Tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 10 september 2022 10:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat iemand dat heeft gedaan.
Dat dus.quote:
Ik snap echt niet dat zij eigenlijk mensen daar van beschuldigtquote:
Bert.quote:
Zij is die Temptation Kim, die weet wel hoe rellen te schoppen als het programma dat eist...quote:Op zaterdag 10 september 2022 10:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat zij eigenlijk mensen daar van beschuldigt
Ging te lang over iemand anders voor bert.quote:
Achterlijk mokkel is hetquote:Op zaterdag 10 september 2022 10:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zij is die Temptation Kim, die weet wel hoe rellen te schoppen als het programma dat eist...
wat zei je niet?quote:
Ah zo.quote:Op zaterdag 10 september 2022 10:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat zei je niet?
ik heb gezegt dat was je typte heb ik op mijn mobile
phone gelezen nu ben ik bij de laptoop
quote:Op zaterdag 10 september 2022 10:28 schreef puzziepie het volgende:
Gaat dit over Martin?
[ afbeelding ]
Misbruik is een zwaar woordquote:Op zaterdag 10 september 2022 10:27 schreef FreshFruit het volgende:
Esther over het misbruik. Die blijft ook flink hangen.
Mario, hou op.quote:Op zaterdag 10 september 2022 10:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat zei je niet?
ik heb gezegt dat was je typte heb ik op mijn mobile
phone gelezen nu ben ik bij de laptoop
Maar zo noemt ze het wel.quote:
Ik hoorde het, ze maken het allemaal erger dan het isquote:
Er in?quote:Op zaterdag 10 september 2022 10:29 schreef FreshFruit het volgende:
En ze ze is in het slijk gehaald.
ik luister niet op jou,je schimpft me 7 jarenquote:Op zaterdag 10 september 2022 10:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Mario, hou op.
Dit heeft helemaal niets met de COS te maken.
Hou op!quote:Op zaterdag 10 september 2022 10:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik luister niet op jou,je schimpft me 7 jaren
je zoll niet altijd mijn posts beantworten laat het doe dat
bij anderen
Zo zei ze het.quote:
quote:
En dan mensen beschuldigenquote:Op zaterdag 10 september 2022 10:34 schreef Sestra666 het volgende:
teveel met de stijltang gestoeid zeker
Gestolen!quote:
Omdat ze de waarheid niet aankan , of het gewoon makkelijker is om onschuldige mensen van zoiets doms te beschuldigenquote:
Ik denk het ook. Afgeknipt om een voodoopoppetje van te maken. Als ik Kim D was zou ik nu opletten of ze geen lichamelijke ongemakken krijgt ineensquote:
Ik gaf je juist gelijkquote:Op zaterdag 10 september 2022 10:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik reageer ook zat bij anderen hoor, maak jezelf niet belangrijker dan je bent.
Jawel er loopt een dief rond die allemaal nutteloze dingen steelt. Scheermesje, lenzenbakje en nu een plukje haarquote:
Zo las ik het ook.quote:
Ze zijn paraquote:Op zaterdag 10 september 2022 10:37 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel er loopt een dief rond die allemaal nutteloze dingen steelt. Scheermesje, lenzenbakje en nu een plukje haar
Ze hebben Babettequote:Op zaterdag 10 september 2022 10:37 schreef Frummelie het volgende:
Wordt echt tijd voor een psycholoog.. is niet goed dit..
En maandag weer eenquote:
Moet het nog maar zien of Bertje gaat. Die geniet me iets teveel van aandacht.quote:
Waarom trekt iemand zoiets aan.quote:
De voodoo doll is bijna compleetquote:Op zaterdag 10 september 2022 10:43 schreef BeriBeri het volgende:
Nou is er weer iemand slippers kwijt
quote:Op zaterdag 10 september 2022 10:44 schreef Hunter het volgende:
[..]
DE voodoo doll is bijna compleet
quote:Op zaterdag 10 september 2022 10:44 schreef Hunter het volgende:
[..]
De voodoo doll is bijna compleet
Al een tijdjequote:Op zaterdag 10 september 2022 10:44 schreef lonneberga het volgende:
Gadverdegadver,nu al een stelletje?
Ik dacht eerst dat het zo'n schuimrubber pak wasquote:Op zaterdag 10 september 2022 10:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom trekt iemand zoiets aan.
quote:Op zaterdag 10 september 2022 10:45 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het zo'n schuimrubber pak was
Ik ben in slaap gevallenquote:Op zaterdag 10 september 2022 10:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je de 2 nog tot an het eind geluisterd ?
om 4 was het nog niet klaar
Haar houding maakt het helemaal af.quote:
Ben om 3 uur gaan slapen.quote:Op zaterdag 10 september 2022 10:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je de 2 nog tot an het eind geluisterd ?
om 4 was het nog niet klaar
En straks weer zeiken dat iets gejat isquote:Op zaterdag 10 september 2022 10:47 schreef just me het volgende:
Lekker kleding e.d. lenen van elkaar, zo raakt alles kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |