Denk het wel, anders was ze wel met een trauma heli naar het ziekenhuis gebracht.quote:Op donderdag 8 september 2022 19:34 schreef Momo het volgende:
Aankondiging over slechte gezondheid was 14 uur onze tijd. Zou ze toen al zijn overleden?
Typisch britse understatementquote:Op donderdag 8 september 2022 19:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Aankondiging over slechte gezondheid was 14 uur onze tijd. Zou ze toen al zijn overleden?
Zou Charles nu koning worden of toch William?quote:Op donderdag 8 september 2022 18:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Einde van een tijdperk in zicht.
Zeg dat wel.quote:Op donderdag 8 september 2022 19:37 schreef Messina het volgende:
Dat ging rap van bezorgdheid naar overleden...
Ja zo'n staatshoofd maken ze niet meer.quote:Op donderdag 8 september 2022 19:37 schreef Mrmime het volgende:
RIP. Die heeft echt geschiedenis geschreven. Britser wordt het niet meer.
Charles is al koning nu.quote:Op donderdag 8 september 2022 19:38 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Zou Charles nu koning worden of toch William?
Misschien vond ze wel dat het land in goede handen is bij Truss en dan ze kon gaan nu BoJo weg is.quote:Op donderdag 8 september 2022 19:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
De nieuwe premier heeft gelijk een zware taak op zich
Ik denk dat ze al overleden was en dat Harry in die politieauto zat.quote:Op donderdag 8 september 2022 19:31 schreef Droopie het volgende:
Ik vraag me af wie er nu bepaalde beslissingen maakt.
Zoals evt, ze mag nog niet van het zuurstof af omdat haar kleinzoon er nog niet is. (lees Harry moet aanwezig om zijn vader zijn hand te kussen).
Ow ze is overleden.
Direct.quote:Op donderdag 8 september 2022 19:41 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Is hij direct koning of morgen na de inauguratie pas?
Direct.quote:Op donderdag 8 september 2022 19:41 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hij wordt al als koning aangeduid. Volgens mij is dat automatisch het geval.quote:Op donderdag 8 september 2022 19:41 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |