Wat?quote:Op donderdag 8 september 2022 11:15 schreef etuiedelapiel het volgende:
Hier gaat het al fout.
Kijk, minder intelligente mensen zijn ook belangrijk in de samenleving. Die werken met de handen.
TS
Ooit van soorten intelligentie gehoord? Een mbo’er bij voorbaat minder intelligent noemen doet wel erg twijfelen aan jouw intelligentie.quote:
Gister ging over tiktok tochquote:Op donderdag 8 september 2022 11:21 schreef Erasmus het volgende:
Ah, TS heeft gisteravond naar Arjen Lubach gekeken.
ha gayquote:Op donderdag 8 september 2022 11:21 schreef Erasmus het volgende:
Ah ja dat kloptquote:
het dedain straalt er vanaf en deze ts heeft het zelf niet eens doorquote:Op donderdag 8 september 2022 11:15 schreef etuiedelapiel het volgende:
Hier gaat het al fout.
Kijk, minder intelligente mensen zijn ook belangrijk in de samenleving. Die werken met de handen.
TS
De kans dat ie het erom doet is groterquote:Op donderdag 8 september 2022 11:37 schreef Raw85 het volgende:
[..]
het dedain straalt er vanaf en deze ts heeft het zelf niet eens door
touchéquote:Op donderdag 8 september 2022 11:43 schreef marc0871 het volgende:
[..]
De kans dat ie het erom doet is groter
Dat is de bedoeling van TS, dit soort reactiesquote:Op donderdag 8 september 2022 11:15 schreef etuiedelapiel het volgende:
Hier gaat het al fout.
TS
Een klein plusje voor deze post, maar je mag alsnog mijn kont pijpenquote:Op donderdag 8 september 2022 11:23 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Ooit van soorten intelligentie gehoord? Een mbo’er bij voorbaat minder intelligent noemen doet wel erg twijfelen aan jouw intelligentie.
Want chirurgen werken met hun voeten inderdaadquote:Op donderdag 8 september 2022 11:12 schreef Mikeytt het volgende:
.../...
Niet ieder kind hoeft chirurg te zijn.
Ik denk dat weer meer mbo'ers nodig hebben dan dat we mensen met PhD.quote:Op donderdag 8 september 2022 11:56 schreef Maharski het volgende:
Waarom zou je neerkijken op MBO? Is dat ook niet een beetje een puberale houding?
Alle beroepen zijn even belangrijk. Zal niet handig zijn als er in een samenleving alleen maar filosofen, wiskundigen, rechters, advocaten etc. zijn maar geen enkel uitvoerend personeel. Dan komen we ook echt niet ver.
En MBO-opleidingen zijn ook gewoon complete, beroepsvormende opleidingen hoor. En ze dagen ook uit je als mens zowel persoonlijk en als beroepsvormend te ontwikkelen. Ook van een MBO-opleiding wordt je beslist niet dommer.
quote:Op donderdag 8 september 2022 11:21 schreef Erasmus het volgende:
Ik durf wel te beweren dat een kruisbandoperatie fysiek een stuk zwaarder werk is dan de boekhouding doen op mbo-niveau.quote:Op donderdag 8 september 2022 11:54 schreef very het volgende:
[..]
Want chirurgen werken met hun voeten inderdaad
Yes, de aflevering van eergisteren inderdaad.quote:
Ik zat op het mbo van 2002 tot 2005, maar had wel een OV studentenkaart.quote:
Verschillende soorten intelligentie... dat is werkelijk nergens op gebaseerd. Minder intelligent zijn is helemaal niet erg.quote:Op donderdag 8 september 2022 11:23 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Ooit van soorten intelligentie gehoord? Een mbo’er bij voorbaat minder intelligent noemen doet wel erg twijfelen aan jouw intelligentie.
Nergens op gebaseerd? Ook jij hebt gewoon een verbale en een performale intelligentie hoorquote:Op donderdag 8 september 2022 13:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Verschillende soorten intelligentie... dat is werkelijk nergens op gebaseerd. Minder intelligent zijn is helemaal niet erg.
Intelligentie heeft enkel te maken hoe snel je brein informatie kan verwerken.
Onderscheid maken in 'verschillende soorten' blijft natuurlijk altijd mensenwerk. We bedenken definities en onderscheiden daarin zelf weer allerlei dingen. Een dier zal het waarschijnlijk allemaal niks zeggen waar wij allemaal denkbeeldig onderscheid in maken.quote:Op donderdag 8 september 2022 13:36 schreef Mikeytt het volgende:
Verschillende soorten intelligentie... dat is werkelijk nergens op gebaseerd. Minder intelligent zijn is helemaal niet erg.
Intelligentie heeft enkel te maken hoe snel je brein informatie kan verwerken.
Mensen willen gewoon hun rug niet meer breken voor wat ze krijgen, overigens ook begrijpelijk.quote:Op donderdag 8 september 2022 11:12 schreef Mikeytt het volgende:
In de sectoren waar men met een mbo opleiding terecht kan, is het grootste tekort aan personeel omdat iedereen tegenwoordig maar hbo of wo doet.
De eisen zijn laag en iedereen kan beginnen met een opleiding. Resultaat? Dreigende tekorten in de bouw, techniek etc.
Het lijkt echter alsof men deze mensen als minderwaardig ziet. Minder intelligent betekent niet minder menselijk.
Mijn zachte stadse handen zouden het nooit aankunnen. Daarom hebben we mensen nodig die wel mbo aankunnen.
Leg je kinderen uit dat het helemaal niet slecht is om vuilnisman, stratenlegger, tuinier of bouwvakker te worden. Niet ieder kind hoeft chirurg of rechter te zijn.
Loodgieters verdienen klaarblijkelijk ook best veel geld tegenwoordigquote:Op donderdag 8 september 2022 11:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ah ja dat klopt
Maar verder terechte klacht overigens. Vroeger was je een tokkie als je loodgieter wilde worden, inmiddels hebben die beroepen zich ontwikkeld tot de nouveau riche
Even belangrijk is ook weer het andere extreme... het marketingteam van Pepsi cola is niet even belangrijk als een advocaat bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 8 september 2022 11:56 schreef Maharski het volgende:
Waarom zou je neerkijken op MBO? Is dat ook niet een beetje een puberale houding?
Alle beroepen zijn even belangrijk. Zal niet handig zijn als er in een samenleving alleen maar filosofen, wiskundigen, rechters, advocaten etc. zijn maar geen enkel uitvoerend personeel. Dan komen we ook echt niet ver.
En MBO-opleidingen zijn ook gewoon complete, beroepsvormende opleidingen hoor. En ze dagen ook uit je als mens zowel persoonlijk en als beroepsvormend te ontwikkelen. Ook van een MBO-opleiding wordt je beslist niet dommer.
Dus je bent dom, maar kunt ook niet met je handen werken. Uselessquote:Op donderdag 8 september 2022 11:12 schreef Mikeytt het volgende:
In de sectoren waar men met een mbo opleiding terecht kan, is het grootste tekort aan personeel omdat iedereen tegenwoordig maar hbo of wo doet.
De eisen zijn laag en iedereen kan beginnen met een opleiding. Resultaat? Dreigende tekorten in de bouw, techniek etc.
Het lijkt echter alsof men deze mensen als minderwaardig ziet. Minder intelligent betekent niet minder menselijk.
Mijn zachte stadse handen zouden het nooit aankunnen. Daarom hebben we mensen nodig die wel mbo aankunnen.
Leg je kinderen uit dat het helemaal niet slecht is om vuilnisman, stratenlegger, tuinier of bouwvakker te worden. Niet ieder kind hoeft chirurg of rechter te zijn.
Uiteindelijk is alles één groot systeem, of een één grote draaiende machine, waarin alle schakeltjes met elkaar in verbinding staan. Dat is de maatschappij in feite.quote:Op donderdag 8 september 2022 15:15 schreef Mikeytt het volgende:
Even belangrijk is ook weer het andere extreme... het marketingteam van Pepsi cola is niet even belangrijk als een advocaat bijvoorbeeld.
quote:Op donderdag 8 september 2022 11:52 schreef very het volgende:
[..]
Een klein plusje voor deze post, maar je mag alsnog mijn kont pijpen
Het gebrek aan EQ is bij TS in ieder geval duidelijk tentoongesteld hier op FOK!.quote:Op donderdag 8 september 2022 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nergens op gebaseerd? Ook jij hebt gewoon een verbale en een performale intelligentie hoor
En de advocaat van het marketingteam van Pepsi dan? Want die hebben ze zeker.quote:Op donderdag 8 september 2022 15:15 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Even belangrijk is ook weer het andere extreme... het marketingteam van Pepsi cola is niet even belangrijk als een advocaat bijvoorbeeld.
Haha..as if you would knowquote:Op donderdag 8 september 2022 16:38 schreef Selenophilia het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent helemaal niet gecategoriseerd op enige vorm van intelligentieDomme mensen bestaan ook gewoon en dat is ook oke. Weet je plek en hjb, dat rijmt hihi creatief heurrr.
quote:Op donderdag 8 september 2022 15:20 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Dus je bent dom, maar kunt ook niet met je handen werken. Useless
Waarvan je de helft zwart op zaterdag verdientquote:Op donderdag 8 september 2022 20:39 schreef Enchanter het volgende:
Beetje goede aannemer / loodgieter / tegelzetter komt met 10K+ thuis per maand
kunnen ze mooi sparen voor die versleten heup op 40 jarige leeftijdquote:Op donderdag 8 september 2022 20:39 schreef Enchanter het volgende:
Dat valt op zich best meequote:Op donderdag 8 september 2022 20:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarvan je de helft zwart op zaterdag verdient
Dat kan , maar dat zijn meer stratenmakers denk ik , maar je moet idd wat eerder rustig aan doen dan iemand ie op kantoor zitquote:Op donderdag 8 september 2022 20:42 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kunnen ze mooi sparen voor die versleten heup op 40 jarige leeftijd
Kan in het weekend tegenwoordig bijna vragen wat ik wil voor de simpelste dingenquote:
Kun je ook aan zegels komen voor de meterkast? Vraag het voor een vriend.quote:Op donderdag 8 september 2022 21:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan in het weekend tegenwoordig bijna vragen wat ik wil voor de simpelste dingengroepje in de meterkast, extra wcd'tje ergens, het is goed verdienen
Geen idee, daar werk ik niet meequote:Op donderdag 8 september 2022 21:33 schreef gers het volgende:
[..]
Kun je ook aan zegels komen voor de meterkast? Vraag het voor een vriend.
In de zolderkweekbouw zekerquote:Op donderdag 8 september 2022 21:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geen idee, daar werk ik niet mee
Precies , daarom begreep ik niet dat er tijdens de Coronatijd , aannemers/loodgieters waren die failliet gingen.quote:Op donderdag 8 september 2022 21:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan in het weekend tegenwoordig bijna vragen wat ik wil voor de simpelste dingengroepje in de meterkast, extra wcd'tje ergens, het is goed verdienen
Er waren toen wel veel bedrijven/organisaties die geen andere bedrijven over de vloer wilden hebben. Wij merkten het ook heel erg in het aantal opdrachten.quote:Op donderdag 8 september 2022 21:41 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Precies , daarom begreep ik niet dat er tijdens de Coronatijd , aannemers/loodgieters waren die failliet gingen.
Dan heb je boven je stand geleefd of je kan/kon er geen klote van. (of een combinatie van beide)
quote:Op donderdag 8 september 2022 17:44 schreef very het volgende:
[..]
Haha..as if you would know
Je bent alleen goed voor kontpijperij, verder hoef ik niets van je
Ik ben zelf werkzaam in de badkamers , maar 2021 was voor een boel badkamershowrooms het beste jaar ooitquote:Op donderdag 8 september 2022 21:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Er waren toen wel veel bedrijven/organisaties die geen andere bedrijven over de vloer wilden hebben. Wij merkten het ook heel erg in het aantal opdrachten.
En je hebt mensen zoals TS die helemaal niks kunnen.quote:Op donderdag 8 september 2022 11:12 schreef Mikeytt het volgende:
klopt. zijn ook banen (m.u.v. aannemer) waar een ernstig tekort van is.quote:Op donderdag 8 september 2022 20:39 schreef Enchanter het volgende:
Klopt , dat komt omdat er ook een heleboel rondlopen die zeggen dat ze aannemer zijn , maar kunnen nog geen spijker in een stuk hout slaanquote:Op maandag 12 september 2022 19:23 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
klopt. zijn ook banen (m.u.v. aannemer) waar een ernstig tekort van is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |