abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 9 september 2022 @ 09:12:00 #51
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_205902815
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 09:08 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Dat is nooit de bedoeling geweest. Hooguit wensdenken van wat mensen uit de samenleving.
Ik denk dat het wel een goed idee is als Charles dit 10 jaar doet en dan het stokje overdraagt. Een konng kan ook introduceren dat hij met pensioen kan.
  vrijdag 9 september 2022 @ 09:13:23 #52
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_205902834
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 09:12 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ik denk dat het wel een goed idee is als Charles dit 10 jaar doet en dan het stokje overdraagt. Een konng kan ook introduceren dat hij met pensioen kan.
Waarom denk je dat?
  vrijdag 9 september 2022 @ 09:17:06 #53
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_205902878
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 09:13 schreef herverwijderd het volgende:

[..]
Waarom denk je dat?
Ik denk dat het beter is als je een koning hebt die wat meer midden in het leven staat. En je weet ook niet hoe lang hij fit blijft. Je hebt ook weinig aan een koning die zwaar krakkemikkig is.

Daarom zou het een goed ding zijn voor Charles om dat in te stellen.
  vrijdag 9 september 2022 @ 09:18:39 #54
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_205902895
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 09:17 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ik denk dat het beter is als je een koning hebt die wat meer midden in het leven staat. En je weet ook niet hoe lang hij fit blijft. Je hebt ook weinig aan een koning die zwaar krakkemikkig is.

Daarom zou het een goed ding zijn voor Charles om dat in te stellen.
Ah zo.
Ik ben wel benieuwd hoe hij het gaat doen, maar inderdaad... de beste man is 75 ofzo en moet nu nog gaan beginnen aan zo'n zware functie.
Liever hij dan ik.
pi_205902933
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 09:18 schreef herverwijderd het volgende:

[..]
Ah zo.
Ik ben wel benieuwd hoe hij het gaat doen, maar inderdaad... de beste man is 75 ofzo en moet nu nog gaan beginnen aan zo'n zware functie.
Liever hij dan ik.
73 is Charles, zou beter zijn geweest om het over te laten aan prince William om zodoende echt een moderne zwaai te geven aan het anders zo stijve Britse Koningshuis (zeker met Kate Middleton naast hem). Maar ja, tradities en zo.. met een beetje pech zit Charles nog 10-15 jaar op de troon en is William ook al ruim de 50 jaar gepasseerd.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_205902995
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 09:21 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
73 is Charles, zou beter zijn geweest om het over te laten aan prince William om zodoende echt een moderne zwaai te geven aan het anders zo stijve Britse Koningshuis (zeker met Kate Middleton naast hem). Maar ja, tradities en zo.. met een beetje pech zit Charles nog 10-15 jaar op de troon en is William ook al ruim de 50 jaar gepasseerd.
Misschien gaan ze wel een soort co-koningschap aan. William gaat met zijn vrouw het land in en bouwt aan het vertrouwen met het volk terwijl Charles het officiële deel op zich neemt.
  Moderator vrijdag 9 september 2022 @ 09:33:57 #57
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
  vrijdag 9 september 2022 @ 09:34:53 #58
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_205903108
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 09:21 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
73 is Charles, zou beter zijn geweest om het over te laten aan prince William om zodoende echt een moderne zwaai te geven aan het anders zo stijve Britse Koningshuis (zeker met Kate Middleton naast hem). Maar ja, tradities en zo.. met een beetje pech zit Charles nog 10-15 jaar op de troon en is William ook al ruim de 50 jaar gepasseerd.
Ik denk dat gedeeltelijk de kracht van het koningshuis daar juist ligt in die tradities. Het bestaat al zo ontzettend lang, als je het teveel moderniseert kan je het net zo goed afschaffen.
Maar misschien heb jij ook wel gelijk hoor, ik heb echt geen idee.
pi_205903151
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 9 september 2022 @ 09:41:47 #60
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_205903186
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 09:21 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
73 is Charles, zou beter zijn geweest om het over te laten aan prince William om zodoende echt een moderne zwaai te geven aan het anders zo stijve Britse Koningshuis (zeker met Kate Middleton naast hem). Maar ja, tradities en zo.. met een beetje pech zit Charles nog 10-15 jaar op de troon en is William ook al ruim de 50 jaar gepasseerd.
Ik zou dus voor een tussenweg zijn. Charles 10 jaar koning laten zijn en dan het stokje overdragen.
pi_205903198
Charles en Camilla
quote:
Meer dan zeventig jaar moest Charles Philip Arthur George (73 jaar), Prince of Wales, wachten op de troon. Toen het moment gisteren kwam maakte hij bekend vanaf nu door het leven te gaan als Koning Charles III. Zijn (tweede) vrouw, Camilla, zal vanaf nu de titel Queen Consort dragen, de term die hoort bij de echtgenoot van het staatshoofd.
William, Kate en de kinderen
quote:
Charles’ oudste zoon, William (40), is vanaf nu de eerstvolgende in lijn voor de troonopvolging en daarmee de kroonprins. Maar hij neemt niet automatisch de aanspreektitel van zijn vader over. William wordt pas Prince of Wales als zijn vader die titel overdraagt. William en zijn vrouw Kate waren al hertog en hertogin (Duke and Duchess) van Cambridge. Nu zijn ze dat ook van Cornwall. Experts verwachten dat William (40) de komende maanden steeds meer taken in het koningshuis op zich zal nemen, nu hij officieel de troonopvolger is.
Harry, Meghan en de kinderen
quote:
De drie kinderen van William en Kate zijn, na William, de volgende in lijn voor de troonopvolging. Pas daarna volgt de jongere broer van William, Harry. Die laatste koos, samen met zijn vrouw Meghan Markle, ervoor zich te distantiëren van het koningshuis. Ze wonen in de Verenigde Staten, maar gaan nog wel door het leven als de hertog en hertogin van Sussex. De twee kinderen van Harry en Meghan, Archie (3) en Lilibet (1) Moundbatten-Windsor, hebben door het overlijden van de koningin - en daarmee het opschuiven in de lijn van troonopvolging - nu recht op de aanspreektitel prins en prinses.
Er gingen echter geruchten dat Charles de koninklijke familie wil downsizen. Zoals in Nederland de nichten en neven van de koning ook niet allemaal prins en prinses meer zijn. Waardoor we nu niet allemaal berichten in de krant hebben over Prinses Eloise. Hoewel Meghan daar een hele andere reden voor zag.
quote:
Hertogin Meghan, tot voor haar huwelijk een actrice, suggereerde vorig jaar in een interview met Oprah Winfrey dat haar zoon Archie de titel van prins mogelijk niet zou krijgen omdat hij van gemengde afkomst is. Het zorgde voor een grote rel in Engeland. De titel valt hem nu echter automatisch toe, dat kan alleen veranderen als koning Charles daartoe besluit.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-elizabeth~ae2148a7/
  vrijdag 9 september 2022 @ 09:45:47 #62
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_205903223
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 09:42 schreef Jojoke het volgende:
Charles en Camilla
[..]
William, Kate en de kinderen
[..]
Harry, Meghan en de kinderen
[..]
Er gingen echter geruchten dat Charles de koninklijke familie wil downsizen. Zoals in Nederland de nichten en neven van de koning ook niet allemaal prins en prinses meer zijn. Waardoor we nu niet allemaal berichten in de krant hebben over Prinses Eloise. Hoewel Meghan daar een hele andere reden voor zag.
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)-elizabeth~ae2148a7/
We hebben nog steeds een goed Suits season tegoed van Meghan. Ze waren opeens weg :{w
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  vrijdag 9 september 2022 @ 09:47:15 #63
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_205903238
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 september 2022 09:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
We hebben nog steeds een goed Suits season tegoed van Meghan. Ze waren opeens weg :{w
Boooh wat was dat toch een afschuwelijk lekker mokkel in die eerste seizoenen.
  vrijdag 9 september 2022 @ 09:49:29 #64
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_205903261
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 09:47 schreef Twiitch het volgende:

[..]
Boooh wat was dat toch een afschuwelijk lekker mokkel in die eerste seizoenen.
Waren er - behalve Louis - uberhaupt lelijke mensen in Suits :P
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  vrijdag 9 september 2022 @ 09:49:58 #65
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_205903265
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 september 2022 09:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Waren er - behalve Louis - uberhaupt lelijke mensen in Suits :P
Jessica heeft een paddengezicht.
  vrijdag 9 september 2022 @ 09:50:32 #66
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_205903269
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 09:49 schreef Twiitch het volgende:

[..]
Jessica heeft een paddengezicht.
iets teveel in haar lippen gespoten denk ik.

Maar we raken offtopic _O-
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_205903437
Kunnen we de OP aanpassen een toevoegen wat er nu gaat gebeuren?

In Operatie Eenhoorn is geregeld wat er nu moet gebeuren.

Operation Unicorn

De koningin verblijft jaarlijks drie maanden in het kasteel en daarom zijn voor haar overlijden daar speciale voorbereidingen getroffen. Die lekten drie jaar geleden uit via de Schotse krant The Herald.

Speciale plannen

De plannen behelzen onder meer dat Elizabeth wordt opgebaard in Holyroodhouse, een paleis in Edinburgh dat als haar officiële Schotse residentie geldt. Daarna zou haar kist naar de kathedraal op de Royal Mile worden vervoerd, om tenslotte vanaf het centrale station Waverly per koninklijke trein langs de oostelijke kustlijn naar Londen te worden gebracht.

Koninklijke begrafenis

De koninklijke begrafenis zou tien dagen na het overlijden van de koningin plaatsvinden. De Schotse autoriteiten houden er rekening mee dat honderdduizenden mensen naar Holyroodhouse zouden komen om afscheid te nemen van Elizabeth, de enige vorst die veel Britten hun hele leven gekend hebben.


Op de tweede dag na het overlijden moet de kist van Elizabeth terugkeren naar Buckingham Palace. Als ze op haar buitenverblijf Sandringham of Balmoral overlijdt, wordt de kist per trein naar de hoofdstad teruggebracht. De premier zal de rouwstoet dan op St. Pancras Station opvangen.

Een dag later vertrekt Charles als de nieuwe koning op een tour door het land, in het draaiboek Spring Tide genoemd. Hij begint in Schotland, doet de volgende dag Noord-Ierland aan en bezoekt op de zevende dag Wales.

Ondertussen wordt in Londen de koningin drie dagen lang opgebaard in Westminster Palace. Het is de bedoeling dat het publiek 23 uur per dag afscheid kan nemen.

De dag van de uitvaart wordt een dag van nationale rouw, met 2 minuten stilte rond het middaguur. De staatsbegrafenis wordt gehouden in Westminster Abbey, waarna de koningin wordt bijgezet in de kapel waar ook haar man Philip ligt.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  vrijdag 9 september 2022 @ 10:07:25 #68
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_205903438
Ik erken koningin Charles niet. Elizabeth blijft onze moeder, onze koningin.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_205903442
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 10:07 schreef Mikeytt het volgende:
Ik erken koningin Charles niet. Elizabeth blijft onze moeder, onze koningin.
Elizabeth was een eng vrouwtje. Heel die familie trouwens
  vrijdag 9 september 2022 @ 10:09:30 #70
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_205903456
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 10:08 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Elizabeth was een eng vrouwtje. Heel die familie trouwens
Niks mis met Diana. Elizabeth was ook gewoon aardig, echte charme.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_205903470
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 10:09 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Niks mis met Diana. Elizabeth was ook gewoon aardig, echte charme.
Enge familie. Wisten ook meer omtrent dat kindermisbruik
  vrijdag 9 september 2022 @ 10:12:00 #72
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205903485
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2022 10:07 schreef valentijn101 het volgende:
Kunnen we de OP aanpassen een toevoegen wat er nu gaat gebeuren?

In Operatie Eenhoorn is geregeld wat er nu moet gebeuren.

Operation Unicorn

De koningin verblijft jaarlijks drie maanden in het kasteel en daarom zijn voor haar overlijden daar speciale voorbereidingen getroffen. Die lekten drie jaar geleden uit via de Schotse krant The Herald.

Speciale plannen

De plannen behelzen onder meer dat Elizabeth wordt opgebaard in Holyroodhouse, een paleis in Edinburgh dat als haar officiële Schotse residentie geldt. Daarna zou haar kist naar de kathedraal op de Royal Mile worden vervoerd, om tenslotte vanaf het centrale station Waverly per koninklijke trein langs de oostelijke kustlijn naar Londen te worden gebracht.

Koninklijke begrafenis

De koninklijke begrafenis zou tien dagen na het overlijden van de koningin plaatsvinden. De Schotse autoriteiten houden er rekening mee dat honderdduizenden mensen naar Holyroodhouse zouden komen om afscheid te nemen van Elizabeth, de enige vorst die veel Britten hun hele leven gekend hebben.

Op de tweede dag na het overlijden moet de kist van Elizabeth terugkeren naar Buckingham Palace. Als ze op haar buitenverblijf Sandringham of Balmoral overlijdt, wordt de kist per trein naar de hoofdstad teruggebracht. De premier zal de rouwstoet dan op St. Pancras Station opvangen.

Een dag later vertrekt Charles als de nieuwe koning op een tour door het land, in het draaiboek Spring Tide genoemd. Hij begint in Schotland, doet de volgende dag Noord-Ierland aan en bezoekt op de zevende dag Wales.

Ondertussen wordt in Londen de koningin drie dagen lang opgebaard in Westminster Palace. Het is de bedoeling dat het publiek 23 uur per dag afscheid kan nemen.

De dag van de uitvaart wordt een dag van nationale rouw, met 2 minuten stilte rond het middaguur. De staatsbegrafenis wordt gehouden in Westminster Abbey, waarna de koningin wordt bijgezet in de kapel waar ook haar man Philip ligt.
Ze gaat niet per trein en en het draaiboek van operatie eenhoorn wordt overigens ook niet strict gevolgd.

Maar het is wel een leiddraad en daarmee passend voor de OP.
  vrijdag 9 september 2022 @ 10:12:18 #73
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_205903489
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 10:10 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Enge familie. Wisten ook meer omtrent dat kindermisbruik
Dat weet jij niet. Diana wist er 100% zeker niks van.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_205903493
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 10:12 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Dat weet jij niet. Diana wist er 100% zeker niks van.
Diana moest dood. Meghan weet ook teveel. Toevallig werden beide niet gepruimd door die familie.
pi_205903511
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 10:12 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Diana moest dood. Meghan weet ook teveel. Toevallig werden beide niet gepruimd door die familie.
Misschien toch maar een topic openen in BNW?
  vrijdag 9 september 2022 @ 10:17:41 #76
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_205903536
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 10:12 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Diana moest dood. Meghan weet ook teveel. Toevallig werden beide niet gepruimd door die familie.
Meh, Diana had gewoon een ongeluk.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_205903575
Wat gaan ze doen met Meghan? Aangezien ze vorige week weer compleet los ging op haar schoonfamilie, en weer wat leugens omtrent haar persoon de wereld in hielp?

Die sturen ze toch netjes terug naar de VS, vanwege haar kinderen?
pi_205903751
Zou Bea ook naar de uitvaart gaan? Die is inmiddels volgens mij ook zo seniel als een deur.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 9 september 2022 @ 11:00:22 #79
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_205903944
Nog even BBC van gisteren teruggekeken, het blijft toch bijzonder dat júist in een situatie met zulke bizar strakke protocollen, het nieuws al publiekelijk werd gemaakt vóór de officiële aankondiging via de media.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_205903963
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 11:00 schreef heywoodu het volgende:
Nog even BBC van gisteren teruggekeken, het blijft toch bijzonder dat júist in een situatie met zulke bizar strakke protocollen, het nieuws al publiekelijk werd gemaakt vóór de officiële aankondiging via de media.
Bedoel je van de dood? Of het verhaal er voor?
  vrijdag 9 september 2022 @ 11:02:12 #81
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205903966
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 11:00 schreef heywoodu het volgende:
Nog even BBC van gisteren teruggekeken, het blijft toch bijzonder dat júist in een situatie met zulke bizar strakke protocollen, het nieuws al publiekelijk werd gemaakt vóór de officiële aankondiging via de media.
Hoe bedoel je?
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 9 september 2022 @ 11:04:33 #82
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205903991
Nou kom op mensen, pas die OP even aan.

Alle wikipedia sites zijn al up to date en bij ons maken we ons nog zorgen over de gezondheid van Queen Elizabeth :')
  vrijdag 9 september 2022 @ 11:06:08 #83
149959 SQ
snelle trees
pi_205903999
quote:
4s.gif Op vrijdag 9 september 2022 11:04 schreef Tengano het volgende:
Nou kom op mensen, pas die OP even aan.

Alle wikipedia sites zijn al up to date en bij ons maken we ons nog zorgen over de gezondheid van Queen Elizabeth :')
Ga je gang zou ik zeggen ;)
disclaimer
  Moderator vrijdag 9 september 2022 @ 11:06:22 #84
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_205904001
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 10:42 schreef PS. het volgende:
Zou Bea ook naar de uitvaart gaan? Die is inmiddels volgens mij ook zo seniel als een deur.
Bron?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_205904175
quote:
88s.gif Op vrijdag 9 september 2022 11:06 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Bron?
Voor ''volgens mij'' is geen bron nodig toch?

Maar ze verschijnt nauwelijks meer bij openbare gelegenheden.
  vrijdag 9 september 2022 @ 11:31:40 #86
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205904240
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 11:27 schreef PS. het volgende:

[..]
Voor ''volgens mij'' is geen bron nodig toch?

Maar ze verschijnt nauwelijks meer bij openbare gelegenheden.
Daar zijn genoeg andere verklaringen voor.
The love you take is equal to the love you make.
  Spellchecker vrijdag 9 september 2022 @ 11:32:18 #87
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205904249
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 11:27 schreef PS. het volgende:

[..]
Voor ''volgens mij'' is geen bron nodig toch?

Maar ze verschijnt nauwelijks meer bij openbare gelegenheden.
Waarom zou ze?
pi_205904282
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 11:27 schreef PS. het volgende:

[..]
Voor ''volgens mij'' is geen bron nodig toch?

Maar ze verschijnt nauwelijks meer bij openbare gelegenheden.
Laat haar lekker schilderen, pottenbakken en oma zijn.
  vrijdag 9 september 2022 @ 11:35:29 #89
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205904296
En als je even zoekt, vind je nog genoeg openbare plichtplegingen. Recent en gepland.

Vandaag, 1 oktober, 13 oktober.

[ Bericht 46% gewijzigd door Lienekien op 09-09-2022 11:40:56 ]
The love you take is equal to the love you make.
pi_205904366
Beatrix had wel een hele hechte band met Elizabeth. Er zijn diverse foto's waar ze innig zoenen als zusters.
pi_205904378
Bij dit soort gebeurtenissen zie je weer goed dat mensen slecht geïnformeerd zijn, de klok hebben horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt, en gewoon over de gehele linie maar wat roepen.
Koel en donker bewaren
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 9 september 2022 @ 11:42:19 #92
408813 crew  trein2000
pi_205904413
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 11:00 schreef heywoodu het volgende:
Nog even BBC van gisteren teruggekeken, het blijft toch bijzonder dat júist in een situatie met zulke bizar strakke protocollen, het nieuws al publiekelijk werd gemaakt vóór de officiële aankondiging via de media.
Het protocol ís dat de bbc het als eerste brengt hè?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  vrijdag 9 september 2022 @ 11:43:40 #93
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205904436
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 11:42 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Het protocol ís dat de bbc het als eerste brengt hè?
Dat is toch niet meer zo? Ik denk dat de BBC het bericht op dezelfde tijd kreeg als de andere media.
The love you take is equal to the love you make.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 9 september 2022 @ 11:44:01 #94
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205904441
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 11:00 schreef heywoodu het volgende:
Nog even BBC van gisteren teruggekeken, het blijft toch bijzonder dat júist in een situatie met zulke bizar strakke protocollen, het nieuws al publiekelijk werd gemaakt vóór de officiële aankondiging via de media.
Ja inderdaad! Toen de protocollen werden opgesteld was er nog geen twitter denk ik :+

Maar bij de BBC droegen ze in de middag ineens zwarte stropdassen. Dus waarschijnlijk waren ze al geïnformeerd op dat moment
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 9 september 2022 @ 11:44:22 #95
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205904448
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 11:27 schreef PS. het volgende:

[..]
Voor ''volgens mij'' is geen bron nodig toch?

Maar ze verschijnt nauwelijks meer bij openbare gelegenheden.
Volgens mij ben jij een beetje simpel. Heb ik ook geen bron voor nodig.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 9 september 2022 @ 11:46:40 #96
408813 crew  trein2000
pi_205904477
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2022 11:43 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Dat is toch niet meer zo? Ik denk dat de BBC het bericht op dezelfde tijd kreeg als de andere media.
“Media sources learned that the Queen, 96, had died late in the afternoon, with the expectation of official confirmation between 6pm and 7pm.”

Blijkbaar wisten ze het al. Dat vind ik dan weer slecht, je bent toch nieuwsorganisatie…
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  vrijdag 9 september 2022 @ 11:48:00 #97
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205904504
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 11:46 schreef trein2000 het volgende:

[..]
“Media sources learned that the Queen, 96, had died late in the afternoon, with the expectation of official confirmation between 6pm and 7pm.”

Blijkbaar wisten ze het al. Dat vind ik dan weer slecht, je bent toch nieuwsorganisatie…
Ik ken de context niet van dat bericht.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 9 september 2022 @ 11:48:27 #98
408813 crew  trein2000
pi_205904507
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2022 11:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik ken de context niet van dat bericht.
https://amp.theguardian.c(...)ews-of-queens-health
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  vrijdag 9 september 2022 @ 11:52:05 #99
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205904561
quote:
De MP was bijv. al eerder op de hoogte. Als nieuwsbronnen (wie, welke, hoe) het al wisten, is het toch gepast dat bijv. de BBC heeft gewacht tot het officiële bericht.
The love you take is equal to the love you make.
pi_205904583
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 11:46 schreef trein2000 het volgende:

[..]
“Media sources learned that the Queen, 96, had died late in the afternoon, with the expectation of official confirmation between 6pm and 7pm.”

Blijkbaar wisten ze het al. Dat vind ik dan weer slecht, je bent toch nieuwsorganisatie…
Men moest eerst de zwarte stropdassen vinden, je kunt blijkbaar niet met een rode stropdas de dood mededelen op de Britse tv.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')