Zo dramatisch weinig eten ze nou ook weer niet toch?quote:Op donderdag 8 september 2022 13:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Quincy doet het niet meer zegt ie .. hij is z'n spieren aan het opvreten. Heeft het ook over 24 uur.. maar weet niet zeker of hij er nu uit wil.
Nee die nietquote:Op donderdag 8 september 2022 13:28 schreef D. het volgende:
[..]
De Streamlock? Misschien heeft iemand een cap voor je
Martin gaat over alles en bepaald wie wat krijgt, alles verstopt op kantoor, had dat snoep van de week al gezien.quote:
Dat was ineens snel en raar ja.quote:Op donderdag 8 september 2022 13:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Quincy ineens weer in de keuken ....
Het duurde lang genoegquote:Op donderdag 8 september 2022 13:27 schreef D. het volgende:
Zagen jullie het? Ik had door dat ik sloot
dat zou ik dan lekker even gaan rondbazuinen als ik Quincy was.quote:Op donderdag 8 september 2022 13:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Martin gaat over alles en bepaald wie wat krijgt, alles verstopt op kantoor, had dat snoep van de week al gezien.
Volgens mij weten de meeste het wel maar martin is gewoon de baas erover.quote:Op donderdag 8 september 2022 13:31 schreef Verida het volgende:
[..]
dat zou ik dan lekker even gaan rondbazuinen als ik Quincy was.
Die heeft nog wel wat af te rekenen met Martin na het vals beschuldigen dat hij de code had doorgegeven.
Ik begrijp niet dat men niet een beetje door die Martin heen gaat prikken.
Lijkt het wel op of martin heeft te horen gekregen dat ie moet proberen om quincy erin te houden.quote:Op donderdag 8 september 2022 13:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Krijgen we nu een toneelstukje ... moesten ze even wachten? Martin eerst instructie krijgen van Febo?
Toch? Er zit een deur in, hij mag gaanquote:Op donderdag 8 september 2022 13:33 schreef puzziepie het volgende:
Quincy wat een jankbal
Treurneus , ondervoed zijn
Ze kunnen toch gewoon met een groep onder aan de trap gaan staan en zeggen dat ze dat snoep willen?quote:Op donderdag 8 september 2022 13:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij weten de meeste het wel maar martin is gewoon de baas erover.
En ze prikken wel door hem heen maar kunnen hem er nog niet uitknikkeren omdat ie een maand de manager is.
Die gaat echt snel eruit als ie geen manager meer is.
En weer naar kantoor martin en quincy. herhaling![]()
Martin vraagt wat ie nodig heeft, normale voeding zegt quincy.
Anarchieeeeeeeeeeeee, tis maar 1 emmer of zakkie dus dat is zo op dan en dan hebben ze weer niets, anderzijds vind ik dat ze het gewoon gelijk hadden moeten verdelen onder de mensen.quote:Op donderdag 8 september 2022 13:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze kunnen toch gewoon met een groep onder aan de trap gaan staan en zeggen dat ze dat snoep willen?
Neem aan dat ze geen alcohol of sigaretten kopen van het huishoudgeldquote:Op donderdag 8 september 2022 13:38 schreef Rhosyn het volgende:
Havermout, rijst, brood, soep, linzen, spinazie, tomaten, knoflook, uien en koffie en thee.
En wat mij nog niet is opgevallen.
Er is genoeg.
Die mensen zijn gewoon verwend. Met chips en snoep en snacks en limonade en alcohol en sigaretten.
En meer van die fijne maar niet noodzakelijke shit.
Nog nietquote:Op donderdag 8 september 2022 13:39 schreef D. het volgende:
[..]
Neem aan dat ze geen alcohol of sigaretten kopen van het huishoudgeld
Nee. Dat laatste rijtje hebben ze thuis en zijn ze aan gewend.quote:Op donderdag 8 september 2022 13:39 schreef D. het volgende:
[..]
Neem aan dat ze geen alcohol of sigaretten kopen van het huishoudgeld
ja dat moet je erst snappen dat je dat met over 35 mensen niet kregtquote:Op donderdag 8 september 2022 13:38 schreef Rhosyn het volgende:
Havermout, rijst, brood, soep, linzen, spinazie, tomaten, knoflook, uien en koffie en thee.
En wat mij nog niet is opgevallen.
Er is genoeg.
Die mensen zijn gewoon verwend. Met chips en snoep en snacks en limonade en alcohol en sigaretten.
En meer van die fijne maar niet noodzakelijke shit.
Kwinsie is bijna jaloers op de kindertjes in Ethiopië...quote:Op donderdag 8 september 2022 13:39 schreef schizolientje het volgende:
Wel een mooie theatrale presentatie. In Afrika blijven de mensen langer overeind met veeeeeeeeeeeel minder eten
Maar dan weel gezondquote:Op donderdag 8 september 2022 13:42 schreef chufi het volgende:
De pot aanbreken.. 2000 Ī er af en bestellen maar
10 dagen zitten ze er alquote:Op donderdag 8 september 2022 13:42 schreef Ebinas het volgende:
Hij blijft ondervoed noemen na een paar dagen
24 uur noteren en toedeloe!quote:Op donderdag 8 september 2022 13:40 schreef Ebinas het volgende:
Wat een geduld heeft Martin met Quincy
Of 22, of 21...quote:Op donderdag 8 september 2022 13:44 schreef puzziepie het volgende:
Quincy kan toch gewoon zijn 23 uur aanvragen en gaan?
Wat een drama om niks
En Quincy reageert alsof het over hem gaatquote:Op donderdag 8 september 2022 13:44 schreef Ebinas het volgende:
Wat een vriendelijke "Stem".
Beste Rupert, wil jij je microfoon controleren?
Dat is waar, ik ben voorquote:Op donderdag 8 september 2022 13:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was te snel
En hoe korter, hoe beter
Ah logisch ook wel.quote:Op donderdag 8 september 2022 13:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Programma buffer opbouw voor de dagelijkse show
Daarom duif opeten, die was net gewoon in de keuken, pan open, duif erin.quote:Op donderdag 8 september 2022 13:49 schreef Ebinas het volgende:
Komt er nog eentje meeeten en er is al zo weinig[ afbeelding ]
Ja want die weten meer he.quote:Op donderdag 8 september 2022 13:49 schreef puzziepie het volgende:
ff zitten met de 'wat' oudere' mensen
quote:Op donderdag 8 september 2022 13:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daarom duif opeten, die was net gewoon in de keuken, pan open, duif erin.
Behalve Bertje want bertje weet daar niets van, gelukkig geeft ie het zelf toe want ik vermoed dat bertje de afgelopen 30 jaar voor zich heeft laten zorgen door zijn vrouw.quote:
Die ander ook niet zei hijquote:Op donderdag 8 september 2022 13:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Behalve Bertje want bertje weet daar niets van, gelukkig geeft ie het zelf toe want ik vermoed dat bertje de afgelopen 30 jaar voor zich heeft laten zorgen door zijn vrouw.
En martin dacht nog wel dat ze slimmer waren omdat ze ouder zijn.quote:Op donderdag 8 september 2022 13:53 schreef puzziepie het volgende:
Bejaarden zitten te janken maar weten helemaal niets
Vreselijk dom volk
Ze kwamen niet goed door, mislukt, wendy weet wel waarom hij zo extra emo is, wij ook want uitgehongerde quincy gaat weg.quote:Op donderdag 8 september 2022 13:57 schreef Ebinas het volgende:
Nou ja huilen is een groot woord, maar wel emo
wat geeft Martin het recht om dit achter te houden? Dan maar alles in 1 keer op.quote:Op donderdag 8 september 2022 13:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Anarchieeeeeeeeeeeee, tis maar 1 emmer of zakkie dus dat is zo op dan en dan hebben ze weer niets, anderzijds vind ik dat ze het gewoon gelijk hadden moeten verdelen onder de mensen.
quote:Op donderdag 8 september 2022 13:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze kwamen niet goed door, mislukt, wendy weet wel waarom hij zo extra emo is, wij ook want uitgehongerde quincy gaat weg.
Ja dat weet ik dus ook niet en snap ik ook niet.quote:Op donderdag 8 september 2022 13:58 schreef Verida het volgende:
[..]
wat geeft Martin het recht om dit achter te houden? Dan maar alles in 1 keer op.
Mario, hou op met alsmaar RLS in het buitenland erbij te halen. Die volgen wij hier niet.quote:Op donderdag 8 september 2022 13:43 schreef mario390 het volgende:
het is maar bij dat rls in serbie
daar werd separat vor 60 mensen bestellt
daar slapen 45 in en slaapkamer
dat is extrem
quote:Op donderdag 8 september 2022 13:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, sorry vooral bejaarde ja, jongere generaties gaat al beter.
Lees net dat hij op hoog niveau basketbal heeft gedaan.quote:Op donderdag 8 september 2022 14:00 schreef ChocoFan het volgende:
Hoezo wist martin dan niet dat variatie belangrijk is, woont ie nog bij mams thuis of zo. En jan willem zegt het goed, je bent de manager, waarom ging jij nou koken, laat dat over aan de mensen die dat kunnen.
Dat dus, dus hoezo weet ie dat niet. en dan zegt ie zelf dat ie hoogbegaafd is.quote:Op donderdag 8 september 2022 14:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Lees net dat hij op hoog niveau basketbal heeft gedaan.
En veel in de sportschool te vinden is.
Lijkt mij dat hij dat moet weten.
Jong hequote:Op donderdag 8 september 2022 14:00 schreef ChocoFan het volgende:
Hoezo wist martin dan niet dat variatie belangrijk is, woont ie nog bij mams thuis of zo. En jan willem zegt het goed, je bent de manager, waarom ging jij nou koken, laat dat over aan de mensen die dat kunnen.
Of hij gaat altijd ergens uit eten, Rutte doet dat volgens mij ook.quote:Op donderdag 8 september 2022 14:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat dus, dus hoezo weet ie dat niet. en dan zegt ie zelf dat ie hoogbegaafd is.
Ik niet, hij dacht alles beter te weten en negeerde mensen die hem wilde helpen want martin weet en kan alles.quote:Op donderdag 8 september 2022 14:05 schreef puzziepie het volgende:
Ik vind het nu zielig voor Martin
Het zijn allemaal jankerds , verwende kutkinderenquote:Op donderdag 8 september 2022 14:05 schreef Ireth het volgende:
Maar met rijst of pasta als basis kan je toch óók redelijk gevarieerd eten? Ligt toch ook aan wat je daar bij doet??
je bent en zeurwijf en je antwortet bijnaquote:Op donderdag 8 september 2022 14:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Mario, hou op met alsmaar RLS in het buitenland erbij te halen. Die volgen wij hier niet.
het is maar een klein manneke hoor, Ik geloof dat hoge niveau basketbal niet helemaal.quote:Op donderdag 8 september 2022 14:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Lees net dat hij op hoog niveau basketbal heeft gedaan.
En veel in de sportschool te vinden is.
Lijkt mij dat hij dat moet weten.
quote:Op donderdag 8 september 2022 14:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Of hij gaat altijd ergens uit eten, Rutte doet dat volgens mij ook.
Gasten die geen pannen hebben
Chili sin carne dus.quote:Op donderdag 8 september 2022 13:56 schreef Ebinas het volgende:
Chili con carne zonder gehakt, maar met heel veel bonen.
Helpt wel tegen verstopping
Hmmmmquote:Op donderdag 8 september 2022 14:06 schreef Verida het volgende:
[..]
het is maar een klein manneke hoor, Ik geloof dat hoge niveau basketbal niet helemaal.
Misschien met plateauzolen??quote:Op donderdag 8 september 2022 14:06 schreef Verida het volgende:
[..]
het is maar een klein manneke hoor, Ik geloof dat hoge niveau basketbal niet helemaal.
ik vind jou echt niet belangrijk genoeg om alleen op jou te antwoorden hoorquote:Op donderdag 8 september 2022 14:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
je bent en zeurwijf en je antwortet bijna
nur op mijn posts daar hal je 100 terug
Zeker wel, gewoon mee lullen.quote:Op donderdag 8 september 2022 14:09 schreef Gia het volgende:
Jippie, nu ook op videoland. Lijkt me toch wel de moeite waard. Misschien dat ik af en toe ook een streamverslag kan schrijven; er zijn dagen dat ik verder niks in de planning heb.
Maar hier meelullen kan altijd, toch?
Geen idee,quote:Op donderdag 8 september 2022 14:09 schreef schizolientje het volgende:
kunnen ze zichzelf wegen dan??
Denk het wel want ze weten hoeveel ze zijn afgevallen of bijgekomen, waar die weegschaal staat weet ik niet.quote:Op donderdag 8 september 2022 14:09 schreef schizolientje het volgende:
kunnen ze zichzelf wegen dan??
Hij gaat doohoodquote:Op donderdag 8 september 2022 14:10 schreef mootie het volgende:
Quincy is wel vreselijk aan het lijden zeggen.
Quincy gaat?quote:Op donderdag 8 september 2022 14:08 schreef ChocoFan het volgende:
grappig jullie.
Inmiddels weet tommy lee nu ook dat quincy weggaat.
En een koequote:Op donderdag 8 september 2022 14:12 schreef Ireth het volgende:
Is er geen lokale boer waar ze 50 kilo aardappelen van kunnen/mogen afnemen??
jammer genoeg zijn lokale boeren inmiddels ook niet zo goedkoop meer. En bij lokale boeren kun je niet online bestellenquote:Op donderdag 8 september 2022 14:12 schreef Ireth het volgende:
Quincy geilt op aandachtquote:Op donderdag 8 september 2022 14:08 schreef ChocoFan het volgende:
grappig jullie.
Inmiddels weet tommy lee nu ook dat quincy weggaat.
Martin was dit aan het uitzoekenquote:Op donderdag 8 september 2022 14:12 schreef Ireth het volgende:
Inderdaad. Denk voor 100Ī dat ze daar wel 100 kg kunnen krijgen. Komen ze wel een week mee toe.quote:Op donderdag 8 september 2022 14:12 schreef Ireth het volgende:
Tiktokkenquote:Op donderdag 8 september 2022 14:13 schreef schizolientje het volgende:
wat een relnicht, wat doet hij in de buitenwereld?
Je verwacht het nietquote:Op donderdag 8 september 2022 14:13 schreef schizolientje het volgende:
wat een relnicht, wat doet hij in de buitenwereld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat wel rap zoquote:Op donderdag 8 september 2022 14:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ja. laatste rotterdammert eruit. Hij sterft bijna.
Nou nee , ik denk wel dat hij zichzelf zo zag ,quote:Op donderdag 8 september 2022 14:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Aan de ene kant kan hij mooie streams gaan leveren
Aan de andere kant ik trek hem nu niet iig
Denk het ookquote:Op donderdag 8 september 2022 14:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou nee , ik denk wel dat hij zichzelf zo zag ,
Sennepeulen ook, loop je binnen 'n uur helemaal leegquote:Op donderdag 8 september 2022 14:12 schreef ChocoFan het volgende:
Ik stel voor dat ze komende dagen veel uien en bonen moeten eten, wc problemen lossen dan misschien wat op.Oeh en pruimen, die schijnen ook te werken tegen verstopping.
Check de OPquote:Op donderdag 8 september 2022 14:15 schreef Gia het volgende:
Hoeveel zijn er nu uit? Heb tot nu toe alleen tv gezien en hier af en toe meegelezen.
Het moet niet teveel werk zijn.quote:Op donderdag 8 september 2022 14:15 schreef mootie het volgende:
Diepvriesgroente is vaak veel goedkoper.
En ze keken ook naar zakken gesneden groenten? Sufkoppen
Kijk, wij ouderen weten het welquote:Op donderdag 8 september 2022 14:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Sennepeulen ook, loop je binnen 'n uur helemaal leeg
quote:Op donderdag 8 september 2022 14:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat rare haar van Q, net of die 'n harige fietshelm op heeft![]()
quote:Op donderdag 8 september 2022 14:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat rare haar van Q, net of die 'n harige fietshelm op heeft![]()
En indien wel, trekken de kijkcijfers misschien wel weer aan!quote:Op donderdag 8 september 2022 14:21 schreef mootie het volgende:
Wat zeiken ze allemaal zeg. Gewoon even doorbijten die eerste weken. Ze gaan echt niet dood.
hequote:Op donderdag 8 september 2022 14:20 schreef puzziepie het volgende:
Roddelen over Martin , en over iedereen die volgende week dood is door voedseltekort
quote:Op donderdag 8 september 2022 14:20 schreef puzziepie het volgende:
Roddelen over Martin , en over iedereen die volgende week dood is door voedseltekort
hebben ze nu gegeten of nog niet?quote:Op donderdag 8 september 2022 14:20 schreef puzziepie het volgende:
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 8 september 2022 14:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
he
[..]
[..]
hebben ze nu gegeten of nog niet?
Ik snap dat ook niet hoor, ze hebben ook genoeg tijd.quote:Op donderdag 8 september 2022 14:25 schreef mootie het volgende:
Ja joh, voorgesneden groente voor de soep. Wat is er mis met een paar prei, uien, wortels etc snijden
Ze heeft het al warmquote:Op donderdag 8 september 2022 14:28 schreef chufi het volgende:
Ja die Esther is wel vermoeiend zeg ...
Martin lijkt ook wel op Martin Waardenberg, ook zijn stem komt overeen.quote:Op donderdag 8 september 2022 14:28 schreef utopia2.0 het volgende:
Die gast op stream 1 lijkt op Emile
gaat die jankbal echt wegquote:Op donderdag 8 september 2022 14:27 schreef Ireth het volgende:
Ah kwinsie is al zijn persoonlijke verzorging aan het verdelen voor zijn exit morgen.
En zodra hij morgen buiten staat krijgt de hele groep een compleet verzorgde bbq aangeboden van ome John. Als beloning omdat ze de eerste 10 dagen hebben overleefd
Ester is die kort pittige met de bril?quote:Op donderdag 8 september 2022 14:28 schreef chufi het volgende:
Ja die Esther is wel vermoeiend zeg ...
Nu je het zegtquote:Op donderdag 8 september 2022 14:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Martin lijkt ook wel op Martin Waardenberg, ook zijn stem komt overeen.
Of Al Pacinoquote:Op donderdag 8 september 2022 14:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Martin lijkt ook wel op Martin Waardenberg, ook zijn stem komt overeen.
Die boven bij Martin zit te bestellenquote:Op donderdag 8 september 2022 14:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ester is die kort pittige met de bril?
nevermind, das bertquote:Op donderdag 8 september 2022 14:30 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Nee diederik van de serie met die juf (zijn stem)
Helder, thanks!quote:Op donderdag 8 september 2022 14:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Die boven bij Martin zit te bestellen
quote:Op donderdag 8 september 2022 14:28 schreef utopia2.0 het volgende:
Mocht ie willenquote:Op donderdag 8 september 2022 14:28 schreef utopia2.0 het volgende:
quote:Op donderdag 8 september 2022 14:33 schreef mootie het volgende:
Vlees is toch ook nog niet nodig, ze hebben genoeg linzen etc.
Martin: wat is een pond.
Esther maakt uit 500gr gehakt 7 hamburgers. Volgens haar gebruikt ze dan 10 gram per hamburger.
Gezichten komen overeen, maar daar blijft het dan ook bij. Hey topperquote:
Nee vermicelli zei iequote:Op donderdag 8 september 2022 14:36 schreef spapaars het volgende:
Hele fijne pasta.
Tagliatelle roept Martin
Is natuurlijk ook een interessant onderwerpquote:Op donderdag 8 september 2022 14:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze kunnen alleen nog maar over eten praten.
Eerste tiet is al gezienquote:
Volgens mij zag ik zo'n topic bij het begin. Maar die werd gelijk dichtgegooid door een MOD met 'dat gaat we hier niet doen'. Kan 'm niet terugvinden.quote:
0,5 seconde genietenquote:
quote:Op donderdag 8 september 2022 14:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die tieten ook gezien, hing onderaan wel een piemel.
Heeft zijn 24 uur al aangevraagdquote:Op donderdag 8 september 2022 14:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dit is een relnicht, dat zie je zo
Een dramaqueen dus.quote:Op donderdag 8 september 2022 14:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heeft zijn 24 uur al aangevraagd
Het zijn er maar 40 duhhhquote:Op donderdag 8 september 2022 14:44 schreef Sestra666 het volgende:
hoe heet die chick op de bank bij quincy, rossig haar
die verdomde namen
Wandaquote:Op donderdag 8 september 2022 14:44 schreef Sestra666 het volgende:
hoe heet die chick op de bank bij quincy, rossig haar
die verdomde namen
quote:
quote:
Oww super. Thx voor het opzoekenquote:Op donderdag 8 september 2022 14:50 schreef chufi het volgende:
Het RLS topic bestaat nog wel
Topicreeks: SCANMAN!!! TIETUH!!! #1
Ben nu vooral namen aan 't leren.quote:Op donderdag 8 september 2022 14:51 schreef Ebinas het volgende:
Nou, ben gister aangehaakt met het spel.
Leuk, enthousiast kom maar door met die streams.
Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr wordt nu toch ff ietwat boring
Mexx?quote:Op donderdag 8 september 2022 14:51 schreef utopia2.0 het volgende:
Die blonde met die zwarte trui. Wie is da
Mexx geloof ik....quote:Op donderdag 8 september 2022 14:51 schreef utopia2.0 het volgende:
In de op staan foto’s met namen.quote:Op donderdag 8 september 2022 14:51 schreef utopia2.0 het volgende:
Overzichtjequote:Op donderdag 8 september 2022 14:51 schreef utopia2.0 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
en is het echt maaltijdsoep? of is het een verkapte pan vol met bouillon en wat kapotgekookte groentes?quote:Op donderdag 8 september 2022 14:50 schreef mootie het volgende:
Maaltijdsoep/stokbroden/kruidenboter en frietjes/hamburger.
Dan kun je toch beter een goede voedzame maaltijd maken. Een flinke stamppot is goedkoper.
Oh top, die had ik nog niet gezienquote:Op donderdag 8 september 2022 14:54 schreef Benny het volgende:
En hier was gister ook behoefte aan:
JAA / Het grote gele kaarten-meldtopic
Ik ben alleen niet zo op de hoogte van wie er nou allemaal een kaartje hebben gekregen.
En twee keer geel is rood, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |