Oh geen zakloze guards zoals wel eens in Azie het geval was?quote:Op donderdag 8 september 2022 16:12 schreef Tengano het volgende:
Die guard krabt nu even aan ze zak.
#ElkDetail
Hij heeft een staartje, het is Steven Seagal.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:13 schreef DrMarten het volgende:
De doventolk lijkt een beetje op de dikke versie van Mr Bean.
Nee dat was in Game of Thronesquote:Op donderdag 8 september 2022 16:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Oh geen zakloze guards zoals wel eens in Azie het geval was?
And so it beginsquote:Op donderdag 8 september 2022 16:13 schreef summer2bird het volgende:
https://nos.nl/liveblog/2(...)mmering-britse-media
Nos heeft een liveblog erover gemaakt
Is (helaas) op waarheid gebaseerd. Volgens mij gebeurde dat in het oude China.quote:
KAMERVRAGENquote:Op donderdag 8 september 2022 16:15 schreef butz0rs het volgende:
Een agent lacht. OPHEF! ZIEDEND!J!einz!11
Die gasten eten alleen pizza in Woking.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vandaag 2e pizza gratis bij New York Pizza.
Hey thnx man!! Beetje sightseeing , leer ik de buurt ook een beetje kennenquote:Op donderdag 8 september 2022 16:14 schreef Jor_Dii het volgende:
https://www.google.nl/map(...)A!2e0!7i16384!8i8192
Hier dus
Heeft Cherry al gevraagd waarom ze niet meer kinderbloed toedienen om haar in leven te houden? #durftevragenquote:
Ah, ja! De Pizzahut in Woking!quote:Op donderdag 8 september 2022 16:16 schreef Ericr het volgende:
[..]
Die gasten eten alleen pizza in Woking.
Wel mooie buurt, snap haar wel. Beter dan London.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hey thnx man!! Beetje sightseeing , leer ik de buurt ook een beetje kennen
Dat de inzittenden niet meer op Balmoral Castle zijn.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:16 schreef summer2bird het volgende:
Scheurde net een mini heel hard weg, wat zou dat betekenen????!!!!![]()
Ziet er idd mooi uitquote:Op donderdag 8 september 2022 16:16 schreef xzaz het volgende:
[..]
Wel mooie buurt, snap haar wel. Beter dan London.
Jeetje, wat ben jij oplettend.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat de inzittenden niet meer op Balmoral Castle zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |