Op zaterdag 10 september 2022 23:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Graag gedaan, weet niet of dit überhaupt zinvol of nuttig is, maar heb even geen tijd om fragmenten te monteren.
Is ze extentions verloren of zo, of hebben ze opdrachten van de Febo? Zag vandaag dat ze steeds over haar hoofd wreef, maar vanavond niet gestremd.quote:Op zaterdag 10 september 2022 23:59 schreef engine het volgende:
Die kim is echt een dom wijf...als haren afgeknipt zijn dan zie je toch waar ze afgeknipt zijn.....maar de haren zijn verdwenen...heel goede haardief dan
ze beweerde dat er iemand een pluk haar heeft afgekniptquote:Op zondag 11 september 2022 00:02 schreef Jippie het volgende:
[..]
Is ze extentions verloren of zo, of hebben ze opdrachten van de Febo? Zag vandaag dat ze steeds over haar hoofd wreef, maar vanavond niet gestremd.
Ze beweerd dat iemand een plukje haar van haar gejat heeftquote:Op zondag 11 september 2022 00:02 schreef Jippie het volgende:
[..]
Is ze extentions verloren of zo, of hebben ze opdrachten van de Febo? Zag vandaag dat ze steeds over haar hoofd wreef, maar vanavond niet gestremd.
helaasssssquote:Op zondag 11 september 2022 00:02 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dit lijkt mij wel een oprecht setje.
quote:Op zondag 11 september 2022 00:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze beweerde dat er iemand een pluk haar heeft afgeknipt
Kutquote:Op zondag 11 september 2022 00:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
helaasssss
Bern is de roken jager
Sacha het hertje dat gevangen is in de koplampen
Ja, dat langer terugkijken is er helaas niet meer zag ik .....quote:Op zondag 11 september 2022 00:01 schreef greysbones het volgende:
je kunt 10 seconden terug kijken via stream dus ja altijd handig
quote:
echt waardeloosquote:Op zondag 11 september 2022 00:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat langer terugkijken is er helaas niet meer zag ik .....
Bern Sachaquote:Op zondag 11 september 2022 00:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Kan iemand even een update geven van de setjes to nu toe ?
de bouwen nu en hokquote:Op zondag 11 september 2022 00:06 schreef engine het volgende:
Bern wil ook zoenen. Sasha nog altijd niet.
Dan zijn 24/7 opnames wel handig ...quote:Op zondag 11 september 2022 00:05 schreef greysbones het volgende:
echt waardeloos
als er iets wordt gezegd
is het bijna onmogelijk dit terug te luisteren
Ja en ook redelijk bizar. Daar loopt dus iemand rond die 's nachts een plukje haar af gaat knippen omdat....ja waarom eigenlijk?quote:
Omdat het kanquote:Op zondag 11 september 2022 00:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ja en ook redelijk bizar. Daar loopt dus iemand rond die 's nachts een plukje haar af gaat knippen omdat....ja waarom eigenlijk?
het is mamadoema of hoe ze ook heetquote:Op zondag 11 september 2022 00:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ja en ook redelijk bizar. Daar loopt dus iemand rond die 's nachts een plukje haar af gaat knippen omdat....ja waarom eigenlijk?
Aaah ze heeft nog geen blondequote:Op zondag 11 september 2022 00:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is mamadoema of hoe ze ook heet
voor een nieuwe pruik
wat heeft de vent buiten met de matras en kussen gedaan? ik dacht hij bouwt en hokquote:Op zondag 11 september 2022 00:06 schreef engine het volgende:
Bern wil ook zoenen. Sasha nog altijd niet.
om jou te plagenquote:Op zondag 11 september 2022 00:10 schreef D. het volgende:
Waarom 2 streams op de slaapkamers, terwijl er nog allemaal mensen in de woonkamer zitten?
Ik heb geen ideequote:Op zondag 11 september 2022 00:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat heeft de vent buiten met de matras en kussen gedaan? ik dacht hij bouwt en hok
Opruimenquote:Op zondag 11 september 2022 00:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat heeft de vent buiten met de matras en kussen gedaan? ik dacht hij bouwt en hok
U is nieuw hier?quote:
Daar voel je niks vanquote:
Ja dat is wel een beetje koudquote:Op zondag 11 september 2022 00:14 schreef mario390 het volgende:
is het overkoupt koud vor buiten
te slapen?
Die gast is 27.....ziet eruit als 18.quote:
Wel lekker stijl nuquote:Op zondag 11 september 2022 00:17 schreef greysbones het volgende:
Wanda zit constant aan haar haar
irritant
quote:Op zondag 11 september 2022 00:17 schreef engine het volgende:
[..]
Die gast is 27.....ziet eruit als 18.
Dit klinkt heel foutquote:
tommyleequote:Op zondag 11 september 2022 00:17 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Dit klinkt heel fouttommyl?
Nog ergerquote:
de noemt zich tommy lee enquote:Op zondag 11 september 2022 00:17 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
kan ook een voordeel zijn
duurt lang voordat hij oud lijkt
dat is zijn naamquote:Op zondag 11 september 2022 00:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
de noemt zich tommy lee en
de weet zeker niet we dat is
vast wel want hij is vernoemd naar de ex vanquote:Op zondag 11 september 2022 00:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
de noemt zich tommy lee en
de weet zeker niet we dat is
nee geloof ik nietquote:Op zondag 11 september 2022 00:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is zijn naam
die hebben zijn ouders hem gegeven
dan geloof je het nietquote:Op zondag 11 september 2022 00:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee geloof ik niet
tommy lee is en rockstar ,was met p.anderson samen
Heb je ook wel rare ouders. Wat een naamquote:Op zondag 11 september 2022 00:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is zijn naam
die hebben zijn ouders hem gegeven
Ja zn vati was fan van Pammiquote:Op zondag 11 september 2022 00:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee geloof ik niet
tommy lee is en rockstar ,was met p.anderson samen
ik ken echt gekkere namenquote:Op zondag 11 september 2022 00:23 schreef engine het volgende:
[..]
Heb je ook wel rare ouders. Wat een naam
dgk heeft in dit topic wat filmpjes geplaatsquote:Op zondag 11 september 2022 00:23 schreef Moeraskat het volgende:
Oké ik ben net terug van werk en weer 11uren streams gemist.
Zet ik de stream aan… hoor ik: “ik ga naar bed, jullie ook”?
Fml
Dat zal wel. Maar tommy lee....ik ben heel blij dat mijn ouders wel nuchter waren.quote:
Ja maar, ja maar, dan mis ik weer wat ze nu zeggenquote:Op zondag 11 september 2022 00:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
dgk heeft in dit topic wat filmpjes geplaats
zoe heeft gezoend met nadirquote:Op zondag 11 september 2022 00:24 schreef Moeraskat het volgende:
Oh er is weer eten gestolen.![]()
Even kijken of ik nog meer updates krijg
Er is zelfs haar gestolenquote:Op zondag 11 september 2022 00:24 schreef Moeraskat het volgende:
Oh er is weer eten gestolen.![]()
Even kijken of ik nog meer updates krijg
Oh huh. En vanmorgen tijdens het make-up -clubje zei ze dat ze Ruben wel okey vondquote:
Jaaaa dat had ik nog net meegekregenquote:
wat dacht je van Mensje pipiquote:Op zondag 11 september 2022 00:24 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zal wel. Maar tommy lee....ik ben heel blij dat mijn ouders wel nuchter waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |