Nu met microfoonquote:Op vrijdag 9 september 2022 09:29 schreef greysbones het volgende:
Berend is wakker![]()
Rellen rellen rellen
Nu met trui.quote:
Hopelijk iedereen wakkerquote:
Denk eind van de middagquote:
Tussen 13:00 en 14:00uquote:
Kun je kopenquote:Op vrijdag 9 september 2022 09:31 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zou echt een fleecedeken missen.
Centraal?quote:Op vrijdag 9 september 2022 09:32 schreef engine het volgende:
De manager gaat straks de groep toespreken
Zou ik doen. Liever dan chipsquote:
CENTRAAL!!quote:
Heb jij een eigen budget?quote:
Prachtig verwoordquote:Op vrijdag 9 september 2022 09:37 schreef Rhosyn het volgende:
Eric doet aan gewichtheffen zonder gewichten![]()
In gewichtig doen is hij dan weer beter...
Eric is wel de meest sportieve in de ochtendquote:Op vrijdag 9 september 2022 09:37 schreef Rhosyn het volgende:
In gewichtig doen is hij dan weer beter...
Er is een frikandellen tekortquote:Op vrijdag 9 september 2022 09:39 schreef Moeraskat het volgende:
Vandaag is er al 8x frikandel gezegd.
Ja… ik eet soms maanden geen frikandellen.quote:Op vrijdag 9 september 2022 09:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er is een frikandellen tekort
Dit is toch een schande
Gewoon heffen dus?quote:Op vrijdag 9 september 2022 09:37 schreef Rhosyn het volgende:
dat weet ik pas als ik oud benquote:Op vrijdag 9 september 2022 09:42 schreef greysbones het volgende:
Waarom denken ouderen altijd dat ze een betere visie hebben op het leven
quote:Op vrijdag 9 september 2022 09:43 schreef Cirilico het volgende:
Lol ik zat rustig de foto's te bekijken hier en toen heb ik mezelf gespoild haha. Nav de AD-mediapodcast gisteren de eerste vier eps gekeken, maar nog niemand die eruit is.
Omdat er ouderen zijn die dat idd hebbenquote:Op vrijdag 9 september 2022 09:42 schreef greysbones het volgende:
Bij jou zitten er 40 mensen in de loods?quote:Op vrijdag 9 september 2022 09:43 schreef Cirilico het volgende:
Lol ik zat rustig de foto's te bekijken hier en toen heb ik mezelf gespoild haha. Nav de AD-mediapodcast gisteren de eerste vier eps gekeken, maar nog niemand die eruit is.
Vind dat zo’n bsquote:
Het wordt ze eerder opgedrongen.quote:Op vrijdag 9 september 2022 09:42 schreef greysbones het volgende:
Volledig mee eensquote:Op vrijdag 9 september 2022 09:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind dat zo’n bs
Er zijn ouderen die echt geen balletje weten
En jongeren die een enorme rugzak hebben
Ouder worden is niet perse wijzer worden
Door mensen als Martin en Madeleinequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |