Volgens Gpupdate welquote:Op zaterdag 10 september 2022 20:04 schreef Maanvis het volgende: [..] volgens racingnews365 is het nog niet bekend
Dan zou je kunnen zeggen dat Max vanaf plek 5 start.quote:
Er is nog niets gepubliceerdquote:
gpupdate heeft heel vaak fake nieuwsquote:Op zaterdag 10 september 2022 20:07 schreef Max23 het volgende:
[..]
Volgens Gpupdate wel
Edit. Tegenwoordig heet die site anders
Hm, maarja. Volgens hen heeft de FIA dat aan hun laten doorschemerenquote:Op zaterdag 10 september 2022 20:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
gpupdate heeft heel vaak fake nieuws
Jaquote:Op zaterdag 10 september 2022 20:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zou het komen wie als eerste aanmeldt voor gridstraf dat deze als eerste wordt toegepast?
Dan kan misschien verklaren de mogelijke P7 voor verstappenquote:
volgens mij heeft gpupdate niet eens mensen bij monzaquote:Op zaterdag 10 september 2022 20:09 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hm, maarja. Volgens hen heeft de FIA dat aan hun laten doorschemeren
quote:Op zaterdag 10 september 2022 20:07 schreef Max23 het volgende:
[..]
Volgens Gpupdate wel
Edit. Tegenwoordig heet die site anders
https://nl.motorsport.com(...)en-ferrari/10367226/
Vernomen van wie?quote:Verstappen dacht meteen aan P7, maar veel volgers aan P4. Motorsport.com heeft vernomen dat het P7 wordt voor Verstappen, naast Nyck de Vries op plek acht.
Nouquote:Op zaterdag 10 september 2022 20:10 schreef Starflyer het volgende:
De kwalificatie uitslag is bekend.
https://www.fia.com/sites(...)20Classification.pdf
Mooi, kunnen ze ook de startopstelling publiceren.quote:Op zaterdag 10 september 2022 20:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Leclerc houdt zijn pole. Uitslag Q us officieel en gepubliceerd
Welke regels?quote:Op zaterdag 10 september 2022 20:10 schreef Peterselieman het volgende:
Max morgen dus op P5 als ik de regels toepas
Waarom zou die hem kwijtrakenquote:Op zaterdag 10 september 2022 20:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Leclerc houdt zijn pole. Uitslag Q us officieel en gepubliceerd
Niet naar de bekende weg vragen..quote:Op zaterdag 10 september 2022 20:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zou die hem kwijtraken
Als ze de straffen weer in volgorde toepassen kom ik er op uit dat Max dan op P5 uit komt.quote:Op zaterdag 10 september 2022 20:11 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Welke regels?
Staat niet in de Sporting Regulations.
Mogelijke track limits in q1quote:Op zaterdag 10 september 2022 20:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zou die hem kwijtraken
Waarom zou die hem niet officieel hebben?quote:Op zaterdag 10 september 2022 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet naar de bekende weg vragen..
Maar hij heeft 'm officieel nu.
Waar?quote:
Ik bedoelde welke bocht slimmerikquote:
Bocht 7 in Q1. Tijdens zijn enige snelle rondje.quote:
Weet niet of daar een tracklimit lag, enige wat ik heb gehoord was Nyck die eentje pakte bij T10.quote:Op zaterdag 10 september 2022 20:16 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Bocht 7 in Q1. Tijdens zijn enige snelle rondje.
Doe wat research lambal, of lees een keer wat terug.quote:Op zaterdag 10 september 2022 20:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik bedoelde welke bocht slimmerik
Wij wel. En lees ff terug, dat scheelt weer eenzelfde gesprek.quote:Op zaterdag 10 september 2022 20:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weet niet of daar een tracklimit lag, enige wat ik heb gehoord was Nyck die eentje pakte bij T10.
-quote:Op zaterdag 10 september 2022 20:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zou die hem niet officieel hebben?
Er is (ook mobiel) een Twitterknop waardoor de tweet meteen leesbaar wordt.quote:Op zaterdag 10 september 2022 20:17 schreef SemPai het volgende:
https://twitter.com/Pasca(...)fKM2Sainr7HX-gw&s=19
Deze uitgerekende startgrid zo moeten kloppenquote:
In het tracklimit document wordt genoemd dat je nergens volledig over de witte lijn heen mag. Geen specifieke bochten genoemsquote:Op zaterdag 10 september 2022 20:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weet niet of daar een tracklimit lag, enige wat ik heb gehoord was Nyck die eentje pakte bij T10.
ja en nog is het officieel nie tbekend.quote:Op zaterdag 10 september 2022 20:17 schreef SemPai het volgende:
[ twitter ]
Dit lijkt me een plausibele uitleg
Misschien moet je eens teruglezen in het topic voordat je iemand aanvalt.quote:
Na wat klooien, inmiddels ontdekt.quote:Op zaterdag 10 september 2022 20:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er is (ook mobiel) een Twitterknop waardoor de tweet meteen leesbaar wordt.
http://gyazo.comquote:Op zaterdag 10 september 2022 20:20 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
In die bocht zal wel geen tracklimit liggen dan.
Het kon blijkbaar wel.quote:Op zaterdag 10 september 2022 20:20 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Chevy gaat nu terugkijken om een betere screenshot te regelen.quote:Op zaterdag 10 september 2022 20:20 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Misschien moet je eens teruglezen in het topic voordat je iemand aanvalt.
[ twitter ]
ik spreek geen spaansquote:Op zaterdag 10 september 2022 20:20 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Misschien moet je eens teruglezen in het topic voordat je iemand aanvalt.
[ twitter ]
Uit de race director notes:quote:Op zaterdag 10 september 2022 20:20 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Eventjes ENHANCEquote:Op zaterdag 10 september 2022 20:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Chevy gaat nu terugkijken om een betere screenshot te regelen.
Louis Dekkerquote:Op zaterdag 10 september 2022 20:22 schreef PS. het volgende:
[ afbeelding ]
NOS weet de startopstelling al vanaf 19:00
Twitter biedt de mogelijkheid om de tweet te vertalenquote:
quote:Volgens de notities van de racedirecteur van Monza, worden de grenzen van het circuit aangegeven door de witte lijn.
Deze foto is van bocht 7 in Charles Leclerc's enige Q1 poging. Als dit als buiten de witte lijn wordt beschouwd, had Leclerc niet tot Q2 mogen doordringen.
Zie je hem daarbinnen?
quote:Op zaterdag 10 september 2022 20:22 schreef PS. het volgende:
[ afbeelding ]
Jawel, maar Leclerc zal die lijn nog wel met een tear-off raken ofzo.quote:Op zaterdag 10 september 2022 20:20 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
de fia weet het nog niet eensquote:Op zaterdag 10 september 2022 20:22 schreef PS. het volgende:
[ afbeelding ]
Er is nog een logica te verzinnen waarbij Nyck voor Max startquote:Op zaterdag 10 september 2022 20:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja en nog is het officieel nie tbekend.
FIA.
[ afbeelding ]
quote:
Lekker op tijd maatquote:Op zaterdag 10 september 2022 20:28 schreef Maanvis het volgende:
deze moest ik nog kijken, is net binnen
[ afbeelding ]
ja is niet terug te kijken op ziggo go dus moest welquote:
Ik heb die ronde even onboard teruggekeken maar ik zie nergens een mogelijke track limit. Lijkt me dus een beetje fake news.quote:Op zaterdag 10 september 2022 20:20 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier hebben we Aad "21=5" de Mos bij nodig.quote:Op zaterdag 10 september 2022 20:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bij de FIA op dit moment
[ afbeelding ]
Italië, Ferrari zal wel in de jury zittenquote:Op zaterdag 10 september 2022 20:41 schreef beantherio het volgende:
Ze hebben toch wel eens eerder gridstraffen moeten toepassen? Wat is dit?
Garry Connelly is er niet eens met dat Max op P4 gaat starten nadat de gridstraffen zijn uitgedeeld (#BNW)quote:Op zaterdag 10 september 2022 20:41 schreef beantherio het volgende:
Ze hebben toch wel eens eerder gridstraffen moeten toepassen? Wat is dit?
Mmhh toch gevonden op beeld zoals uitgezonden dus het plaatje klopt wel.quote:Op zaterdag 10 september 2022 20:41 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik heb die ronde even onboard teruggekeken maar ik zie nergens een mogelijke track limit. Lijkt me dus een beetje fake news.
Al besprokenquote:Op zaterdag 10 september 2022 20:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Misschien dat ze Aad de Mos in kunnen schakelen?
quote:Op zaterdag 10 september 2022 20:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hier hebben we Aad "21=5" de Mos bij nodig.
Zorro, hij jat je grapjequote:Op zaterdag 10 september 2022 20:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Misschien dat ze Aad de Mos in kunnen schakelen?
Ik heb het al duidelijk onder zijn neus gewreven.quote:
Denk dat de FIA nog even bij RB langs is gegaan om niet nog even een paar onderdelen te wisselen zodat hij alsnog achteraan begint, puur om er voor de zorgen dat het Ferrari feestje uitgevoerd wordt.quote:Op zaterdag 10 september 2022 20:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Garry Connelly is er niet eens met dat Max op P4 gaat starten nadat de gridstraffen zijn uitgedeeld (#BNW)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |