Bij zoiets belangrijks mag er geen lelijk bord in beeld staan, snappie?quote:Op donderdag 8 september 2022 16:03 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo'n rabiate bordenhater?
Arrrrquote:Op donderdag 8 september 2022 16:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
1100, Noorwegen... Ben je Viking?
Viel me op dat heel veel borden daar onder gekalkt zijn met linkse leuzen.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er geen Grieken. Die kunnen niet met borden omgaan.
Heb je wel wat verhalen om te vertellen gok ik idd.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:08 schreef Ericr het volgende:
Lodewijk XIV blijft waarschijnlijk de langst regerende vorst dan. Elizabeth gaat het niet bijna 2 jaar volhouden.
Maar 70 jaar op de troon blijft enorm lang.
Niemand neemt jouw mening serieus met die nickname.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:08 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ik wil niet zeiken hoor, maar hysterisch elke scheet, weggewaaid blaadje voor de poort of een nutteloos bord dat wel of niet word weggezet beschrijven is wmb niet nodig. Erg irritant voor de mensen die niet live meekijken.
Het begint ook echt weer een schijtlollige bedoeling te worden hier.
Dit wou ik even kwijt.
Ik kan niet live meekijken dus wil juist elk detail wetenquote:Op donderdag 8 september 2022 16:08 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ik wil niet zeiken hoor, maar hysterisch elke scheet, weggewaaid blaadje voor de poort of een nutteloos bord dat wel of niet word weggezet beschrijven is wmb niet nodig. Erg irritant voor de mensen die niet live meekijken.
Dit wou ik even kwijt.
Ze is nog niet dood hčquote:Op donderdag 8 september 2022 16:08 schreef Ericr het volgende:
Lodewijk XIV blijft waarschijnlijk de langst regerende vorst dan. Elizabeth gaat het niet bijna 2 jaar volhouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Was er niet zo'n leider in Afrika (ver terug in de geschiedenis) die schijnbaar nog langer op de troon zat? Ik meen me zoiets te herinneren, maar dat het niet geverifieerd kon worden omdat het zo ver terug was.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:08 schreef Ericr het volgende:
Wie ben jij?quote:Op donderdag 8 september 2022 16:08 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Dit wou ik even kwijt.
Heel goed.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:08 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Dit wou ik even kwijt.
Er reed een bestelbusje naar binnen.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik kan niet live meekijken dus wil juist elk detail weten
Elk detail.
quote:Op donderdag 8 september 2022 16:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ze is nog niet dood hčSchrödinger's queenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kleur en kenteken graag.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Er reed een bestelbusje naar binnen.
Last meal?quote:Op donderdag 8 september 2022 16:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Meerderen, ook buiten Afrika (niet verrassend is dat dan vooral Azië).quote:Op donderdag 8 september 2022 16:09 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Was er niet zo'n leider in Afrika (ver terug in de geschiedenis) die schijnbaar nog langer op de troon zat? Ik meen me zoiets te herinneren, maar dat het niet geverifieerd kon worden omdat het zo ver terug was.
Vandaag 2e pizza gratis bij New York Pizza.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wit.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Kleur en kenteken graag.
Ook het koningshuis moet besparen waar het kanquote:Op donderdag 8 september 2022 16:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vandaag 2e pizza gratis bij New York Pizza.
Raar kenteken.quote:
Ah tof, mooi leesvoer! Thanksquote:Op donderdag 8 september 2022 16:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Meerderen, ook buiten Afrika (niet verrassend is dat dan vooral Azië).
https://en.wikipedia.org/(...)_of_rule_are_unknown
Op de linker pilaar baast het hek zit een laag mos. Op de rechter pilaar niet.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik kan niet live meekijken dus wil juist elk detail weten
Elk detail.
Wit. KPI0MWG.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Kleur en kenteken graag.
Je vergeet de mensen die voorbij kwamen lopen met een hont.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Op de linker pilaar baast het hek zit een laag mos. Op de rechter pilaar niet.
Ik verwacht zometeen een hovenier om dat op te lossen.
quote:Op donderdag 8 september 2022 16:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ze is terug!quote:Op donderdag 8 september 2022 16:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De vrouwelijke agent is uit beeld gestapt.
Hey everybody, its the bradge, live van het koningshuis!quote:Op donderdag 8 september 2022 16:12 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Hello everybody, thuisbezorgd is net geweest en nu vanuit bed mijn laatste foodreview!
Viel me net ook al op. Waardoor ik dacht dat het allemaal wel meeviel.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:13 schreef heywoodu het volgende:
Twee agenten, een man en een vrouw, beiden gewapend, staan bij de ingang te praten en te lachen. Uiterst ongepast.
Oh geen zakloze guards zoals wel eens in Azie het geval was?quote:Op donderdag 8 september 2022 16:12 schreef Tengano het volgende:
Die guard krabt nu even aan ze zak.
#ElkDetail
Hij heeft een staartje, het is Steven Seagal.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:13 schreef DrMarten het volgende:
De doventolk lijkt een beetje op de dikke versie van Mr Bean.
Nee dat was in Game of Thronesquote:Op donderdag 8 september 2022 16:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Oh geen zakloze guards zoals wel eens in Azie het geval was?
And so it beginsquote:Op donderdag 8 september 2022 16:13 schreef summer2bird het volgende:
https://nos.nl/liveblog/2(...)mmering-britse-media
Nos heeft een liveblog erover gemaakt
Is (helaas) op waarheid gebaseerd. Volgens mij gebeurde dat in het oude China.quote:
KAMERVRAGENquote:Op donderdag 8 september 2022 16:15 schreef butz0rs het volgende:
Een agent lacht. OPHEF! ZIEDEND!J!einz!11
Die gasten eten alleen pizza in Woking.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hey thnx man!! Beetje sightseeing , leer ik de buurt ook een beetje kennenquote:Op donderdag 8 september 2022 16:14 schreef Jor_Dii het volgende:
https://www.google.nl/map(...)A!2e0!7i16384!8i8192
Hier dus
Heeft Cherry al gevraagd waarom ze niet meer kinderbloed toedienen om haar in leven te houden? #durftevragenquote:
Ah, ja! De Pizzahut in Woking!quote:Op donderdag 8 september 2022 16:16 schreef Ericr het volgende:
[..]
Die gasten eten alleen pizza in Woking.
Wel mooie buurt, snap haar wel. Beter dan London.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hey thnx man!! Beetje sightseeing , leer ik de buurt ook een beetje kennen
Dat de inzittenden niet meer op Balmoral Castle zijn.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:16 schreef summer2bird het volgende:
Scheurde net een mini heel hard weg, wat zou dat betekenen????!!!!
Ziet er idd mooi uitquote:Op donderdag 8 september 2022 16:16 schreef xzaz het volgende:
[..]
Wel mooie buurt, snap haar wel. Beter dan London.
Jeetje, wat ben jij oplettend.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat de inzittenden niet meer op Balmoral Castle zijn.
Groot genoeg voor het leveren van koeling?quote:Op donderdag 8 september 2022 16:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Er rijdt een grote auto weg en het hek sluit weer.
Die liggen al op de plank voordat ze geboren zijnquote:Op donderdag 8 september 2022 16:18 schreef Jor_Dii het volgende:
De plannen voor haar overlijden liggen al ruim 20 jaar op de plank toch?
Nee, wel groot genoeg voor kannen thee en heel veel cakes.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:17 schreef Ericr het volgende:
[..]
Groot genoeg voor het leveren van koeling?
Balen van die auto dan nuquote:Op donderdag 8 september 2022 16:17 schreef PS. het volgende:
Er loopt een naaktslak door de bosjes, die gaat zo de oprit oversteken.
Die gaat niet in de koeling, die wordt meteen gebalsemdquote:Op donderdag 8 september 2022 16:17 schreef Ericr het volgende:
[..]
Groot genoeg voor het leveren van koeling?
https://en.wikipedia.org/wiki/Execution_of_Charles_Iquote:Op donderdag 8 september 2022 16:18 schreef xzaz het volgende:
Je zal Charles maar als koning krijgen
Ja, anders hadden ze dat bord niet. denk ikquote:Op donderdag 8 september 2022 16:18 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
FF zonder gekheid, is het normaal dat de wacht niet verwisseld word?
De bomen waar de planken van gemaakt zijn, zijn jonger dan haar.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:18 schreef xzaz het volgende:
[..]
Die liggen al op de plank voordat ze geboren zijn
quote:Op donderdag 8 september 2022 16:18 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Ja, anders hadden ze dat bord niet. denk ik
Welkom in de echte wereldquote:Op donderdag 8 september 2022 16:19 schreef Tengano het volgende:
Die guards blijven maar lachen. Vreemd
Niets vreemds aan hoor. Ook de guards nemen gewoon advies aan van Bassie.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:19 schreef Tengano het volgende:
Wie lacht er nou?quote:Op donderdag 8 september 2022 16:19 schreef Tengano het volgende:
Moet iedereen dikke mik zijn met de royals om daar te mogen werken?quote:Op donderdag 8 september 2022 16:19 schreef Tengano het volgende:
Sinds ze koningin is, op z'n minst. Net als die voor Charles en William en Harry etc al lang klaar liggen.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:18 schreef Jor_Dii het volgende:
De plannen voor haar overlijden liggen al ruim 20 jaar op de plank toch?
Die weten ook amper meer dan jij en ik. En ik maak ook nog geintjes tegen mijn collega'squote:Op donderdag 8 september 2022 16:19 schreef Tengano het volgende:
Heb jij wel eens een Royal Guard zien lachen dan. Dan ga je zwaar voor gaas als je dat flikt.quote:
Zijn dit niet gewoon politieagenten though?quote:Op donderdag 8 september 2022 16:20 schreef Tengano het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een Royal Guard zien lachen dan. Dan ga je zwaar voor gaas als je dat flikt.
De enige voor wie geen plan klaar lag was Diana, dat gaf destijds wel problemen.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sinds ze koningin is, op z'n minst. Net als die voor Charles en William en Harry etc al lang klaar liggen.
Dit zijn geen royal guards. Staan buiten de poort.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:20 schreef Tengano het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een Royal Guard zien lachen dan. Dan ga je zwaar voor gaas als je dat flikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |