Meh, Diana had gewoon een ongeluk.quote:Op vrijdag 9 september 2022 10:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Diana moest dood. Meghan weet ook teveel. Toevallig werden beide niet gepruimd door die familie.
Bedoel je van de dood? Of het verhaal er voor?quote:Op vrijdag 9 september 2022 11:00 schreef heywoodu het volgende:
Nog even BBC van gisteren teruggekeken, het blijft toch bijzonder dat júist in een situatie met zulke bizar strakke protocollen, het nieuws al publiekelijk werd gemaakt vóór de officiële aankondiging via de media.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 9 september 2022 11:00 schreef heywoodu het volgende:
Nog even BBC van gisteren teruggekeken, het blijft toch bijzonder dat júist in een situatie met zulke bizar strakke protocollen, het nieuws al publiekelijk werd gemaakt vóór de officiële aankondiging via de media.
Ga je gang zou ik zeggenquote:Op vrijdag 9 september 2022 11:04 schreef Tengano het volgende:
Nou kom op mensen, pas die OP even aan.
Alle wikipedia sites zijn al up to date en bij ons maken we ons nog zorgen over de gezondheid van Queen Elizabeth
Bron?quote:Op vrijdag 9 september 2022 10:42 schreef PS. het volgende:
Zou Bea ook naar de uitvaart gaan? Die is inmiddels volgens mij ook zo seniel als een deur.
Voor ''volgens mij'' is geen bron nodig toch?quote:
Daar zijn genoeg andere verklaringen voor.quote:Op vrijdag 9 september 2022 11:27 schreef PS. het volgende:
[..]
Voor ''volgens mij'' is geen bron nodig toch?
Maar ze verschijnt nauwelijks meer bij openbare gelegenheden.
Waarom zou ze?quote:Op vrijdag 9 september 2022 11:27 schreef PS. het volgende:
[..]
Laat haar lekker schilderen, pottenbakken en oma zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2022 11:27 schreef PS. het volgende:
[..]
Het protocol ís dat de bbc het als eerste brengt hè?quote:Op vrijdag 9 september 2022 11:00 schreef heywoodu het volgende:
Dat is toch niet meer zo? Ik denk dat de BBC het bericht op dezelfde tijd kreeg als de andere media.quote:Op vrijdag 9 september 2022 11:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het protocol ís dat de bbc het als eerste brengt hè?
Ja inderdaad! Toen de protocollen werden opgesteld was er nog geen twitter denk ikquote:Op vrijdag 9 september 2022 11:00 schreef heywoodu het volgende:
Volgens mij ben jij een beetje simpel. Heb ik ook geen bron voor nodig.quote:Op vrijdag 9 september 2022 11:27 schreef PS. het volgende:
[..]
“Media sources learned that the Queen, 96, had died late in the afternoon, with the expectation of official confirmation between 6pm and 7pm.”quote:Op vrijdag 9 september 2022 11:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is toch niet meer zo? Ik denk dat de BBC het bericht op dezelfde tijd kreeg als de andere media.
Ik ken de context niet van dat bericht.quote:Op vrijdag 9 september 2022 11:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
“Media sources learned that the Queen, 96, had died late in the afternoon, with the expectation of official confirmation between 6pm and 7pm.”
Blijkbaar wisten ze het al. Dat vind ik dan weer slecht, je bent toch nieuwsorganisatie…
https://amp.theguardian.c(...)ews-of-queens-healthquote:Op vrijdag 9 september 2022 11:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ken de context niet van dat bericht.
De MP was bijv. al eerder op de hoogte. Als nieuwsbronnen (wie, welke, hoe) het al wisten, is het toch gepast dat bijv. de BBC heeft gewacht tot het officiële bericht.quote:Op vrijdag 9 september 2022 11:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
https://amp.theguardian.c(...)ews-of-queens-health
Men moest eerst de zwarte stropdassen vinden, je kunt blijkbaar niet met een rode stropdas de dood mededelen op de Britse tv.quote:Op vrijdag 9 september 2022 11:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
“Media sources learned that the Queen, 96, had died late in the afternoon, with the expectation of official confirmation between 6pm and 7pm.”
Blijkbaar wisten ze het al. Dat vind ik dan weer slecht, je bent toch nieuwsorganisatie…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |