Tamponnetjequote:
Van jou?quote:Op donderdag 8 september 2022 15:52 schreef Ericr het volgende:
[..]
Of zou dat niet close genoeg zijn om naar Balmoral te mogen gaan?
Er vertrekt een auto.quote:
BBC 1quote:
Big Brotherquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slecht tekenquote:Op donderdag 8 september 2022 15:57 schreef RipCity het volgende:
Staat ook wel lelijk op alle foto's en tv idd.
Afvoerenquote:Op donderdag 8 september 2022 15:57 schreef Momo het volgende:
Haar lichaam zal wel daar blijven eventueel of zouden ze die dan afvoeren?
Dacht ik ook al. Buiten alle andere zaken zoals iedereen die op bezoek komt, is dit wel heel definitief lijkt me.quote:
Benieuwd wat de bookmakers zeggen.quote:Op donderdag 8 september 2022 15:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dacht ik ook al. Buiten alle andere zaken zoals iedereen die op bezoek komt, is dit wel heel definitief lijkt me.
George V kreeg wat hulp:quote:Op donderdag 8 september 2022 15:58 schreef MissButterflyy het volgende:
Zou ze er klaar mee zijn? Ze doen niet aan euthanasie hè, daar.
En palliatieve sedatie? In de terminale fase?
En vele miljoenen anderen, lijkt mequote:
Hebben ze toch hier meegelezen. Iemand stoorde zich hier aan het scheve bordquote:Op donderdag 8 september 2022 15:59 schreef xzaz het volgende:
MENSEN HET BORD IS WEG IK HERHAAL
HET BORD IS WEG
In het SHO-topic staat meer info hieroverquote:Op donderdag 8 september 2022 15:57 schreef Momo het volgende:
Ze zal toch wel in Westminister Abbey gelegd worden (of waar de Britse royals dan ook hun graf krijgen, ben te lui om het op te zoeken)?quote:Op donderdag 8 september 2022 15:57 schreef Momo het volgende:
Ja. Kom je al snel uit als je bepaalde adelijke lijnen raakt. Heeft natuurlijk zelf een redelijk directe lijn naar Duitse adel en daarna naar Franse adel. Gezamenlijke voorouder komt uit 1470.quote:
Her body would then be buried in a prepared tomb at King George VI Memorial Chapel in St George's Chapel, Windsor Castle, alongside Prince Philip, Duke of Edinburgh, whose coffin will be moved from Royal Vault.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:00 schreef Jane het volgende:
[..]
Ze zal toch wel in Westminister Abbey gelegd worden (of waar de Britse royals dan ook hun graf krijgen, ben te lui om het op te zoeken)?
Ah, tnx!quote:Op donderdag 8 september 2022 16:01 schreef RipCity het volgende:
[..]
Her body would then be buried in a prepared tomb at King George VI Memorial Chapel in St George's Chapel, Windsor Castle, alongside Prince Philip, Duke of Edinburgh, whose coffin will be moved from Royal Vault.
Nog relatief dichtbij. Ik heb ook mijn stamboom uitgezocht, wel een lijn naar Noorse, Ierse en Schotse royalty. Wel voor 1100 allemaalquote:Op donderdag 8 september 2022 16:01 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ja. Kom je al snel uit als je bepaalde adelijke lijnen raakt. Heeft natuurlijk zelf een redelijk directe lijn naar Duitse adel en daarna naar Franse adel. Gezamenlijke voorouder komt uit 1470.
Sinds wanneer ben jij zo'n rabiate bordenhater?quote:Op donderdag 8 september 2022 16:02 schreef Starhopper het volgende:
Verderop op de oprit staat nog een bord. Die moet ook weg
1100, Noorwegen... Ben je Viking?quote:Op donderdag 8 september 2022 16:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Nog relatief dichtbij. Ik heb ook mijn stamboom uitgezocht, wel een lijn naar Noorse, Ierse en Schotse royalty. Wel voor 1100 allemaal
Alle borden terug naar Bordeaux!quote:Op donderdag 8 september 2022 16:03 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo'n rabiate bordenhater?
Gelukkig zijn er geen Grieken. Die kunnen niet met borden omgaan.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:04 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Alle borden terug naar Bordeaux!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |