Wel heel heftig.quote:Op zaterdag 10 september 2022 11:55 schreef puzziepie het volgende:
Ik snap wel wat ze bedoelt , ik ben het ook wel eens met wat ze zegt. Van iedere ervaring wordt een mens sterker
Dan heeft ze vast brood gegeten.quote:Op zaterdag 10 september 2022 11:57 schreef puzziepie het volgende:
Mocht het nog een keer gebeuren dan steekt Kim diegene helemaal kapot
quote:Op zaterdag 10 september 2022 11:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan heeft ze vast brood gegeten.
ja maar hoezo huilte gerry ?quote:Op zaterdag 10 september 2022 12:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sascha is niet goed met gevoel
quote:Op zaterdag 10 september 2022 12:16 schreef FreshFruit het volgende:
Dat Pieten is wel haar ding.Die schmink is echt niet goed dus.
Jammer dat ik haar nu niet van voren kan zien.quote:
Ze speelde vroeger zwarte piet.quote:
Ik heb moeite met haar verhaal ,quote:Op zaterdag 10 september 2022 12:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jammer dat ik haar nu niet van voren kan zien.
Ik ook,maar het is haar verhaal.quote:Op zaterdag 10 september 2022 12:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb moeite met haar verhaal ,
ja precies.quote:Op zaterdag 10 september 2022 12:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ook,maar het is haar verhaal.
Mooi meisje ookquote:Op zaterdag 10 september 2022 12:22 schreef mario390 het volgende:
deze meisje is lief de donkere
zo rustig
Die weet heel goed waar ze mee bezig is.quote:Op zaterdag 10 september 2022 12:22 schreef mario390 het volgende:
deze meisje is lief de donkere
zo rustig
Wel stream materiaal.quote:
bedoelt ?quote:Op zaterdag 10 september 2022 12:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die weet heel goed waar ze mee bezig is.
Nu zegt ze ook: "We moeten naar de 20."
Ze speelt het spel heel goed. 20 inwoners.quote:
nog te vroeg vor naar de 20quote:Op zaterdag 10 september 2022 12:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze speelt het spel heel goed. 20 inwoners.
Ik zie er een gehaakte paddenstoel in.quote:Op zaterdag 10 september 2022 12:31 schreef Sestra666 het volgende:
wat heeft martin om zijn pols? lijkt wel een speen
We vergelijken teveelquote:Op zaterdag 10 september 2022 12:35 schreef mario390 het volgende:
ik geloof dat gerry vera - verhaltje heeft
Ow die Vera.quote:
Ken je MichelAngelo in Zwolle? Daar werkte Martin.quote:
Coffeeshop?quote:Op zaterdag 10 september 2022 12:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ken je MichelAngelo in Zwolle? Daar werkte Martin.
Nee gekkie,een restaurant.quote:
Smecklich.quote:
Dit is geen BB.quote:Op zaterdag 10 september 2022 12:43 schreef 5thencounter het volgende:
Nog niets over "geheime opdracht" ? was in zowat elke BB wel een keer raak
dit is geen bbquote:Op zaterdag 10 september 2022 12:43 schreef 5thencounter het volgende:
Nog niets over "geheime opdracht" ? was in zowat elke BB wel een keer raak
Dus toch.quote:
Nee, maar het wordt steeds treurigerquote:
Ik kijk bij haar nergens meer van op.quote:Op zaterdag 10 september 2022 12:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee, maar het wordt steeds treuriger![]()
Dit is gewoon triest
Ik ook nietquote:Op zaterdag 10 september 2022 12:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kijk bij haar nergens meer van op.
jawwwquote:Op zaterdag 10 september 2022 12:49 schreef greysbones het volgende:
wat is er in vredesnaam aan de hand?
haar weg van kim d?
Afgeknipt naar eigen zeggen toen ze sliep.quote:Op zaterdag 10 september 2022 12:49 schreef greysbones het volgende:
wat is er in vredesnaam aan de hand?
haar weg van kim d?
tuurlijkquote:Op zaterdag 10 september 2022 12:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Afgeknipt naar eigen zeggen toen ze sliep.
Je hebt heel wat gemist leave.quote:
jaquote:Op zaterdag 10 september 2022 12:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt heel wat gemist leave.
nou zegquote:Op zaterdag 10 september 2022 12:53 schreef puzziepie het volgende:
Het verhaal wordt steeds spannender, snee in een wenkie of lip door iemand
Ruud.quote:Op zaterdag 10 september 2022 12:54 schreef puzziepie het volgende:
Nu ligt het aan de eventuele slaapwandelaars
Wie deed dat ook alweer?
Yepquote:Op zaterdag 10 september 2022 12:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zijn die meiden elkaar nu helemaal paranoia aan het maken?
Zoe hoor ik net.quote:
laat de febo daar maar op ingrijpenquote:
Ik vind mensen die zomaar gaan beschuldigen wel heel nastyquote:Op zaterdag 10 september 2022 12:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
laat de febo daar maar op ingrijpen
die gaan helemaal koekoek
Ze willen de beelden zien.quote:Op zaterdag 10 september 2022 12:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
laat de febo daar maar op ingrijpen
die gaan helemaal koekoek
als je zo'n gedachte kronkel kunt makenquote:Op zaterdag 10 september 2022 12:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind mensen die zomaar gaan beschuldigen wel heel nasty
misschien is ze wel een stiekeme haarplukkerquote:Op zaterdag 10 september 2022 12:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze willen de beelden zien.![]()
Ik ook wel trouwens.
Ze fokken elkaar op.quote:Op zaterdag 10 september 2022 12:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je zo'n gedachte kronkel kunt maken
dan is er wel iets mis
en ja heeel nasty
dat doodgebleekte haar kan sowieso niet veel hebbenquote:Op zaterdag 10 september 2022 12:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze fokken elkaar op.
Dit is gewoon strafbaar hoorrr
Check de stijltang even.
Nou, daar kan iemand heullll anders over denkenquote:Op zaterdag 10 september 2022 13:00 schreef FreshFruit het volgende:
Erik denkt: " Bij mij valt weinig te knippen."
Jij?quote:Op zaterdag 10 september 2022 13:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou, daar kan iemand heullll anders over denken
Ja precies!! Ik ben niet zo 'restauranterig'quote:Op zaterdag 10 september 2022 13:01 schreef Knikkergeitje het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet zo van, overtrokken gedoe
Spelbreekster.quote:Op zaterdag 10 september 2022 13:02 schreef Ebinas het volgende:
Ah er komt er eentje (Wendy lees ik net) met een gewone verklaring.
afbreken per ongeluk bv met een bril of in de slaap zelf doen
Ze blijven elkaar wel voeden met die onzinquote:Op zaterdag 10 september 2022 13:02 schreef Ebinas het volgende:
Ah er komt er eentje (Wendy lees ik net) met een gewone verklaring.
afbreken per ongeluk bv met een bril of in de slaap zelf doen
Autorijden, ze gaan doodleuk op vakantie al slaapwandelend. 8-gangenmaaltijden worden in elkaar gedraaid. Hersenoperaties, kan allemaal.quote:Op zaterdag 10 september 2022 13:04 schreef Ebinas het volgende:
Maar ze gaan gewoon door hoor FF
Mensen kunnen alles doen in hun slaap, hoor ik nu
quote:
Het gaat echt wel ver jaquote:Op zaterdag 10 september 2022 13:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Autorijden, ze gaan doodleuk op vakantie al slaapwandelend. 8-gangenmaaltijden worden in elkaar gedraaid. Hersenoperaties, kan allemaal.
Een drama is het, maar ze gaan diegene aanpakken en in elkaar slaan als ze erachter komen.quote:Op zaterdag 10 september 2022 13:04 schreef mootie het volgende:
Bang, ze zijn zo bang voor diegene! Tis afskuwelijk allemaal!
Dat is eigenlijk gewoon haske knapquote:Op zaterdag 10 september 2022 13:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Autorijden, ze gaan doodleuk op vakantie al slaapwandelend. 8-gangenmaaltijden worden in elkaar gedraaid. Hersenoperaties, kan allemaal.
Kan je toch met Geitje uit eten.quote:
80% maar?quote:Op zaterdag 10 september 2022 13:08 schreef greysbones het volgende:
ik denk dat als Kim gaat eisen dat 80% denkt dat ze hartstikke koekoek is
Die lachen zich een breuk. Hebben die pluk zien vallen toen ze met de stijlstang oid bezig was.quote:Op zaterdag 10 september 2022 13:08 schreef Ebinas het volgende:
De regie en febo zitten nu zo'n 720 min terug te kijken en maar zoeken
je houdt altijd mutsen(lees kim kapper, mexx, wanda) die het gewoon gelovenquote:
Mexx roddelt dat het een lieve lust isquote:Op zaterdag 10 september 2022 13:10 schreef Charlotte-007 het volgende:
Jasper en Jeffrey en Gerry gaan maandag op Mexx stemmen. Die zag ik niet aan komen.
Volgens mij heb je de verkeerde ge-quotequote:Op zaterdag 10 september 2022 13:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan je toch met Geitje uit eten.
Pittig montuurtje wel juist.quote:Op zaterdag 10 september 2022 13:10 schreef Sestra666 het volgende:
Die bril van Wendy vink niet mooi bij haar
Klopt. Ze denken dat zij dan zal bezwijken onder de druk en de opdracht wellicht niet haalt.quote:Op zaterdag 10 september 2022 13:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mexx roddelt dat het een lieve lust is
vind hem ook niet mooiquote:Op zaterdag 10 september 2022 13:10 schreef Sestra666 het volgende:
Die bril van Wendy vink niet mooi bij haar
Dit is meer jullie smaak?quote:
dat schatten ze denk ik goed inquote:Op zaterdag 10 september 2022 13:11 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Klopt. Ze denken dat zij dan zal bezwijken onder de druk en de opdracht wellicht niet haalt.
neequote:Op zaterdag 10 september 2022 13:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is meer jullie smaak?
[ afbeelding ]
Ze gaat morgen ook geen groentesoep meer maken want ze voelt zich misbruikt.quote:Op zaterdag 10 september 2022 13:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
esther is een mismatch van heb ik jou daar
daar wie?quote:Op zaterdag 10 september 2022 13:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze gaat morgen ook geen groentesoep meer maken want ze voelt zich misbruikt.
Door Martin.quote:
Ga het ze eens voorleggen in de SC.quote:Op zaterdag 10 september 2022 13:16 schreef Knikkergeitje het volgende:
Ondanks mijn misantropische houding observeer ik graag mensen.
Ben ik paradoxaal wat dat betreft?
Vroeg ik me ineens zo af.
Het is meer dankzij denk ik.quote:Op zaterdag 10 september 2022 13:16 schreef Knikkergeitje het volgende:
Ondanks mijn misantropische houding observeer ik graag mensen.
Ben ik paradoxaal wat dat betreft?
Vroeg ik me ineens zo af.
Jeffrey.quote:Op zaterdag 10 september 2022 13:19 schreef Ebinas het volgende:
Je vangt twee vliegen in 1 klap, want Tommy gaat er achter aan, aldus knotje met wit shirt
Dan moet ik altijd aan Mr Hiddema denkenquote:Op zaterdag 10 september 2022 13:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mexx roddelt dat het een lieve lust is
Op vakantie trouwens welquote:Op zaterdag 10 september 2022 13:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Volgens mij heb je de verkeerde ge-quoteMaar @:Knikkergeitje is ook niet 'restauranterig' aangelegd
Joke.quote:
Daar lijkt het wel op.quote:Op zaterdag 10 september 2022 13:24 schreef mootie het volgende:
Dit is dus groep Gerry, Jeffrey, Jasper en ?
Ga je mee? Op de motorquote:Op zaterdag 10 september 2022 13:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan ga je lekker op vakantie ofzow
Gerry.quote:Op zaterdag 10 september 2022 13:24 schreef mootie het volgende:
nu zeg je ook al wandyquote:Op zaterdag 10 september 2022 13:02 schreef mootie het volgende:
Wendy/Wandy probeert het een beetje in perspectief te zetten.
Dat heb ik dan weer niet meegekregenquote:Op zaterdag 10 september 2022 13:25 schreef mootie het volgende:
[..]
En een van die donkere jongens toch?
Die zit ook al een bondje te prakken met anderen.
Isaacquote:Op zaterdag 10 september 2022 13:24 schreef mootie het volgende:
mirthe is tot 5 op bank gezetenquote:Op zaterdag 10 september 2022 13:07 schreef mootie het volgende:
Kim moet van Mirthe een antwoord eisen.
Dat ze kippen kopenquote:Op zaterdag 10 september 2022 13:26 schreef Ebinas het volgende:
Zo wordt er nog besteld.
Iig eieren
Kwam vandaag nu ook nog een bestelling binnen?
Pittige tijden.quote:
Meer liggen was hetquote:Op zaterdag 10 september 2022 13:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
mirthe is tot 5 op bank gezeten
Djedi.quote:Op zaterdag 10 september 2022 13:32 schreef puzziepie het volgende:
Lekker naar websites kijken, wordt die vlechtentrien altijd rustig van
misschien in klo gestecktquote:Op zaterdag 10 september 2022 13:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Mario, als jij het niet op de streams kunt zien, zien wij het dus ook niet.
Vlechtentrien ook.quote:
Volgens mij werkt het iets anders en is er geen bank.quote:Op zaterdag 10 september 2022 13:35 schreef mario390 het volgende:
ik voel daar wat komen, mexx gaat huilen
zij will dat gerry op de bank komt, ik denk maar het
komt omgekeerd, gerry kregt niet zoveel stemmen
om dat zij overall methelpt
Hoe gaat dat nomineren? Wanneer is dat?quote:Op zaterdag 10 september 2022 13:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het iets anders en is er geen bank.
Is dat zo?quote:Op zaterdag 10 september 2022 13:37 schreef Knikkergeitje het volgende:
[..]
De "kunstenaar" toch?
Kunst van het niksdoen
Motorcoureur.quote:Op zaterdag 10 september 2022 13:37 schreef Knikkergeitje het volgende:
[..]
De "kunstenaar" toch?
Kunst van het niksdoen
Volgens mij nomineren ze wie het spel moet spelen.quote:Op zaterdag 10 september 2022 13:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoe gaat dat nomineren? Wanneer is dat?
Ze stemmen wie een opdracht moet uitvoeren. Als ie persoon verliest moet die weg, als die persoon wint stemt hij iemand anders wegquote:Op zaterdag 10 september 2022 13:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoe gaat dat nomineren? Wanneer is dat?
Oh ja!!quote:Op zaterdag 10 september 2022 13:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Volgens mij nomineren ze wie het spel moet spelen.
zo dann martin of ?quote:Op zaterdag 10 september 2022 13:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Volgens mij nomineren ze wie het spel moet spelen.
Thnx!quote:Op zaterdag 10 september 2022 13:40 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ze stemmen wie een opdracht moet uitvoeren. Als ie persoon verliest moet die weg, als die persoon wint stemt hij iemand anders weg
Dit moet je dan wel tactisch spelen.quote:Op zaterdag 10 september 2022 13:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh ja!!
maar dat gaat wel om wie ze dan weg willen hebben
Met niets doen krijg je geen wikipedia paginaquote:Op zaterdag 10 september 2022 13:37 schreef Knikkergeitje het volgende:
[..]
De "kunstenaar" toch?
Kunst van het niksdoen
Ja precies!!quote:Op zaterdag 10 september 2022 13:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit moet je dan wel tactisch spelen.
Kunstenaars die zo'n alpinopetje opzetten om er uit te zien als kunstenaar zijn amateurs.quote:Op zaterdag 10 september 2022 13:37 schreef Knikkergeitje het volgende:
[..]
De "kunstenaar" toch?
Kunst van het niksdoen
het is toch een gewone pet ?, loopt de halve wereld mee sinds peaky bindersquote:Op zaterdag 10 september 2022 13:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kunstenaars die zo'n alpinopetje opzetten om er uit te zien als kunstenaar zijn amateurs.
Nee toch? Waarom?quote:Op zaterdag 10 september 2022 13:43 schreef Knikkergeitje het volgende:
[..]
Dat het maar als buitengesloten mag voelen
Juist niet.quote:
Nee.quote:
Ze stuurt hem factuurtjes.quote:Op zaterdag 10 september 2022 13:47 schreef puzziepie het volgende:
Babette en haar ex zijn elkaars beste vriend.
ik voel dat het misgaan werdquote:Op zaterdag 10 september 2022 13:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nee.
Het mooie is wanneer de aangewezen persoon slaagt in de opdracht, die iemand daadwerkelijk naar huis kan sturen.
En dat dit dus de keuze van die ene persoon kan zijn. Dus niet van konkelgroepjes of van buitenstaanders die moeten stemmen.quote:Op zaterdag 10 september 2022 13:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nee.
Het mooie is wanneer de aangewezen persoon slaagt in de opdracht, die iemand daadwerkelijk naar huis kan sturen.
Waarom?quote:
Ze werkt voor hem,wat precies weet ik niet.Iets met sales.quote:
Ah ja dat zei ze net iddquote:Op zaterdag 10 september 2022 13:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze werkt voor hem,wat precies weet ik niet.Iets met sales.
ik voel wat om dat teveel jaloerse meisjes zijnquote:Op zaterdag 10 september 2022 13:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waarom?
Ze wilden Quincy weghebben waaronder voor zeker Johan, maar hij slaagde in zijn opdracht, en stuurde Johan naar huis..
Co op transities?quote:
Dat heb ik dan weer niet helemaal gevolgd, maar ze moest mensen idd iets aansmeren.quote:Op zaterdag 10 september 2022 13:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Co op transities?
Mensen iets aansmeren dus. Wat een werk is dat zeg.
Kunnen ze op elkaar stemmen, zo is het altijd al geweest.quote:Op zaterdag 10 september 2022 13:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik voel wat om dat teveel jaloerse meisjes zijn
ja, daar kan er dus eentje van gekozen worden (door de rest van de groep) om een opdracht te doen. Haalt ze die niet, dan ligt ze er zelf uit, haalt ze die wel dan mag ze iemand anders aanwijzen.quote:Op zaterdag 10 september 2022 13:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik voel wat om dat teveel jaloerse meisjes zijn
Ook een tijdje gedaan,ze zal er vast goed in zijn.quote:Op zaterdag 10 september 2022 13:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet helemaal gevolgd, maar ze moest mensen idd iets aansmeren.
De dader is nog niet gevonden, ze denken nu dat er iemand geslaapwandeld heeftquote:Op zaterdag 10 september 2022 13:54 schreef FreshFruit het volgende:
Is er al een update over Kim haar?
Ik zou dat niet kunnen.quote:Op zaterdag 10 september 2022 13:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook een tijdje gedaan,ze zal er vast goed in zijn.
zall het gerry treffen?quote:Op zaterdag 10 september 2022 13:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kunnen ze op elkaar stemmen, zo is het altijd al geweest.
Alleen het spel is anders.
Ik zou ook niet klagen.quote:Op zaterdag 10 september 2022 13:58 schreef spapaars het volgende:
Voor een aantal daar is rijst een zegen, die eten niets anders.
En een best bord vol. Ze kunnen niet klagen over honger, hooguit klagen over elke dag (2x) rijstquote:Op zaterdag 10 september 2022 13:58 schreef spapaars het volgende:
Voor een aantal daar is rijst een zegen, die eten niets anders.
Dat zou kunnen.quote:
JAA / Jank hier over de streamsquote:Op zaterdag 10 september 2022 14:01 schreef mario390 het volgende:
kut iptv gevt me afzeg de hebben de streams
jaar... nog niet
kann ik verder hapernde streams kijken
Het zit je niet mee Mario.quote:Op zaterdag 10 september 2022 14:01 schreef mario390 het volgende:
kut iptv gevt me afzeg de hebben de streams
jaar... nog niet
kann ik verder hapernde streams kijken
Zij is sowieso concurrentie want ze kan redelijk zingen en is ook nog eens aantrekkelijk om te zien. een gevaar dus.quote:Op zaterdag 10 september 2022 14:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik bedoel nur om dat somige weten dat zij mooi
is en dat het concurencie is
Lees even goed;stel dat ze genomineerd is kan ze nog het spel winnen en dan blijft ze.quote:Op zaterdag 10 september 2022 14:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik bedoel nur om dat somige weten dat zij mooi
is en dat het concurencie is
ja snap ikquote:Op zaterdag 10 september 2022 14:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lees even goed;stel dat ze genomineerd is kan ze nog het spel winnen en dan blijft ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |