abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205917225
Aursnes was vorig jaar echt een goede speler, maar waarschijnlijk vooral ook renderend vanuit het collectief. In de voorbereiding vond ik hem maar vrij matig. Niet alleen omdat dit verloren wedstrijden waren, maar ook dat hij vaak te laat was, onnauwkeurig in de passing was etc.
Ondanks het grote gemis op die positie, had dit in mijn ogen niet het verschil gemaakt om wel goede wedstrijden te spelen. Want ik snap best dat we 65 minuten tegen GAE dominant waren, uiteindelijk missen we nog steeds het tempo wat we vooral de halverwege de eerste helft van het seizoen vorig jaar wel hadden. En dat ligt grotendeels aan de lagere fysieke kant van het hele team.
En of de reden voor zn matige optreden in de voorbereiding nu is dat hij met zn gedachten al elders zat, of dat hij pas geweldig presteert als het collectief staat (en dus niet een dragende kracht is). Dat maakt op zich niet uit. Ik denk niet dat het tegenhouden van de transfer op de midden-lange termijn een goede keuze was.

Waar ik het wel erg mee eens ben is dat je niet blind moet staren op het rendement van een speler qua transfersom. Je moet meer kijken naar de vervangingswaarde.
pi_205917816
Ik vind het morgen wel een mooie dag om lekker eens Danilo en Dilrosun op de bank te zetten.
pi_205917834
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 18:04 schreef Scrummie het volgende:
Wat is dat FC Rijnmond toch een verschrikkelijk programmaatje hè.
Als ze Maaskant en Kramer blijven uitnodigen ga ik op een dag srs zelf naar het Lloydkwartier toe en de uitzending verstoren achter het raam _O-

Wat een paupers nodigen ze telkens uit zeg

[ Bericht 3% gewijzigd door Erasmus op 10-09-2022 12:17:11 ]
pi_205917902
Ondertussen staat onze O15 lekker 1-3 voor in de mini-Klassieker O+
  zaterdag 10 september 2022 @ 12:30:17 #280
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_205917978
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 12:16 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Als ze Maaskant en Kramer blijven uitnodigen ga ik op een dag srs zelf naar het Lloydkwartier toe en de uitzending verstoren achter het raam _O-

Wat een paupers nodigen ze telkens uit zeg
Eens ja.

En die presentator vind ik ook met de week irritanter worden.
pi_205918341
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 12:24 schreef Erasmus het volgende:
Ondertussen staat onze O15 lekker 1-3 voor in de mini-Klassieker O+
Ook de eindstand *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 10-09-2022 12:57:33 ]
pi_205919737
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 22:42 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Meestal leuker als studio voetbal
Neeeehhhh beter hè?
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_205920105
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 12:56 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Ook de eindstand *O*
Erg mooi.
pi_205920106
Serieuze vraag: kan iemand me misschien uitleggen waarom zo veel Feyenoorders vrijwel uit het niets een hekel lijken te hebben aan Kuyt? Was volgens mij nog niet zo tijdens het kampioensjaar, toen was Derksen ongeveer de enige die hem steeds onderuit haalde als persoon. Of misschien vonden meer mensen dat en heb ik het nooit gemerkt. Ik weet nog wel dat mensen geïrriteerd waren toen hij steeds maar niet terugkwam maar daar kan het toch niet aan liggen? Waar komt dat leedvermaak vandaan?

Voor mij was hij in elk geval een held in de eerste periode (toen was ik nog klein) en zeker ook in het kampioensjaar. Had ook gehoopt dat hij meer krediet kreeg of in elk geval het voordeel van de twijfel toen het zo slecht ging bij Jong Feyenoord.
  zaterdag 10 september 2022 @ 15:21:19 #285
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_205920200
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 15:13 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Serieuze vraag: kan iemand me misschien uitleggen waarom zo veel Feyenoorders vrijwel uit het niets een hekel lijken te hebben aan Kuyt? Was volgens mij nog niet zo tijdens het kampioensjaar, toen was Derksen ongeveer de enige die hem steeds onderuit haalde als persoon. Of misschien vonden meer mensen dat en heb ik het nooit gemerkt. Ik weet nog wel dat mensen geïrriteerd waren toen hij steeds maar niet terugkwam maar daar kan het toch niet aan liggen? Waar komt dat leedvermaak vandaan?

Voor mij was hij in elk geval een held in de eerste periode (toen was ik nog klein) en zeker ook in het kampioensjaar. Had ook gehoopt dat hij meer krediet kreeg of in elk geval het voordeel van de twijfel toen het zo slecht ging bij Jong Feyenoord.
Hij heeft de laatste jaren ietsje teveel zijn echte karakter getoond met zijn opgeblazen ego waarbij hij zich net te veel als een speciale uitzondering beschouwt, dat gecombineerd met zijn voortdurende gestook en een overduidelijke midlife crisis maakt hem een makkelijk doelwit.
Makkelijk eerste
  zaterdag 10 september 2022 @ 15:21:52 #286
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_205920208
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 15:13 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

Voetballend was een held als persoon tja.
Kijk die Disney docu maar op Disney+ over Feyenoord.
Kuyt hoort dat niet hij maar Slot de opvolger is van Advocaat en dus niet Kuyt en gaat gelijk daarna bij John de Wolf lopen stoken.

Dat zegt wel veel over Kuyt, Van Hooijdonk precies hetzelfde voetballend een held maar daarna altijd rare stiekeme streken. Die twee zijn altijd zo gebleven terwijl een Robin van Persie van arrogant ventje juist naar een hele toffe gozer gegaan is gedurende carrière.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_205920254
Volgens mij moet je een aantal dingen niet met elkaar vermengen.
Kuyt als voetballer was een geweldenaar. Vooral qua energieinput en als leider op het veld naar de andere spelers.
Dat moeten we niet vermengen met Kuyt als persoon of Kuyt als trainer.

Als persoon toen hij een voetballer was, waren zijn uitspraak vaak politiek correct. Inspelend op wat supporters willen horen. Niets mis mee. Na zn voetbal carriere lijkt het misschien wel wat naar zn hoofd gestegen te zijn en hij is duidelijk nog aan het zoeken naar wat verwacht wordt van hem in de nieuwe situatie. Dat is misschien wel moeilijk als je daarvoor gewend was als held.

Als trainer hebben we nog geen positieve dingen gezien.

We moeten nog steeds een standbeeld voor de man maken voor wat ie doet als speler, maar dat betekent niet perse dat hij een likeable of kundig trainer is.

[ Bericht 0% gewijzigd door snabbi op 10-09-2022 15:44:15 ]
  zaterdag 10 september 2022 @ 15:32:17 #288
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_205920311
quote:

Ik vond Dirk Kuyt al een onsympathieke gozer in zijn eerste periode bij ons. Dus tja.

[ Bericht 0% gewijzigd door Scrummie op 10-09-2022 15:40:14 ]
  zaterdag 10 september 2022 @ 15:35:27 #289
474254 GurneyIsBestOke
pi_205920341
Wat ik altijd aan Kuyt waardeerde was dat hij zijn ietwat geforceerde ‘perfecte boegbeeld’-status in de media wel altijd waarmaakte op het veld. Keihard werken zonder voortdurend nutteloze meters te maken, zo heb je er maar weinig en dan kon Kuyt ook gewoon enorm goed voetballen.

Dat hij na iedere wedstrijd met twintig gehandicapte kinderen naast hem op het veld zijn geforceerde preek hield kon je dan gewoon beter hebben. Maar nu dat is weggevallen en er privé het nodige is uitgelekt komt hij gewoon over als een ontzettend gemaakte stoker. Zijn verbouwde kop helpt daarin niet mee
Makkelijk eerste
pi_205920369
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2022 15:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat ik altijd aan Kuyt waardeerde was dat hij zijn ietwat geforceerde ‘perfecte boegbeeld’-status in de media wel altijd waarmaakte op het veld. Keihard werken zonder voortdurend nutteloze meters te maken, zo heb je er maar weinig en dan kon Kuyt ook gewoon enorm goed voetballen.

Dat hij na iedere wedstrijd met twintig gehandicapte kinderen naast hem op het veld zijn geforceerde preek hield kon je dan gewoon beter hebben. Maar nu dat is weggevallen en er privé het nodige is uitgelekt komt hij gewoon over als een ontzettend gemaakte stoker. Zijn verbouwde kop helpt daarin niet mee
Wat maakt dat uit? Zou ik ook doen met zijn hoofd.

verder eens.
pi_205920373
Duidelijk. Heb die Disney+ docu nog niet gezien maar nu ben ik wel heel benieuwd.
pi_205920405
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 15:32 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Ik vond Dirk Kuyt al een onsympathieke gozer in zijn eerste periode bij ons. Dus tja.
Dus wat? Je hebt geen argumenten?
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  zaterdag 10 september 2022 @ 15:48:12 #293
474254 GurneyIsBestOke
pi_205920450
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]
Wat maakt dat uit? Zou ik ook doen met zijn hoofd.

verder eens.
Het vat vooral poëtisch samen hoe Kuyt van het ‘authentieke harde werker’-imago waar hij zolang voor stond is gegaan naar een ontzettend gemaakte mediageile narcist.

Begreep op zich goed dat hij een nieuw hoofd nam verder.
Makkelijk eerste
  zaterdag 10 september 2022 @ 15:50:07 #294
474254 GurneyIsBestOke
pi_205920471
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 15:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
Dus wat? Je hebt geen argumenten?
Jawel, @Scrummie kon nooit zo goed tegen de hele Dirk Kuyt-act in de media die ik zojuist omschrijf (preken over keihard werken met gehandicapte kinderen om zich heen), ook toen zag je al dat ie een ontzettende narcist is.
Makkelijk eerste
pi_205921115
En Robin van Persie is geen act? Die heeft aan het einde van zijn carrière overduidelijk een communicatieadviseur in de arm genomen om hem een knuffel imago aan te meten en iedereen trapt erin. Wat een gelikte gladjanus is dat geworden.

Of Ruud "kalme toptrainer" van Nistelrooij. Die acteerde een soort Carlo Ancelotti van de lage landen. Nu hij een paar draaien om de oren heeft gekregen valt zijn masker af en komt zijn ware aard weer naar boven.

Mensen moeten gewoon niet zo stom doen over Drik Kuyt. Die gasten hebben allemaal mediatraining gehad en worden ingefluisterd door coaches.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  zaterdag 10 september 2022 @ 17:07:19 #296
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_205921712
twitter
pi_205921812
O21 verliest van Ado :')

Promotie met dat elftal dit seizoen is cruciaal en misschien wel de allerbelangrijkste doelstelling van dit seizoen binnen de hele club. Zou ontzettend pijnlijk zijn als het wéér niet lukt.
pi_205922078
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 17:07 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Team Los Zetas.
pi_205922317
quote:
9s.gif Op zaterdag 10 september 2022 17:12 schreef Pistolero het volgende:
O21 verliest van Ado :')

Promotie met dat elftal dit seizoen is cruciaal en misschien wel de allerbelangrijkste doelstelling van dit seizoen binnen de hele club. Zou ontzettend pijnlijk zijn als het wéér niet lukt.
Flinke ambities wel :')
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 10 september 2022 @ 18:10:57 #300
474254 GurneyIsBestOke
pi_205922662
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 17:07 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Als mensen een foto posten om te laten zien dat het goed tussen hen gaat heb ik vaak het idee dat het niet zo goed tussen hen gaat.
Makkelijk eerste
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')