SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu kunnen ze kindjes leren dat Russen schoften zijn, ik zie het probleem niet.quote:Op zaterdag 10 september 2022 15:55 schreef Ulx het volgende:
Dat is natuurlijk ook nog een dingetje. De Russen stuurden groomers naar Oekrane om de tere kinderzieltjes te beinvloeden en ze te leren dat ze geen Oekranse kinderen waren maar Russische. Nu de soldaten pleiterik hebben gemaakt zitten deze "leraren" vast achter het front.
[ twitter ]
Die Russische groomers gaan daar niet meer voor de klas staan denk ik.quote:Op zaterdag 10 september 2022 15:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nu kunnen ze kindjes leren dat Russen schoften zijn, ik zie het probleem niet.
quote:Op zaterdag 10 september 2022 15:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Welnee. Ik baal er gewoon stevig van dat mijn energierekening fors omhoog gaat dankzij de totaal overbodige sancties die zijn ingesteld door de EU.
En dat voor een tot op het bot corrupt gaar kutland.
Opdonderen daarmee. We kunnen gewoon zaken doen met Rusland. Dat doen we immers ook met andere domme kutlanden zoals Amerika, China en Saudi-Arabi om er maar een paar te noemen.
Verder kan Putin me aan m'n ballen jeuken, feit is wel dat "wij" dit gewoon uitgelokt hebben.
En wij is dan voornamelijk die kutyanks. En de EU heeft zich danig laten ringeloren.
En hoe je een kernbom bouwtquote:Op zaterdag 10 september 2022 15:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nu kunnen ze kindjes leren dat Russen schoften zijn, ik zie het probleem niet.
Zullen ze hun 1e salaris ooit gehad hebben?quote:Op zaterdag 10 september 2022 15:55 schreef Ulx het volgende:
Dat is natuurlijk ook nog een dingetje. De Russen stuurden groomers naar Oekrane om de tere kinderzieltjes te beinvloeden en ze te leren dat ze geen Oekranse kinderen waren maar Russische. Nu de soldaten pleiterik hebben gemaakt zitten deze "leraren" vast achter het front.
[ twitter ]
Nee hoor! ik heb gewoon geen moeite om te handelen in het tollerantie paradox. Dus 0,0 ruimte voor nazi ideologieen (daar valt dit huidige rusland dus onder, en diens supporters).quote:Op zaterdag 10 september 2022 15:23 schreef ETA het volgende: [..] zit een flinke overlap met BNW/Covidwappies/randomconspiracy/gebrek-aan-zelfdenkendvermogen lui.
Nee bij, Sjevjerodonetsk. Dat waar Rusland maanden overgedaan heeft om te veroveren en nu binnen enkele dagen kwijt lijkt te raken.quote:Op zaterdag 10 september 2022 16:07 schreef polderturk het volgende:
Lysychansk is dicht bij de Russische grens.
[ twitter ]
Dat nog niet zo zeer, maar wel de poort naar Severodonetsk, waar een aantal weken/maanden geleden zoveel om te doen is geweest en waar de Oekraners lang stand hielden.quote:Op zaterdag 10 september 2022 16:07 schreef polderturk het volgende:
Lysychansk is dicht bij de Russische grens.
[ twitter ]
Er zat een poetin pop, in 2014. Wie het democratische (315 van 349 van de aanwezige volksvertegenwoordigers) gekozen besluit (teken eu verdrag) eenzijdig, naast zich neerlegde, en een niet democratisch verdrag tekende (met rusland). En die vervolgens door de zelfde regering met 100% van stemmen in de nog overgebleven kamer is afgezet. (328 van de 450 = 72,8%, zijn eigen partij stemde niet mee., maar kort daarna hebben meer dan 8 kabinetsleden uit die partij zelfmoord gepleegd (uit een raamgesprongen)).quote:Op zaterdag 10 september 2022 15:48 schreef quirina het volgende:
[..]
In 2014 hadden ze een pro Russische regering.
quote:Op zaterdag 10 september 2022 16:10 schreef Hyperdude het volgende:
Hopelijk vlot steviger bronnen.
En schoon ondergoed.![]()
[ twitter ]
"Can't we all just get along?"quote:Op zaterdag 10 september 2022 16:14 schreef polderturk het volgende:
Vertaling onderin de afbeelding.
[ twitter ]
Krijg altijd een vieze smaak in mij mond van die simonyan, maar die post slaat allesquote:Op zaterdag 10 september 2022 16:14 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
En als dankjewel annexeerde Rusland De Krim en destabiliseerse Oost Oekrane...quote:Op zaterdag 10 september 2022 15:48 schreef quirina het volgende:
[..]
In 2014 hadden ze een pro Russische regering.
Collectieve dementie vragen voor de afgelopen zes maanden, ook een manier om ermee om te gaan.quote:Op zaterdag 10 september 2022 16:14 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
Was tot 7x hoger dan in Rusland...quote:Op zaterdag 10 september 2022 16:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zullen ze hun 1e salaris ooit gehad hebben?
quote:Op zaterdag 10 september 2022 16:20 schreef Aurelius het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)=&utm_content=header
Ene moment ben je tankcommandant, volgende moment cosmonaut.
er was geen pro russische regering, er was een corrupte president die steun kreeg uit rusland.quote:Op zaterdag 10 september 2022 16:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
En als dankjewel annexeerde Rusland De Krim en destabiliseerse Oost Oekrane...
quote:Op zaterdag 10 september 2022 16:10 schreef Hyperdude het volgende:
Hopelijk vlot steviger bronnen.
En schoon ondergoed.![]()
[ twitter ]
Er is geen beslissingsbevoegdheid in Ukraine. Alle Russische intelligence en orders moeten met een 2-takt Lada naar Moskow, via een bio-lab en een voorproever naar Putin en vervolgens via een Russich satelliet communicatiesysteem weer terug naar het front. Dus dat duurt een dag of 4.quote:Op zaterdag 10 september 2022 16:21 schreef Tocadisco het volgende:
Het meest vreemde is eigenlijk nog als je leest (en op het kaartje kijkt) wat de Russen volgens de dagelijkse rapportage van de Generale Staf van de Oekraense strijdkrachten allemaal aan het uitspoken zijn. En dat is precies hetzelfde als wat ze al maanden aan het doen zijn, langs een groot deel van het front de boel met artillerie omploegen. Ze lijken echt nauwelijks te reageren op de veranderende situatie
quote:Op zaterdag 10 september 2022 16:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De Uber Troll Award gaat wel naar ex-koningin Elizabeth. Op tv ziet je sinds 2 dagen bijna niets over Ukraine.
Wat is nu de tactiek van een eenzame tank aan het front?quote:Op zaterdag 10 september 2022 16:20 schreef Aurelius het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)=&utm_content=header
Ene moment ben je tankcommandant, volgende moment cosmonaut.
Oprecht: ik vind deze Oekrainse doorbraak het grootste nieuws van dit moment. Dit kan verstrekkende gevolgen hebben.quote:Op zaterdag 10 september 2022 16:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De Uber Troll Award gaat wel naar ex-koningin Elizabeth. Op tv ziet je sinds 2 dagen bijna niets over Ukraine.
Je bedoelt dankzij Poetin, die in maart 2021 al begon met het creren van een kunstmatig gastekort in Europa, waardoor vorig jaar deze tijd de prijzen begonnen omhoog te schietenquote:Op zaterdag 10 september 2022 15:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Welnee. Ik baal er gewoon stevig van dat mijn energierekening fors omhoog gaat dankzij de totaal overbodige sancties die zijn ingesteld door de EU.
Poetin denkt inderdaad dat hij in het belang van Rusland handelt.quote:En dat voor een tot op het bot corrupt gaar kutland.
Kan me niet herinneren dat die landen recentelijk hebben geprobeerd ons land te destabiliseren door een energieschaarste te creren.quote:Opdonderen daarmee. We kunnen gewoon zaken doen met Rusland. Dat doen we immers ook met andere domme kutlanden zoals Amerika, China en Saudi-Arabi om er maar een paar te noemen.
Nope, dat is de Russische propaganda die je heeft vergiftigd...quote:Verder kan Putin me aan m'n ballen jeuken, feit is wel dat "wij" dit gewoon uitgelokt hebben.
Klopt, en we betalen een dure prijs voor ons vertrouwen in Rusland.quote:En wij is dan voornamelijk die kutyanks. En de EU heeft zich danig laten ringeloren.
Een vijand die zo sterk is dat ze maar 1 tank nodig hebben voor de verdediging is heel sterk, die val je niet aan.quote:Op zaterdag 10 september 2022 16:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat is nu de tactiek van een eenzame tank aan het front?
Lijkt mij als leek een totaal zinloze exercitie.
Je vergeet de 2 uur om de andere kant van Poetins tafel te bereiken.quote:Op zaterdag 10 september 2022 16:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er is geen beslissingsbevoegdheid in Ukraine. Alle Russische intelligence en orders moeten met een 2-takt Lada naar Moskow, via een bio-lab en een voorproever naar Putin en vervolgens via een Russich satelliet communicatiesysteem weer terug naar het front. Dus dat duurt een dag of 4.
Oeps ja, dank daarvoor.quote:Op zaterdag 10 september 2022 16:28 schreef Aether het volgende:
[..]
Je vergeet de 2 uur om de andere kant van Poetins tafel te bereiken.
Vraag is wel of Rusland zich gaat herpakken en later een tegenoffensief in gaat zetten.quote:Op zaterdag 10 september 2022 16:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Oprecht: ik vind deze Oekrainse doorbraak het grootste nieuws van dit moment. Dit kan verstrekkende gevolgen hebben.
We zien hier live hoe het 'tweede leger in de wereld' even in elkaar stort.
Hij wordt wel verzorgd door die Oekraense medic. Is dat gemeengoed op het slagveld omdat te doen? Vind het ergens wel mooi dat ze het doen.quote:
Zolang ze geen nieuw bevel krijgen doen ze niets anders. Doet mij een beetje denken aan de landing in Normandie: der fhrer schlft.quote:Op zaterdag 10 september 2022 16:21 schreef Tocadisco het volgende:
Het meest vreemde is eigenlijk nog als je leest (en op het kaartje kijkt) wat de Russen volgens de dagelijkse rapportage van de Generale Staf van de Oekraense strijdkrachten allemaal aan het uitspoken zijn. En dat is precies hetzelfde als wat ze al maanden aan het doen zijn, langs een groot deel van het front de boel met artillerie omploegen. Ze lijken echt nauwelijks te reageren op de veranderende situatie
Mevrouw weet dat haar dagen van een leven in de spotlights en rijkdom weldra geteld zijn. Niemand zal haar hand vasthouden en liedjes met haar zingen.quote:Op zaterdag 10 september 2022 16:14 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
Zo hoort het ookquote:Op zaterdag 10 september 2022 16:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hij wordt wel verzorgd door die Oekraense medic. Is dat gemeengoed op het slagveld omdat te doen? Vind het ergens wel mooi dat ze het doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |