Die titel schuift gewoon door.quote:
Toen Rutte dat zei was ze waarschijnlijk al overleden vermoed ik.quote:Op donderdag 8 september 2022 19:50 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Bidden heeft toch niet geholpen. RIP.
Hij hangt 3kwart jaquote:Op donderdag 8 september 2022 19:45 schreef StephanL het volgende:
Vind dat de vlag op Buckingham Palace wel wat lager mocht
Nee ik ook niet. Bizar. Benieuwd naar zijn draagvlak en aanpakquote:Op donderdag 8 september 2022 19:52 schreef nils_22 het volgende:
Ik had nooit gedacht dit ooit te lezen: Charles (Charles Philip Arthur George; born 14 November 1948) is the King of the United Kingdom and the 14 other Commonwealth realms.
Ik neem aan dat ze daar protocollen voor hebbenquote:Op donderdag 8 september 2022 19:49 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Alsof ze hem al vooraf hadden klaar gezet
Er zijn weinig dingen in het leven die mij minder interesseren.quote:Op donderdag 8 september 2022 19:38 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Zou Charles nu koning worden of toch William?
@ikweethetooknietquote:Op donderdag 8 september 2022 19:52 schreef JohnBercow het volgende:
[ twitter ]
Is dit een statement als MinBuZa of als partijleider van het CDA?
Moet die 14 niet charles opnieuw erkennen.quote:Op donderdag 8 september 2022 19:52 schreef nils_22 het volgende:
Ik had nooit gedacht dit ooit te lezen: Charles (Charles Philip Arthur George; born 14 November 1948) is the King of the United Kingdom and the 14 other Commonwealth realms.
Kan nooit tippen aan de analyse van het afschieten van Bin Laden, die volgens Gijp lekker een uitsmijtertje zat te eten.quote:Op donderdag 8 september 2022 19:42 schreef superniger het volgende:
Kan niet wachten op de analyse van Vandaag Inside.
Als Superdry-boegbeeld.quote:Op donderdag 8 september 2022 19:52 schreef JohnBercow het volgende:
[ twitter ]
Is dit een statement als MinBuZa of als partijleider van het CDA?
Charles zal wel nu traditiegetrouw de oorlog verklaren aan Frankrijk.quote:Op donderdag 8 september 2022 19:38 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Daar zal het aan gelegen hebben. Ik vond het een mooie vrouw. Op en top koningin.quote:Op donderdag 8 september 2022 19:51 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Toen Rutte dat zei was ze waarschijnlijk al overleden vermoed ik.
Klassiekerquote:Op donderdag 8 september 2022 19:54 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Kan nooit tippen aan de analyse van het afschieten van Bin Laden, die volgens Gijp lekker een uitsmijtertje zat te eten.
Ik zet m'n geld op Australië als eerste. Die waren al een keer bijna zo ver.quote:Op donderdag 8 september 2022 19:54 schreef JohnDDD het volgende:
ja ik vraag me ook af of er geen landen zijn die er nu gebruik van maken om uit de Britse monarchie te stappen zoals Australië, Canada of NZ
Charles is feitelijk koning......quote:Op donderdag 8 september 2022 19:38 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Zolang je bij de BBC blijft ben je wel veilig. Hoop ik.quote:Op donderdag 8 september 2022 19:55 schreef etuiedelapiel het volgende:
Het zal allemaal wel, maar ik wilde Rutte eigenlijk niet horen VOOR Prinsjesdag.
Ik ben over 10 dagen in Zuid-Afrika, dat onderdeel is van de Commonwealth. Komt wel heel dichtbij zo.quote:Op donderdag 8 september 2022 19:49 schreef Mrmime het volgende:
Ik verwacht een heleboel “how can I make this about me-tjes “ op de socials
Uit de Britse monarchie stappen kan niet, ze zijn geen lid.quote:Op donderdag 8 september 2022 19:54 schreef JohnDDD het volgende:
ja ik vraag me ook af of er geen landen zijn die er nu gebruik van maken om uit de Britse monarchie te stappen zoals Australië, Canada of NZ
Staat wel in het protocol van London Bridge is Down. Maar dit scenario is al zo maak gerepeteerd.quote:Op donderdag 8 september 2022 19:56 schreef Starhopper het volgende:
Toen ze vanmiddag ineens zwarte stropdassen droegen bij de BBC, zullen ze het toen al geweten hebben?
Ja, bijzonder. Waarom verzint zo een wkinerd dit?quote:Op donderdag 8 september 2022 19:48 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En de plaats van overlijden klopt niet bij de wikipedia van Elizabeth II.
https://nl.wikipedia.org/(...)_Verenigd_Koninkrijk
En van Beatrix, benieuwd of ze ook naar de uitvaart gaat.quote:Op donderdag 8 september 2022 19:57 schreef JohnBercow het volgende:
Statement van Willem-Alexander en Maxima nu bij BBC
wat bedoel je daarmeequote:
Zou me niet verbazenquote:Op donderdag 8 september 2022 19:56 schreef Starhopper het volgende:
Toen ze vanmiddag ineens zwarte stropdassen droegen bij de BBC, zullen ze het toen al geweten hebben?
Dat is een vergelijking die nergens op slaat. Beatrix heeft er ook wel 8 meegemaakt.quote:Op donderdag 8 september 2022 19:59 schreef TLC het volgende:
En 14(!!) Amerikaanse presidenten meegemaakt in haar tijd als Queen
ga maar eens kijken hoeveel Italiaanse premiers ze heeft meegemaaktquote:Op donderdag 8 september 2022 19:59 schreef TLC het volgende:
En 14(!!) Amerikaanse presidenten meegemaakt in haar tijd als Queen
Da's bijna de helft.quote:Op donderdag 8 september 2022 19:59 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat is een vergelijking die nergens op slaat. Beatrix heeft er ook wel 8 meegemaakt.
Toch onvoorstelbaar dat hier nog een spelvaut in zit: vriendschap moet vrindschap zijn natuurlijk.quote:
Ja, maar waar slaat dat op? Een Amerikaanse president wordt elke 4 jaar gekozen, zo kun je alles wel er bij gaan halen.quote:
Net een paar uurtjes.quote:Op donderdag 8 september 2022 19:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Benieuwd hoe lang Charles er zit.
een vergelijking met wat ?quote:Op donderdag 8 september 2022 19:59 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat is een vergelijking die nergens op slaat. Beatrix heeft er ook wel 8 meegemaakt.
De FIFA wijkt voor niemandquote:Op donderdag 8 september 2022 20:01 schreef hollandia02 het volgende:
Tonight’s match:
Following direction from the FA and UEFA, tonight’s UEFA Europa League fixture against Real Sociedad will take place as planned at Old Trafford.
A minute’s silence will be held before kick-off which will allow the teams, match officials and everyone in attendance to pay their respects to Her Majesty, The Queen. Both teams will wear black armbands and the flags at Old Trafford will fly at half-mast as a sign of our utmost respect.
Manchester United gaat gewoon spelen
En terechtquote:Op donderdag 8 september 2022 20:01 schreef hollandia02 het volgende:
Tonight’s match:
Following direction from the FA and UEFA, tonight’s UEFA Europa League fixture against Real Sociedad will take place as planned at Old Trafford.
A minute’s silence will be held before kick-off which will allow the teams, match officials and everyone in attendance to pay their respects to Her Majesty, The Queen. Both teams will wear black armbands and the flags at Old Trafford will fly at half-mast as a sign of our utmost respect.
Manchester United gaat gewoon spelen
Ze is vanmiddag al overleden.quote:
Hoe kunnen constateringen nu nergens op slaan ? het zijn feiten:')quote:
quote:Op donderdag 8 september 2022 20:03 schreef PS. het volgende:
[..]
Nee, zij is vanmiddag al overleden.
Ohh excuusquote:Op donderdag 8 september 2022 20:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze is vanmiddag al overleden.
Bijna 1,5 jaar ertussen.quote:Op donderdag 8 september 2022 20:03 schreef -river- het volgende:
Ze is nu bij haar man, dat gebeurt zo vaak dat als een stel al zo lang samen is en de een gaat dat de ander kort erop ook gaat.
Leaving in style.quote:Op donderdag 8 september 2022 20:04 schreef MatthijsDJ het volgende:
Ze heeft gewoon gewacht totdat Boris pleite was....
Zal dat er iets mee te maken hebben dat mensen gemiddeld genomen trouwen met iemand van ongeveer hun eigen leeftijd?quote:Op donderdag 8 september 2022 20:03 schreef -river- het volgende:
Ze is nu bij haar man, dat gebeurt zo vaak dat als een stel al zo lang samen is en de een gaat dat de ander kort erop ook gaat.
Had Charles dan gelijk nieuwe premier moeten beeidigen ?quote:Op donderdag 8 september 2022 20:04 schreef MatthijsDJ het volgende:
Ze heeft gewoon gewacht totdat Boris pleite was....
Ja, dan kun je ook de keepers van het Nederlands elftal opnoemen die ze heeft meegemaakt. Of de minister presidenten van Nederland. Slaat gewoon nergens op.quote:Op donderdag 8 september 2022 20:03 schreef TLC het volgende:
[..]
Hoe kunnen constateringen nu nergens op slaan ? het zijn feiten:')
Waarom zouden ze?quote:Op donderdag 8 september 2022 19:54 schreef JohnDDD het volgende:
Ja? Is het een deugd om tot aan de laatste demente druppel jezelf slaaf te maken tot een bizar waardeloos principe?quote:Op donderdag 8 september 2022 20:00 schreef Confetti het volgende:
Ze beloofde ermee door te gaan tot het einde en ze hield woord.
Kan onze Prinses Beatrix heel veel van leren.
Niet zo gek als jij en ik dat ook kunnen bewerken. Er is altijd wel iemand van die miljarden mensen die dat ff fixt.quote:Op donderdag 8 september 2022 20:05 schreef Aratanax het volgende:
Wikipedia-editors zijn er snel bij hoor!
https://en.wikipedia.org/wiki/God_Save_the_King
NOS?quote:Op donderdag 8 september 2022 20:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
70 jaar!!! Niet 75.
Dit begint irritant te worden..
Omdat de monarchie bizar en waardeloos is en zsm afgeschaft moet worden, en hopelijk zien dat ze overzees ook inquote:Op donderdag 8 september 2022 20:05 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Waarom zouden ze?
[..]
Ja? Is het een deugd om tot aan de laatste demente druppel jezelf slaaf te maken tot een bizar waardeloos principe?
Yups. 1 mij onbekende kerel die maar 75 jaar blijft herhalenquote:
quote:Op donderdag 8 september 2022 20:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Yups. 1 mij onbekende kerel die maar 75 jaar blijft herhslen
Ja. Oudjes moeten in beweging blijven. Anders gaat het snel achteruit.quote:Op donderdag 8 september 2022 20:07 schreef Straatcommando. het volgende:
Begreep dat ze recent gevallen is en daar niet meer bovenop is gekomen. Zo ging mijn oma ook
Wat een onzinquote:Op donderdag 8 september 2022 20:00 schreef Confetti het volgende:
Ze beloofde ermee door te gaan tot het einde en ze hield woord.
Kan onze Prinses Beatrix heel veel van leren.
Nee ze wilde echt zeker weten dat een nieuwe was ;-)quote:Op donderdag 8 september 2022 20:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Had Charles dan gelijk nieuwe premier moeten beeidigen ?
een paar is inderdaad 2quote:Op donderdag 8 september 2022 20:04 schreef Momo het volgende:
Charles is maar paar jaar jonger dan Beatrix toen ze juist afstand nam van de troon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |