Die titel schuift gewoon door.quote:
Toen Rutte dat zei was ze waarschijnlijk al overleden vermoed ik.quote:Op donderdag 8 september 2022 19:50 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Bidden heeft toch niet geholpen. RIP.
Hij hangt 3kwart jaquote:Op donderdag 8 september 2022 19:45 schreef StephanL het volgende:
Vind dat de vlag op Buckingham Palace wel wat lager mocht
Nee ik ook niet. Bizar. Benieuwd naar zijn draagvlak en aanpakquote:Op donderdag 8 september 2022 19:52 schreef nils_22 het volgende:
Ik had nooit gedacht dit ooit te lezen: Charles (Charles Philip Arthur George; born 14 November 1948) is the King of the United Kingdom and the 14 other Commonwealth realms.
Ik neem aan dat ze daar protocollen voor hebbenquote:Op donderdag 8 september 2022 19:49 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Alsof ze hem al vooraf hadden klaar gezet
Er zijn weinig dingen in het leven die mij minder interesseren.quote:Op donderdag 8 september 2022 19:38 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Zou Charles nu koning worden of toch William?
@ikweethetooknietquote:Op donderdag 8 september 2022 19:52 schreef JohnBercow het volgende:
[ twitter ]
Is dit een statement als MinBuZa of als partijleider van het CDA?
Moet die 14 niet charles opnieuw erkennen.quote:Op donderdag 8 september 2022 19:52 schreef nils_22 het volgende:
Ik had nooit gedacht dit ooit te lezen: Charles (Charles Philip Arthur George; born 14 November 1948) is the King of the United Kingdom and the 14 other Commonwealth realms.
Kan nooit tippen aan de analyse van het afschieten van Bin Laden, die volgens Gijp lekker een uitsmijtertje zat te eten.quote:Op donderdag 8 september 2022 19:42 schreef superniger het volgende:
Kan niet wachten op de analyse van Vandaag Inside.
Als Superdry-boegbeeld.quote:Op donderdag 8 september 2022 19:52 schreef JohnBercow het volgende:
[ twitter ]
Is dit een statement als MinBuZa of als partijleider van het CDA?
Charles zal wel nu traditiegetrouw de oorlog verklaren aan Frankrijk.quote:Op donderdag 8 september 2022 19:38 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Zou Charles nu koning worden of toch William?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |