Daar zal het aan gelegen hebben. Ik vond het een mooie vrouw. Op en top koningin.quote:Op donderdag 8 september 2022 19:51 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Toen Rutte dat zei was ze waarschijnlijk al overleden vermoed ik.
Klassiekerquote:Op donderdag 8 september 2022 19:54 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Kan nooit tippen aan de analyse van het afschieten van Bin Laden, die volgens Gijp lekker een uitsmijtertje zat te eten.
Ik zet m'n geld op Australië als eerste. Die waren al een keer bijna zo ver.quote:Op donderdag 8 september 2022 19:54 schreef JohnDDD het volgende:
ja ik vraag me ook af of er geen landen zijn die er nu gebruik van maken om uit de Britse monarchie te stappen zoals Australië, Canada of NZ
Charles is feitelijk koning......quote:Op donderdag 8 september 2022 19:38 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Zou Charles nu koning worden of toch William?
Zolang je bij de BBC blijft ben je wel veilig. Hoop ik.quote:Op donderdag 8 september 2022 19:55 schreef etuiedelapiel het volgende:
Het zal allemaal wel, maar ik wilde Rutte eigenlijk niet horen VOOR Prinsjesdag.
Ik ben over 10 dagen in Zuid-Afrika, dat onderdeel is van de Commonwealth. Komt wel heel dichtbij zo.quote:Op donderdag 8 september 2022 19:49 schreef Mrmime het volgende:
Ik verwacht een heleboel “how can I make this about me-tjes “ op de socials
Uit de Britse monarchie stappen kan niet, ze zijn geen lid.quote:Op donderdag 8 september 2022 19:54 schreef JohnDDD het volgende:
ja ik vraag me ook af of er geen landen zijn die er nu gebruik van maken om uit de Britse monarchie te stappen zoals Australië, Canada of NZ
Staat wel in het protocol van London Bridge is Down. Maar dit scenario is al zo maak gerepeteerd.quote:Op donderdag 8 september 2022 19:56 schreef Starhopper het volgende:
Toen ze vanmiddag ineens zwarte stropdassen droegen bij de BBC, zullen ze het toen al geweten hebben?
Ja, bijzonder. Waarom verzint zo een wkinerd dit?quote:Op donderdag 8 september 2022 19:48 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En de plaats van overlijden klopt niet bij de wikipedia van Elizabeth II.
https://nl.wikipedia.org/(...)_Verenigd_Koninkrijk
En van Beatrix, benieuwd of ze ook naar de uitvaart gaat.quote:Op donderdag 8 september 2022 19:57 schreef JohnBercow het volgende:
Statement van Willem-Alexander en Maxima nu bij BBC
wat bedoel je daarmeequote:
Zou me niet verbazenquote:Op donderdag 8 september 2022 19:56 schreef Starhopper het volgende:
Toen ze vanmiddag ineens zwarte stropdassen droegen bij de BBC, zullen ze het toen al geweten hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |