Haiiiquote:Op woensdag 7 september 2022 08:21 schreef Dotteke het volgende: [..] Hey, leuk jou ook weer eens te zien/lezen Jij kent de namen al allemaal?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik amper nog heb gekeken.quote:Op woensdag 7 september 2022 08:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Haiii![]()
Nee, nog niet allemaal. Jij?
Geen probleem met zijn uiterlijk .. heb meer een probleem met zijn gedrag .quote:Op woensdag 7 september 2022 08:58 schreef Flow3r het volgende:
Mag die Martin weg aub? Zelden zo'n lelijke man gezien, hij zou verplicht onder het mes moeten bij een plastisch chirurg![]()
Ik kan er niet naar kijken, weg aub![]()
Leuk om te zien ook,het oog wil ook wat.quote:Op woensdag 7 september 2022 08:52 schreef Rhosyn het volgende:
Isaac vind ik 1 van de leukere mensen. Rustig, opgewekt en prettige stem.
Ik gisterochtend een paar uurtjes voor het werk. En maandag avond de eerste twee afleveringen.quote:Op woensdag 7 september 2022 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik amper nog heb gekeken.
en dan is hij ook nog eens zo vaak in beeld. Hij is overal!quote:Op woensdag 7 september 2022 08:58 schreef Flow3r het volgende:
Mag die Martin weg aub? Zelden zo'n lelijke man gezien, hij zou verplicht onder het mes moeten bij een plastisch chirurg![]()
Zak over z’n kop en het is te doen om hem te accepteren.quote:Op woensdag 7 september 2022 08:58 schreef Flow3r het volgende:
Dat heb ik nu met Martin de griezel.quote:Op woensdag 7 september 2022 09:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik gisterochtend een paar uurtjes voor het werk. En maandag avond de eerste twee afleveringen.
Maar ik merk gewoon dat ik continu Erik ik beeld heb. Gisterochtend de hele tijd en nu weer. Ik krijg een soort Kitty-vibe nu.
Er zijn verdorie 36 (?)mensen daar… waarom continu Erik? Gisteren stream 2 nu heb ik stream 1… maakt geen verschil blijkbaar.
Je mag toch zeggen dat je het niet lustquote:Op woensdag 7 september 2022 09:08 schreef Rhosyn het volgende:
Verwende krengen die geen havermout lusten. Is mi luxe probleem. Heb je keus kies je wat anders maar heb je honger en alleen havermout.
Eet het. En zeur niet.
oke dan vandaag mag het op Bertdag. Morgen moet ie ophouden met zeuren!quote:
Jij weet het gewoonquote:Op woensdag 7 september 2022 09:14 schreef Rhosyn het volgende:
Alarm....budget game.....Eten eten eten
was half 8quote:Op woensdag 7 september 2022 09:12 schreef Korak het volgende:
Ik heb nog geen batterijwissel gehoord eigenlijk
Ja, precies.quote:Op woensdag 7 september 2022 09:15 schreef Moeraskat het volgende:
Dat alarm en die trap, dat maakt het samen toch wat meer een “celblok H” vibe hoor…
Ik wacht op rellenquote:
Zette net de stream even aan, wat een pokku herrie zegquote:Op woensdag 7 september 2022 09:15 schreef Moeraskat het volgende:
Dat alarm en die trap, dat maakt het samen toch wat meer een “celblok H” vibe hoor…
Nog 1 wegquote:Op woensdag 7 september 2022 09:16 schreef Hunter het volgende:
Ruben hoopt op een eliminatie. De anderen denken van niet
quote:Op woensdag 7 september 2022 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zette net de stream even aan, wat een pokku herrie zeg
Is Wesley eigenlijk naar huis gegaan gisteren?
quote:Op woensdag 7 september 2022 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is Wesley eigenlijk naar huis gegaan gisteren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op woensdag 7 september 2022 09:17 schreef Moeraskat het volgende:
De jarige bertrekt het weer op zichzelf hoor.Die man komt zo lui overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.. die is daar nog te lui voor het zelf te doen
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Toch die slaapkamer controle dan.quote:
Er was ook al een scheermesje gestolen van iemand die d'r benen wilde scheren.quote:
Gaat snel zo, nog maar een halve week bezig en al drie naar huis.quote:
Thnx, ruimt wel op zoquote:
Het zullen er teveel zijn ..quote:Op woensdag 7 september 2022 09:23 schreef Moeraskat het volgende:
Sommige mensen dragen of geen microfoon of zijn gewoon echt zacht gezet. Kei irritant.
Waarom was dit bij BB beter?
Vast wel, maar het is wel voor m’n gevoel continu bij dezelfde.quote:Op woensdag 7 september 2022 09:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het zullen er teveel zijn ..
Om al het geluid open te zetten
Nee hoor ook veel dezelfdequote:Op woensdag 7 september 2022 09:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vast wel, maar het is wel voor m’n gevoel continu bij dezelfde.
Of ik zit in een irritatie-tunnel
Was dat de kleur van de letters op het scherm?quote:Op woensdag 7 september 2022 09:17 schreef greysbones het volgende:
Aaah kleurcode
Wit is geld opdracht
Rood is eten
Het is nu al zo kippenhok,quote:Op woensdag 7 september 2022 09:23 schreef Moeraskat het volgende:
Sommige mensen dragen of geen microfoon of zijn gewoon echt zacht gezet. Kei irritant.
Waarom was dit bij BB beter?
Preciesquote:Op woensdag 7 september 2022 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee hoor ook veel dezelfde
Bert
Eric
Martin
Sacha
Bern
Denk hetquote:Op woensdag 7 september 2022 09:25 schreef Hunter het volgende:
[..]
Was dat de kleur van de letters op het scherm?
Gaat weer 10.000 van de pot af .. gewoon om dat het kanquote:Op woensdag 7 september 2022 09:24 schreef Hunter het volgende:
Ze willen iets leuks of iets lekkers, hopen op extra geld
Gert Jan bedoel je denk ikquote:Op woensdag 7 september 2022 09:26 schreef Moeraskat het volgende:
Hoe heet die met groen geblokte sokken?
Ah Oke. Die vind ik wel sympathiekquote:
quote:Op woensdag 7 september 2022 09:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ah Oke. Die vind ik wel sympathiek
Kunnen ze ook geld winnen voor in de pot?quote:Op woensdag 7 september 2022 09:26 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Gaat weer 10.000 van de pot af .. gewoon om dat het kan
Wel voor boodschappen, niet voor de prijzenpotquote:Op woensdag 7 september 2022 09:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kunnen ze ook geld winnen voor in de pot?
Dat is eigenlijk ook wel stomquote:Op woensdag 7 september 2022 09:28 schreef Hunter het volgende:
[..]
Wel voor boodschappen, niet voor de prijzenpot
Geen idee ... volgens mij wel voor de boodschappen.quote:Op woensdag 7 september 2022 09:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kunnen ze ook geld winnen voor in de pot?
Whutttttquote:Op woensdag 7 september 2022 09:28 schreef Hunter het volgende:
Gesprek gaat nu over meten van geslachtsdelen
zijn het fok!kers ?quote:Op woensdag 7 september 2022 09:28 schreef Hunter het volgende:
Gesprek gaat nu over meten van geslachtsdelen
De vrouwen begonnenquote:
Ik sluit niets uitquote:
Precies wat ik dacht ja.quote:Op woensdag 7 september 2022 09:30 schreef Ireth het volgende:
Hadden ze qua indeling van de loods niet de toiletten aan de slaapkamers kunnen koppelen?? Was BB ook zo vaak dat ze de slaapkamers niet af mochten...
Bij Utopia deden ze ook niet dergelijke grote spellen tochquote:Op woensdag 7 september 2022 09:30 schreef Ireth het volgende:
Hadden ze qua indeling van de loods niet de toiletten aan de slaapkamers kunnen koppelen?? Was BB ook zo vaak dat ze de slaapkamers niet af mochten...
Ik snap dat ook niet hoorquote:Op woensdag 7 september 2022 09:31 schreef Rhosyn het volgende:
Dat krijg je er van als je meerdere slaapkamers hebt. Dat worden matties. Zij tegen wij gezeik....
Geen idee, heb ik geen seconde van gezienquote:Op woensdag 7 september 2022 09:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bij Utopia deden ze ook niet dergelijke grote spellen toch
Nou vreselijk..quote:Op woensdag 7 september 2022 09:32 schreef just me het volgende:
Wat een taalgebruik van die vrouwen/meisjes, of is dat normaal tegenwoordig ?
Mwah, als je met 12 personen voor de 24 uurs gaat en om de 2 uur van persoon wisselt is dat wel te doen lijkt mij....quote:Op woensdag 7 september 2022 09:36 schreef greysbones het volgende:
24 uur is veel te ambitieus denk ik
Irritant hèquote:
ik zou dan gewoon niet eten, krijg echt kokhalsneigingen bij het zien van die bak cement.quote:Op woensdag 7 september 2022 09:08 schreef Rhosyn het volgende:
Verwende krengen die geen havermout lusten. Is mi luxe probleem. Heb je keus kies je wat anders maar heb je honger en alleen havermout.
Eet het. En zeur niet.
Twee uur per persoon een ballon in de lucht houden?quote:Op woensdag 7 september 2022 09:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mwah, als je met 12 personen voor de 24 uurs gaat en om de 2 uur van persoon wisselt is dat wel te doen lijkt mij....
Geen idee hoe het precies werkt..quote:Op woensdag 7 september 2022 09:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mwah, als je met 12 personen voor de 24 uurs gaat en om de 2 uur van persoon wisselt is dat wel te doen lijkt mij....
Ja zeiden ze ookquote:Op woensdag 7 september 2022 09:39 schreef Ireth het volgende:
Hij moet in beweging blijven zegt Martin?? Dat heb ik niet zo begrepen...
Ja dat zeiden ze. Met je lichaam.quote:Op woensdag 7 september 2022 09:39 schreef Ireth het volgende:
Hij moet in beweging blijven zegt Martin?? Dat heb ik niet zo begrepen...
Ik denk dat hij het al wel weet jaquote:Op woensdag 7 september 2022 09:39 schreef HappyCharly het volgende:
Heeft Martin extra informatie gekregen? Te grappig hoe mensen naar hem gaan om te vragen hoe het precies zit.. Je was er toch zelf bij?
Als je dit al niet kanquote:Op woensdag 7 september 2022 09:40 schreef Moeraskat het volgende:
Mevrouw de tuinhobbyist gooit nu al de ballon in de ring.
“Ik kan dat niet” *loopt hoofdschuddend weg*
Lekkere instelling weer.
Dat is de manager. Dus dat kloptquote:Op woensdag 7 september 2022 09:39 schreef BeriBeri het volgende:
Kijk voor het eerst de stteams, wie is die gast in dat witte shirt? Die denkt wel dat die boss is daar
Dat is irl hoe het ook werkt.quote:Op woensdag 7 september 2022 09:39 schreef HappyCharly het volgende:
Heeft Martin extra informatie gekregen? Te grappig hoe mensen naar hem gaan om te vragen hoe het precies zit.. Je was er toch zelf bij?
Ik begreep dat je hem niet op de grond mag krijgen, gewoon vasthouden dus "hoog houden". Dat was toen bij BB ook zo. Gewoon op de bank zitten net de ballon vast. Zolang ie maar niet op de grond komt...quote:Op woensdag 7 september 2022 09:39 schreef Hunter het volgende:
[..]
Twee uur per persoon een ballon in de lucht houden?
Dat is 5 ballonnen tegelijkertijdquote:Op woensdag 7 september 2022 09:41 schreef greysbones het volgende:
12 uur is 500,- ?
Dan ga je toch daar voor
Das Martin .. die is huis manager in de loods voor een maandquote:Op woensdag 7 september 2022 09:39 schreef BeriBeri het volgende:
Kijk voor het eerst de stteams, wie is die gast in dat witte shirt? Die denkt wel dat die boss is daar
Hij moet in beweging zijnquote:Op woensdag 7 september 2022 09:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik begreep dat je hem niet op de grond mag krijgen, gewoon vasthouden dus "hoog houden". Dat was toen bij BB ook zo. Gewoon op de bank zitten net de ballon vast. Zolang ie maar niet op de grond komt...
Als je zekerheid wil..quote:Op woensdag 7 september 2022 09:42 schreef Hunter het volgende:
[..]
Dat is 5 ballonnen tegelijkertijd
Jaquote:Op woensdag 7 september 2022 09:43 schreef Charmian het volgende:
12 of 24 uur volleyballen, soort van.
Is dat die baard?quote:Op woensdag 7 september 2022 09:45 schreef Hunter het volgende:
Bern vertrouwt sommige medebewoners niet
Drie teams, met verschillende kleurenquote:Op woensdag 7 september 2022 09:46 schreef Moeraskat het volgende:
Wat staan ze met dat groene shirt te doen?
Manbunquote:
Oh, dat van die shirts had ik even gemist. Wel logisch dan. Aangezien ze elkaar niet mogen helpen.quote:Op woensdag 7 september 2022 09:46 schreef Hunter het volgende:
[..]
Drie teams, met verschillende kleuren
En fors?quote:
Ik ga voor die mensen die al een gele kaart hebben.quote:Op woensdag 7 september 2022 09:48 schreef Hunter het volgende:
Ik schat dat Zoe de ballon binnen 5 minuten laat vallen
quote:Op woensdag 7 september 2022 09:49 schreef Ireth het volgende:
Hebben ze net afgesproken dat ze na het eten netjes gaan kleden om Bertje toe te zingen,regelt de Febo er gewoon ff balonnen bij!
Hij heeft wel gelijk vind ik.quote:
Zonder puffer denk ik niet.quote:Op woensdag 7 september 2022 09:52 schreef Ireth het volgende:
Hoe gaat het met ruben?? Zal die deze uitputtingsslag wel overleven??
dat is het haantjequote:Op woensdag 7 september 2022 09:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Absoluut
Maar luister ook naar een ander
Maar mag dat?quote:Op woensdag 7 september 2022 09:52 schreef Hunter het volgende:
Jan Willem stelt voor één zwak team voor 12 uur, en twee sterke teams voor 24 uur
Whutttquote:Op woensdag 7 september 2022 09:54 schreef Hunter het volgende:
Berend wil niet mee doen, die gata voor een boete en denkt dat hij dan geld voor eten krijgt
Ik begrijp dit niet.. hoezo zouden ze wel geld krijgen dan?quote:Op woensdag 7 september 2022 09:54 schreef Hunter het volgende:
Berend wil niet mee doen, die gaat voor een boete en denkt dat hij dan geld voor eten krijgt
Huh???quote:Op woensdag 7 september 2022 09:54 schreef Hunter het volgende:
Berend wil niet mee doen, die gaat voor een boete en denkt dat hij dan geld voor eten krijgt
Ohquote:Op woensdag 7 september 2022 09:50 schreef Hunter het volgende:
Bern is sportleraar, dus die heeft wel goeie ideeën
Hij legt het nog een keer uit.quote:
Berend snapt het ook niet helemaalquote:Op woensdag 7 september 2022 09:57 schreef Cargamelk het volgende:
Volgens mij is het boodschappen geldtoch?
Dat mag, maar dan krijgt de eindwinnaar minder geldquote:Op woensdag 7 september 2022 09:57 schreef HappyCharly het volgende:
Maar mag je zelf geld uit de pot halen voor eten? Dan zouden ze dat nu toch al lang doen ipv zo karig eten steeds..
jaquote:Op woensdag 7 september 2022 09:58 schreef Moeraskat het volgende:
SaBertage is weer ten tonele getreden met z’n stomme theorieën.
De man heet Berendquote:Op woensdag 7 september 2022 09:58 schreef Moeraskat het volgende:
SaBertage is weer ten tonele getreden met z’n stomme theorieën.
Dus ze hebben bijna een miljoen en willen niet een paar duizend missen voor eten???quote:Op woensdag 7 september 2022 09:58 schreef Hunter het volgende:
[..]
Dat mag, maar dan krijgt de eindwinnaar minder geld
100 euro boodschappengeld uit de pot is 2500 euro verlies geloof ik..quote:Op woensdag 7 september 2022 09:57 schreef HappyCharly het volgende:
Maar mag je zelf geld uit de pot halen voor eten? Dan zouden ze dat nu toch al lang doen ipv zo karig eten steeds..
Ja klopt, factor 25quote:Op woensdag 7 september 2022 09:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
[..]
100 euro boodschappengeld uit de pot is 2500 euro verlies geloof ik..
Neehee, de jarigequote:
[quote]quote:Op woensdag 7 september 2022 09:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ook geen sporterquote:
Dat zeg ik toch niet ?quote:
Eindelijkquote:
Klopt gaat 25x .quote:Op woensdag 7 september 2022 09:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Samen met Erikquote:Op woensdag 7 september 2022 10:04 schreef Charmian het volgende:
Kan Bert van mijn streams verdwijnen, voor altijd.
ze konden maximaal 600 toch?quote:Op woensdag 7 september 2022 10:05 schreef Hunter het volgende:
Er zijn slechts 6 ballonnen. 3 x 100 en 3 x 200
Maximale bedrag is dus 900
Dat beeld had ik niet in mijn hoofd willen hebben. Dank Greys (voor de zoveelste keer!)quote:Op woensdag 7 september 2022 10:05 schreef greysbones het volgende:
vrouw met roze shirt(licht) heeft een Billy gezicht
quote:Op woensdag 7 september 2022 10:05 schreef MMXMMX het volgende:
Ik durf te wedden dat Bert niet geloofd in Corona
alstuquote:Op woensdag 7 september 2022 10:06 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat beeld had ik niet in mijn hoofd willen hebben. Dank Greys (voor de zoveelste keer!)
Ja, Max 600.quote:Op woensdag 7 september 2022 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze konden maximaal 600 toch?
zei de stem
geen ideequote:Op woensdag 7 september 2022 10:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, Max 600.
Hoe heet de stem eigenlijk?
Er komen 3 teams, dus 3 balonnen. Dan dus max 600quote:Op woensdag 7 september 2022 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
zei de stem
In dat geval moeten ze dus kiezenquote:Op woensdag 7 september 2022 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
zei de stem
Ik pasquote:Op woensdag 7 september 2022 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
alstu
gelukkig heeft ze nog geen vent gescoord
Welke Billyquote:Op woensdag 7 september 2022 10:05 schreef greysbones het volgende:
vrouw met roze shirt(licht) heeft een Billy gezicht
Volgens mij is het Hannelore Zwitserlood. Niet gelezen, maar ik denk haar te herkennen.quote:Op woensdag 7 september 2022 10:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee
staat wel ergens in dit topic
nee tochquote:Op woensdag 7 september 2022 10:08 schreef B00STER het volgende:
[..]
Volgens mij is het Hannelore Zwitserlood. Niet gelezen, maar ik denk haar te herkennen.
wandaquote:Op woensdag 7 september 2022 10:08 schreef Moeraskat het volgende:
Die met dat kanten shirtje, wie is dat schreeuwwijf?
Oh, ja dat heb ik nooit gekekenquote:
Ik weet het niet zeker, maar ik dacht haar stem te herkennen.quote:Op woensdag 7 september 2022 10:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee toch
@:Spapaars weet het wel (denk ik)
quote:Op woensdag 7 september 2022 10:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh, ja dat heb ik nooit gekeken![]()
Gat in m’n ontwikkeling
Oke Wanda is op mijn ban-listquote:
Wil jij mij opvoeden dan?quote:
Hmmmquote:Op woensdag 7 september 2022 10:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee
staat wel ergens in dit topic
Ik ben dus niet de enigequote:Op woensdag 7 september 2022 10:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh, ja dat heb ik nooit gekeken![]()
Gat in m’n ontwikkeling
Indien het bericht is verwijderd voordat het kon worden geindexeerd dan telt het niet mee, indien het script het heeft binnengehaald voordat het werd verwijderd dan telt het wel mee. Gezien er om de 5 min. wordt geindexeerd is de kans groot dat ze al in mijn DB staan en zullen ze dus gewoon meetellen.quote:Op woensdag 7 september 2022 00:36 schreef ChocoFan het volgende:
Stel nou dat een modje onze onzin berichten wist, wordt ons dagaantal dan ook weer minder, vraag ik me ineens af.
Bondagequote:Op woensdag 7 september 2022 10:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Indien het bericht is verwijderd voordat het kon worden geindexeerd dan telt het niet mee, indien het script het heeft binnengehaald voordat het werd verwijderd dan telt het wel mee. Gezien er om de 5 min. wordt geindexeerd is de kans groot dat ze al in mijn DB staan en zullen ze dus gewoon meetellen.
JAA / De Stem: Hannelorequote:Op woensdag 7 september 2022 10:09 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar ik dacht haar stem te herkennen.
@B00STERquote:Op woensdag 7 september 2022 10:11 schreef Moeraskat het volgende:
Ja, het is Hannelore Zwitserlood. Volgens Google.
Toch weer die band hèquote:
Maar die heeft verder ook geen levenquote:Op woensdag 7 september 2022 10:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet ook niet alles hoor![]()
maar help je waar ik kan
@:FreshFruit is de echte RLS expert
Nou ik niet, maar Google.quote:Op woensdag 7 september 2022 10:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:B00ster
mijn excuus u heeft groot gelijk
Neeheee nooit!quote:
quote:Op woensdag 7 september 2022 10:12 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Maar die heeft verder ook geen leven![]()
Dat je nog twijfelde zeg!quote:Op woensdag 7 september 2022 10:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:B00ster
mijn excuus u heeft groot gelijk
https://www.jaarvanjeleven.nl/deelnemers-een-jaar-van-je-leven/quote:
is geen officiele site (dacht ik)quote:Op woensdag 7 september 2022 10:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
https://www.jaarvanjeleven.nl/deelnemers-een-jaar-van-je-leven/
Hier staat het met een “j”.
Verwarrend dit allemaal.
Oh, was de eerste website die ik zag met een lijst. Zodat ik die kan raadplegen.quote:Op woensdag 7 september 2022 10:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
is geen officiele site (dacht ik)
hier zonder J
ze staan hier ook in de OPquote:Op woensdag 7 september 2022 10:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh, was de eerste website die ik zag met een lijst. Zodat ik die kan raadplegen.
je vergeet de mening van de COSquote:Op woensdag 7 september 2022 10:19 schreef greysbones het volgende:
37 ,mensen
37 ideeen
Martin manage de boel maar![]()
chaos veroorzaken!quote:
Dat is teveel moeite, mobiel is het makkelijker om een ander tabblad te hebben. Ik zoek wel een nieuwe lijstquote:
heb je helemaal gelijk inquote:Op woensdag 7 september 2022 10:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is teveel moeite, mobiel is het makkelijker om een ander tabblad te hebben. Ik zoek wel een nieuwe lijst
Maar wel een kut stem.quote:Op woensdag 7 september 2022 10:24 schreef MMXMMX het volgende:
Dat meisje met dat grindtegel hoofd heeft wel een goed lichaam
quote:Op woensdag 7 september 2022 10:24 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zou per groep een aanvoerder kiezen, en dan die met de manager de strategie bepalen. De andere mensen kunnen zich dan klaarmaken en omkleden.
die heeft toch meegedaan aan zon programmaquote:Op woensdag 7 september 2022 10:24 schreef MMXMMX het volgende:
Dat meisje met dat grindtegel hoofd heeft wel een goed lichaam
En hier zonder... ook geen officiële site vreemd dat er geen officiële site is.quote:Op woensdag 7 september 2022 10:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
https://www.jaarvanjeleven.nl/deelnemers-een-jaar-van-je-leven/
Hier staat het met een “j”.
Verwarrend dit allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |