Verzorgingsproducten ook vermoed ik, vooral ook omdat die dus verdwijnen.quote:Op woensdag 7 september 2022 16:40 schreef greysbones het volgende:
het eten enz wordt nog wel een dingetje
quote:Op woensdag 7 september 2022 16:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Verzorgingsproducten ook vermoed ik, vooral ook omdat die dus verdwijnen.![]()
Ja maar ik wil die van 5 euro, nee je krijgt die van 1 euro, maar maar maar daar kan ik niet tegen want ik ben verwendJa leuke streams gaan dat nog worden.
Is wel leuk gesprekquote:Op woensdag 7 september 2022 16:43 schreef ChocoFan het volgende:
Quincy gaat niet vragen om oesters en champagne maar gewoon chili kruiden of zo.
Ff gewisseld.
Wendy zat ff flink af te geven op Martin, hij denkt dat ie alles kan, dansen zingen managen koken enz enz.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan ik me zo goed voorstellen. Ik zou ook eerder gewoon niet ontbijten dan dat ik me zou wagen aan zo'n bak behangerslijm.quote:Op woensdag 7 september 2022 16:58 schreef MacDeMarco het volgende:
Een aantal bewoners krijgen de havermout in de ochtend niet weg.
Ja dit ja, ik moet er niet aan denken om iets van pap te moeten eten of havermout in dit geval.quote:Op woensdag 7 september 2022 17:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat kan ik me zo goed voorstellen. Ik zou ook eerder gewoon niet ontbijten dan dat ik me zou wagen aan zo'n bak behangerslijm.
Krijg al kokhalsneigingen bij het idee .
Omdat het dombo's zijn en ze dan weten in welk groepje ze zitten.quote:Op woensdag 7 september 2022 17:05 schreef engine het volgende:
Waarom hebben de shirts dezelfde kleur als de ballon?
wie is dan de billy? mexx?quote:Op woensdag 7 september 2022 17:07 schreef MacDeMarco het volgende:
Wanda is de Isabella van dit programma.
bernquote:
Ahquote:Op woensdag 7 september 2022 17:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omdat het dombo's zijn en ze dan weten in welk groepje ze zitten.![]()
Geen idee, zal vast leuk zijn voor tv of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |