Zo zag ik ook een verschil met Jasper en Jesper. Dus die site zal wel slecht zijn.quote:Op woensdag 7 september 2022 10:30 schreef thommie91 het volgende: [..] En hier zonder... ook geen officiële site vreemd dat er geen officiële site is.
Eensquote:Op woensdag 7 september 2022 10:34 schreef Ireth het volgende:
Vond de theorie van weetikveelwie ook wel een goeie. Gewoon 3x 24 uur, en dan de sterkere en de zwakkere daarover verdelen. De zwakkeren doen wat minder/korter, de sterkere de zware momenten...
wat ze zeidenquote:Op woensdag 7 september 2022 10:34 schreef Ireth het volgende:
Vond de theorie van weetikveelwie ook wel een goeie. Gewoon 3x 24 uur, en dan de sterkere en de zwakkere daarover verdelen. De zwakkeren doen wat minder/korter, de sterkere de zware momenten...
TommyLeequote:Op woensdag 7 september 2022 10:37 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het isssss
Ik luister juist teveel naar hem. Hij is overal.quote:Op woensdag 7 september 2022 10:32 schreef Hunter het volgende:
Martin is pissig. Niemand luistert naar hem
Ja ik hoorde dat ook!quote:Op woensdag 7 september 2022 10:49 schreef ChocoFan het volgende:
Gaf een dame nou commentaar op martin zijn geschreeuw? Hij zei moet voor het spel en toen zei zij, nee net.
Is er al een beroepenlijst?quote:
Mooi, twijfelde even, ben nog niet zo lang wakker en dacht toen ik alles aanzette, wat loopt martin nou heel de tijd te schreeuwen joh en toen haar commentaar.quote:
Eenschquote:Op woensdag 7 september 2022 10:54 schreef Ireth het volgende:
[..]wat mij betreft meer een "leider" dan Martin.
Was even in de keukenquote:
Boodschappengeld verdienenquote:Op woensdag 7 september 2022 11:01 schreef freaky40 het volgende:
Een officiële opdracht of eigen initiatief?
opdrachtquote:Op woensdag 7 september 2022 11:01 schreef freaky40 het volgende:
Een officiële opdracht of eigen initiatief?
Waar ken ik dat toch van....heel creatief zijn ze nog niet bij de Febo hè.quote:Op woensdag 7 september 2022 11:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
opdracht
ballon hoog houden
24 uur
ze moeten hem nu echt hoog houdenquote:Op woensdag 7 september 2022 11:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Waar ken ik dat toch van....heel creatief zijn ze nog niet bij de Febo hè.
Oh dus er zit wel een twist aan.quote:Op woensdag 7 september 2022 11:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze moeten hem nu echt hoog houden
dus in beweging
per team 1 ballonquote:Op woensdag 7 september 2022 11:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Oh dus er zit wel een twist aan.
jawelquote:Op woensdag 7 september 2022 11:07 schreef spapaars het volgende:
Waarschijnlijk ook geen blijvertje.
[ afbeelding ]
Huilt hij?quote:Op woensdag 7 september 2022 11:07 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon zo'n videoland abbo, is maar paar euro per maandquote:Op woensdag 7 september 2022 11:01 schreef D. het volgende:
Het valt een beetje tegen met de streamverslagen en/of filmpjes
Ik overweeg bijna om maar streams te nemen
Oh jeequote:Op woensdag 7 september 2022 11:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja Isaac had een emotioneel moment.
een uurtje dacht ikquote:Op woensdag 7 september 2022 11:09 schreef Sestra666 het volgende:
ballonnen opdracht?wanneer moeten ze beginnen
Vind 10,99 best prijzig als je alleen maar de streams kijkt..quote:Op woensdag 7 september 2022 11:09 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Gewoon zo'n videoland abbo, is maar paar euro per maand
je kunt meer kijkenquote:Op woensdag 7 september 2022 11:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vind 10,99 best prijzig als je alleen maar de streams kijkt..
Jawel johquote:Op woensdag 7 september 2022 11:07 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn ook goedkopere abo's.quote:Op woensdag 7 september 2022 11:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan idd, maar kijk al zoveel op andere streaming dienstenquote:
Dan neem je een proef account elke keer met 58384 accountsquote:Op woensdag 7 september 2022 11:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja was Ses als zegt, en die andere nog goedkopere is met reclamequote:
Ja kan ook de goedkoopste nemen iets van 4.95quote:Op woensdag 7 september 2022 11:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nah niet nodigquote:Op woensdag 7 september 2022 11:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan neem je een proef account elke keer met 58384 accounts
In hun programma's/films, maar geloof niet binnen de streamsquote:Op woensdag 7 september 2022 11:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja was Ses als zegt, en die andere nog goedkopere is met reclame
quote:Op woensdag 7 september 2022 11:15 schreef D. het volgende:
Ik ben overstag gegaan....betaalt voor streams...
Omhoog houden en in beweging houden voor 24u. Max 600,- verdienen voor etenquote:Op woensdag 7 september 2022 11:15 schreef spapaars het volgende:
Wat is nu de bedoeling met de ballonnen?
In BB Finland lopen ze nu ook met ballonnen rond.
Ik ookquote:Op woensdag 7 september 2022 11:15 schreef D. het volgende:
Heel goedquote:Op woensdag 7 september 2022 11:15 schreef D. het volgende:
Ik wilde het niet zeggenquote:
Dat is best veel werk voor niet zoveel geld.quote:Op woensdag 7 september 2022 11:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Omhoog houden en in beweging houden voor 24u. Max 600,- verdienen voor eten
Probeer je nu te pronken met jouw salaris ?quote:Op woensdag 7 september 2022 11:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is best veel werk voor niet zoveel geld.
quote:Op woensdag 7 september 2022 11:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Probeer je nu te pronken met jouw salaris ?
Vandaar ook mijn vraag net. Omdat er alleeen witte blauwe en rode ballonnen waren.quote:Op woensdag 7 september 2022 11:19 schreef Hunter het volgende:
Hee, rode, witte en blauwe shirts
Daarnet hadden ze nog een groene
Ja, die, dat was zo goedkoop dat ik het toch maar gedaan hebquote:
Kan dit naar de SC?quote:Op woensdag 7 september 2022 11:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, die, dat was zo goedkoop dat ik het toch maar gedaan heb
Kan ik ook eindelijk een serie kijken die ik al 1,5 jaar wil zien
Gierige Hollander gespotquote:Op woensdag 7 september 2022 11:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, die, dat was zo goedkoop dat ik het toch maar gedaan heb
Kan ik ook eindelijk een serie kijken die ik al 1,5 jaar wil zien
quote:Op woensdag 7 september 2022 11:19 schreef Moeraskat het volgende:
“Is dat je trouwring?”
- wel gekregen met trouwen maar is niet mijn trouwring
Hoeveel ringen krijg je gemiddeld op je trouwdag?
Neenquote:Op woensdag 7 september 2022 11:22 schreef Knikkergeitje het volgende:
Mogen bewoners meer dan 1 keer "manager" zijn?
Grapje schat.quote:Op woensdag 7 september 2022 11:23 schreef D. het volgende:
[..]
Andere prioriteiten
Oja, on-topic maar
Iemand die me even bij kan praten sinds gistermiddag?
Skippybaldikte zei iemand.quote:Op woensdag 7 september 2022 11:23 schreef Korak het volgende:
Grote kans dat die ballonnen veel zwaarder zijn en minder zweven dan de huis, tuin en keuken versie. Dan wordt het zowiezo een dikke fail
Dat is toch veel te zwaarquote:
grote ballonnen inderdaadquote:
Over een minuut of 10quote:
Ze waren net in beeld.quote:Op woensdag 7 september 2022 11:26 schreef freaky40 het volgende:
Zal wel de grote zijn van die ballon die ze in BB 2021 omhoog moesten houden.
ze zijn gewoon in beeld geweestquote:Op woensdag 7 september 2022 11:26 schreef freaky40 het volgende:
Zal wel de grote zijn van die ballon die ze in BB 2021 omhoog moesten houden.
jij zou het doen hequote:Op woensdag 7 september 2022 11:27 schreef D. het volgende:
Mogen ze ook elkaars ballon kapotmaken, of is daar niets over gezegd?
Waarom zouden ze dat willen? Het is voor boodschappenquote:Op woensdag 7 september 2022 11:27 schreef D. het volgende:
Nee daar hebben ze zichzelf mee want geen boodschappengeld dan.quote:Op woensdag 7 september 2022 11:27 schreef D. het volgende:
O ze moeten nog beginnen. Ben weggegaan toen ze bezig waren de opdracht uit te leggen. Dacht dat ze al wel begonnen waren.quote:
Ze hebben de ballonnen al gezien hè..quote:Op woensdag 7 september 2022 11:28 schreef Alocanda het volgende:
Ze denken allemaal dat het een klein ballonnetje is maar het kan best een super groot ding zijn.
Ze spelen samen voor het boodschappengeldquote:Op woensdag 7 september 2022 11:27 schreef D. het volgende:
kregen twee uur de tijd of zo.quote:Op woensdag 7 september 2022 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ze moeten nog beginnen. Ben weggegaan toen ze bezig waren de opdracht uit te leggen. Dacht dat ze al wel begonnen waren.
ze weten hoe de ballon er uit zietquote:Op woensdag 7 september 2022 11:28 schreef Alocanda het volgende:
Ze denken allemaal dat het een klein ballonnetje is maar het kan best een super groot ding zijn.
Gewoon goedkoopste abbo nemen, ik betaal maar 5 euro ofzo, maar heb dit abbo al enige tijdquote:Op woensdag 7 september 2022 11:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ow, geen onderlinge strijd dus? Beetje tegenvallend danquote:Op woensdag 7 september 2022 11:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat willen? Het is voor boodschappen
Dank, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 7 september 2022 11:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze hebben de ballonnen al gezien hè..
Vaak duurt nog wel half uur voor dat ze aan een spel opdracht beginnen ;Dquote:Op woensdag 7 september 2022 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ze moeten nog beginnen. Ben weggegaan toen ze bezig waren de opdracht uit te leggen. Dacht dat ze al wel begonnen waren.
tenzij je zegt ik eet niks een weekquote:Op woensdag 7 september 2022 11:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, geen onderlinge strijd dus? Beetje tegenvallend dan
die waren er net ookquote:Op woensdag 7 september 2022 11:29 schreef ChocoFan het volgende:
Met de scheidsrechters, zullen die ook 24 uur blijven?
Ze mogen elkaar niet helpen. Max 600,- verdienen.quote:Op woensdag 7 september 2022 11:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, geen onderlinge strijd dus? Beetje tegenvallend dan
Ah ok, toen was ik er nog niet denk ik, dan zullen ze ook wel blijven 24 en elkaar afwisselen.quote:
Berendquote:Op woensdag 7 september 2022 11:30 schreef Sestra666 het volgende:
hoe heet dat haantje met dat rode shirt?
Martin. En hij is de manager voor een maand.quote:Op woensdag 7 september 2022 11:30 schreef Sestra666 het volgende:
quote:Op woensdag 7 september 2022 11:30 schreef Sestra666 het volgende:
Echt hèquote:Op woensdag 7 september 2022 11:30 schreef Hunter het volgende:
Er zit nog iemand op de wc
ze hebben 2 uur de tijd gehad ...
Staan allebei aan wissel alleen van geluid.quote:Op woensdag 7 september 2022 11:31 schreef D. het volgende:
Welke stream kijken de meeste mensen, 1 of 2?
Of een ballon expres richting een ander team slaatquote:Op woensdag 7 september 2022 11:32 schreef Hunter het volgende:
gele kaart als je een ander team helpt
Dat is het enige wat ik niet snap, het is toch geld voor de pot, waarom zijn er dan teams? Meer kans op meer geld omdat meer mensen een ballon hebben. En waarom zou je elkaar dan saboteren want geld voor de pot.quote:Op woensdag 7 september 2022 11:32 schreef Hunter het volgende:
gele kaart als je een ander team helpt
Die wisselen vast afquote:Op woensdag 7 september 2022 11:33 schreef freaky40 het volgende:
Scheidsrechters zullen er dan ook wel 24 uur blijven.
quote:
quote:
Topshowquote:Op woensdag 7 september 2022 11:36 schreef ChocoFan het volgende:
Ah kijk, dan is het veel leuker om te kijken, dikke chaos wordt dit natuurlijk.
Die moet niet zeiken, er zijn balonnenquote:Op woensdag 7 september 2022 11:33 schreef Hunter het volgende:
Bert had zich zijn verjaardag anders voorgesteld
Jaquote:Op woensdag 7 september 2022 11:37 schreef mootie het volgende:
Vroeg iemand nou werkelijk of de ballon zwaar was?
quote:
quote:Op woensdag 7 september 2022 11:38 schreef greysbones het volgende:
als je gaat overspelen
heb je meer kans dat het mis gaat
quote:Op woensdag 7 september 2022 11:37 schreef mootie het volgende:
Vroeg iemand nou werkelijk of de ballon zwaar was?
O, moeten ze dit 24 uur doen?quote:Op woensdag 7 september 2022 11:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Echt he
Dit gaat ze niet lukken 24 uur. maar dan, stel alle ballonnen vallen, krijgen ze dan echt niets? Dan gaat de pleuris helemaal uitbreken.
En mensen zijn al hongerig en moe, Ja zin in vandaag.
![]()
nee?quote:Op woensdag 7 september 2022 11:39 schreef Charmian het volgende:
Gawwwwd team rood is af, wat een prutsers.
quote:Op woensdag 7 september 2022 11:39 schreef Benny het volgende:
Moet er niet een gele kaartenmeldtopic komen? Waarin wordt bijgehouden wie een gele kaart heeft en waarmee?
Wat zeg jij?quote:Op woensdag 7 september 2022 11:39 schreef Charmian het volgende:
Jaquote:
Ja!quote:Op woensdag 7 september 2022 11:39 schreef Benny het volgende:
Moet er niet een gele kaartenmeldtopic komen? Waarin wordt bijgehouden wie een gele kaart heeft en waarmee?
Volgend jaar een nieuwe kans.quote:Op woensdag 7 september 2022 11:33 schreef Hunter het volgende:
Bert had zich zijn verjaardag anders voorgesteld
quote:Op woensdag 7 september 2022 11:39 schreef Charmian het volgende:
Prima plan, jij bent goed met zulke dingen.quote:Op woensdag 7 september 2022 11:39 schreef Benny het volgende:
Echt, ik ze ze nu nog voornamelijk schreeuwen.quote:Op woensdag 7 september 2022 11:39 schreef Charmian het volgende:
IK heb juist het geluid weer heel zacht gezet, dat door elkaar geschreeuw hou ik niet zo van.quote:Op woensdag 7 september 2022 11:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
JaDat kan niet anders dan dat het fout gaat.
Wat een gesnauw en geschreeuw al. Ik zit hardop te lachen.
quote:Op woensdag 7 september 2022 11:40 schreef BeriBeri het volgende:
Hebben ze ook een mol? Die de boel saboteert? Dat zou leuk zijn
jepquote:Op woensdag 7 september 2022 11:41 schreef Moeraskat het volgende:
Is Wanda nou zo hysterisch? Of wie is dat?
Oh neequote:
quote:
Ow ja, ik vind dat ze af zijn.quote:
Verstandig.quote:Op woensdag 7 september 2022 11:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb juist het geluid weer heel zacht gezet, dat door elkaar geschreeuw hou ik niet zo van.
Het is een aardige twist.quote:Op woensdag 7 september 2022 11:41 schreef spapaars het volgende:
Dit is leuker dan 24 uren 1 ballon heel zien houden zoals we hadden met BB
NIET SCHREEUWEN, maar ik schreeuw niet.quote:Op woensdag 7 september 2022 11:41 schreef mootie het volgende:
Wat een idioot druk gedoe…
Wel tikken, maar ik wil hem voelen! Niet die kant op! Niet vasthouden!
Noooouuu... Ik gok dat een ieder van ons dat wel kan hoorquote:Op woensdag 7 september 2022 11:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Prima plan, jij bent goed met zulke dingen.
quote:Op woensdag 7 september 2022 11:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
[..]
Ow ja, ik vind dat ze af zijn.
ik wil dat ze er 2 krijgtquote:Op woensdag 7 september 2022 11:43 schreef Moeraskat het volgende:
Ik wil dat wanda een gele kaart krijgt.
Helaas niet, anders zag het er allemaal wel heel anders uit als ik maar iets te zeggen hadquote:
3 teams van 12, 12 en 13 toch??quote:Op woensdag 7 september 2022 11:43 schreef Hunter het volgende:
Waarom hebben we teams van drie als iedereen zich er mee bemoeit?
Dan was de opdracht ook naakt zekerquote:Op woensdag 7 september 2022 11:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
Helaas niet, anders zag het er allemaal wel heel anders uit als ik maar iets te zeggen had
gert jan tettert veelquote:Op woensdag 7 september 2022 11:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan hem beter hebben dan Martin
Yepquote:Op woensdag 7 september 2022 11:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan hem beter hebben dan Martin
Ja maar jij bent de bestequote:Op woensdag 7 september 2022 11:42 schreef Benny het volgende:
[..]
Noooouuu... Ik gok dat een ieder van ons dat wel kan hoor
doe maar rood danquote:
spinnenquote:Op woensdag 7 september 2022 11:44 schreef just me het volgende:
Kan er iemand wat muizen naar binnen sturen ?
Of wespenquote:Op woensdag 7 september 2022 11:44 schreef just me het volgende:
Dus eigenlijk is het haar schuldquote:Op woensdag 7 september 2022 11:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
gert jan tettert veel
maar komt ook door Wanda
die skettert overal doorheen
De spin van Eric!quote:Op woensdag 7 september 2022 11:44 schreef just me het volgende:
quote:Op woensdag 7 september 2022 11:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het haar schuld
die mist wel meerquote:Op woensdag 7 september 2022 11:45 schreef Moeraskat het volgende:
Volgens mij mist Wanda haar ritalinnetje
Lekker al die lillende lellenquote:Op woensdag 7 september 2022 11:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan was de opdracht ook naakt zeker
1 hond die graag speelt met een ballon.quote:Op woensdag 7 september 2022 11:44 schreef just me het volgende:
Jammer dat ze die rekensom goed had.quote:
Waarom zou je dat doen?quote:Op woensdag 7 september 2022 11:46 schreef MMXMMX het volgende:
Heb het geluid uitgedaan en kijk op mijn TV Enzo Knol
Mijn moeder heeft jaren met waarom vragen rond gelopen dat was echt niet goed.quote:
quote:Op woensdag 7 september 2022 11:49 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft jaren met waarom vragen rond gelopen dat was echt niet goed.
Omdat jij Enzo Knol kijkt?quote:Op woensdag 7 september 2022 11:49 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft jaren met waarom vragen rond gelopen dat was echt niet goed.
Lijkt me totaal het type niet voor. Grijze muis.quote:Op woensdag 7 september 2022 11:49 schreef Moeraskat het volgende:
Hahahahaa Wanda heeft staan proppen.
Lekker geloofwaardig.
kan wel goed op de markt staanquote:Op woensdag 7 september 2022 11:49 schreef Moeraskat het volgende:
Hahahahaa Wanda heeft staan proppen.
Lekker geloofwaardig.
Ja ik hoor het maar ze zeggen het vaker maar ze hebben het echt nog niet dacht ik.quote:
Wat een oase van rust ineensquote:Op woensdag 7 september 2022 11:50 schreef Moeraskat het volgende:
Haha, ze zijn er zelf ook klaar mee. Camera switch.
Ik snap het ook niet helemaalquote:Op woensdag 7 september 2022 11:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ik hoor het maar ze zeggen het vaker maar ze hebben het echt nog niet dacht ik.Dat gedoe omtrent roken is best verwarrend.
Mogen ze het niet of gaat het om geld, hebben ze nu wel sigaretten daar of praten ze er alleen veel over omdat ze aan het afkicken zijn.
Ik heb iig nog geen echte sigaret gezien.
Nou inderdaad. Ik voel ook echt dat ik lekkerder lig ineens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |