Als ze Maaskant en Kramer blijven uitnodigen ga ik op een dag srs zelf naar het Lloydkwartier toe en de uitzending verstoren achter het raamquote:Op vrijdag 9 september 2022 18:04 schreef Scrummie het volgende:
Wat is dat FC Rijnmond toch een verschrikkelijk programmaatje hè.
Eens ja.quote:Op zaterdag 10 september 2022 12:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Als ze Maaskant en Kramer blijven uitnodigen ga ik op een dag srs zelf naar het Lloydkwartier toe en de uitzending verstoren achter het raam
Wat een paupers nodigen ze telkens uit zeg
Ook de eindstandquote:Op zaterdag 10 september 2022 12:24 schreef Erasmus het volgende:
Ondertussen staat onze O15 lekker 1-3 voor in de mini-Klassieker
Neeeehhhh beter hè?quote:Op vrijdag 9 september 2022 22:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Meestal leuker als studio voetbal
Hij heeft de laatste jaren ietsje teveel zijn echte karakter getoond met zijn opgeblazen ego waarbij hij zich net te veel als een speciale uitzondering beschouwt, dat gecombineerd met zijn voortdurende gestook en een overduidelijke midlife crisis maakt hem een makkelijk doelwit.quote:Op zaterdag 10 september 2022 15:13 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Serieuze vraag: kan iemand me misschien uitleggen waarom zo veel Feyenoorders vrijwel uit het niets een hekel lijken te hebben aan Kuyt? Was volgens mij nog niet zo tijdens het kampioensjaar, toen was Derksen ongeveer de enige die hem steeds onderuit haalde als persoon. Of misschien vonden meer mensen dat en heb ik het nooit gemerkt. Ik weet nog wel dat mensen geïrriteerd waren toen hij steeds maar niet terugkwam maar daar kan het toch niet aan liggen? Waar komt dat leedvermaak vandaan?
Voor mij was hij in elk geval een held in de eerste periode (toen was ik nog klein) en zeker ook in het kampioensjaar. Had ook gehoopt dat hij meer krediet kreeg of in elk geval het voordeel van de twijfel toen het zo slecht ging bij Jong Feyenoord.
Voetballend was een held als persoon tja.quote:Op zaterdag 10 september 2022 15:13 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Serieuze vraag: kan iemand me misschien uitleggen waarom zo veel Feyenoorders vrijwel uit het niets een hekel lijken te hebben aan Kuyt? Was volgens mij nog niet zo tijdens het kampioensjaar, toen was Derksen ongeveer de enige die hem steeds onderuit haalde als persoon. Of misschien vonden meer mensen dat en heb ik het nooit gemerkt. Ik weet nog wel dat mensen geïrriteerd waren toen hij steeds maar niet terugkwam maar daar kan het toch niet aan liggen? Waar komt dat leedvermaak vandaan?
Voor mij was hij in elk geval een held in de eerste periode (toen was ik nog klein) en zeker ook in het kampioensjaar. Had ook gehoopt dat hij meer krediet kreeg of in elk geval het voordeel van de twijfel toen het zo slecht ging bij Jong Feyenoord.
Ik vond Dirk Kuyt al een onsympathieke gozer in zijn eerste periode bij ons. Dus tja.quote:Op zaterdag 10 september 2022 15:13 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Wat maakt dat uit? Zou ik ook doen met zijn hoofd.quote:Op zaterdag 10 september 2022 15:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat ik altijd aan Kuyt waardeerde was dat hij zijn ietwat geforceerde ‘perfecte boegbeeld’-status in de media wel altijd waarmaakte op het veld. Keihard werken zonder voortdurend nutteloze meters te maken, zo heb je er maar weinig en dan kon Kuyt ook gewoon enorm goed voetballen.
Dat hij na iedere wedstrijd met twintig gehandicapte kinderen naast hem op het veld zijn geforceerde preek hield kon je dan gewoon beter hebben. Maar nu dat is weggevallen en er privé het nodige is uitgelekt komt hij gewoon over als een ontzettend gemaakte stoker. Zijn verbouwde kop helpt daarin niet mee
Dus wat? Je hebt geen argumenten?quote:Op zaterdag 10 september 2022 15:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vond Dirk Kuyt al een onsympathieke gozer in zijn eerste periode bij ons. Dus tja.
Het vat vooral poëtisch samen hoe Kuyt van het ‘authentieke harde werker’-imago waar hij zolang voor stond is gegaan naar een ontzettend gemaakte mediageile narcist.quote:Op zaterdag 10 september 2022 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? Zou ik ook doen met zijn hoofd.
verder eens.
Jawel, @Scrummie kon nooit zo goed tegen de hele Dirk Kuyt-act in de media die ik zojuist omschrijf (preken over keihard werken met gehandicapte kinderen om zich heen), ook toen zag je al dat ie een ontzettende narcist is.quote:Op zaterdag 10 september 2022 15:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dus wat? Je hebt geen argumenten?
Flinke ambities welquote:Op zaterdag 10 september 2022 17:12 schreef Pistolero het volgende:
O21 verliest van Ado![]()
Promotie met dat elftal dit seizoen is cruciaal en misschien wel de allerbelangrijkste doelstelling van dit seizoen binnen de hele club. Zou ontzettend pijnlijk zijn als het wéér niet lukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |