Bij zoiets belangrijks mag er geen lelijk bord in beeld staan, snappie?quote:Op donderdag 8 september 2022 16:03 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo'n rabiate bordenhater?
Arrrrquote:Op donderdag 8 september 2022 16:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
1100, Noorwegen... Ben je Viking?
Viel me op dat heel veel borden daar onder gekalkt zijn met linkse leuzen.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er geen Grieken. Die kunnen niet met borden omgaan.
Heb je wel wat verhalen om te vertellen gok ik idd.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:08 schreef Ericr het volgende:
Lodewijk XIV blijft waarschijnlijk de langst regerende vorst dan. Elizabeth gaat het niet bijna 2 jaar volhouden.
Maar 70 jaar op de troon blijft enorm lang.
Niemand neemt jouw mening serieus met die nickname.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:08 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ik wil niet zeiken hoor, maar hysterisch elke scheet, weggewaaid blaadje voor de poort of een nutteloos bord dat wel of niet word weggezet beschrijven is wmb niet nodig. Erg irritant voor de mensen die niet live meekijken.
Het begint ook echt weer een schijtlollige bedoeling te worden hier.
Dit wou ik even kwijt.
Ik kan niet live meekijken dus wil juist elk detail wetenquote:Op donderdag 8 september 2022 16:08 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ik wil niet zeiken hoor, maar hysterisch elke scheet, weggewaaid blaadje voor de poort of een nutteloos bord dat wel of niet word weggezet beschrijven is wmb niet nodig. Erg irritant voor de mensen die niet live meekijken.
Dit wou ik even kwijt.
Ze is nog niet dood hčquote:Op donderdag 8 september 2022 16:08 schreef Ericr het volgende:
Lodewijk XIV blijft waarschijnlijk de langst regerende vorst dan. Elizabeth gaat het niet bijna 2 jaar volhouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Was er niet zo'n leider in Afrika (ver terug in de geschiedenis) die schijnbaar nog langer op de troon zat? Ik meen me zoiets te herinneren, maar dat het niet geverifieerd kon worden omdat het zo ver terug was.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:08 schreef Ericr het volgende:
Wie ben jij?quote:Op donderdag 8 september 2022 16:08 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Dit wou ik even kwijt.
Heel goed.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:08 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Dit wou ik even kwijt.
Er reed een bestelbusje naar binnen.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik kan niet live meekijken dus wil juist elk detail weten
Elk detail.
quote:Op donderdag 8 september 2022 16:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ze is nog niet dood hčSchrödinger's queenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kleur en kenteken graag.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Er reed een bestelbusje naar binnen.
Last meal?quote:Op donderdag 8 september 2022 16:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Meerderen, ook buiten Afrika (niet verrassend is dat dan vooral Azië).quote:Op donderdag 8 september 2022 16:09 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Was er niet zo'n leider in Afrika (ver terug in de geschiedenis) die schijnbaar nog langer op de troon zat? Ik meen me zoiets te herinneren, maar dat het niet geverifieerd kon worden omdat het zo ver terug was.
Vandaag 2e pizza gratis bij New York Pizza.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wit.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Kleur en kenteken graag.
Ook het koningshuis moet besparen waar het kanquote:Op donderdag 8 september 2022 16:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vandaag 2e pizza gratis bij New York Pizza.
Raar kenteken.quote:
Ah tof, mooi leesvoer! Thanksquote:Op donderdag 8 september 2022 16:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Meerderen, ook buiten Afrika (niet verrassend is dat dan vooral Azië).
https://en.wikipedia.org/(...)_of_rule_are_unknown
Op de linker pilaar baast het hek zit een laag mos. Op de rechter pilaar niet.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik kan niet live meekijken dus wil juist elk detail weten
Elk detail.
Wit. KPI0MWG.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Kleur en kenteken graag.
Je vergeet de mensen die voorbij kwamen lopen met een hont.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Op de linker pilaar baast het hek zit een laag mos. Op de rechter pilaar niet.
Ik verwacht zometeen een hovenier om dat op te lossen.
quote:Op donderdag 8 september 2022 16:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vandaag 2e pizza gratis bij New York Pizza.
Ze is terug!quote:Op donderdag 8 september 2022 16:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De vrouwelijke agent is uit beeld gestapt.
Hey everybody, its the bradge, live van het koningshuis!quote:Op donderdag 8 september 2022 16:12 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Hello everybody, thuisbezorgd is net geweest en nu vanuit bed mijn laatste foodreview!
Viel me net ook al op. Waardoor ik dacht dat het allemaal wel meeviel.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:13 schreef heywoodu het volgende:
Twee agenten, een man en een vrouw, beiden gewapend, staan bij de ingang te praten en te lachen. Uiterst ongepast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |